Hirdetés
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
VR6-Fan #38999 üzenetére
Ennyi a hivatalos kisker ara. Most ez olyan dolog, hogy nekem az uj benzininjektor 56k/darab a bótba (240cc/min), aztan vatta ujan ugyanijet lehet venni 8-9k-rt is -mas gyarto, de barmilyen furcsa a minoseg meg jobb is-, csak kikerulsz 4-5 kereskedelmi lepcsot, akar pont ugyanazt is megveheted vegul toredek aron is majdhogynem a gyartotol, bar nem direktben onnan, mert min 1 lepcso marad ott is. Egyebkent ezt a "gyarit" sem a Bosch gyartja amugy, veszi, rarakja nagyzsir hasznat -goresagnak is vhogy ki kell termelni a fenntartasat...-, aztan a fijatt atveszi, az meg az ovet, es a kiskereskedo is profitbol el, aztan igy lesz belole 56k. Es ugye nyilvan 8k-ba kerulo masik ekkora injektort se veszteseggel arulja a Summit Racing (USA) pl ahonnan en is vettem, bar hala nepnemzeti forradalmi kormanyunknak mivel eleg para az USD meg az EUR is, most van onnan 10k is darabja. Viszont az egesz cuccert p&p +VAM +AFA egyutt se fizettem annyit, mint amiert itthon 1db-t adtak volna.
Na meg ez a "gyari" csak 1 luksis, amit vettem akkor onnna, az mar 3 luksis, ez miatt ez nagyobb szogben is terit meg porlaszt, jobb lesz a porlasztasi kepe, meg maga a parlasztas hatasfoka is, aztan volt 4 luksis injektorom is mar, az is ugyanezert volt ijen kikepzesu, de letezik 6 luksis is (ijenem nincs....meg)
-
hobizoli
nagyúr
válasz
themebuilder #38996 üzenetére
Szerintem ez meg egy begyepesedett legenda, azon tok ecceru tenynel fogva, hogy '89-tol (gy.k.: 20+ eve) galvanizalt az egesz kaszni. Az mk2 Uno, a mk2 Croma, a Tipo, Tempra mar mind eleve igy jott ki ujan akkor, igy a Punto is, mert az valtotta a Uno-t '94-ben.
Ezekbol az rohad meg ott ahol reccsentve volt a bode.
De ebben nem kulonbozik semmi maitol se -
hobizoli
nagyúr
válasz
VR6-Fan #38974 üzenetére
Az, hogy vadonat uj meg a kozepresz ház ontveny is, nem csak csapagyak benne meg a tengely es a ket kerék is. Arra telleg csak at kell tenni a 2 regi csigahazat es mehet fel a kollektorra. De aranyos volt, mert aszondja, ha reggel nyitaskor szolok akkor delben vagy nem sokkal del utan itt is van... o persze
-
Khelben
nagyúr
válasz
dízelracer #38992 üzenetére
Mert nem mindig 120szal ütköznek az autók hanem van, hogy sikerül lefékezni 50-re. Ott meg már számít.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
zolynet #38981 üzenetére
Én inkább egy Swift-et. A B Corsa is törik, de a Suzuki legalább megy és olcsó a fenntartása, talán még a Corsanál is. Én jártam Corsaval, annál lustább egy dögöt.... A Suzuki fürge, ha nem is annyira igényes, de sok év után is passzentos. Az említett árban pedig találni 100ezer km-el, légkondis, légzsákos verziókat. Szerintem...
-
dízelracer
őstag
Ez több mindentől is függ. (autós offolós topik)
-
Clain
tag
Nemtudom ,hogy jó helyen teszem e fel a kérdést ,csak esetleg nem tudja valaki,hogy egy központi zár beszerelés milyen árban mozog kb ?
-
lorcsi
veterán
-
zolynet
veterán
válasz
!Overdose! #38982 üzenetére
arra gondoltam nem ezzel kezdek mert minnyá jönnek itt h ez honda topik ... amúgy meg van egy japó unszimpátiája, így az nem került be a listába ... fura de vannak ilyen emberek is
-
zolynet
veterán
Sziasztok!
Csajszikám akar venni 5-600eFt környékén autót. Első körben ezekre gondolt:
1. Opel Corsa
2. Fiat Punto
3. Peugeot 206
Én a francia autókat kizárom alapból, sry. Többnyire az olaszt is.
Így a Corsa sztem egy első autónak jó lehet.
Ti mit tanácsoltok?Üdv:
ZoL -
Pancsermeste
őstag
válasz
themebuilder #38967 üzenetére
Ej-ejj... hat akkor lehet, hogy maradok a Suzukinál és veszek egy Ignist!
-
lajafix
addikt
-
Rick4
félisten
Van egy ismerősnek, nem túl sokat, de szívtak vele, hengerfejlevétel, meg ez az is volt már, igaz, havi 6-7 ezret megy vele az ember, meg már a 200 ezer km-t is megfutotta tehát relatív a szervizigénye, fél év alatt is benne van 40 ezer, autógázzal jár, abból 10 literrel elvan 100-on. Kb. 5 liter ára. Vicces.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
hobizoli #38970 üzenetére
Az volt egy szep mutatvany amikor a KKK csigat osszeboronaltuk a Garrett turbinakerek hazzal es az egesz felment a gyari IHI gyartmanyu turbo downpipe elemevel.
Pont ma vettem uj tomitest hozza a Felcsiki-nel, mutizom a jomunkasembernek az egyseget, hogy ehhö kene egy tomites ide ra, meg ide alulra is egy, egyik a kipufhoz masik meg az oilnak. Aszondjajaz: ok, elkernem, es mindjart hozom... jon vissza 1perc mulva, nez, aszondja olyan kicsit furcsa ez a turbo nekem, Garrett tomites kell ide ra, de nem Garrett az alja, hanem vmi mas. Hat igen, vannak ijenek... pedig a Ferryker-nel, hogy megmondtak a pult mogul okosan, hogy MARPEDIG NEM MUKODHET, MERT NEM EGY GYARTO.
Uhm, es?
Kitalaltak mar a CNC esztergat is par eve... -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #38954 üzenetére
Utanvet 1690Ft az orszag egesz teruleten, nehogymar ezen muljon...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #38954 üzenetére
Az jo. A KKK csigamhoz az uj kozepresz 187 rudi a csigahazak nelkul.
-
themebuilder
senior tag
válasz
Pancsermeste #38966 üzenetére
Kia-ról az a hír járja, hogy sokat lehet költeni karbantartásra.
Majdnem Kínai...
-
Pancsermeste
őstag
válasz
Szancsó #38964 üzenetére
Azért jó lenne olyat kifogni, amire nem kell már egy hét után 100 ezreket költeni!
Erről mi a véleményetek? Korához képest nagyon jó áron van!
-
Szancsó
aktív tag
válasz
Pancsermeste #38960 üzenetére
A cél egyáltatlán nem ez volt, hanem hogy tisztában legyél a lehetséges hibákkal és fel tudd mérni, hogy esetleg mennyire kehes az olasz ménes.
Én is úgy vettem vagy 3.5 éve, hogy "igénytelen autó ez, eddig szinte csak egy akkumulátort kellett benne cserélni". Aztán a szemrevételezésnél kiderült, hogy nem az autó az igénytelen: kellett volna vele foglalkozni... Motorikusan viszont rendben volt, így elhoztam, de az első héten ( a kötelező vezérlés cserén kívül ) ment bele 2 első lengőkar, 2 hátsó teleszkóp, kuplung, gyertyák, meg pár apróság.
De mivel van a beszerzésben segítő klubtárs, így az esedékes, múlt hétvégi felújítást ( bal első lengőkar, jobb hátsó kerékcsapágy, 2 hátsó lengőkar felújító szett, 2 hátsó Monroe teleszkóp, komplett kipufogó -egyben a középső + hátsó rész-, lambda szonda, gyertyák, pár egyéb apróság ) megúsztam 125e -ből, munkadíjjal.
Nálam a futómű mondjuk kap rendesen, mert messze van a "köves út"... -
Qru
MODERÁTOR
Mik a tapasztalatok a 2000-2002 környéki 1,8T-s Passatokról? Megbízhatóak?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Dare2Live #38961 üzenetére
mert a 300baros nem ugye?
illetve a száraz naftától a benzinesbe se hal meg a tápszívatyú?
és a befecskendező szelepek se ragadnak meg a száraz benzintől nem?viszont az a baj hogy itthon nem apróbb minőségi gondok vannak, csak amég veszi a paraszt nem éri meg azon gondolkodni sem oda fent hogy ez nincs így jól....
-
Pancsermeste
őstag
válasz
Szancsó #38959 üzenetére
Köszönöm szépen a linkeket, nagyon korrekt összefoglaló.... annyira, hogy már el is ment a kedvem a Brava-tól! :-)
Igazából, csak azért jutott az eszembe, mert kategóriájában nagyon olcsón lehet hozzájutni, és úgy gondoltam, hogy ha még rá kell költenem 1-200 ezret, még akkor is olcsóbb, mint mondjuk egy hasonló korú Opel, Ford vagy Octacia, amire szintén kell még költeni...
Sajnos nem sok tapasztalatom van használt autók terén. Nekem a mérce az öreg Suzukim, amin 16 év alatt csak kipufogót kellett cserélni! Szóval jó lenne valami hasonló strapabíró, megbízható autót venni. -
Szancsó
aktív tag
válasz
Pancsermeste #38919 üzenetére
A Bravo/a lehetséges hibái 1
A Bravo/a lehetséges hibái 2
A Bravo/a lehetséges hibái 3Mivel öreg, így az előző gazdáitól függ, hogy mennyire lesz jó vásár. Szerintem igen nehéz lesz rendeset kifogni.
Nekem Bravo van: gond nincs vele, de költeni kell rá. Az alkatrész szerintem olcsó, de nálam pl. futóműalkatrészek eléggé fogynak. Árához képest jó felszereltségük szokott lenni, de mondom, szerelővel nagyon át kell nézetni... -
hobizoli
nagyúr
válasz
DroneZ^ #38947 üzenetére
Ezek a duplakuppngosak azert fogyasztanak par decivel kevsebbet, mert tobb fokozat van bennuk, igy alacsonyabb fordulaton jar veluk a motor palyan. Monnyuk amikor meg majd kupplungozni kell vagy urambocsá pl javittatni, akkor meg igen erosen leszivja magat vele a juzer, es oda 3-4decis minusza jo par tizezer km-re... jo az a regi hagyomanyos mechanikus, azokat sem ertem akik a szopofaktor hagyomanyos automatavaltot vettek kocsiba anno.
Jelenleg ezek a legyakoribb szopofaktorok:-dizel porlasztocsucs
-tapszivattyu
-turbo
-kettos tomegu lendkerek
-hidro automatavalto / duplakupplungos valtoEzek kozul mind 6 szamjeggyel javithato, vmi 1-s kezdodosen, vmi csak nagyobb szammal. Ha barmelyik leterdel, a sima benzines kocsival maris 4-5literrel magasabb fogyasztassal is jarhat(ott volna) a juzer, Demoklesz kardja nelkul a feje felett
Nem hiszem, hogy epeszu ember ezek kozul mindet vagy tobbet is valoban akarja az autojaba, raadasul meg zsiros felarat is fizet ertuk, hogy amikor meg megbenul vmelyik, akkor megint joool belenyulhasson a zsebebe
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #38874 üzenetére
Felujitani magyarorszagon... OMG... a google 2 masodperc alatt dob ki vadonatuj csigakat annyiert, amiert szetszedik meg kicentirozzak a hasznaltat...es akkor meg nem is csereltek ki benne semmit
-
DroneZ^
őstag
Még mindíg az automata és manuális váltókat hasonlítgatom. A fogyasztást már kifejtettétek
Sajnos még nemvolt automatám, mit érdemes róluk tudni? Normál körülmények között melyik időtállóbb, mire kell odafigyelni, stb stb.
-
saguaro
tag
-
Rick4
félisten
válasz
Khelben #38924 üzenetére
Újkorában elkértek érte 9millió forintot, most meg vicces áron lehet kapni, csak azért, mert nem kör alakú a jel az elején.
Nem, nem ezért ilyen olcsó, hanem pl azért, mert 6-8 éves korára elkezd rohadni minden ajtó alja, meg még ki tudja mi... Aki meg ennek ellenére ilyet vesz... hát...
-
saguaro
tag
válasz
dízelracer #38933 üzenetére
Ez nagyon meglepett most.
Azt hittem toronymagasan vezet a Mercedes, BMW, Audi, Lexus, Porsche, stb luxus autók. De lehet, hogy csak amiatt nem, mert nem adnak el belőle ennyit?
-
saguaro
tag
válasz
Khelben #38924 üzenetére
Páromat nem tudnám rávenni kombira, semmiképpen sem.
Mondjuk sok csomaggal nem szoktunk járni nyaralni, mostani autónak is félig van tele a csomagtartója általában, viszont hogy hátul nagy legyen a hely, a második sorban, az fontos.Igen, az a 14-15 riaszt el, ami egy dízelnél BP-n 8, ráadásul 10-20 ft-al olcsóbb is literenként.
170 lóerő nem kell nekem, ahogy számolgattam, olyan 1200kg-s autóhoz 120, 1500kg-s autóhoz 150 ló szerintem nagyjából korrekt. -
Khelben
nagyúr
válasz
saguaro #38923 üzenetére
Nálunk is feketelistán volt a kombi, aztán amikor először mentünk nagyobb nyaralásra, egyből kiderült, hogy miről is szól egy ekkora autó
Budapesten valóban lehet 14-15, vegyesben 10-11, országúton 9 körül. Egyik sem tötymörgős tempóban. Viszont amit buksz a fogyasztáson, azt megnyered a szervizen. A gyári alkatrészek fillérekért mennek, a V6-os meg elnyűhetetlen. Csak egy érdekesség: a vezérlést 300ezer km-nél kell először ellenőriztetni.
És persze azt se felejtsük el, hogy ez egy fullextrás autó, xenon, tempomat, soklégzsák, esőérzékelő, meg még ezer dolog. Újkorában elkértek érte 9millió forintot, most meg vicces áron lehet kapni, csak azért, mert nem kör alakú a jel az elején. -
-
saguaro
tag
válasz
#40731136 #38918 üzenetére
Jól mondtad, látszólag.
Nejem most a válság miatt kénytelen volt eljönni előző munkahelyéről, itt konkrétan előző fizetésének 40%-át kapja, én idén 0ft prémiumra számítok, nejem szintén nem fog kapni, csak a fizetésem van, abból kell megélni, tankolni, stb, az Ő fizetése egy az egybe viszi a lakáshitelt.
Tavalyi prémiumból vettem a gépemet, de az marad legalább 4-5 évig, ha autót veszünk, gyerek nem sokára megy 5. osztályba, onnantól az is rengeteg pénz.
Mondjuk szerintem ennek nem sok köze van egy fórumhoz.Értem én, hogy új autó, de akkor is inkább egy 2-3 hónapos, akár 1 millióval, de minimum 5-600.000-el olcsóbban, mint a megrendelt autó. Mint mondtam, nem én nyertem a lottó ötöst, szóval nem mindegy a pénz.
-
Pancsermeste
őstag
Fiat Brava-ról mi a véleményetek?
-
#40731136
törölt tag
válasz
saguaro #38900 üzenetére
De még mindig nem értem.
Látszólag van mit a tejbe aprítani, akkor miért görcsölsz használtautóval? Veszel egy újat, aztán arra úgy vigyázol ahogy szeretnéd, s az nem futott nemtudoménhányszázezer kilómétert stb.
Ha tehetném biztos, hogy új autót vennék, nem pedig használtat. (persze ugyanabban a kategóriában) mert Henry Ford is megmondta: Az új autó a jó autó. -
saguaro
tag
válasz
lajafix #38911 üzenetére
Az a baj, hogy előző szériás, normális felszereltségű autót nem igazán találtam 2007-est, semmi pénzért. Talán még ez lenne jó egyedül, szinte minden kritériumnak megfelel, csak a képen manuális váltó van, leírásban automata, nem tudni mennyit futott, viszont szebb és nagyobb, mint egy Octavia.
-
saguaro
tag
-
saguaro
tag
Találok én 3.5-ért megfelelőt, sőt, ha jobban szétnézek használtautón, akkor 3-ért is találok, de abban vagy sok a megtett kilóméter, vagy 4 éves, vagy valami hiányzik belőle.
Úgy érzem, ennyi pénzért nem nagyok az igényeim.
5.5 millióért, új Renault Megane 5 ajtósat lehet venni, olyan felszereltséggel, amilyet szeretnék. Csak francia autó alapból nem kéne. Német, japán, esetleg a Skoda ami szóba jöhet.
Néztem én Aurist, de nem igazán van belőle. Automata és dízel meg egyáltalán nincs, de benzines automata is 3db mindössze, ebből 1 kiesik, mert drága, 1 kiesik mert full fapad, 1 szóba jöhet, de nem igazán fogott meg.
Honda Civicből sincs dízel automata, hibrid kettő is van, az egyik fehér, és elég gyengén felszerelt, a másikban 72.000km van, hibrid, nem tudom mennyire komoly ez a technika: [link].Xenon végülis az, ami jó lenne, ha lenne, de az a legkisebb gond, nem halok bele, ha nincs.
3 éves autókat nézegetek, minimum elvárás a 4 csillag, de inkább 5. Automata nagyon jó lenne, ha nem kéne BP-n belül minden reggel a dugóban folyamatosan 2-3 métert haladva kuplungolni, nagyon unom már. Légkondi az szerintem teljesen természetes, tolótető meg eszembe se jutott. -
lsc
nagyúr
válasz
saguaro #38905 üzenetére
Látom nem érted, amennyit egy dízellel megspórolsz az üzemanyagon azt ráköltöd a javíttatásra, lehet elég sem lesz. Nem csak én mondom , de nem fontos elhinned. Ha meg 3,5-ért nem találsz normális használtat akkor tényleg az igényekkel van nagyobb baj.
Mod : Már látom jól sejtettem, xenon nélkül is vannak jó világítású kocsik, ráadásul egy xenon izzó sem 2 Ft, hiába van légzsákerdő ha a kocsi nem biztonságos /más mérés híján mondjuk csak 3 vagy 4 csillagot kapott/, az automata nem tudom miért létszükséglet, egy légkondi vagy gyári tolótető szerintem jobb ötlet /még egyszer, szerintem/.
-
saguaro
tag
válasz
lajafix #38906 üzenetére
Értem. Ez sajnos elég rossz hír, hogy a szervizek pont azokkal nem foglalkoznak, akik leginkább viszik a kocsikat.
Anyós nem jár a gyerekhez, mert az ország másik felében lakik, szerencsére. Bár sok baj nincs vele, elég halk.
Igények nem olyan nagyok szerintem, ekkora kerethez mérten: legyen automata, xenon lámpa, hátul a gyereknek napfényroló, illetve mindenféle létező légzsák, ami csak létezik hátra is, ha van, akkor hátul ülésfűtés, de elöl se árt, multikormány, ESP, ABS, világos belső tér, alufelni, illetve egy szép kék/szürke esetleg fekete fényezés. Bőr, navigáció ha van, nem baj, de megvagyok nélküle természetesen.
-
saguaro
tag
válasz
AMD Power #38904 üzenetére
Francia autót? Semmi pénzért.
Egyébként renault.hu kalkulátor alapján:
Listaár
8 615 000 Ft
Kedvezmény:
- 1 300 000 Ft
Akciós ár:
7 315 000 FtÉs akkor még ebbe nem is dupla kuplungos váltó van, meg francia minőség. De kár is ilyenekről beszélni, ha új autót vennék, maximum 5 millióig mennék el, több pénzt sehogy nem tudnék előteremteni, a föld alól se.
-
lajafix
addikt
válasz
saguaro #38900 üzenetére
akkor jó helyre jöttél itt kapsz tanácsot rengeteget.
egy használt turbódízel céges autó minőségéhez nincs sok köze a cég állapotának. A céges autókat pedig tesséklássék alapon szervizelik a márkaszervízek.
hidd el a modern turbódízel nem neked való 120 ezer kilóméter után. elég kockázat a lakáshitel és a gyerek, nekem elhiheted. A nagynyomású befecsi, a turbó, a kettőstömegű lendkerék, mind több százezres kiadás, amit nem élmény kipengetni.
szerk: anyós is jár általában a gyerkehez, na az a nagy kockázaT.
Vannak igényeid!már csak a realitásokhoz kell őket alakítanod.
-
saguaro
tag
Persze, csak a dízel/benzines nagyjából egy árban van, kevesebbet fogyaszt, kevésbé szennyezi a környezetet, nem mellesleg 1 liter is jóval olcsóbb.
A gond az, hogy nagyon elszálltak az autók árai.
Pár évvel ezelőtt, mikor a főnököm 2003-ban vett egy Vectra-t, minden földi jóval felszerelte, dízel, automata, azért fizetett 8 milliót. Most egy hasonló felszereltségű Insignia 12-13 millió.
Astra szintén, de az meg kicsi is ráadásul.
Fordnál ott a Mondeo, ami szintén veszett drága, a Focus csúnya, de talán még annak van a legjózanabb ára, de abból is, normális felszereltséggel, automata váltó nélkül 7.400.000, illetve amennyit sikerül alkudni belőle, akkor is 7 millió.
Használtan talán 3.5 millió körül lehet találni új Mondeo-kat, ki tudja milyen előélettel, teljesen alap felszereltséggel.
Igazából 3.5 millió forintért nem nagyon lehet mit választani. -
lsc
nagyúr
válasz
saguaro #38901 üzenetére
de egy egyszerű ember, egy állással, egy gyerekkel, lakáshitellel
Akkor talán nem egy használt dízelt kellene venni egy nem perfekt automatával, de a Te pénzed a Te dolgod. Amennyiben csak egy 9 milliós autó felelne meg újan főleg hogy skoda /igaz az sem olcsó/ akkor talán az igények sem reálisak. Mint már írták egy benzines manuális váltóssal jobban jönnél ki.
-
saguaro
tag
Dehogy kell nagy, főleg nem erős autó.
Nem is neked kell érteni, de ugyebár az ember általában olyan természetű, hogy minél jobbat kapjon, minél kevesebb pénzért. Sajnos a lottó 5-öst nem én nyertem, szóval nem feneketlen a pénztárca.
Ha nem lenne így megkötve a kezem, akkor vennék egy nagy Audi A8-ast, a 6 literes, 12 hengeres motorral, nem izgulnék azon, hogy 30 vagy 40 litert fogyaszt, de egy egyszerű ember, egy állással, egy gyerekkel, lakáshitellel azért nem dobálhat ki évente 5-600.000 forintokat üzemanyagra. Természetesen, ha valami elromlik, megjavíttatom, kifizetem, az nem gond, de ha nem romlik el, annak jobban örülök. Azért is veszek viszonylag fiatal autót, hogy ne romoljon el.Voltam a Skoda-nal, konfiguráltak egy olyan autót, ami megfelelne nagyjából felszereltségbe, pár száz forint híján 9.000.000-ba kerülne. Annyi pénzem biztosan nincs kocsira, de ha lenne, akkor is inkább kifizetném a lakás maradék hitelét, ilyen magas svájci frank mellett is.
Octavia-nak árban, méretben, egyébben nincs valami másik konkurense esetleg?
Aktív témák
- LEGO klub
- TCL LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- Óra topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Okos Otthon / Smart Home
- Windows 11
- További aktív témák...
- Bitmain Antminer S9 13.5T
- Outemu Silent Peach V3 Switch Lubed Mute - 100 db
- MacBook Air 2020 13" Retina i5-1.10GHz 8GB/256G SSD, HUN BIll, kevés töltéssel, üzletből, 27% ÁFÁS
- MacBook Air8,2 2019 13" Retina i5-8210Y 1.6GHz 8GB/128G SSD, magyar billentyüzet üzletből, 27% ÁFÁS
- MacBook Air8,2 2019 13" Retina i5-8210Y 1.6GHz 8GB/128G SSD, magyar billentyüzet üzletből, 27% ÁFÁS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest