- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Szólánc.
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- A jövő számítógépei (Reloaded)
Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz killer1203 #48634 üzenetére
Hát, most értem haza, haver bx-e épp elengedte az összes olajat, le lett ültetve, hogy legyen szervó, meg fék. Amúgy, nagyon szeretem, hiehetetlen élmény az autó, csak megtud szopatni rendesen.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz fordfairlane #48632 üzenetére
Igen, ez az a kategória... Bár nyilván, nem vagyok milliomos, csak érdekel, vajon mipénzért tudnék venni, egy tényleg kényelmes autót. Bár, Espace I 2.1Turbo DX az ilyen 2-3százezres kategória, de elég csótány szegény A Szívem meg amúgyis a dízelhez húz...
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz fordfairlane #48628 üzenetére
Nem kifejezetten az 1 millión van a hangsúly. Csak "mondtam valamit" Nyilván, egyből rá lehetett volna vágni, hogy új S600Long Ok, csak 45milla Meg nem hiszem hogy sokat várok, hisz se a szervízigényességet, sem a fogasztást, semmit nem vettem hozzá, tehát ha naponta szétesik, és 30litert eszik, az se izgat. És mégse nagyon van
dízelracer: Az már nem az "Audi 100 kormányos" ugye? Meg gondolom jó kis S-line fotelek, nem?[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz lajafix #48600 üzenetére
Khelben:Persze, ezt értem, csak érdekelne, hogy számotokra, mi volt a leg kényelmesebb
lajafix:Lehet, vele már beszéltem régebben, ezekről a hajókról
Typhoon47:Énis egyre többet gondolkozom ezen.
Rick4:Espace is hasonlókat tudott, csak kicsiben, tényleg jó lehet
killer1203:Hihetetlen élmény, a hidropneumatikus futómű, csak lehet vele sz*pni
dízelracer:"Régiányóc"? Mert olyanban ültem, egy 4.2 Quattroba, és nincs több hely, sőt talán még annyi sem, mint az E38-ba[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Most egy érdekes kérdést fogok feltenni, kíváncsi leszek a válaszokra!
Szóval, az a helyzet, hogy érdekelne, szerintetek mi a legkényelmesebb autó, mondjuk 1millió forintig, kényelem, csak ezt számít, semmit más. Az elmúlt ~1évemet, autóban ülve töltöttem el, és nevetségesnek tartom, amit tapasztaltam... Nagyon sok autó megfordult alattam, eredmény: Corsa,Punto kategória, vannak ritka fapadosak(WagonR+) és egész kényelmesek(Clio II) de nagyrészt, kényelmetlen mind, Igazából, az eddig legkényelmesebb 4 autó, BMW E38 750iA nevetséges, de ez sem volt az igazi, mert bár nagyon kényelmes, de a lábnál, nincs elég hely, és egy hosszú, sok sok száz km-es úton, nem tudok rendesen, "izgeni-mozogni", és nagyon fekvős az üléshelyzet, ezért csak végtagfájás van, hátfájás, fenékzsibbadás nincs. Renault Espace (III? 2000évj.) Eddig talán ő volt a legjobb, mert puhák az ülések, oldaltartás nincs, ellenben a könyöklő kényelmes, nincs kardánbox, szabadon lehet mozogni, talán ő volt a legjobb, DE: ajtón könyökölni nem lehet, mert kemény, kényelmetlen, ablakon kezet kilógatni sem, mert az ablak nem megy le teljesen, 2-3mm-t "kilóg" az ajtóból, és vágja az ember kezét. A következő, a W123-as Mercik, iszonyatosan kényelmes, mindene, csak kicsi a hely. Citroen BX ~91körüli, ülések borzalmasan kényelmesek, nagyon jól beállítható, futómű is iszonyat hajózós, de borzalmas kevés hely van... Nevetséges, hogy egy 185centis ~75kilós ember(Én) nem talál igazán kényelmes autót. Vagy csak túl nagyok az elvárásaim? Szinte az egész napomat az autóban töltöm, hol vezetés közben, hol álló helyzetben, és fontos lenne. Várom az ötleteket, tippeket.Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz zoo8800 #47044 üzenetére
Az tény... Igazából, egy nagyon jó példát tudok, mert át is éltem. Bár nem emlékszem már mindenre... Lényeg, hogy Citroen BX nem is túl jó állapotban, műanyag a fél autó, gondolom katasztrofális törésteszt, ha egyáltalán van neki... Esőbe 90el mentünk be a körforgalomba, és orral beálltunk az árokba... BX-nek picit behajlott a küszöb, szétment két felni, elrepedt a lökös, és eltört a lámpa tartó füle... Tehát "semmi baja" sem lett... Pedig nem egy masszív autó... Csak szerencse volt...
Koccanásnál meg tényleg kiszámíthatatlan, mert egy 100/A6 Audival haverom fékezett, de még úgy is kb 30al nekiment egy B Vectrának... Audinak lepattant a lökös, amit vissza is raktunk, az opelnek meg lerombolta a hátfalát... De nem törni veszünk autót, nem árt ha biztonságos, de néha túl nagy jelentőséget tulajdonítunk neki...Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Azért is hozzátenném, hogy láttam már jó pár törött autót, és ez ENCAP töréstesztet, én személy szerint túlzottan nem veszem figyelembe... Mert láttam én sok 5 csillagos autót, amit nem pont úgy kaptak el "ahogy öt csillagos" így hát rottyra tették, hullámos volt a tető, de még az alváz is meggyűrődött mindenhol... És nem épp "fú, ez veszélyes volt" válsepregetéssel szálltak ki belőle... De láttam már köztudottan szar E36-ot(1,5csillag) is nagy tempónál úgy megrottyanni, hogy kiszálltak belőle, karc nélkül... Sokkal inkább szerencse kérdése, mint sem csillagok...
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz zoo8800 #47032 üzenetére
Saab 9-5 98'
Opel Vectra B 97' Látható a különbség, és szerintem nevezhetjük egy kategóriának.BMW E39 Itt mondjuk már hasonló ez eredmény, de a BMW Drágább is volt, ellenben, a bábokat megnézve, a Saab még mindig jobb.Viszont azt hozzátenném, hogy nem vagyok Saab rajongó(sőt), ezenkívül nem igazán érdekel egy autó biztonsága, mert mindenbe meg lehet halni, nem azért ülök be, hogy törjem.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz dízelracer #47029 üzenetére
Hát, átlagolva, mert volt olyan, hogy egy hétvége alatt valami 2ezer párszáz km... De akkor szinte alvás nélkül, de egy nap minimum 200km megvolt... De volt olyan nap, mikor csak boltba meg vissza, de volt olyan is, mikor 24óra vezetés... Átlagoltam... De nagy élmény volt, hogy 100literes tank, és volt hogy naponta telitank :/
(#47031) Gebriel: Azért masszív autók ezek a Passatok, jó, azért nem Saab.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Tudom, hogy jól le leszek fikázva, az is lehet, hogy egyedi kivétel leszek. De amint megszereztem a jogsimat(egy 1.2es Renault Clion) onnantól, egész nyáron, napi szinten, 500 de néha 1000 kilométert vezettem, egy BMW E38 750iA-ba... Elején sokat szenvedtem, mert hosszú, széles, lapos, városba kínszenvedés, 4sávos úton nem tud egy ívbe megfordulni 18-as kerekekkel. De legalább parkradar van... Ezzel oda akartam kilyukadni, hogy hülye 17éves fejjel, egy 326lóerős BMW volt alattam egész nyáron, mégsem haltam meg. Volt, hogy nyomtam neki elég csúnyán, ez tény, de azért ha van az embernek esze, nem hal meg. Akinek nincs, az meg a literes Suzukival is meghal....
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz lorcsi #39135 üzenetére
Nekem is suzuki színnek tűnik, de nem hinném, hogy csak mert ez tetszett átfújták volna. De én még nem láttam ilyen szint.
(#39136) saguaro:130lovas PD nekem is bejön. Jaja, de az összes VW konszernes autónál ezt látom. Fabiábaól is van a szánalmasan fapados, hogy még a centrálzár is feláras(suzkikba meg alap már asszem), de van belőle fullextrás is.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz saguaro #39128 üzenetére
Előző autód mi volt?"Mennyire megy?" érzésre, az előzhőhöz képest? Mennyire tűnik prémiumautónak? Csak mert van aki isteníti az ilyen passatokat, van aki nem tartja tól jónak, nyilván, nem mindegy hogy Astrából, vagy A8-ból ül át az ember.
Ja igen, és grat a géphez, szép darab. Iszonyat, mennyivel jobban néz ki, a full fapad, bemattult lámpás elsőszériás hoz képest
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Én a swiftesek oldalán állok. És teljesen vágom a helyzetet, mikor autó nagyon kell, de pénz annál kevésbé van, akkor választhat az ember, hogy vesz VALAMIT és esetleg mehal azúton, vagy nem vesz, és éhendöglik... meg a családja is.
Vársoba énse látok ladát, de itt pestmegyébe, amelyik falukba én járok, ott a kifordítottfelnis, kályhacsöves kockalada, sötétített, alufelnis samara, az ami most nagyon megy. Meg persze a neonos swift, telikrómozott fabia htp, ilyesmik.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Mondjuk, azért belegondolva, szigorúan az adott feltételek. Vidék... se busz se vonat, ergo, nem valami Budapest szintű hely, valszeg a forgalom sem olyan, tehát, igazából tök mindegy mit veszel, ott annak az esélye, hogy szembejön a boyracer és megöl, nagyjából a 10%,a szerintem. Bár vidéken még mindig a nelásskirácsos lökösnélküli zsigával csapatják, az jelenthet veszélyt.
MOD:Mármint, úgy értem a 10%-ot, hogy pesthez képest annyi, nagy állatalánosságban 1-2%... De nem néztem utána a statisztikáknak
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
300K-ból, simán 4T trabi, többit beletankolod, bár énis inkább swiftet vennék, nekem nincs bajom velük. Esetleg kocka Panda. Bár biztonság itt sincs, max a defenzív vezetés.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz dízelracer #36479 üzenetére
Szerintem arra gondolt, hogy véletlen azt írtad, hogy akinek a biztonság Fontosabb, mint a fogyasztás, az a hülye. Gondolom fordítva gondoltad.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz setherian #36241 üzenetére
Inkább egy elég új, fullextrás, Fastra, mint egy G, de ez az én véleményem. De persze a G-se egy hulladék, de szerintem, az F, megbízhatóbb, és a Focus, Nissan, is. Fasztránál, a rohadás jelenthet gondot, de a metálfényezett, újabbaknál már tudtommal nem.
#36242 Rick4:Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz setherian #36233 üzenetére
"Manufacturing
The Mark 1 Focus remains in production (along with the Mark 2 Focus) in General Pacheco, Argentina where it's marketed as the Focus One. It continues to be marketed in Brazil as well.
The Mark 1 was also previously produced in factories in Saarlouis, Germany; Valencia, Spain; Santa Rosa, Philippines; Chungli, Taiwan; Chongqing, China, and Vsevolozhsk, Russia."
Wikipedian ezt találtam, de nem tenném a nyakam rá.Klímásból 800 alatt[link] és [link] amit találtam, és egész jónak tűnik. Klíma nélküliből viszont, nagyobb a választék.
G Astrát én nem ajánlom, szerintem nem valami megbízható, és jó minőségű.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
#36226 Tothgera30:Én ahogy megláttam levágtam, hogy valami nissan zx, vagy sx vagy valami ilyesmi, de rákeresve se találtam meg, így sajnos csaltam kicsit, majd megdöbbenve láttam, hogy ez egy Geo. Aztán valaki(bocs de hirtelen nemtudom) már mondta is, melyik nissan tipus "koppintása" ez, ugyanúgy, mint a suzuki swift-é a Geo Metro. Sejtésem szerint ez a Geo cég, "koppintásokat" gyárt, amerikának.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Manitou #36222 üzenetére
jup-672 - GEO STROM (1992)
Vizsgálat ideje: Műhely neve: Műhely címe: Meddig érvényes:
2008.06.02. 14:19 Kádár Németh Istvá Bordány sikertelen
2008.06.02. 15:03 Kádár Németh Istvá Bordány 2009.06.02.Nekem is furán hangzott ezt a Strom, de akkor valszeg itt szerepel a hibás adat.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ha egy igazán jó autóban ülsz, leszarod a fogyasztást
(#35960) zoo8800:Mondjuk, de amúgy poénnak szántam, de van igazság benne.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ez ami itt megy? Vicc! Az önigazolás nagy mánia itt akármilyen szart is vesz, akkor is az a legjobb... Ez meg hogy ki mibe ül? Miért fáj a másiknak ez? Legyen csak nyugodt az ember,ha nekemjön úgyis meghal,tudjuk. Csak nehogy egyszer meglepődjön...
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nemtom, könyvébe ez a súly van. Igen, ezt elismerem, hogy magabiztosságot ad a több lóerő, de sokan ez miatt szálnak el.
Amúgy 93ló/6k rpm, és 118nm/4100 Hát nem egy dízel 2ezer alatt halott, 2-4ezernél használható, 4ezertől 7ezirg meg szépen húz.
Belegondolva én sem értem. Mert az Ignis az WR padlólemez "ráhegesztve" még egy 10-15centi, de motor, váltó, futómű, azonos. Még a felszereltség is. 4légzsák, 2el ablak, klíma, stb. Nem értem. Bár megnézzem majd a forgalomba milyen súly van írva.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Khelben #33582 üzenetére
(#33581) hobizoli: Üresen 975-1040kg. felszereltségtől függően, megengedett össz.: 1470kg.
(#33582) Khelben:Ültem már kompresszoros C mercibe, 525TDS bömösbe, turbódízel Rangerbe, meg még 1-2 erősebb kocsiba. Tudom, hogy jó érzés, hogy bármikor odaléphetek egy parkettát és megindul a bódé. De 100ló körül, bőségesen elég, előzésekhez is, bármihez. Én azt mondom. Persze, nem baj az ha az ember segge alatt van sok nyomaték, de lehet élni nélküle.
De pl. a mindenki által tetűnek titulált W123 200D 1400kiló(kb) 55ló, szívódízel-t is vezettem, és engem nem frusztrált, hogy nem tapaszt az ülésbe, feelingje van. Nem izélsz vele, mész 60-70el és heló, nem is akarsz gyorsabban.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Most fogtok köpködni, de szerintem se kell sok lóerő, nekünk wagon van, még mindig 93ló. Sose volt még kevés, pályán 160megvan, bár nem sűrűn pályázunk, városba elég. 1-2szer lett nagyon meghajszolva, mikor 1 autó előzéséből 3 lett, és 3asba elforgattuk tiltásig, az olyan 140lehetett. Meg egyszer jobbról szeretett volna előzni egy szakadék A vectra 2.0i, de nem jött össze. Ez a két eset volt, kb. ÉS tökéletesen elég, városba, tudna menni 140-el is, ami városhoz bőven sok, egyéb kérdés? Nem eszik sokat, amióta megvan 0km kora óta, egyszer kiégett egy tompított... Azt hiszem ennyi. Persze szar suzuki, meg ha jönne egy kamaz
Dragon, múltkor jöttél, ha jól emlékszem, hogy a TDS-t még te is letolnád(ha nem te voltál, akkor sorry), most meg mindegy a lóerő. Azért a Dácsiás videót nézd meg
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Miért nem sikerül felfogni, hogy mindenkinek MÁST jelent az autó? Én sem szívesen ülnék ezres yarisba, vagy swiftbe. De én elismerem hogy JÓ autó, hol nem szarom le a nyomatékot, lóerőt mindent, fillérekért elvisz bárhová. Pont. Csak én másra vágyom, én hangulatra, feelingre. Azért vennék én inkább 123-as mercit. Mondjuk. De ettől még egy jó autó a Yaris. Csak nem nekem való. Ezt kéne fölfogni. Nem le szarozni mindent bakker. Mert városba tényleg kell az 5csillag... a 40-es tempóhoz... Kell a 100+ló is, nyilván, nehogy mán a 280-as Ikarus beelőzzön. Bullshift.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz trassher #33512 üzenetére
Szerintem hagyjuk.1,4Logan, meg az 1,5Dci is lelépi a 316i-t Dácsija, he?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Motion_Blur #33495 üzenetére
+1 a Swiftre!
Fiesták jók, igaz csak dízelben ültem, kényelmes, de nekem "túl fordos". A 206ost meg felejtsük el, szerintem.És swifthez van a legolcsóbbért éndzsölájz trixenon első lámpa és lekszász sztájling ledes hátsó, no meg a krómozott kéken világító SWIFT feliratos küszöb, és a racsing rakétadob Remélem, senkinek nincs ilyen az otóján
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Hogy erről a Suzuki témáról nem tudtok lekattanni. Nézett körbe valaki? 97' Suzuki Baleno 1,5csillag. 98' BMW E36 1,5csillag. Meg mondjuk nyilván egy B Corsa, vagy egy mk1 Punto, vagy egy mk2 Golf csak karcolódik, amíg a Swift szétesik, ugye? Persze fontos a biztonság de ez miatt ennyit szarni? Hát én meg nem merek 7-es BMW-t se venni, mert kitudja mikor jön szembe egy alvó ukrán Volvo FH.... Én vagy kamiont vagy tankot veszek.És szarok a fogyasztásra
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Khelben #32557 üzenetére
Sanszos, hogy igazad van. Nem az enyém az autó, átlagofgyasztásmérőjét figyeltem csak, pályán 3.8-at mutatott, beérve pestre, felkúszott 4,7ig. És pon. Nyilván nem deciliterre pontos. De gondolom 3.8-nál nem 6-ot eszik Egyszóval, az 5liter alattra szerintem az 1.4 D-4D jó lehet.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
700-ért tényleg sokmindent lehet venni. Ha úgyvan, akkor fullextrás WagonR, de akár egy szimpatikusabb E36, vagy E30. Sőt, annyiért már S-klasse is van
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem megint
Melyek azok az autók, amikbe nagyon nagyon sok kilométert lehet beletenni? És persze olcsóak is. Néztem pl 76lovas Wagon, van pár 150-170e km-el. Swift 1,6 is volt pár 200e körül. Mert, szivesebben vennék egy valódi 150ekm-es kocsit mint ugyanolyan kocsit nem biztos beleturkált km-el.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
válasz fekeandras #30216 üzenetére
Erre semmit. Nem lehet...
De félretéve, tényleg nem értem az egészet. Dacia, ok, jó autó, meg nagy meg olcsó, használni kiváló. De szeretni hogy a picsába lehet?! Nem tudom felfogni. Így vagyok én a suzukival is. Nekünk is WagonR+ van. Autó. Megy. Nem eszik olajat. Nem fogaszt sokat. Beférünk 4en kényelmesen. És ennyi. De nem rakok rá alufelni, nem rakok rá "remus" kályhacsövet, nincs benne 500watt hang, és nincs telematricázva "VVT Power" meg mitudoménmivel.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Azért még mindig jobb ha valaki aztmondja hogy nem szar a logan mint az aki megveszi, és alufelnit rak rá, szárnyat, meg kályhacsövet, ja, ablaksötétítés+"Dacia power!" matrica
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #30167 üzenetére
Kitudja milessz még addig. Meg teljesítménybe is egy 1,4es kevesebb mint egy 1,6os. Ha jól láttam kategóriánként lesz. Amibe bármi beleférhet, 4literes 100lovas V8 vagy 1,2es turbós 100lovas is.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz DeadMeat #30161 üzenetére
1,4- és 1,6között azért fizetnivalókban is van különbség, mert 1,5nél van váltás, nem? És mivel első autó, valszeg elég fiatal, és nem sok pénzből gazdálkodik, valszeg nem mindegy neki hogy évente mennyit kell az autóra költeni, adók, meg ilyenek címszó alatt.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Dare2Live #30074 üzenetére
Csak új autó jöhet szóba, tesómnak. Meg a kényelmesebbet is úgy értettem, hogy már a 2002es Clio II-be is tök puha minden, kisautóhoz képest is "lágy" a rugózás, meg minden. Akkoriban C corsa pl kopogós kínaimüanyag, meg a többiek is. Félreértés ne essék, nekem nincs bajom a kopogós müanyaggal, elvégre nem fogdosni kell, de ebben a franciák a jobbak, kényelmesebbek az autóik. Tesóm nagyon megszokta ezt a franciás puhaságot, és ennél alább nem akarja adni. Meg pl kiskategóriába, a clioba pl világít az ajtókba az ablakemelő gombja, ami pl a corsába, fiestába nincs, meg ilyen apróságok.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #30070 üzenetére
Szeretem ezeket a sztereotípoiákat, láttam énb már 206-os pug-ot többszáze km-el és semmi baja nem volt, sose meg láttam félévesen már szar japánt is, úgyhogy ez nem indok.
Még ha azt mondtad volna, hogy a Cee'D-re van 7év gari, erre meg 4 akkor azt mondom, hogy ez valami érv. De hogy "nem megbízható" nemhiszem hogy mindkét példányt használtad már 3-4-5évig.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #30068 üzenetére
Relatív... Clio kényelmesebb, erre a nyakamat teszem, formailag szebb, városban is könyebb vele mozogni.
Mitől jobb egy Cee'D? Nyilván, 5embernek jobb. Vagy kisvárosba, de pestre, semmikép. SZVSZ
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
válasz CriticalHit #30059 üzenetére
Tesóm is megy majd tesztvezetni valszeg. Meg hát eddig is clioja volt, és ezután is rönót akar. Meg 3,5misiért dynamiqe felszereltséggel, függönylégzsák, esőérzékelős ablakotrlő, digitklíma, meg sötétbe felkapcsoló lámpa, alufelni, stb.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz neduddki #30056 üzenetére
Azt nem értettem De sajnos nem az én autóm, és GTK-ra tette egy fehér suzukis, úgyhogy többet nemfog repeszteni
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz CriticalHit #30051 üzenetére
Köszi!
Üdvöltő motor annyira nem lepne meg, most is van a családba egy 1,2 75lovas Clio, és leforogja magát 5ödikbe, 200 a vége, 210körül tiltana, de odáig nem forog-el Szóval az üvöltő motort mindjárt gondoltam. De úgy amúgy nem rossz, nem? Meg 80%város.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Hörcsögpofájú facliftes Clio III dynamique 1,2 TCE mocival? Legtöbb helyen jókat írnak róla, meg aluukerék,esérzékelős ablaktörlő meg mindenféle finomság.
Mi a véleményetek róla? Tudom itt mindeni franciaellenes, de azt félretéve? 3,5milláért újonnan nem nagyon van ekkora méretű ennyire vagy jobban felszerelt, ahogy néztem.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz VR6-Fan #29706 üzenetére
Gumi ügyben: Nem tudom, arra emlékszem hogy meglepően peres.
TDi: Srác azt hiszem azt mondta hogy van benne cooler, már az újabb toledo, hűtőrácson körbe van ezüst csík.[link]
Mellesleg, hihetetlen nagy az a Toledo, kívülről nem tűnt ekkorának. Első ülést koppig hátratolva alig érem el az elejét Pedig nem 150cm vagyok. Szóval nagy autó.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz VR6-Fan #29700 üzenetére
Wagcin 165/45(?)R14es még gyári Kléberek vannak. Tudom perverz vagyok, de imádom a dízelek hangját, és direkt szűrővel, morgósabb hangja van, meg szörcsög Meg jobban veszi a fordulatot is.
Amúgy, írtátok, hogy MINDEN régi dízel kormol. Még azt hiszem pont a VW-kről volt szó. Na most ez nem kormol. 4kig volt max elforgatva, de padlógázon 1-2-3ból és nem kormol, semmit, se kék, se semmi füst. Nem akartam elhinni. Óra szerint 187K km van benne.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz tibi666 #29695 üzenetére
Akkor kurvasok nem normális autót gyártanak Hát gyorsulást elhiszem nektek, valszeg szarul mértük. Nekidőlés, stb az tényleg nem igaz dőltem már neki, lendületből, lett csapkodva az ajtó is, és semmi.
OFF: 96' Toledo 1,9TDi 90paci, direkt szűrő, 3személy, 0-100 ~15másodpec, az lehet reális? Amúgy szerelmeset lettem, iszonyat jó ez a dízel
Amúgy, lehetetlen volt normálisat rajtolni vele, mert 1500-alatt nem indult meg, 1500-nál meg elforgatta a kereket.Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Voyage #29693 üzenetére
2005-ben? De ok, legyen igazatok. Én akkor is szeretem, hogy két olajcsere között 1mm-nyit nem csökken az olajszint, télen-nyáron pöccre indul, nem eszik sokat. Szóval jó. Szerintem. Beforgatja tiltásba, és nem is tökéletes a rajt, így 13, ez a gyári. De lehet ennél lejjebb is, bár tény, hogy nem úgy 9másodperc, mint mondjuk egy 200lóerős 9.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Khelben #29678 üzenetére
Linkelek videót, ha érdekel titeket, de nyilván senki nem hiszi el, nem is szeretném bizonygatni. 93le-s ről beszélek, amúgy. Én tudom milyen, az a lényeg, nyilván nem annyira kényelmes, mint egy focus, vagy bármi, de használni tökéletes. És 2,5misiért újonnan, szvsz tökéletes. "Ennyiért ennyi". Ültem sok autóba, nyilván egy 123-asnak olyan futóműve van, hogy távolról se szagolhat a Wagon hozzá, de pl egy clio II annyival nem "jobb". Nem szeretnék flame-et indítani, lehet én vagyok igénytelen. De mindig szúrja a szemem, amikor oknélkül fikázzátok őket. Ez az ajtóbehorpadás meg vicc.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz fekeandras #29662 üzenetére
ÉN azért megvédeném a Wagon-t!
9s 0-100 nem rossz, és senki nem hiszi el, de megy az 180-at is ha az kell, de 150-160kényelmes. És amíg nincs brutális vihar, max dülöngél kicsit. Sokkal biztonságosabb mint a régi swift, szvsz nem hangos, egy Clio II-höz képest pl. Szélvédő nálunk picit párásodik, de ráfújatod a levegőt és annyi. Elöl kényelmes, hátul annyira nem, viszont teherautó Kicsit off, Szeretem a Toyotát nagyon, de pl a mostani Yarisba hogy néznek ki a középkonzol tekerői? Fröccsöntött ronda filléres sorjás műanyag... ÉS mennyibe kerül? Ne akadjunk már fent ilyennél a leszarozott Suzukinál
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
Erről jut eszembe, tudja valaki mi az a lapkereszt? Egyik ismerősöm elég sokáig Rallye-zott Ladával, és van 1-2 pulóvere, amin egy VFTS van, és alá hogy "Lapkereszt" ráguglizva a dologra is csak a lapkeresztes póló/pulóver jött ki. Szóval valaki?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
A Csillagot azt úgy általában értettem. A 190-es meg... Mondom, mint autó, nagyon jó. De nincs meg benne a merci életérzés, nem olyan nagy nehéz túlméretezett, németesen egoista, nagyképű, mint amilyennek egy mercinek lenni kell. 123-as ajtaján tenyérnyi luk van, a rozsda miatt, és lábbal rúgod be, akkor is olyan finoman klattyan be, mintha új lenne
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz tibi666 #29484 üzenetére
Akkor szemellenzős mercis vagyok (Amúgy nem) De nekem a merci feelinghez hozzátartozik az orrán a csillag(azok a mercik, amiken nincs kiálló csillag, nem is tetszenek annyira) és a rögzítőfék.
Ahogyan, szerintem egy mercivel tilos "racsingolni" driftelni, stb. Arra ott a BMW, Audi meg a többi, a mercivel utazni kell, és élvezni
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Takarékos kis 90pacis dízel. Hidegen kívül eléggé traktoros, belül halk, melegen kívül halk, belül semmi. Ami iszonyatosan tetszik benne, az az, hogy pl 4-be gyorsítás ki s gázzal, és egyszer csak felvillan a felfele mutató zöld led és a "Shift!" felirat De ha jobban nyomod akkor nem,szóval okos kis cucc
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Voyage #29258 üzenetére
Vezetési élmény az valahol 150-180-200 ló körül kezdődik, minél kisebb súllyal, minél alacsonyabb súlyponttal, jó súlyelosztással, mély, kagylósított ülésekkel.
Ezért szerintem sokkal gyengébb gagyibb ócskább autóval is lehet úgy vezetni hogy élmény legyen, ladával a határba, stb. Bár a Focus szvsz se élményautó, de jónak jó.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #29247 üzenetére
Képzeld, tudom hogy C140... De mivel, ahogy írtad is, nagyon kevesen tudják, nem írtam úgy, mert így mindenki érti mire gondolok. És azt is tudom, hogy a V12-es nem túl khm, megbízható, de nem érdekel... Ha egyszer ott tartanék, hogy vehessek magamnak egyet, ekkor V12es lenne, ha szar ha nem. Nyilván nem mindennapi munkába járós kocsi lenne.
Voltak már, aki visszakérdeztek, hogy 1,4es C-klasse?!
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nekem az álom egy fekete, krómos W140 Cupe S600 AMG Ki nem szállnék belőle soha... De hogy vissza vegyek, még egy B omega MV6-al is megbarátkoznék... De első kocsinak?! 1milkáért már S600-at kapni, de 40rongy még a hülye kis műanyag bizgentyű is... Meg hát 12henger szürcsölget is... Bár megtanítana parkolni, az biztos, de lehet hogy csak dodzsemezni
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Köszi mindenkinek!
Ha esetleg még valaki érez valamit, amit kimondana, ne tartsa magába
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Voyage #29232 üzenetére
Ez a dobókockás marhajó
Lehetetlen ember vagyok Zenében is a Technótól a Rockig, mindent szeretek, autóknál is
egy W140-ben a csönd és a hajózást imádnám, egy 123-asban a hangját, a hangulatát, egy pörgős japánba meg azt, hogy ott kezd el húzni, ahol mások szabályoznak Opelbe a sosekopelt, Mercibe a célkeresztet, stb. Minden autóba találok valamit amiért tudom nagyon szeretniSmoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Voyage #29230 üzenetére
Van benne valami... Szóval akkor vmi filléres, ütöttkopottan valamit, aminek már úgyis mindegy, és ha rendesen beleszoktam, akkor valami olyat, ami tetszik?
De megint itt tartunk, hogy pl teis felsoroltál pár autót, és mindegyik tetszik/szeretem... Kiv a 3-as golf, azt annyira nem.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Amúgy, fiataloknak milyen kocsit ajánlotok? Még nem tartok ott, de nem tudom mit akarok
Imádom a 123-as merciket, de tetszenek a Hondák is, de a régebbi dízel autók is tetszenek, meg a pörgős benzinesek is Szóval tényleg sok mindent szeretek, kezdve a W140-től az 1,3 GTi swift-igSzóval fogalmam sincs, mit akarjak majd, ha odajutok
Na, erre varjatok gombot
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz fekeandras #29206 üzenetére
Ahogy én látom:
-Elektronika: Nagyrészt az romlik el ami Opelből van, indexkapcsoló, világításkapcsoló ,el. ablak.
-Váltó: Igen, hátramenetet nem veszik szépen, ez minden amit én eddig láttam/hallottam. Elég megbízható kocsik azért, az újak is.És egyszeri alkalom megcsinálni, hogy jó legyen. Mindezt Wagon és Ignis alapján írtam, új swfitekhez nem sok közöm van, de ott se nagyon hallottam. Azért még mindig nem Pug[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
1,5csillag ownz Amúgy, szvsz 300e körül kizárólag a suzuki van, amit megveszel és megy...
Smoke & Torque
Aktív témák
- Letiltás - hogy is van ez?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Építő/felújító topik
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...