Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
Aktív témák
-
burasu4
senior tag
Mennyire árthat a motornak ha erős/nagy víz nyomással mosom le? (benzinkúton)
Elektronika? Vagy hagyjam? Csak nagyon poros, mocskos. -
Khelben
nagyúr
válasz Dare2Live #33595 üzenetére
A szerviz árának nem mindig van köze a motor teljesítményéhez. Nekem 42ezer volt a 120-as nagyszerviz. 6 liter olaj, összes szűrő, 6 gyertya, mindenből gyári alkatrész. A nagyobb motorokban az egyes kopó alkatrészek is nagyok, nagyobb a tűréshatár. Ékszíjat 240ezernél kell cserélnem, a vezérműláncot 500ezernél kell először ellenőrizni. Sok kisautónál meg 80-100ezer km-enként a teljes vezérlést le kell cserélni, görgőkkel együtt.
-
Thrawn
félisten
Uraim! Legyenek már szívesek visszatérni a témához és ne töménytelen offal meg egymás kifigurázásával foglalkozni! Neveket nem mondok, akinek tűnt el postja az utolsó pár oldalon az nyugodtan magára veheti!
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Dare2Live
félisten
válasz ABnormal #33534 üzenetére
"úgy látom itt vannak olyanok akiknek eszébe sem jut,hogy egy egyliteres autó azért kell,hogy relative alacsony fogyasztással eljusson az ember pl melózni vagy bevásárolni vagy akárhová,jó lenne már felnőni és nem csak azt nézni,hogy menjen mint az állat...bár kinek mi a hobbija..."
Nézz végig a topicon, teli a "Milyen autót vegyek?" topic racsingos még OFFba se rakott OFFal. Eközben ha megemlíti vki, hogy alapvető dolgokat kever akkor kvázi le van hülyézve arról nem szólva, hogy hobbizoli lassan neddudki szinten nyomja a magyart.... No és itt van Voyage aki rendszeresen nem pici baromságokat állít 0 tudással de rettentő hittel és szvsz megengedhetetlen hangnemben beszél másokkal.
Hogy ON is legyek : Németben élnék tuti cserélnék én is mert az "autobahn"-on kellemes a 200, de amíg 130 a max amit kényelmesen megy a 998ccmes motor nem érzem szükségét. Tény 90től szarul gyorsul, de ha országúton fixen tartom a 90et akkor avval kb meg vagyok elégedve.
Ha vmi zavar az inkább az, hogy 130tól hangos a motor, bahnon hiába bírja a motor a 170et az út kellemetlen/kényelmetlen.
Cserébe tavaly 5.5l/100kmes a fogyi átlagom 90% városi használattal, az éves szervíz meg 3l 5W30+szürő ~=12.000Ft. Idén lesz 6év/105.000kmes "nagyszervíz" ez megfog állni ~35.000ftban. Viszonyítás kép haver Hyundai Tucsonján a kisszervíz 75.000Ft a nagyot el nem merem képzelni.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hobizoli
nagyúr
válasz dragonfx #33593 üzenetére
Az, de persze nem a gyari menessel, mert kis buzera van/volt itt-ott
Egy E46 M3 volt az az M Power egyseg, ami 3.2 sor6 24v es 343LE-t general, de ez is nehez, 1650kg alapbol plusz drajvor meg ez-az, azaz szamolsz egy tonnankenti LE-t, akkor annyira mar nem is fuha, 195-200LE/tonna jon ki ra.
Egy PGT-t kb 1000 kg, es mar a gyari csigaval is fel lehet cibalni 170LE-re a stage2, SEB2-s jelu digo csippel es egy a gyarinal nagyobb es jobban a menetszel utjaba rakott intercoolerrel, ez igy kb 50k-bol megoldhato dolog, vmi komolyabb csigaval a stage3, "SEB4.11" jelu chip-l vagy egy irhato ECU-val tovabb is, mindezt meg a gyari toltonyomas emelese nelkul. A stage3 dologhoz hozzavalo hw kb 220k-ba kerul, ha jol utanajar a juzer a dolgoknak, ha nem, akkor tobbe, de az arak altalaban ennyik: 30k a Havassy vagy a Szuromi veztengely bele, 20k az uj nagy intercooler, 90k a masik csiga, ami mindezt mar ellatja eleg levegovel, 30k 4db nagyobb injektor meg 20k a Coupe 2.0 20vT vagy egy Walbro benzinszivattyu, nyomasszabalyzo szelep 10k, plusz a csip-csup dolgok, pl bilincsek, szilikon flexibilis levegocsovek stb, ez a tobbi... es joreszt magad is meg tudod csinalni ezek cserejet, talan a turbo es veztengelyt nem annyira konnyu, mert utobbit pl szopo belapkazni, a csigat meg szögbe beallitni, ha meg nem csinaltal ijet, de a szivattyu, az injektorok, az intercooler es chip csereje az piti ugy. Szerelovel persze ez is dragabb.Ez igy mar 205-210LE-t tud az olasz SEB4.11 jelu chippel a 130LE-s alapvaltozatbol kiindulva egy 1.4 SOHC 8v "Zastava" motorral. Az angol forum pl tele van ijenekkel, gyari szinte nincs is, ott ez nem osszeg, ott sok megveszi a Quaife torsen LSD-t is bele, ami megint ~200k, bar ok ott ezt groupbuy-ban csinaljak es ugy mar nem annyira draga, mert ugy van kedvezmeny
Valos idoben is irhato ECU-val mas csigat is lehet hasznalni es meg nagyobb injektorokat, meg tovabb finomitgatni faragni, E85-re atirni, logolni, ALS-t, NOS-t bele...mindent. Ez a cucc sem annyira draga am, ketszazegynehany USD-be kerul a kit.
OK, ezek igy egyutt mar igencsak kezd osszeg lenni, de lepcsozetesen nem eccerre kikohogve azert nem az. Itthon egy chip-t turbos autoba az ezzel foglalkozo cegek tobbert irnak, mint amibe ez a dobozka kerul. Aztan erre csak radugod notebook-t RS232-n vagy USB-n es mindent allithatsz, nem kell uj chipet iratni megint bele, csak atirod amit akarsz, egy click es mar ugy megy. Minden élő- es kalkulalt adatot valos idoben latsz, ezt logolhatod is, es vissza is jatszhatod lassitva-gyorsitva is. 64kB a FlashRAM van a chipben es 54kB az egesz program, es eleg hozza vmi Win95-t futattni kepes 486 vagy P1-s notebook is
A logolast es a monitorozast programozast mobilnettel valos idoben is lehet latni es csinalni akar az interneten keresztul is igazabol akarhonnanA chiptuning az mar oldschool...
Igazsaghoz hozzatartozik, hogy nem en forsziroztam, hogy nezzuk meg, hanem a kun7 temaja miatt jott elo. Ott ugyanis az volt, hogy fuuu 300Le, en meg poenbol odaboktem, hogy eccer azert csak odaallnek neki kalyhaezusttel, mert gondoltam biztos van kozel 2 tonna -utobb kiderult, hogy 2.3t is megvan az... -, erre jott hogy ha nyerek akkor o 4x fizeti focit nekem. Aztan amikor eppen melo miatt nem voltam, nem birtak kivarni es kiprobaltak a kun7-t a masik havercsavo csigasitott 6gen 1.4iS kuvikja ellen, es az is legyozte, na annal meg a PGT-m elegge jobbat lep, szoval buko volt az ügy. Aztan eccercsak jott ezzel a vassal es hogy na ennek alljak oda, de most... tudtam mennyi nyiha van a kazanfedele alatt, de en kb 1400 max 1500kg-ra tippeltem sulyra, tehat ugy neki allt a zaszlo, es persze huztam is szam... hat en szerintem jobban meglepodtem az eredmenyen utana.
hobizoli
több drón kell ;P
-
Szplöttyy
senior tag
Nemtom, könyvébe ez a súly van. Igen, ezt elismerem, hogy magabiztosságot ad a több lóerő, de sokan ez miatt szálnak el.
Amúgy 93ló/6k rpm, és 118nm/4100 Hát nem egy dízel 2ezer alatt halott, 2-4ezernél használható, 4ezertől 7ezirg meg szépen húz.
Belegondolva én sem értem. Mert az Ignis az WR padlólemez "ráhegesztve" még egy 10-15centi, de motor, váltó, futómű, azonos. Még a felszereltség is. 4légzsák, 2el ablak, klíma, stb. Nem értem. Bár megnézzem majd a forgalomba milyen súly van írva.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Khelben
nagyúr
válasz Szplöttyy #33586 üzenetére
Mondom, szerintem a 75 lóerős 1 tonnással sem gond a közlekedés. De vannak olyan helyzetek, ahol kevés, ahol jól jönne a több, ahol több lehetőséged lenne, ha kétszer annyi lóerőd lenne. (nem kell ugye sorolni a mai magyar közlekedési morál mellett előforduló helyzeteket) Ebből jön egyfajta nyugalom az erősebb autóban.
Nyilván még az 500 lóerős autónak is vannak hasonló korlátai, csak kevesebb.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Khelben #33585 üzenetére
Ja. 1x-2x ulsz benne az semmi. Ket honapig vezeted nap mint nap, es utana ulj vissza a regibe.
Amikor elolszor mentem honapok utan megint a Swift-l M0-M5 fordulo (Bp felé), kigyorsitas... nezek... mivanezzel, 5.-ben van valto vagy miii? Kar ki, jobbra-fel, fordulat lejjebb esik. Gondolkodtam, hogy ez csak 2 esetben lehetseges, vagy 7 sebesseges a valto, es ez az 5. volt tenyleg, vagy ez az elobb a 3. volt es most van 5.-ben.hobizoli
több drón kell ;P
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Khelben #33582 üzenetére
(#33581) hobizoli: Üresen 975-1040kg. felszereltségtől függően, megengedett össz.: 1470kg.
(#33582) Khelben:Ültem már kompresszoros C mercibe, 525TDS bömösbe, turbódízel Rangerbe, meg még 1-2 erősebb kocsiba. Tudom, hogy jó érzés, hogy bármikor odaléphetek egy parkettát és megindul a bódé. De 100ló körül, bőségesen elég, előzésekhez is, bármihez. Én azt mondom. Persze, nem baj az ha az ember segge alatt van sok nyomaték, de lehet élni nélküle.
De pl. a mindenki által tetűnek titulált W123 200D 1400kiló(kb) 55ló, szívódízel-t is vezettem, és engem nem frusztrált, hogy nem tapaszt az ülésbe, feelingje van. Nem izélsz vele, mész 60-70el és heló, nem is akarsz gyorsabban.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
hobizoli
nagyúr
hobizoli
több drón kell ;P
-
Szplöttyy
senior tag
Most fogtok köpködni, de szerintem se kell sok lóerő, nekünk wagon van, még mindig 93ló. Sose volt még kevés, pályán 160megvan, bár nem sűrűn pályázunk, városba elég. 1-2szer lett nagyon meghajszolva, mikor 1 autó előzéséből 3 lett, és 3asba elforgattuk tiltásig, az olyan 140lehetett. Meg egyszer jobbról szeretett volna előzni egy szakadék A vectra 2.0i, de nem jött össze. Ez a két eset volt, kb. ÉS tökéletesen elég, városba, tudna menni 140-el is, ami városhoz bőven sok, egyéb kérdés? Nem eszik sokat, amióta megvan 0km kora óta, egyszer kiégett egy tompított... Azt hiszem ennyi. Persze szar suzuki, meg ha jönne egy kamaz
Dragon, múltkor jöttél, ha jól emlékszem, hogy a TDS-t még te is letolnád(ha nem te voltál, akkor sorry), most meg mindegy a lóerő. Azért a Dácsiás videót nézd meg
Smoke & Torque
-
_Voyage_
aktív tag
válasz dragonfx #33571 üzenetére
1.6 nagyrészt elég, kisméretű autókba. Afölött meg 2.0, de 2.5-nél többre nem nagyon van valós szükség.
Ettől függetlenül elüldögélnék egy 5000cm3 V10 M5-ben...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
dragonfx
veterán
röhej amit cisnáltok....
aza gond nem az számít hány henger hány lóerő hanem hogy a user mit hogy hány lovat tud kiautózni az adott egységből.
lehet valakinek 300 ló is ha béna váltani.1.0 meg 1.3 ilyenekkel fogllakoztok ha erőről van szó gáz.kell 3000cm3 és csá....m-power.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz hobizoli #33565 üzenetére
igen így kéne a szívósort, illetve ahhoz megfelelő arányban majd a hengerfejben a járatokat marni polírozni, no meg akkor pillangó szelepet is csináltatok...
hát ha nem 300km-re van akkor leviszem inkább magam, csak kérdés kinek és hova
dragonfx:dragon ne, most csak téged ne, így is pörög a hozzá értőktől a topik
de arra gondolom meg vágnád a hülye fejet amikor a 3000cm3 M power mellett a kocka 1,3 stift a maga 780kg-jével elmegy
vagy a e36 320is-t az 1000ccm3-as 3 hengerese dájhátsú GTti lelépi.....
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mr.Grincs
veterán
válasz szepsuti #33541 üzenetére
Köszi a tippet. Az 1000-1500 kmtert egy hét alatt bele fogom tekerni. Pár kmter elvileg van benne de a nokedli. Magas fordulaton biztos nem fogom járatni, mert a váltó úgyis elvált majd amikor neki jó.
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
hobizoli
nagyúr
válasz trassher #33542 üzenetére
Hajra oregem, ssgti.uw.hu , itt csinaltak parat egyik sem allt meg ennyibol inkabb 500k volt, eleve 200k egy donorvas, a vezetekkoteg kapasbol tok nem kompatible, ossze kell moddolni a GTi-t a esztergomival, vmi ebbol lesz, vmi abbol, ehhez muszerfal ki, kmora csere, fek-futomu teljesen csere, es lehet fel is kell ujitani, pl a feltengelyeket biztos fel kell, kupplung megint eleg valoszinu kuka, a GTi valtoban a 2-s szinkron az fogyoeszkoz, mert kicsippelve 8500-g kihuzatva tepik be 2.-ba, azt meg soxor az nem szereti es reccsenve veszi be, ez meg mar azonnal mar plusz love
A GTi fotengely 1kg-l nehezebb a 8v-nel, es dugok-hajtokarok is masak, at kell fuzni 1:1-ben, ekkor erdemes meghonolni es meggyuruzni a 8v blokkot, mert a GTi dugon a gyuruk nem ezzel a blokkal koptak ossze, szet-osszefuzni a motort, meg kicentiroztatni a fotengelyt a lendekerekkel es a kupplunggal egyutt egy menetben ez kb 20 lepedo a Havassy-nal, nagy pillangoszelep (~60mm), ha mar ugyis le van szedve, akkor szelepszar-szimmeringeztetni es lesikolni a hengerfejet es becsiszoltatni a szelepeket, gyari tomiteskeszlet es a vezermutema megint csak penz, ha a donor szine nem egyezik, akkor maceras az elso-hatso lokok csereje GTi, mert fenyeztetni kell, de ha egyezik is valszeg mar az arnyalata mas, hála az UV-nek... szoval ehhez is csak az kell, mint egy haboruhoz: penz-penz-penz es megint csak penz
Ja es altalaban cserelni kell a benzinszivattyut is meg a hutot a ventivel egyutt is az 1.3 16v vagy az 1.6 16v-re.Na meg ha nem alapmeretes a hengerfej, akkor kell min egy fokolokerek a szivo oldalra -de jobb ha van kipuff oldalra is-, mert ahogy csokken a hengerfej magassaga es kozelit ezzel fotengely es a vezermutengelyek tavolsaga egymashoz ugy fokolodik -szep magyarul kifejezve - el a vezerles. Na ezt visszaallitando a rendes jelpozicioba kellenek
Szoval 300k-bol ez akkor csinalod meg, ha magad csinalod az A-Z egeszet, es minden jo allapotu a donorban, amire valljuk be azert keves az esely egy 16+eves autonal. Ha minden pont klappol... de nem fog.
Csak ehhez eloszor is egy normalis leiras is kene, mikor mit hova es hogyan...Az NKH-t meg Te sem erdekled hidd el, ugyanugy megqrnak engedely nelkuli moddingert, szigoritott muszaki plusz bunti meg elotte csinalhatsz vissza mindent a gyarira. Az NKH a fek csere meg a teljesitmeny novelese miatt vag meg. A hatso tarcsafekkel dolsz meg, mert kivulrol az tunik fel nekik eloszor, es utana nezik meg akkor mi az abra elol a kazanfedel alatt. Es biztos lattak mar par esztergomi SOHC 8v Swift-t vagy nem_GTi SOHC 16v-t is, es tudjak abban hogyan nez ki a szelepfedel..maskepp, mint a DOHC.
Ezt ugy kell, hogy eladod az atepiteni kivant jelenlegit, hozzarakod azt a 300k-t es veszel egy belole gyari GTi-t.
Es azzal az NKH mar nem Qr meg, mert gyarilag GTi kodu a motor meg a kaszni is. Ezeket meg csak ez erdekli, hogy gyari legyen a szamsorAbba a millaba szamold bele a kocsid jelenlegi arat is.
hobizoli
több drón kell ;P
-
Khelben
nagyúr
"megéri" elcserélni egy 2001-es Nissan-t egy 90-93-as Mercire?
Attól függ.
Ha napi használatra kell az autó pl. munkába járni, családot vinni ide-oda, akkor nyilván nem.
Ha autószerelő vagy és nem gond, ha épp pár napig nem indul a kocsi, meg néha trélert kell hívni, hogy hazajuss, szeretsz bütykölni és mindened az öreg autó, akkor megérheti. -
Ck.
addikt
Kezdetek teljesen megfertőzni ezzel a "Merci-lázzal"...
Hülye kérdés, de "megéri" elcserélni egy 2001-es Nissan-t egy 90-93-as Mercire? Mi az amivel az egyik "többet nyújt" a másiknál? Elég érdekes egy összehasonlítás tudom, de hát evvan, unom az életem... Sose gondoltam, hogy ilyesmi megfordul a fejemben, de már annyit írtatok, linkeltetek, áradoztatok ezekről a bálnákról, hogy lassan kezdek teljesen meghülyülni. -
trassher
addikt
válasz hobizoli #33515 üzenetére
Már bocs de 300K-ért megnézem én mikor veszel normális állapotú GTt-t. 300K-ból szereléssel megvan az egész. A hátsó tárcsa lóf@szt se ér megmondja bármelyik suzuki tulaj neked. Amúgy meg az NKH elmehet ahova gondolom. Blokk maradt a régi, turbót nem kapott akkor miről beszélünk?
Összes hozzávaló alkatrészt kihozod 200K-ból. Nem a levegőbe beszélek, linkeljem a cuccokat amiket magam találtam eddig? Nekem például tökre megérné mivel a blokkom 54K Km-t futott így azon semmit nem kéne faragni. Mellesleg az általad írt egy millából már turbót kap az autó műküdő és tartós setuppal.Redmi Note 7
-
Szplöttyy
senior tag
Miért nem sikerül felfogni, hogy mindenkinek MÁST jelent az autó? Én sem szívesen ülnék ezres yarisba, vagy swiftbe. De én elismerem hogy JÓ autó, hol nem szarom le a nyomatékot, lóerőt mindent, fillérekért elvisz bárhová. Pont. Csak én másra vágyom, én hangulatra, feelingre. Azért vennék én inkább 123-as mercit. Mondjuk. De ettől még egy jó autó a Yaris. Csak nem nekem való. Ezt kéne fölfogni. Nem le szarozni mindent bakker. Mert városba tényleg kell az 5csillag... a 40-es tempóhoz... Kell a 100+ló is, nyilván, nehogy mán a 280-as Ikarus beelőzzön. Bullshift.
Smoke & Torque
-
ABnormal
őstag
úgy látom itt vannak olyanok akiknek eszébe sem jut,hogy egy egyliteres autó azért kell,hogy relative alacsony fogyasztással eljusson az ember pl melózni vagy bevásárolni vagy akárhová,jó lenne már felnőni és nem csak azt nézni,hogy menjen mint az állat...bár kinek mi a hobbija...
a mostani twingóm teljesítményével is meg vagyok elégedve és csak a plusz ajtók miatt lesz ( ha lesz ) yaris... -
hobizoli
nagyúr
Tok mind1 hany hengeres, nem az volt a lenyeg abban, hanem az, hogy "csak" 1000ccm.
Mintha azt is irtam volna, hogy a ccm meg a CR szamit a nyomatekhoz, nem a hengerek szama, bar latom eleg szelektiv a latasod.Eccer ulj bele egy 1.5TS Yaris-ba, vagy volt ebbol meg gyari kompresszoros tema is, abba. Utana barmi 1.0 egy ijen ezmiez? lesz.
Yaris TTEhobizoli
több drón kell ;P
-
-
Mr.Grincs
veterán
Sziasztok
Az új autókat mennyire kell járatni? Ha igen akkor hogyan.
Az alany pedig, ha minden jól megy akkor holnap veszek meg.
Citroen C4 Grand Picasso Ex 2.0 HDI MCP6
Az autót nem hivatalaos márkakereskedésből veszem, de szintén 0 kilóméteres zsír új, fóliás belülről az autó.
Előre is köszi a tippeket.[ Szerkesztve ]
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Eagl3
veterán
válasz Motion_Blur #33488 üzenetére
Én a Fiestáról csak jót tudok mondani, édesanyámnak az van és rengeteget hajtom.
1.4-es, jó kis rugalmas autó, az üléseivel nem vagyok kibékülve, a pedálok is puhák nekem kicsit, szóval azért van egy kis nőies beütése, de nagyon megbízható autó, én csak ajánlani tudom.
Amúgy az új swift is jó választás, bár én egy kicsit ódzkodom tőle, valahogy nem tudok kibékülni a suzikkal bár ez is az én gondom...
A pöjót meg gyorsan verd ki a fejedből. -
lsc
nagyúr
válasz hobizoli #33518 üzenetére
Megint képzelegsz szokás szerint, ráadásul nem én hoztam fel a 3 hengerességet, csak javítottam hogy 4 hengeres / Ösmerős, a 3 hengernek sem tudom mi köze van a nyomatékossághoz/. Utoljára, ki kell próbálni, a papír nem ugyanaz mint a valóság, ha ezzel újat mondtam akkor még gyakorolhatsz.
Mod SaNyEe: Hát igen, a punto az punto, a sok fos meg mind sz@r, főleg papíron.Akinek nincs tapasztalata annak csak a papír marad.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #33488 üzenetére
swift. nagyon frankó kis autó.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Motion_Blur #33488 üzenetére
Swift egyértelműen!
Öm javaslat, próbálgattam anno ezeket 1,3 és 1,5 motorokkal is, az 1,5-n több pluszt lehetett érezni mint a papír mutatott az 1,3hoz képest!-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
fölösleges ... nemmegyúgymintapunto pedigmáratűzfalatisátnyomtam éskülönbenismostmiérteszik12litertezafos pedigcsakvégigelőztemasortmertsokabirka.
Ha a forgalom ritmusát fel tudta volna venni a régi swifttel valószínű nem zabált volna annyit amennyit. Nomeg ilyen 1bites használatoknál szoktak is ennyibe kerülni a műszakiztatások
hobizoli: nyilván az ilyen kicsi motoros autókat oda is használják leginkább. (kivéve apám )
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
hobizoli
nagyúr
Nem a a hengerek szamtol fugg a nyomatekossag kiskezitcsokolom, hanem a ccm-tol, es a CR-tol. Es a valto meg csak akkor csinal ebbol tobbet, hogy erosnek erzodjon, ha az rovidebb attetelezesu, csak akkor meg jobban forog a motor ugyanakkora sebessegeknel
Megneztem, 90Nm-t tud az 1.0-s, es 155-nel vege is van.
Varosba jo ez. Orszagutra-palyara mar boven keves.hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz trassher #33506 üzenetére
Hat mondjuk ugy, hogy ket fektarcsa plusz fekbetet, ide egy szilent meg oda, meg ide egy gombfej meg ZK, es a munkadija szerelobacsinak aztan maris jééé 78k lett. Es lam nem is kellett hozza szinte semmi...
Sada bontja a PGT-ket, ismerem is ot
GTi Swift bontast a ssgti.uw.hu vagy a duen.hu -n keress, behozzak az egesz autot 200k-ert sogorektol, aztan csak a motor meg el belole 100k-ert, de sokaig nem kell hirdetni, es soxor mar elore megvan belole a motor-valto tema leendo uj tulaja... szerinted miert? Hat ezert nem latsz egyet se.
Most meg felhivod Sada-t es van 3db PGT blokkja meg valtoja "raktaron".De egyebkent is egy hujeseg ez a GTi-esites tema, mert amibol atpitesz egy esztergomi 1.3 8v Swift-t GTi-re egy osztrak GTi-t hasznalva donorkent, annyibol siman vehetsz egyet eredeti GTi-t "keszen" is magyar rendszammal es papirokkal, es az az NKH-nal sem dol meg, mert az atepitettek hiaba is stimmel a motorszam egytol-egyig igen. Barmennyire is azt mondjak egyesek, hogy aaa nem. Az esztergomi bodesokban nem volt hatul tarcsas futomu soha, meg a Sedan 1.6 16v-ben SE, ugyhogy ezert szopo mind, es nem epitheted at, hiaba csavarkomptibilis a dolog. Es eleg ranezni, mert ez 10m-rol is kiszurhato az utcan. Sima dobfekkel meg egy GTi...haaat
Es a vegen lesz egy ~91-s motoru, valtoju, elektronikaju, futomuvu, feku, de egyedul csak a kaszniban fitalabb SSGTi-d, ami igy kb 1M-ban van a kiindulasi esztergomi Swift arat is beleszamolva ebbe. Ha magad hozod be donort meg csinalod A-Z az egeszet, akkor vmivel olcsobb, de...
Vagy fogod es ugyanezt keszen meg megveszed magyar papirokkal ~350k-ert.
Nagy biznisz ez. Hujeknek.hobizoli
több drón kell ;P
-
Szplöttyy
senior tag
válasz trassher #33512 üzenetére
Szerintem hagyjuk.1,4Logan, meg az 1,5Dci is lelépi a 316i-t Dácsija, he?
Smoke & Torque
-
dragonfx
veterán
válasz trassher #33512 üzenetére
ok akkor vegyél azt.
lehet, de legalább tudom hogy egy sprint után nem fog a turbóm lehalni ami annyiba fájna mint az autó értéke.és 25 éves autóval járok.ja és ami 750kg és tudom ha bárminek nekimegyke nekem hello van. ...de sok sikert neked.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz burasu4 #33498 üzenetére
ja lehet papíron annyi...csak ha találkozik egy 1200kilós autóval majd akkor is ezt mondja a tulaj???
ilyne autokkal foglalkoztok hogy 1.0 meg 1.2...faxom 1.4 alatt nem autó az autó.sőt inkább 1.5.....istenigazából amivle enyém ellen is ebzsélek 1.8tólérdemes kocsit venni....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
ABnormal
őstag
én holnap vennék is egy 1L-es yarist csak kellene egy tax ár rá,mert szvsz le akar húzni a kereskedő...
-
trassher
addikt
válasz hobizoli #33485 üzenetére
Nem tudom hogy lehet stifre 80K egy műszaki. Olyan igénytelen vas hogy csak benzin meg olaj kell mondhatni bele. Tapasztalatból mondom mivel 94es 1.3as 8 szelepes GLX/C tulaj vagyok. Az enyém családi okok miatt 5 évig állt garázsban, majd akksi csere után pöccre indult. 3 gyertyával vittem ki a szerelőhöz aki megnézte és azt mondta okés a gép. Otthon raktam bele 4 gyertyát, szűrőket, olajat, akksit, és máris ment a gép. Jaa 2 hónap múlva kapott egy új hf tömítést meg eresztette az olajat. Hibalista vége.
Amiket írtál motorokat nem véletlenül ennyi az áruk. Akárhányszor CS-re nézek fel mindig bont valaki punto GT-t, de érdekes módon GTi swiftet senki. Mellékesen ha vki GTi-t akar az vagy a gyári blokkra építi rá, ergo semmilyen papírmunka. Vagy vesz egy donor autót és abból rakja össze.Redmi Note 7
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #33499 üzenetére
Vagy IFA-t.
Nem raccsing tempo ez, csak annyi ahogy a forgalom is megy, meg rovid tavok.
Persze lehet ugy is mennyi, ahogy hugom csinalja, befordul kisivben es 200m mulva is meg csak 40-l megy... nem vicc, kb fujja a gazpedalt, na igy eszik neki 6.5-7-t.
Vegulis A-B-be eler igy is, de allandoan csak kielozik ezert.hobizoli
több drón kell ;P
-
Dare2Live
félisten
válasz Motion_Blur #33495 üzenetére
És szerinted mi számít, hogy hány Les egy motor vagy, hogy mennyi LEt és NMet ad le (+súly)?
2003as 998ccmes Yaris dinamikában jobb mint az említett 1.3as fiesta. Az 1.3as Yaris akkor megent más...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest