Hirdetés
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
VR6-Fan #33695 üzenetére
Es ha "veletlenul" eppen gyengebbnek tunik ott az auto, mint gyari allapot, akkor pl mit csinal?
Egyebkent 6LE az lof@sz diffi, mert fugg attol is hany fokos eleve a kornyezeti levego meg mennyi a relativ paratartalma. Nem mind1 30 fok van 75% RH-val es azt melegiti turbo, huti le a intercooler es melegiti kicsit ujra fel a szivosor, vagy 12fokban csinaljak ugyanezt a merest, mert12fokban 100% RH-nal sincs annyi vizpara a levegoben, mint 30 fokban 50%-nal, es az intercooler is tobb hot tud elvonni a nagyobb homerseklet diffi miatt
hobizoli
-
Mobi28
tag
válasz
Khelben #33691 üzenetére
Pontosan tudom, hogy nem kísérnek sehová. Ott voltam tavaly nyáron egy ilyen nkh-s razzián. Pár autónak bevonták a forgalmiját amit csak egy szigorított vizsga után adtak vissza. Ahogy beszélgettem pár emberrel senki nem kapott semmilyen büntetést sem. Csak újra kellett vizsgáztatni az autót és kész. Egy jó barátom Astrájának is elvették a forgalmiját mert egy elég hangos kipufogódob volt rajta és a gyári kerékméret nem egyezett a kocsin lévővel. Nem volt porig ültetve, nem volt átláthatatlan fóliája, se neon se szárny semmi. Csak ezért a két dologért. Amúgy ez az egész gyakorlatilag ellenőrizhetetlen. Egy EVO6 úgy, hogy minden csavarja gyári marad 280 helyett 330lóerőnél is többet tud egy egyszerű motorvezérlés átprogramozással. Az plusz 50lóerő és ha csak fel nem teszik egy dyno padra senki meg nem mondja, hozzáértő sem mert minden gyári marad. Vagy hivatalból betiltják a chiptuningot?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Khelben #33691 üzenetére
Egy kapcsolo kell es lekorlatozod vele a turbonyomast gyarira: dual-stage boost control.
A kampjutor meg ugyis a szivocsoben es/vagy szivosorban kialakulo MAF es/vagy MAP jelre adja az uzemanyagot, hiaba van felirva tablazat pl 2bar-g (300kPa), ha csak 0.6bar-g (160kPa) tolt be a csiga, mert annyira nyomja juzer a gazt, vagy ott van lekorlatozva a kapcsolo miatt, akkor csak a tablazatban ehhez a nyomashoz irt uzemanyagot adja be a fordulatszamoknal, persze interpolarva ket-ket szomszedos cella kozottEgyetemes gaztorveny: pV=nRT
p: MAP
n: a gáz kémiai anyagmennyisége mol-ban
R: az egyetemes gázállandó (8,314 J/molK)
T: IAT
V: pedig az a gazmennyiseg, ami az egesterbe kerult, ehhez kepest kell beadni az uzemanyagotDe az irhato ECU-knal egyebkent is van lehetoseg tobb programra, amit kapcsoloval lehet valtani. Kiint az NKH, kapcsolo atbillent, aztan nezhet is, amit akar, gyarinak latszik minden.
VEMS/MS-ben is van lehetoseg 2-2-2db Fuel VE, Spark es AFR table-ra, pl izirajder<->race.Egyebkent meg P-s rendszam.
hobizoli
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Khelben #33694 üzenetére
a hivatalos közeg csak hitelesített padra küldhet, nyilván, abból meg van kb 5db itthon
meg ezt 6le-t is kimérték.
illetve ez már csak elméleti hogy mondjuk kicsit megmukáltatja az ember a HF-et ezt azt kipoliroz, aminek ugye látható illetve hallható jelei nincsenek, de már ez +10-15%, ami már relatíve jelentős.
az más kérdés hogy az én esetemben ehhez nem társól egy túlságosan feltűnő autó
a sport gyertyás/kábeles/légszűrős, ordító dobos üvegszál temetős vértunerekért meg nem kár
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Khelben #33691 üzenetére
hüm az már kellemetlenebb.
leleki szemeim előtt láttom hogy nagyon sok ECU lesz bekábelezve az utastérbe és lesz az emberek hóna alatt egy kis fekete doboz mindig, legalább is akik komolyan csinálják..
de pl aki "úgy járt" mint én hogy gyárilag két fajta szívósorral gyártották a motorját, ami motorkod alapján mind a két esetben 139le, no igen de a kisebbség sorral ennyi, a nagyobbik erre rátesz +5,8le-t, tehát durván ~144le a kocsi, és gyári mind a kettő de motorkod alapján nincs meg különböztetve.
az ilyenkkel mit csinálnak..?
trassher:útvonal engedélyt kapsz meg ezek szerint rendőri felvezetést...
-
Khelben
nagyúr
válasz
VR6-Fan #33690 üzenetére
Bekísérnek. Most is bekísérnek ha füstöt okád a kocsid (és épp nem trafizással vannak elfoglalva). A sufnixenonra már rámozdultak, csak idő kérdése, amíg ezzel is foglalkozni kezdenek. Viszont adócsalásért már nem csak szabálysértési bírság jár, hanem elég komoly büntetési tételei vannak.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dare2Live #33676 üzenetére
Mindenkinek igazsagos rendszert nem lehet kitalalni erre sem, de ezzel lehet fiatalitani a autok eletkorat. Igy amit az adoba fizetnel be, azt pl a torleszobe rakva vehetsz korszerubb/ujabb, jobban felszerelt autot is
Sok helyen ez a rendszer mukodik egyebkent.Az sem feltetlenul "jo" erv, ha de bezzeg a 3 literes 210 lojjos 1600kg-s a seggemet is fényesre kinyaló, forgó bőrfoteles vasbálna tobbet is iszik, mert azt az olajat, amit ez majd benzinkent eléget, azt be is kell importalni...
hobizoli
-
Dare2Live
félisten
válasz
SaNyEe #33675 üzenetére
Én az elképzeléssel egyet értenék, csak hát ez így nonszensz annak a rétegnek akinek nem ér az egész 1misit és mégis fizet..... mennyi lett volna belevenni vmilyen szorzóval az életkort vagy vmi hasonlót...?
"Ugyanez a KW-os biztosítósdi rendszerben. Ott húzták meg mindenhol a határvonalat ahol fáj. "
Toyota Yaris 998ccm 49KW. -
SaNyEe
aktív tag
válasz
Integra #33674 üzenetére
Abszurdisztánban élünk, nem kell meglepődni itt semmin se (: bár gondolom újat nem mondtam ezzel.
Persze kis átgondolás után .. milyen átgondolás triviális, hogy a mindenkori kormány csak lehúzni akarja az embereket, a fejőstehén autósokat meg aztán pláne lehet szoptatni megfelé.
Ha korrektek akartak volna lenni akkor:
- szopatni akarunk még titeket, nem fizettek eleget pórnép
- az EUROTAX ár szerint 6-7-8-9-10 milliónál drágább autókért ennyit ennyit és ennyit kell fizetni. aztán viszonlátásra.Ugyanez a KW-os biztosítósdi rendszerben. Ott húzták meg mindenhol a határvonalat ahol fáj. 74KW-os az autód? sebaj, megy a magasabb kategóriába, ésatöbbi.
Tegnap meg a hírekben megy, hogy az önkéntes mentősök tiltakoznak, a felelős minisztérium meg mondja, hogy csak 7%-ot vontak el, persze az üzemanyag ára nagyságrendileg 10%-ot emelkedett a jövedéki adóemelés miatt. Az már nem számít
-
Integra
titán
-
hobizoli
nagyúr
válasz
!Overdose! #33669 üzenetére
Jaaaaaaaaaa
.... es tenyleg
hobizoli
-
Dare2Live
félisten
átírási költség nem zavar?
a 200ból megbízható autó projekt szvsz necces dolog. ha mégis én Suzukit vennék, nem mert avval nincs baj hanem mert ha beelfutsz vmibe relative ocsó a szerelése.
más: Nap autója [link]
természetesen 96hó kölcsönnel ~ 0 befizetéssel lett anno véve. -
Mobi28
tag
válasz
VR6-Fan #33658 üzenetére
Nálam a legutolsó szempont a gyorsulás. Olcsón üzemeltethető szerkezetileg egyszerű és igénytelen autó kell de azért valamennyire legyen biztonságos is. Azért kell dízel legyen mert egy korszerűtlenebb 1.2-1.4 benzines simán megeszi a 7-8-9 litert városban. Én pedig szinte csak 100%-ban Budapesten használnám. Ha ez 6-6,5literrel elgurul az 100km-enként már -2liter üzemanyag ára. Szarrágásnak tűnhet, de ez van.
-
!Overdose!
őstag
Nemrégiben akartam 4gen Civicet venni. Ennyi pénzért nem kapsz még elfogadható állapotút sem. Én is letettem róla. Végül Concertot vettem, de szerintem azt sem kapsz ennyiért. Ha japán, akkor inkább Toyotákat nézegess. Apropó, neked nem G2-d van?
dragonfx: Szerintem nem lehetetlen feladat 200k körül munkába járós autót venni. Nyilván nem lesz fiatal, nem lesz szép, de pár tízezer km-t még elmehet nagyobb meghibásodás nélkül.
-
dragonfx
veterán
200é ne vegyen autot ennyi mert az nem auto lesz....
-
Dumb
senior tag
"-Mi ez?
-Ez egy Chevy. Nem nagy motor, de jól megy. Nagyon májer kis kocsi!
- Nekem ne. Én is ebből élek..."
/Üvegtigris/
Mekkora fostalicska, lehet hogy pont ez volt a filmben, nem sok lehet ebből itthon
-
m3tr0
őstag
Esetleg egy ilyen civic ? Vagy ez megint az a felejtős kategória?
-
lsc
nagyúr
-
Mobi28
tag
Én egy 1.7SDI Polóval szemezgetek éppen. Első saját autó lenne. Eddig mindenhol azt hallottam, hogy a vw szívódízelek az egyszerűségükből fakadóan rendkívül tartósak. És ha 1.9 SDI lenne 1.7 helyett? Azokról azt írták az index fórumon, hogy városban beérik 5,5liter gázolajjal. Nem kevés az egy kicsit?
-
Mobi28
tag
Van valakinek tapasztalata VW konszernes 1.7SDI motorral?
-
m3tr0
őstag
Sziasztok.
Kis fogyasztású autót kéne vennem, max. 200 ezer Ft-ból.
Cél: munkába járás és egyéb távolsági utak.
Célszerű lenne ha dízel is...de már ebben sem vagyok biztos.Ötlet? Vélemény?
Köszönöm
-
-
burasu4
senior tag
Mercedes SLS
Nem lesz csúnya... -
t1
veterán
-
tibi666
senior tag
felhívnám a figyelmet a hirdetés leírására!
-
ludsimon
veterán
Kicsit off:
Ti melyik zsíroldó szerre esküsztök meg, melyik a legjobb zsír/olajfolt tisztító szer?
Brigéciol-t próbáltam, igazából valamit segített, de nem a legjobb, nekem ami bejött az a Brigéciol 15 perc, plusz Ultra Derm, ez a kombó így nagyon jó tisztára lehet mosni.
-
lsc
nagyúr
Törésteszt történelem. A végén a "nagyvas" Volvo vs. Modus érdekes.
-
lsc
nagyúr
Mégis megmenekül a Saab ? Vicc, remélhetőleg jól sül el.
-
tibi666
senior tag
ó, nem is mondtam. kollegina tádé passzátját kétszer trélerezték múlt héten, mert nem akart beindulni. kb egy hónapja járt le a garancia róla.
-
dragonfx
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #33607 üzenetére
nem jön be.a mostani oroszlánok közül tán a 207 ami okés. -
Zewa
senior tag
válasz
Alvin_ti4200 #33607 üzenetére
Az egész autó külsőre iszonyatosan ingerszegény. (számomra).
A belseje egész jó de a többi.. tipikus Peugeot..Furcsa dolog ez az autó vásárlás előtti időszak. Ahogy megyek az utcán csak a vasakat nézegettem és agyalok azon h. mi lenne a legjobb.
-
anjani182
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #33607 üzenetére
Felfújt, és olyan mintha rá lenne hegesztve a csomagtartó
-
Integra
titán
válasz
Alvin_ti4200 #33607 üzenetére
ez se lesz szépségdíjas, de az utobbi idők pözsójaihoz képest meglepően kultúráltra sikerült. és az orrán végre nincsen az a nagy műanyag fekete pofa, valaki fejberúgta végre a tervezőket
a csomagtartó meg sajnos aránytalanra sikerült. hiába, eredetileg 5 ajtósra tervezett kasztnit nem lehet csak úgy átkalapálni sedánra.
de mint a futómű is mutatja, ez budget-cut autó. mindenhol ez megy sajnos. nem látod, ezért lecserélik gagyira. -
Alvin_ti4200
félisten
Az A oszloptól hátrafelé egész jó, a segge kifejezetten tetszik, némi 406 coupé beütése van. De az eleje...hát az valami borzasztó, olyan tipikus mai pözsó
Félek tőle, hogy az 508-at (407 utód) is el fogják rontani, pedig mondjuk egy 406-os újragondolással és a 408-as farával marha jó és végre tömegből kiemelkedő verda lehetne.
Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Dobja a némítókapcsolót a OnePlus
- Interactive Brokers társalgó
- Gitáros topic
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Fujifilm X
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- Mini-ITX
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Outemu Silent Peach V3 Switch Lubed Mute - 100 db
- MacBook Air 2020 13" Retina i5-1.10GHz 8GB/256G SSD, HUN BIll, kevés töltéssel, üzletből, 27% ÁFÁS
- MacBook Air8,2 2019 13" Retina i5-8210Y 1.6GHz 8GB/128G SSD, magyar billentyüzet üzletből, 27% ÁFÁS
- MacBook Air8,2 2019 13" Retina i5-8210Y 1.6GHz 8GB/128G SSD, magyar billentyüzet üzletből, 27% ÁFÁS
- Samsung Galaxy S24 Ultra Dual sim 512GB
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest