Hirdetés
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AuraSync kibeszélő topic
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Aktív témák
-
Jadro
veterán
válasz pszili8 #50083 üzenetére
Persze, egyetértek hogy meg kell nézni. Csak azt mondtam, hogy ha az állapotfelmérőn az van hogy horpadt, akkor tuti van rajta horpadás. Ha azt írják rendben, akkor lehet hogy tényleg rendben van. Láttam olyan állapotfelmérőket, ahol szinte minden elemen volt valami. Azt már megnézni sem érdemes, míg ennél lehet adni neki egy esélyt.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
mokus1
addikt
válasz pszili8 #49910 üzenetére
Eddig 2 olyan autót találtam ami nekem tetszik.
Sajnos az Erste oldaláról nem tudok linkelni de ott az jobban bejön hogy a dupla kipufogós változat.A renault kék fényezés gyönyörű.Csak 1,77-et nem fizetnék érte. Maximum 1,5et inkább 1,4et. Ezért kérdeztem mennyire lehet pofátlanul alkudni ott -
Qru
MODERÁTOR
válasz pszili8 #49156 üzenetére
Sajnos jogilag nem ítélhető el csak erkölcsileg. Szóval szabályt nem sértenek szvsz de akkor is...
Leállósáv veszélyes nagyon. Ha vmi gebasz van, akkor leállítod a verdát és sipirc onnan. Szólni kell a pályaügyeletnek ők jönnek és körbebólyáznak vagy kikisérnek, ha menetképes az autó.
AMD Power: Van és milyen igaz! Csak sajnos sokszor nem csak magukat sodorják veszélybe.
A következő szituval találkoztam múlt nyáron a Balaton felé menet kényelmes 150-es utazótempónál:Egy F Astra leállósávban áll vészvillogóval, manus fogja magát és kezében a benzinkannával robog át a kúthoz keresztben az M7-esen!!!! Oda 2 sáv vissza 3 és a kettő között a dupla korlát és közte a sövény ugye. Nem tudom átért-e élve (előttem átfutva még élt ) és aki hülye haljon meg igen, de utálom ha vki a saját hülyesége/felelőtlensége miatt másokat sodor veszélybe.
Képzelheted mi marad emberünkből ha csak 100-al elcsapják. És ha rosszu esik simán bekéretckedik a szélvédőn akkor meg annak is reszeltek aki a kocsiban ült.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pszili8 #49152 üzenetére
Nem illegális de nagy hülyeség. Nem véletlen csipog.
Taxis meg a hivatásosoknak nem kötelező az öv, nekik esetleg, hogy ne csipogjon feleslegesen.Sajnos elég sok kollégától látom, hogy úgy kerülik meg, hogy beköti az övet ugyan, de úgy, hogy az ülés mögött húzza át az övet. Szóval nem fogja majd meg de legaláb nem csipog.
mod:
Vagy a másik technika, hogy beköti az övet és utánna ül be az ülésbe, így az öv a háta és a háttálam eleje között van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Lokids
addikt
válasz pszili8 #48889 üzenetére
Szép Lada. Gondolom a motort nem a Lada(vagy mostmár rönyó) szponzorálta bele.
Irigylem az ilyen embereket. Nekem a rendszeres gokart is gondot okozna, nemhogy valami verseny, ahol 1 hétvége alatt millák repkednek. Mit kell ehhez csinálni, hogy az ember képes legyen ezt fenntartani?
[ Szerkesztve ]
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
dízelracer
őstag
válasz pszili8 #48882 üzenetére
A viccet félretéve, tényleg mi olyan nagy szám abban az A3-ban?
Audi A3 3.2 Turbo 800le: 10,43 @ 230km/h
VW Golf II ~2.0 TDI 330+ lóerő: 10.84 @ 209km/hHa a magyarok is annyi pénzből gazdálkodhatnának mint pl az Eklund-ék, drag sportban simán leigáznák európát. Nézd meg Farkas Isti autóját. Bőven 1000+ lóerő ha kell 30x fut egymás után 10-es időt, lábon jár ki a versenyekre lábon megy haza és mióta össze lett rakva komolyabban nem kellett a motorhoz nyúlni. A tudás nálam itt kezdődik.
És ez csak egy tehetséges ember a sokból. Ide sorolhatnék még vagy 6-8embert aki nemzetközi szinten nevetséges költségvetésből egyedül vagy pár fős csapattal farag otthon a garázsban igencsak gyors autókat. Ha több pénz állna a rendelkezésükre űridőt futna mindegyik. Ott lennének a nemzetközi élmezőnyben mindezt külső segítség nélkül mert a tudás megvan csak a mocskos anyagiak hiányoznak. Szponzor meg persze sehol... De ez már nagyon off.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pszili8 #48859 üzenetére
Néha nekünk is sietni kellet, 200 felett már lobogott a Passat abalktörlő lapátja. Na bele is futottunk traffiba (szerencsére nem amikor kétkilóval zúztunk), de mivel nem jár bünti pont, a bünti pénzt meg nem én fizettem (mert nem önszántamból téptem mint egy állat ugye)...
Am pont az volt, egy belga rendszámos sport verda jött elég gyorsan, ha nem rántom félre belém száll hátulról. Pedig azzal talán jobban jártam volna... Eleve őt büntetik meg köv-távért. No meg a masszív gyorshajtásért. De berezeltem és elrántottam a kormányt. Hiba volt.
#nincsbennetarcsi
-
-
Rick4
félisten
válasz pszili8 #48677 üzenetére
Az csak hagyján, hogy a fémrészecskéket nem tartalmazó üzemanyagot megmágnesezi a mágnes, de még a bolhákat is elűzi a kutyából: [link]
Néha azért mielőtt megveszel valamit, nézzél egy kis discovery-t
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
-
Prego
senior tag
válasz pszili8 #48555 üzenetére
Haver 2002es swift sedan-ját vezetgettem. ugyanúgy 86 pacis mint a corolla Liftbackem, csak 200kg-val könnyebb, meg 185 helyett 155ös gumik vannak rajta. Egy lityóval kevesebbet is eszik százon (illetve jobban gyorsul), elvan 5-6 literrel és pakolni is lehet. Toyotában kicsit finomabb a mechanika, de én nem vetném meg a swift-et. Külső méreteim miatt valahogy a cori tágasabbnak tűnik (talán szélesebb egy picit és laposabb), viszont ugyanannyiért csak 5 évvel idősebb kocsit kaptam.
Egy baleset kimenetele meg sokmindentől függ ...[ Szerkesztve ]
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer
-
makaveli666
senior tag
válasz pszili8 #48498 üzenetére
Fiat Punto nem rossz...
500k ból tudom, hogy nem lehet megváltani a világot... Nekem nem is az a fontos, hogy 2 litert egyen a kocsi, meg hogy soha ne kelljen szervizbe járni.
Nekem annyi a fontos, hogy ne horpadjon már be a kocsi ha rárakom a kezem lsd: swift...
Meg a szervize ne legyen havonta 100k...
Nekem nem lényeg, hogy mennyen mint az állat, meg bőr belső... Szinte semmi. Csak vigyen el A-B be, és ne álljon a kocsi minden hónapba 1 hetet a szerelőnél... -
saguaro
tag
válasz pszili8 #48002 üzenetére
Bontós klímával az a baj, hogy bármikor ledögölhet, jó drága, és nincs rá garancia, illetve mivel ez olyan típus, ami folyamatosan üzemel, ha jár a motor, gyakorlatilag az befolyásolja az élettartamát, hogy mennyit járt a motor...
Rick4: Nem jöhet össze minden, de még így is jobb, mint neduddki féle Rejtő stílus.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
neduddki
nagyúr
válasz pszili8 #47993 üzenetére
HI!
esmeros vett 98as a6ost 2.5v6 150lovast ~1.6ert, de aszonta fiatalbba nem mert belenyulni, eddig csak egy uzemanaygszuro tisztogatassal elvolt, ja meg az elejen a felnicsere+legtomegmero
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
saguaro
tag
válasz pszili8 #47998 üzenetére
Na igen, szakszervíz is vicces dolog.
De a specializálódott cégek(jelen esetben a kompresszoros), is érdekes egy világban élnek.
Megveszem, új hűtő, szűrő, minden új, betesszük az új kompresszort, 1 hét múlva meghal, 1.5 hónapig bevizsgálják, kocsit átnézik, mert természetesen el akarják hárítani a garanciális ügyet, és még mindig nincs klímám, de fussak ide, oda, amoda, vegyek ezt-azt, amazt, saját költségre...Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
saguaro
tag
válasz pszili8 #47993 üzenetére
A6 necces móka...
Én olyantól vettem, akit ismerek, ő újonnan vette az autót, nála volt 9 éven át, normálisan szervizelte, és tessék, nálam megdöglött a klímakompresszor, amihez az egész rendszert cserélni kell kb, 250.000ft, hogyha szerencséd van, nem úgy mint nekem, és minden elsőre stimmel.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
hobizoli
nagyúr
válasz pszili8 #47912 üzenetére
Kb...mert azt irjak be, amikor tartos sebesseggel halad halalfaszara egy evben egyszer.
Multkor mentem a 4-sen Cegledbercelre, hat kb pocsom kivolt a 60-65-l "repeszto" sortol (90 helyett). Szepen ki-be ugralva amikor volt hely, vegigeloztem Monor utan a korforgalomtol kezdve oket, ott ertem oket utol, volt vagy 25 auto a sorban mar. Sor elejen ket Passat TDI 2-2 bringaval a teton. Nyilvan azert mentek 65-l, mert igy megkevesebbet eszik. Remelem nem vki innen volt...
Aztan monorierdeonel a vasuti feluljaronal mar csak 3-l voltak elottem, a hidon 50-l mentek at. Elotte a MOL kuttol elozes kozben kifordult a kutrol kihajtva lenduletbol egy kocka Ibiza múttko'semgyöttsenki-sen, mert nyilvan csak neki balrol erkezonek KELL elsobbseget adnia, ha vki jobbrol jon, annak nem. OK, van zarovonal, de meg elotte visszamentem, viszont qrva isten, hogy nem allt meg a tablanal, csak benezett balra, jo, aztan lenduletbol ki a 4-sre.
Utana Pilis-rol kifele mentunk 4-n a lampatol, Pilisrol kiierve van egy benzinkut, mind 3 kihuzodik elolem a kihajtojaba, en gaz, erre sor elejen a Nissan Vanette dobozos kistgk kis utanfutoval, mint kiderult nem azert huzodott ki, hogy tankoljon, mint minden normalis ember egy kutra kisorolaskor 99.9%-ban, hanem mert o most it egy ivben megfordul a 4-sen....erted? Egy ~85-90-nel egy bedadogos ABS-s satu, athuzva a szembe iranyba -nem jott senki-, kikerultem mivel 25m-re (se) voltam tole ekkor, ha nincs hova kikerulni nem tudok mar megallni elotte. Amikor eszre vette mar keresztbe fordulva, hogy itt most azzeg van, még megallt a mi savunkban, de ha nem all meg, akkor teljesen elfoglal minden kiutat elottem
Egyenesben Albertirsa fele 3-400m-l kesobb utolertem -meg ki sem qravanyaztam magam- egy masik 65-l csettegot is, kicsit lefoliazott B Corsa, szembol senki, index ki, elozom, amikor ~melleerek latom, hogy megy elotte egy robogo, o meg akkor kezdi azt kikerulni, amikor egyvonalban vagyunk. Na itt csak bal oldallal az aszfalt legeslegeslegszelen haladva mentem el vegul mellette, hogy ne jojjon elozese kozben nekem jobbrol, megelozi a robogot, erre nekiall tavfennyel vakuzni ram... vakuzzal az any@dra vazze, tukrot nem ismero baromfi
Na innen mar lattam, hogy az alberirsai feluljaro elott egy ~50m-l, ahol van jobbra egy betonos kijaro all egy feher G Astra Caravan orral a fak fele... amikor majdnem odaertem fogta es kitolatott a 4-sre, minthe nem is jonne semmi -tompitott fennyel jarok telen-nyaron ejjel-nappal, gyujtason van az auto, mar akkor vilagit-, a mi teljes savunk meg a szembe sav kb 1/3-a hirtelen az ove lett elottem...a maradek szembe sav 2/3-ban kikerultem vhogy ezt is, mert megallni ennel sem birtam volna mar.Kb 2km alatt majdnem 3 TK-s szitu a múttkósemgyöttsenki, majjjjjfékez, majjjmegááá, meg atükörvajjonmiii? gyogyfaszdroidok miatt.
Es meg csak gyorsan sem mentem, hogy jaaa o nem erre a sebessegre szamitott.Ugyhogy kb a faszomat az ijen videkiekbe -mar bocs-, es akinek nem inge ne vegye magara persze...
több drón kell ;P
-
m3tr0
őstag
válasz pszili8 #47912 üzenetére
Fú, akkor mondom tovább:
1. ott voltam mellette amikor nézte a a fogyasztást a fed.kompból.
2. az én digó ótóm (szintén 1.2-es 8 szelepes) is 5,0027-es vegyes fogyasztást produkál 100km.-ren, igaz nem a fővárosban. Tehát hiába írom,hogy városi és egyéb fogyasztás az én városi fogyasztásomat nem lehet pl.budapesti, vagy pécsi stb. városinak tekinteni.3.sőt édesanyám 1.0-ás Swiftje szerintem fél literrel többet fogyaszt mint az én autóm...bár a stift fogyiját nem tudom olyan pontosan kiszámítani mert nincs benne fed.comp (tankoláskor nem nullázza az órát édesanyám) illetve ő nem szokta teletankolni...én meg úgy mérek fogyasztást,hogy egy tankkal mennyit megyek.
4. biztos sokan lódítanak a fogyasztásról, de én soha sem tettem ilyet, azért mert nincs értelme.Csak olyan adatot szoktam mondani amit már láttam is(fogyasztás).
raver: ez szinte lehetetlen...
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz pszili8 #47882 üzenetére
Akkor ez nettó marhaság ezek szerint:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines(#47883) VR6-Fan: Mégsem én vagyok a hülye.
[ Szerkesztve ]
-
Arkar
aktív tag
válasz pszili8 #47871 üzenetére
A rió-é 4 hengeres van a getz-be 3, azt nem ismerem de ezel még nem volt gond igaz ebbe sincs sok 70ekm, de van má vagy 4-éves, apám testvére hajtja, olajcsere amikor eszükbe jut, keleti gázolaj mondjuk nem atópályázták szét az biztos, tavaly 110-nél nem akart többet menni turbó pucolás, és újra ment 170-et, a másik kocsijukkal a Nissan-al is ez volt, (nem dci, Hanem Navara 2,5TDI).
Viszont az 1.5 crdi megszokást igényel , nem úgy megy mint egy passat, vagy egy 406 tdízel, itt 2000-ig szinte semmi, utána meg ránt egyet vagy 2800-ig kitart a lendület aztán ennyi, tehát elég szűk az autózható tartomány, szvsz
(#47873) Xero csak nem te is 206 tulaj vagy ?
[ Szerkesztve ]
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
válasz pszili8 #47853 üzenetére
Ja, a szívó dízel, meg a turbóssal nincs is nagy baj, szépen elmennek elég sokat, nekem első genes HDi-van 144000 valós km-rel, renszeres 10Ekm-enkénti olaj és szűrő cserékkel egyenlőre nem futottam bele a semmi gondba, az öcsém viszont már igen, az 1,3 mjetel, 1 porlasztó, valószínű már hogy újkorába rossz volt, csak hát most adta + végleg magát(140E), más egyenlőre nem volt, a picassó-ba faternak nincs sok kilómétere, de van még itt Kia rio 1.5crdi, meg volt előtte egy csomó psa 1.9d, TD, adagóló nem kellet, porlasztót valamelyikhez talán d-hez vagy td-hez vettünk egyszer nem emlékszem pontosan, de ment mindegyik nálunk vagy 5 évet.
(#47846) VR6-Fan mi ez a száraz gázolaj téma, hogy kénmentes?, és így csökken a kenés? azt hiszem a biodízel ezen segít, a nagy szénatomszámú c18:0,c18:1-el és elég nagy koncentrációban van jelen, 2-5%?
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Xero
nagyúr
válasz pszili8 #47853 üzenetére
Ezen is látszik az amit kb mondtam.
Nyilván ezek mindegyike feltöltött motor, de egy régebbi 1.9TDI-t még nem próbáltak 140-150LE-re hergelni. Szépen elpöfögött egy minimális töltéssel és kész.
Kíváncsi vagyok, hogy a most forgalomban lévő 160-180LE-s 2l-es dízelek, milyen hibalistát fognak mutatni pár száz ezer km után.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest