- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- Otthoni hálózat 1 Gbit felett?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- TOTP generátor PHP-ra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #7108 üzenetére
Szevasz
Kijárod a járgányból az üzmanyagot, míg már bőven tartalékot jelez !
Majd alámész az autónak, lehetőleg egy aknában, ahol férsz is, és viszel magaddal egy lagalább 10, de inkább 15l-es kannát, jó nagy tölcsérrel a szájában !
Előszőr leveszed a csövet a tank aljáról (nem árt, ha előtte a tanksapkát is leveszed), engeded kifolyni a maradék üa-got, majd egy szép nagy kulccsal megindítod a tankszűrőt, aztán elkezded kicsavarni, közbe nem árt, ha továbbra is tartassz alá edényt, mert még kevés üa. marad a tankban a leengedés után is !A szűrőt feltétlenül tudom ajánlani kitakarítani (ecsettel, vagy fogkefével és benzinnel), mert csúnyán el tud trutyisodni !
Akár a csere is szükséges lehet, mert el is tud válni a szűrő a peremtől.Igazából az a szűrő nem túl szerencsés ott a takban, én legszivesebben kiszedném, sokkal inkább fontos a cső végén, az üa. szivattyú előtt egy elő szűrő, aminél jól látod, hogy milyen állapotban van és könnyen tudod cserélni !
De ha kivenném, biztos akkor menne bele valami nagyobb darab a csőbe.Többször figyeltem meg már, hogy hosszabb idő után, ha leveszem az üa. csövet, nehéz visszfújni benne az üzmanyagot a tankba és mikor visszajön az üzemanyag, jó koszos, szóval nagyon sok trutyi le tud ott rakódni, pedig én is vettem már ki és pucoltam már ki a tankomat és a szűrőt is (2 éve) és csak rendes kúton tankolok !!
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #6918 üzenetére
Szevasz
Próbáld megméretes kábelekkel (pl. bikakébel) közvetlenül az indítómotorra adni azáramot, akkor kiderül, hogy forog e !
De számolj azzal, ha elindul, ugrik egyet, szóval fogd le rendesen !Ha úgy pörög, akkor egyértelműen a mágneskapcsoló a ludas, de az eddigi hiba tünetek is azt mutatják !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #6914 üzenetére
Szevasz
Szerintem szerzel egyet bontóból, szétszded, kicsit megpucolod, pl. a kommutátorából réz drótkefével kisikálod a sok oda kövült szénkefe port, a csapágyakat, tengelyt szépen megtakarítod, újra zsírzod és összerakod !
Ha csak nem zárlatos a tekercse, ami szerintem nem valószínű, mivel azért átalában szerintem nem égették le ezeket, akkor működnie kell.Ha pedig a mágneskapcsolóval van a problémád, miszerint csak kattan egyet, de nem forog a motor, tehát nem kapcsolja rá az áramot (elégtek a kontaktusok), akkor pedig vegyél egy újat, azt lehet kapni, a tartósságuk az már más kérdés, lehet csak 3 évig tart egy, de leglább van és egy darabig működik !
Ha Debrecenbe el tudsz jutni, akkor szívesen segítek is Neked !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Der Bosss #6914 üzenetére
Sajna öninditóval nem tudlak kisegiteni, de van hozzá eredeti Bosch belső oktató anyagom ékes magyar nyelven sok ábrával. Plusz, egy a legkisebb csavart is ábrázoló Bosch robbantot ábra gyáriszámokkal, rendelési számokkal, a kopó fogyó alkatrészeket külön jelőlik rajta.
Ha kell elküldöm!
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #6822 üzenetére
A mai BMW-ket én sem szeretem, de a régebbi, "cápa" orrúak, azok tekintélyt parancsoló kinézetűek, nekem nagyon tetszenek és látszólag jól is mennek, persze mélyebben nem ismereme őket, a részletekbe nem látok...
Azt viszont már hallottam, hogy mig a w123-asnál az utolsó csavar is külön cikkszámon van nyilvántartva, tehát külön rendelhető és cserélhető, addig noncs ez igy a BMW-nél, tehát van egy apró hibád és egy egész részegyszéget kell kicserélned, sokkal nagyobb pénzért, mert csak úgy tudod megszerezni !!Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #6595 üzenetére
No akkor ha a kapcsoló mágnesed ment tönkre, csak kattog, akkor azt kell kicserélni !
Azt lehet kapni, veszel egyet, szépen lecsavaraozod az előzőt, kiakasztod a kapcsoló villa karjából a, majd az újat rábűvészkeded a villára, felcsavarozod és kész is.De mire használtad Te fél napig azt az indítómotort ???
Csak nem a motort kellett annyit köszörülni, hogy beinduljon ??
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #6590 üzenetére
Mármint úgy érted, hogy 1 napból majdnem egy fél napot tekert az inditó összességében ??
...Mert az kicsit sok, az inditómotort nem arra tervezték !Az öninditó tetején nem trafó van, hanem egy hatalmas elektromágnes, egy mágneskapcsoló, ami rákapcsolja az akkut az a vastag inditó kábelen keresztül az inditómotorra !
Annak leégését még nem tapasztaltam, csak azt, hogy elég egy idő után az érintkezője belül és hiába kapcsolt a mágnes, nem tudja már ráadni az áramot az inditómotorra és ilyenkor csak egy-gey kattanást lehet hallani minden egyes kulcs elforditásra !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #6588 üzenetére
...Node csak úgy magától, vagy netán túl sokáig indítóztál vele ?
Vagy próbáltál indítani és egyáltalán nem tekert ?
Én a járgányomnál, volt hogy vagy egyésfél percet indítóztam, mikor megadta magát a motor és nem akart indítani, illetve mikor elégett az izzítóm és mai napig semmi baja !!
Igaz, annak idején, mikor megvettem a járgányt és az eredeti akkuja pillanatok alatt kinyult, az indító pedig igen lassan tekert, hogy szétszedtem a motort és kitisztítottam a kommutátorokat, mert annyi szénkefe por volt már a lemezek közé kövülve, hogy teljesen egybe álltak, egy nagy, folytonos körfelületet alkotva, és hatalmas áramot felvéve, fölöslegesen.
Egyúttal ki is takarítottam, volt abban surlódó csapágy maradék, és regiment kosz, a csapágyakat is kimostam és újonnan zsíroztam.
Azóta is ez az indító van a járgányon és indít rendesen !A másik járgányod indítómotorjánál is azt javaslom, pláne, ha már régen nem üzemelt, hogy újboli használat előtt szedd szét, takarítsd meg és kendd meg rendesen a csapágyakat benne, akkor még lehet megy egy jó darabig, már ha még nincsen sehol összerohadva !
Ha a tiéd már nem javítható, mert tényleg elégett a tekercs lakkszigetelése és zárlatos lett és a másik sem megy, akkor szerintem kb. 20E-ért kapsz egyet bontóban.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #5929 üzenetére
Az bizony hosszadalmas móka !
Ha már úgyis át kell nézned az egészed, az össze csőcsatlakozást vizsgáld át, és az esetlegesen repedt, vagy kitágult végüeket cseréld ki, de akár az összeset lecserélheted egyúttal !
Résolajcsőre cserélheted nyugodtan.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #5926 üzenetére
Igen, lehet a gyujtáskapcsoló vákumszelepe is rossz, vagyis átereszthet, ahogy T.zsolti is írja,
viszont én sokkal inkább a vákumrendszer tömítetlenségénél keresném a gondot, valahol leesett egy vákumcsatlakozás, vagy kilyukadt, megrepedt egy gumi toldó cső !Ezeknél a gumi összekötőknél keresd elsősorban a hibát !
Még az is lehet, hogy kinyiffant a vákumszivattyúd, de ez kevésbé valószínű.
Ha a fő vákumcsőről leveszed a leágazsát és kézzel befogod a nyílást, akkor járó motor mellett oda kell szívja a bőrőd, ha nem így van, akkor nincs vákum, vagy a fő cső ereszt, vagy nem megy a szivattyú.De ha ez mind rendben van, akkor még az adagoló vákumleállító szelep membránja is lehet lyukas.
A leállító szelep mellett levő STOP felíratú kart nyomdd le, ha kulccsal nem tudod leállítani, akkor leáll normálisan a motor, nem kell lefullasztani !Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #5298 üzenetére
A kilóméteróra és a fordulatszámmérő nem egy helyről kapják a "jelet" !
A kilóméteróra mechanikailag kapja a "jelet", a sebességváltó ház oldalában van a kilóméterspiorál csatlakozása, onnan viszi a váltó utáni fordulatot az órához, egy bowden huzalhoz hasonló kábelen át !
A fordulatszámmérő pedig elektromos jellel dolgozik, benzinesnél tlán a gyujtótraforól kapja a jelet, elvégre az minden egyes henger robbanásakor kap egy áram impulzust, ami értelemszerűen fordulatszámfüggő, tehát alkalmas a mérés alapjául szolgáló jel szolgáltatására !
És ezekből az impulzusokból, az impulzusok gyakoriságából hozza össze az óra elektronikája a mutatós műszerén jelzett értéket !Szóval a fordulatszámmérő elektronikailag nincsen bekötve, vagy kontakthiba van valahol !
Nézdd végig a kébelét !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
t.zsolti
tag
válasz Der Bosss #5081 üzenetére
a tapasztalatomat pedig szívesen megosztom VELETEK
és ha közelebb laktál volna szívesen segítettem volna,de íígy....azért ennyiért nem ugrok fel pestre ,de egy motorfelújjitásért talán már megéri.
de majd megyünk a gyerkőccel a vidámparkba ,összejöhetünk egy kis tapasztalatcserére mert nekem is vannak még fehér foltok ( értsd úgy még nem fogdostam össze) az autón.
vagy lehet,hogy megyek hamarabb Ócsára mert igértek első ülést ,meg ezt azt..újjabb üdv:Zsolti
MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
válasz Der Bosss #5076 üzenetére
-várjál csak!!!!!!!
-minjárt feltalálom az ingyenenergiával működő motort ,és már megyek is
- vagy állod a nyálat ,végül is 7l-böl kijön 100-on
-vagy lehozod(vonattal, vagy egyébb alternatív közlekedési eszközzel) kilégtelenítjük visszaviszed beszereled és már mükszik is.
komolyra fordítva a szót nem tudtam hol laksz,deazért az erőfeszítéseimet azért igazán elismerhetnéd.MB 123 3.0d
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #5071 üzenetére
Szombatig csak ki tudod légteleníteni valaki segítségével, nem ?
Vagy van még egyéb komolyabb probléma is a járgányon, ami miatt nem tudsz vele jönni ??
Ha meg 123-assal nem megy, akkor gyere akármi mással, jó lenne már személyesen is összefutni minél többen !!!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #5059 üzenetére
Szevasz
Biztosat nem tudok ugyan mondani, de nem hiszem, hogy túl nagy nyomás legyen ott, mivel csak a kuplung tárcsa rugóit kell kiemelje és ahoz egy adott nyomás érték kell, amit biztosan nem lép túl, tehát ha valamilyen csővel összeszereled, kiprólod, párszor nyomkodod és semmi probléma, akkor valszeg később sem lesz !
Én csak pár bar-ra tippelek.
Valami hidraulikai cuccokat árusító boltban egészen biztosan lehet olyan csövet kapni, ami több 10 bar nyomást bír, de az egyszerű, dupla falú, szövetes, átlátsző vízvezeték gumicső is 10 bar, nyomást bír 20 fok körüli értékre vonatkoztatva.
Vidd be a csővet egy ilyen hidraulika cuccokat is árusító boltba, aztán ha van bennük némi segítő szándék, akkor csak ajánlanak valamit !
De próbálkozhatsz még vízszerelési és kertészeti boltban is.
És a 200D járgányoddal mi van ?
Az nem menőképes, vagy az csak donor ?Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #5010 üzenetére
Szevasz
Igen, a szervó az nem kötelező széria tartozék volt, hanem külön rebdelhető volt hozzá, tehát volt szervó nélküli is !
Hozzáteszem, valszeg igen kevés, és ennél a járgánynál, ilyen tömegnél nem extra, kényelmi berendezés, hanem közlekedés technikailag szükséges kellék, nélküle tényleg veszélyes a járgány kanyarodási képessége !Azért azt is hozzá kell tenni, hogy a gyárilag szervó nélküli járgányokban más a kormány áttét, ez azt jelenti, hogy valamivel könnyebb tekerni, mitnt szervó nélkül a szervósat, de többet kell tekerni rajta ugyanaolyan mértékű elfordulás eléréséhez.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
ATA123
csendes tag
-
ATA123
csendes tag
válasz Der Bosss #4822 üzenetére
Szia Der Bosss!
Remélem nem üzletekben kérsz árajánlatot????Mert ha igen,akkor készülj fel kb.:250ezer körüli árakra.Bontóban 5ezer/db.Nézd meg,hogy milyen fékbetét rezgéscsillapító van benne.(Ezt tartják a behejezett stiftek.)Ha féknyergenként egy darab + alakú lemezkét látsz,akkor az ATE féknyereg.Ha kettő darab hajlított drótszerű valamit látsz az a Bendix!
A képen az ATE féknyerget látod! -
sanya116
csendes tag
válasz Der Bosss #3778 üzenetére
Üdv!
Pontosan nem tudom hogy hanyas imbusz azt hiszem 14-es.
Igen negyon bele tud gyúgyulni.
Kicsit brutálisan hangzik de meg kell ütögettni már ahhol oda tudsz férni igaz ettől zömül deformálódik a csavar de általában segít.
A másik brutális ha végkép nem enged akkor hőlégfúvóval vagy kis perzselővel meg kell melegíteni. a hőmérséklet külümbség miatt a kötés (rozsda ) megmocan elvállik igy könnyebben meglazúl. Fontos hogy ügyelj a melegítéssel nehogy valami meggyulladjon használj mindíg valami hőterelőt ha olyan helyen használod !!!!!!!!!!!!!!!
Ezek a megoldások bárhol alkalmazhatóak berohadt csavarok esetén.Ha valaki tud más kíméletesebb de hatásos módszert ossza meg velünk !
-
-
WillyX
tag
válasz Der Bosss #3248 üzenetére
Ebayről rendeltem egyet, de cikkszám után lehetséges, hogy be tudják szerezni a szakboltok is. Amit nehezebb volt beszerezni az inkább a ragasztó volt, mert nem értek ezekhez és inkább ragaszkodtam ahhoz, amit a neten ajánlottak, viszont azt csak az USÁban forgalmazzák. Az itthoni megfelelőjét nem ismerem.
Ha venni akarsz ilyesmit, akkor angolul 'Hood pad'-nak hívják a szigetelő szivacsot. A ragasztó pedig ez volt: 3M 8090 Super Trim Adhesive (Direkt ehhez ajánlják, mert magas hőmérsékleten sem enged).
A régi ragasztót pedig ragasztó eltávolító higítóval (3M General Purpose Adhesive Cleaner)+műanyag jégkaparóval/műanyag gyökérkefével érdemes leszedni. Ronggyal inkább ne, mert azzal felszeded a festéket is, hiába elvileg nem kéne neki oldani.
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #3145 üzenetére
Hát, annyiban kár, hogy az egyiket felszámolod, mert megint egy autóval szegényebb lesz a 123-asok állománya.
Viszonyt ha azt nézem, hogy kettő minusz helyett talán megmarad egy, de jó állapotban, akkor megbocsáltható.Csak olyan vagyok, hogy ami nem totálkáros és lenne még valami esély autót csinálni belőle, azt sajnálom, és ha lenne rá módom, képes lennék megcsinálni.
Nekem csak egy totálkáros lenne való alkatrész donornak, mert csak azt tudnám megbontani, hát sakjnos én ilyen lágy szívű, gyenge ember vagyok.Amúgy algondolkodtam, az első futóművemen kelle negyjavítást tartani, mert fékezéskor gykran valami kattanó hangot is hallat és 50-55-ös körüli tempónál leng két oldalra az eleje.
Alánéztem, ugyan semmi durva elváltozást nem találtam, sem a féken, sem a futómű alkatrészein, de azért sajnos a gumi alkatrészek gyak mind nagyon el vannak használódva, szóval azokkal hamaraosan kellene valami kezdeni.Vizsont az egészet új alkatrészekből megcsinálni az számomra horribilis összeg lenne, szóval így gondoltam arra, hogy lehet kellene valami járgányt szerezni, de legalábbis egy első futóművet, amiből a még használható cuccokat áttenném, de még az sem lenne kis meló.
Szóval sajnálom, de megértem a döntésed.
Gratula a leendő kisfiúhoz, gondolom, majd nagyobb korában tervezed, hogy majd akár együtt szereltek !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #2745 üzenetére
Szevasz
Ez nagyon jó szerzemény volt akkor, a fazon is rendes volt, hogy nem kért érte pénzt, hanem odaadta, hogy legalább Te akkor megmented, ritka manapság az ilyen !!!
Más:
Most este nagyon felhúzott egy barom állat, a zebrán majdnem elütött, pedig hárman is mentünk át !
[OFF]Egy picit sem lassított, ment vagy 70-nel legalább, sőt mé éppenhogy gyorsításban volt és inkább átment kicsit a szembe sávba centikkel mögöttünk.Meglehetősen moderált, visszafogott ember vagyok, de az ilyen esetekben már egyre nehezebben bírom, egyre nagyobb a feszültség bennem, legszivesebben kiszedném a komát és a fejét a saját motorházán verném szét és egyszer annyira felhúznak, hogy meg is teszem, pedig sohasem volt még erőszakos cselekedetem.[/OFF]
Nyugtassatok meg, hogy ez csak egyedi eset, csak én látom ilyen rosszul a dolgot. . .
De ha nem így van, akkor nem tudom hová tartunk, mert a városi közlekedésben egyre több ilyen brutális, erőszakos megnyilvánulást tapasztalok.
Nagyon tetszik a 300D 5 hengeres motorjának zenéje és kétségtelen jobban lehet vele élvezni az utazást, nem erölködik annyira, mint a 200D, ezzel a nagytömegű kasztnival.
Bár ahoz, hogy én lecseréljem a 200D-met, ahoz már legalább egy turbódízel 300-as kellene.
Ez a ragaszkodás, még ha lehet, kicsit kóros is.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #2293 üzenetére
Szevasz
Örölnék neki, köszön szépen már a gondoltaot is !!!
Ritkák manapság már az ilyen rendes és kedves emberek és hát jó is együtt csinálni dolgokat hasonló gondolkodású, lelkes emberekkel !A gondolkodás is mindjárt jobban megy és az ötletek is csakúgy sziporkáznak ilyenkor !
Ez lenne az igazi, örömmel igénybe is venném, mégegyszer köszönöm.
Ma délután gyak egyedüli jóbarátommal az udvarukon tisztogattuk kicsit az járgányt, a poén, hogy elvileg az alváz teljes javítását bíztam volna rá, de a pótkerék alatt levő rész belülről meg sem nézte, hót rozsdafoltos és pereg róla a régi többrétegű maradvány festés.Megcsináltatnám a komával, garanciában, dehát kitudja hogy csinálná meg, valszeg csak ráázolna és kész, aztán csak akkor lepődnék meg, mikor már alatta átrohadt a lemez.
Inkább magam állok neki és rendesen megtisztítva lekezelem.
Egyébként lemostaom alposan az autót és a problémás részeket az alján újrafujatom a komával. A csomagtartó tetőt azóta sem lehet csukni, azt is vele akarom megcsináltatni, de igyekszem ott lenni a javítás alatt !Van még sokminden, de nem panaszkodom tovább, röviden ennyi.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #2042 üzenetére
Szevasz
Én is örülök, hogy egyre többen vagyunk !!!
Ahogy Templomegere is írta, lehet gond a befecskendezéssel is, de amit Puttyos írt, az is igaz, hogy egyszerre kéne cserélni az egész garniturát, mert a gyengék mindíg túlterhelődhetnek, ha egyenként van a csere, még akkor is, ha párhuzamos kötésben vannak !!!
Meg kell nézni a gyertyákat, hogy nézki a végük (gondolom, toll típusú (pencil type)), ha azon adott ponton egyértelmű berágódás/ok láthatóak, akkor ott tényleg probléma lehet a befecskendezéssel, vagy az adott gyertya nem megfelelő típus a járgányod motorjához !
Milyen fajta van benne (gyártó cég, számjelzés) ?
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Puttyos
csendes tag
válasz Der Bosss #2042 üzenetére
Hát én asszem, hogy az izzítókkal is az a helyzet, mint a világítás izzókkal, hogy a régebbiek, ha csak egyet cserélsz hamar kiégnek. Én úgy tudom, hogy ha csere van, akkor legjobb ha egyszerre cseréled a négyet- ötöt- vagy hatot . Akkor nincs gond. Legalábbis én így tudom, de ha h...-lyeséget írtam, nyugodtan ki lehet javítani.
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #1966 üzenetére
. . .Hát, ha Te is azokat a régebbi stílusú épületeket kedveled és van szépérzéked és olyanokat is szeretsz tervezni, akkor teljesen megértem !
És egyben nagyon örülök is, hogy még van ilyen építész, aki nem a hót modern, randa, szögletekkel teli, sivár, lapos falakkal és minden szabályosságot nélkülöző szögekben álló, random elrendezésű falakkal teli, üvegpalotákat tud csak tervezni. . .
Ezek annyira természetellenesek számomra, a természettől messze elszakadt, űrbéli, scifi filmekbe illő légkört teremtenek, ami számomra teljesen idegen, vacakul érzem magam ilyen környezetben és menekülök a közelükből is !
Nagyon sajnálom, hogy manapság ez a tendencia.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #1823 üzenetére
Egy kis helyesbités: a 300D motorja az 5 hengeres !
Csak a 280-as benzinesé 6 hengeres, a többi, benzines és diesel is 4 hengeres egyaránt !
De mindegyik ugyanabba a vázba megy, ahogy Templomegere kollega is mondotta.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz Der Bosss #1823 üzenetére
tökugyanaz . ha van különbség akkor az első rugókban lehet , de az is előfordulhat hogy nem a rugóval variáltak hanem az alá való pogácsával. A lényeg az hogy a 200D és a 300D között kasztniban nincs különbség . annyi lehet mégis hogy az egyik 1-es széria a másik meg 2-es . De az alapvető cumók ugyanazok.
-
Odiepapa
csendes tag
válasz Der Bosss #1558 üzenetére
Teljesen jogos. Bár én nem akartam ennyire lehordani a gépet, de én sem adnék érte sokat. A sárvédőívkróm az elején azért van rajta, hogy eltakarja a rohadást. Ezek után el tudom képzelni, hogy mennyire törődhetett a gazdi a javítgatásokkal.
[ Szerkesztve ]
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
Puttyos
csendes tag
válasz Der Bosss #1444 üzenetére
Nekem a Hungáriánál van ilyen youngtimer biztosításom. Annyi a feltétele, hogy be kell lépni, a Trabant-Wartburg, vagy a Magyarországi Bogarasok Klubjába. Én a bogarasoknál vagyok pártoló tag. Annak díja 6.000Ft/év, a biztosítás pedig11760 Ft/év. Ja és még annyi, hogy kívülről valahogyan azért ki kell néznie a verdának, mert unokatesóm 1-es Golfjára is akartunk kötni, de az egy kicsit nem volt szép és nem mentek bele.
Van két oldal is: www.kedvezmenyesbiztositas.hu., vagy a www.bogarasok.hu.
Telefon:0630/2955-474.
Email: szepes@bogarasok.hu -
Templomegere
senior tag
válasz Der Bosss #1226 üzenetére
A mindig búg nálam annyit tesz hogy ha megy az autó akkor az búg . Amit te mondasz hogy akkor búg amikor gyorsítok, és amikor motorféken van , az is azt jelenti hogy difi , mivel terhelésnél búg . Nekem ez a mindig mivel üresben nem tudok haladni előre , 80-90 -es temponál is szinten kell tartani a kocsit , tehát ha nem is 100% terhelésen van , de azon van . És akkor is búg max nem annyira mint gyorsításnál, és motorféknél.
Szóval 90%-ban a DIFI BÚG EZEKEN !!
-
Odiepapa
csendes tag
válasz Der Bosss #1226 üzenetére
Diffi lesz az Az enyém is búg mint az állat. Szinte hozzátartozik az autóhoz. Nehéz lesz egyszer elképzelni nélküle a mercizést. Amikor megvettem a gépet, akkor az előző tulaj Meyle kuplungtárcsát rakott bele és induláskor állandóan nyekergett. Annyira megszoktam, hogy amikor kicseréltem, akkor egyszerűen hiányzott. Mostmár észre sem veszem hogy nem nyikorog. Sztem a diffi nem búgását is meg tudom majd szokni ha kicserélem
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
Odiepapa
csendes tag
válasz Der Bosss #1084 üzenetére
Most voltam meglátogatni a kicsikét. Az új akksi megtette hatását. 1 hétre hagytam aludni a drágaságot és elsőre pöcc-röff! Alig hittem a fülemnek. E öröm e bódottá! Egyből mentem egy kisebb karikát (Petőfi-híd, budai alsórakpart - Margit-híd - Nagykörút elejétől a végéig és vissza a garázsba csicsikálni). Feltöltődtem energiával
[ Szerkesztve ]
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
Odiepapa
csendes tag
válasz Der Bosss #911 üzenetére
Templomegérnek a BURMAN gyűrűről kellene előadást tartania a mindentudás egyetemén
Amúgy az ötkilós huszonhármasról (erről a darabról) megoszlanak a vélemények. Volt aki már vezette és határozottan instabilnak titulálta. Amúgy a Dózsa Györgyön állt sokáig a ... szalonban gyönyörű amerikai csodavasok társaságában. Volt olyan hét, amikor minden este megcsodáltam a vasat a kirakaton keresztül. 2006ban a Mr. Classicon találkoztam Vele élőben. Ennyit nem ér, de azért meglehetősen jó állapotban van.
[ Szerkesztve ]
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #758 üzenetére
Szevasz
Sajnos nekem is olajos a motor külseje, de nem ezért, mert lehetetlenség megszüntetni, hanem azért mert pancserül lett a szelepház tömítés felrakva és a ház rárakva ! ! !
Amúgy olajmentesnek kellene lennie a külsejének normálisan !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- Milyen routert?
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest