Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz Der Bosss #5926 üzenetére

    Igen, lehet a gyujtáskapcsoló vákumszelepe is rossz, vagyis átereszthet, ahogy T.zsolti is írja,
    viszont én sokkal inkább a vákumrendszer tömítetlenségénél keresném a gondot, valahol leesett egy vákumcsatlakozás, vagy kilyukadt, megrepedt egy gumi toldó cső !

    Ezeknél a gumi összekötőknél keresd elsősorban a hibát !

    Még az is lehet, hogy kinyiffant a vákumszivattyúd, de ez kevésbé valószínű.
    Ha a fő vákumcsőről leveszed a leágazsát és kézzel befogod a nyílást, akkor járó motor mellett oda kell szívja a bőrőd, ha nem így van, akkor nincs vákum, vagy a fő cső ereszt, vagy nem megy a szivattyú.

    De ha ez mind rendben van, akkor még az adagoló vákumleállító szelep membránja is lehet lyukas.
    A leállító szelep mellett levő STOP felíratú kart nyomdd le, ha kulccsal nem tudod leállítani, akkor leáll normálisan a motor, nem kell lefullasztani !

    Üdv.:

    [ Szerkesztve ]

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák