- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Batman2
őstag
Beru márkában elvileg ilyen izzítógyertyák és izzítórelék lettek beépítve az 5 hengeres motorokhoz: [link]
Próbáltam még a Bosch oldalán keresgélni, mivel a vezérlő egység (izzító relé) az valszeg az, de sajnos semmi használhatót nem leltem.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Érdemes a képeket meglesni :-)
w123 200D 1.1millió km+
-
qdak
addikt
válasz Batman2 #5086 üzenetére
le7 a motor mert kivülröl nem néz ki olyna leéltnek
esetleg még ez: w126 3.8
multkor láttma 1 hirdetést h 560 se ben 5 ös automata van nem is tudtam h 5 ös is gyártottak itt magyarba mindehol csak 4 est látok
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Batman2
őstag
Ha valakit kifelejtettem, akinek w124-ese van, van tud segíteni, akkor ne fogja vissza magát és tegye meg !!!
Köszi !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
!!! WillyX !!!
Nézdd már meg légy szives, hogy milyen szám és jelzés van az izzítóreléden !!!
Ha tudod, akkor fotózdd már le légyszi !Előre is köszi !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
!!! Rambo4ésfél !!!
Neked dízel, vagy benzines a járgányod ???
Ha dízel, akkor légy szíves nézdd már meg az izzítóreléden a tipusszámot, tudnál vele segíteni egyik típustársadnak !!!
Előre is köszi !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz wyckie62 #5089 üzenetére
Szia
Egy fotót esetleg tudnátok készíteni a relé doboz feliratairól ?
Mivel ezek a motorok már párhuzamos izzításúak, így feltételezem, hogy a 4/5 az a hengerek számát jelentheti, hogy 4 és 5 hengeres motorhoz egyaránt alkalmas.
Mivel a 250D az már 5 hengeres motor, így szerintem egyáltalán nem probléma a csak /5 jelzésű izzítórelé !
200D - soros, 4 hengeres
250D - soros, 5 hengeresDe van itt a fórumon, akinek w124-ese van (Willix kollega), és a dízel, akkor lehet hogy tud infóval szolgálni az izzítórelé tipusszámát illetően is !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
wyckie62
újonc
Sziasztok! Egy másik Mercis klubban ajánlottak titeket, hátha tudtok segíteni.
Van egy ősöreg 250D-m, amiben elhalálozott az izzítórelé. Sajna újra nem "fussa" de ha tud valaki olcsón, azt megköszönném. Találtam már netes piacon, de arra az volr írva, hogy 4-/5 az elromlotton meg csak /5 van. Attól még jó?
Nem vagyok egy műszaki ember, de a fiam majd lefordítja a választ. (valóazínű hétvégeken ő lesz itt fent.)
Előre is kösz a segítséget!
Viky -
t.zsolti
tag
válasz Batman2 #5087 üzenetére
-lehet ,hogy több napos talit kellene szervezni??
-1991,1992-ben a motoros clubbtagokkal csináltunk találkozót,hát nem volt rossz,a másodikra zenekarokat is meghívtunk (Miskolciakat ,ROTOR)
csak igen fárasztó annak aki szervezi.
a feleségemnek mondtam ,hogy egy szalonnasütésre össze lehetne röffenni diskurálni
de annyian nem férnénk el mint Dömösön .MB 123 3.0d
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #5085 üzenetére
Rendeben, akkor a követkző találkozót ismét Miskolcra szervezzük !!!
Végülis összefuthatnánk páran, némi tapasztalat cserére, stb. !
Ha megvolt az adagolócsere, szólj, megbeszéjük, aztán vannak itt Debrecen, Böszörmény, Hajdúszoboszlói emberkék és mindjárt vagyunk nehányan !Jó volt ez a találkozó, csak szinte már túl nagy is votl, alig tudtunk dumálni, mert annyian voltak, annyi felé lehetett nézelődni, és még így sem sikerült a Rám szakadékot sem megmászni !
Mire visszaértünk félhat felé, már alig volt ott pár emberke.Azért természetesen köszönet illeti Sgabót érte !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
t.zsolti
tag
válasz Der Bosss #5081 üzenetére
a tapasztalatomat pedig szívesen megosztom VELETEK
és ha közelebb laktál volna szívesen segítettem volna,de íígy....azért ennyiért nem ugrok fel pestre ,de egy motorfelújjitásért talán már megéri.
de majd megyünk a gyerkőccel a vidámparkba ,összejöhetünk egy kis tapasztalatcserére mert nekem is vannak még fehér foltok ( értsd úgy még nem fogdostam össze) az autón.
vagy lehet,hogy megyek hamarabb Ócsára mert igértek első ülést ,meg ezt azt..újjabb üdv:Zsolti
MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
-
Der Bosss
csendes tag
válasz t.zsolti #5078 üzenetére
Elnézésedet kérem, hogyha bántó lett volna a válaszom!
De ebben a gyönyörű napsütésben nem tudtam komoly lenni. Természetesen eszembe sem jutott, hogy felutazz hozzám Pestre, ez csak (talán nem igazán sikerült) vicc akart lenni.
És természetesen mindenkinek köszönöm az eddigi segítséget is!!!Ja, és egy kérdés: hogyan tudom itt lent a 200D-t átírni, mert elfeledtem?
[ Szerkesztve ]
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
t.zsolti
tag
válasz Danny_L.hu #5077 üzenetére
végül is te is lejöhetsz értem ,de hozz is hazahisz ez nem távolság
a tali oda vissza 470km voltMB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
válasz Der Bosss #5076 üzenetére
-várjál csak!!!!!!!
-minjárt feltalálom az ingyenenergiával működő motort ,és már megyek is
- vagy állod a nyálat ,végül is 7l-böl kijön 100-on
-vagy lehozod(vonattal, vagy egyébb alternatív közlekedési eszközzel) kilégtelenítjük visszaviszed beszereled és már mükszik is.
komolyra fordítva a szót nem tudtam hol laksz,deazért az erőfeszítéseimet azért igazán elismerhetnéd.MB 123 3.0d
-
qdak
addikt
w126 2,8
eléggé bejön csak mért van olyna magassan a hátulja ?ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #5071 üzenetére
Szombatig csak ki tudod légteleníteni valaki segítségével, nem ?
Vagy van még egyéb komolyabb probléma is a járgányon, ami miatt nem tudsz vele jönni ??
Ha meg 123-assal nem megy, akkor gyere akármi mással, jó lenne már személyesen is összefutni minél többen !!!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Der Bosss
csendes tag
válasz t.zsolti #5066 üzenetére
Batman2:
Köszi az ötleteket.
A 200D -ből kiszedtem egy-két dolgot (bal oldali féknyergek, kipufogó, stb.) és a kocsit odaadtam az ürömi bontónak, ezerrel dolgozom a 300D-n, de így sem fogok eljutni vele a mostani találkozóra.t.zsolti:
Neked is köszi, ezen is túl vagyok...Kicsit kiegészítve az előző, pesti boltokat elemző írást, a viannoból kaptam egy robbantott ábrát, amit már ismertem, de olvashatatlan beazonosító számokkal és kísérőszöveg nélkül.
Viszont, hogy jót is mondjak, Szentendrén a boltban, kihoztak egy maréknyi csövet, amiből ugyan egy sem volt jó, de legalább kaptam egy nevet, címet, ahol megint kaptam egy nevet, címet, de ezek sem tudtak legyártani csövet. Végül elkeseredésemben elmentem Ürömre, ahol fél órás keresgélés utá (közben megtudtam, hogy pont 80-ban volt váltócsere) találtunk hosszú fémcsöves megoldást. Király. Összerak, és majd ha lesz aki segít, légtelenít....[ Szerkesztve ]
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5068 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy csak az automatákban van szűrő, azok mindenestöl bonyolultabbak, lehet ezért érzékenyebbek is, esetleg eldugulhatnak benne járatok, szelepek, azért lehet fontosabb a szűrés.
De nem ismerem a pontos felépítését.Asszem, azokba finomabb olaj is kell, viszont az meg állítólag nem jó a manuálisba, oda spéci kell (Castrol - Getriebe oel asszem).
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
1 buta kérdésem lenne!
Csak az automata váltokan van váltóolaj szürő, vagy van a manuálisban is??!
Az üzlet szerint csak automatákban van, de ezt nem akarom elhinni. A manuálban sokkal inkább indokolt szerintem a szürő, már csak azért is mert ha véletlen bedarálja az ember a
fogas kerekeket esetleg finom fém reszerékek kerülhetnek az olajba.[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
cellatel
tag
válasz Batman2 #5063 üzenetére
Szia, az a baj, hogy nem lehet kinyitni a motort, mert brutális vastag falú a motor palástja és az van rásajtolva, ráhajlítva a motor aljára. És ahogy néztem a szénkefe részt. nem olyan, mint egy hagyományos motor, hogy a szénkefe egy "járatban" csúszik, hanem egy U alakban meghajlított rugóacélra van ráerősítve a szénkefe és az tartja a kommutátoron.
Notebook tartozék webshop: www.notebookszervizpont.hu LCDKIJELZO.COM
-
Batman2
őstag
válasz cellatel #5062 üzenetére
Szevasz
Adatot nem tudok mondani, de estleg lehetne pótolni a szénkefét valami más villanymotorhoz valóval, pl. kisgép (fúró, köszörű, sarokcsiszoló), vagy netán nagyobb darab szénkeféből kicsit lefaragni (pl. generátorhoz, vagy méginkább indítómotorhoz való szénkefe) és azt beleteni !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
cellatel
tag
válasz Batman2 #5061 üzenetére
Sziasztok!
Olyan kérdésem van, hogy:
W210-es E200CDi-ben szétment a vákuumpumpám, ami az ülés alatt van. Szétszedtem, a motorban elkopott a szénkefe. Semmi adatot nem találok, amivel be lehetne azonosítani a motort, azon kívül, hogy Johnson.Tud valaki segíteni ebben?
Notebook tartozék webshop: www.notebookszervizpont.hu LCDKIJELZO.COM
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #5059 üzenetére
Szevasz
Biztosat nem tudok ugyan mondani, de nem hiszem, hogy túl nagy nyomás legyen ott, mivel csak a kuplung tárcsa rugóit kell kiemelje és ahoz egy adott nyomás érték kell, amit biztosan nem lép túl, tehát ha valamilyen csővel összeszereled, kiprólod, párszor nyomkodod és semmi probléma, akkor valszeg később sem lesz !
Én csak pár bar-ra tippelek.
Valami hidraulikai cuccokat árusító boltban egészen biztosan lehet olyan csövet kapni, ami több 10 bar nyomást bír, de az egyszerű, dupla falú, szövetes, átlátsző vízvezeték gumicső is 10 bar, nyomást bír 20 fok körüli értékre vonatkoztatva.
Vidd be a csővet egy ilyen hidraulika cuccokat is árusító boltba, aztán ha van bennük némi segítő szándék, akkor csak ajánlanak valamit !
De próbálkozhatsz még vízszerelési és kertészeti boltban is.
És a 200D járgányoddal mi van ?
Az nem menőképes, vagy az csak donor ?Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Der Bosss
csendes tag
Sziasztok!
Már megint segítséget kérek!
A 300D-re cseréltünk sebváltót.
Eddig egy 115-be (?) való volt benne, ami sokkal karcsúbb volt.
A mostani nem vasöntvény, hanem alumínium házas., ducibb.
Ezért van az, hogy a felső és az alsó kuplung munkahengert összekötö (vagyis az azokból kijövő acélcsöveket összekötő) gumicső rövidebb lett.
Kérdésem: van e olyan gumicső, ami hosszabb?
Gondolkodtam valami hosszabbítón is, de el akarom kerülni a gányolást, sajna nem tudom milyen nyomás értékek vannak arrafelé.
Itt pesten az általam ismert merci boltokban (Ady endre utcai, lőrincen a bontó/bolt) nem tudtak/akartak segíteni.
Ameddig ezt nem tudom megoldani, addig biztosan nem megyek találkozóra.MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Batman2
őstag
válasz Batman2 #5057 üzenetére
Ahogy néztem a térképet a Geleji pihenőhely a legelső az M3-as és az M30-as találkozása után, a térkép szerint nagyobb pihenőhelynek tűnik a mezeinél, szóval ott nyugodtan meg tudunk állni többen is és csapatba tudunk verődni !!!
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Batman2 #5055 üzenetére
Rosszúl írtam, helyesbítek, már Polgár előtt csatlakozik az M35 az M3-ba, de a lényeg, hogy a Miskolcról jövő M30-as M3-asba való becsatlakozása utáni első pihenöhelyen várhatnánk be egymást és csatlakozhatnánk a különböző helyről érkezőkkel !!!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Hi mindenkienk !!!
!!! Találkozó !!!
Ki jön az e hét szombati (ápr. 25) találkozóra, Dömösre a Dunakanyarba ???
Akik a keleti régióból jönnek (Nyiregyháza, Hajdúböszörmény, Miskollc, stb.), és az M3-asra tartanak, jó lenne minél nagyobb csapatot összehozni és az M3-ason már lehetőleg együtt menni !!!
Az M35 M3-asra való becsatlakozása utáni első pihenőhelyen lehetőség lenne csapattá összeverődni és onnan 100-110-es tempóban, együtt továbbmenni !!!
Minél nagyobb a konvoly, annál nagyobb feltünést és figyelmet, talán némi tisztelet is vívunk ki ezeknek az öreg járgányoknak !!!
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #5054 üzenetére
Szevasz
Az a baj, hogy most szerintem semmilyen sincsen benne, amennyire láttam, mikor szemléltem a futóművet a dob üregből !
Ha minden jól megy, akkor megyek a találkozóra, Zsuzsával együtt és Miskolcról, szóval indulhatunk együtt !
Olyan fél- háromnegyed 7 környékén gondoltam az indulást, akkor kb 10-re felérünk, de lehet, elég 7-kor is indulni, az M3-ason, 100-al is hamar odaérün, gyak. egy tempóval lehet menni végig.
Még addig majd megbeszéljük pontosabban a részleteket !De jön egy csapat állítólag innen Debrecenből is, velük is meg lehet beszélni, ha az M3-ason jönnek, hogy a összefussunk az M35-M3 találkozásánál, mondjuk a legelső pihenőhelyen !
Konvolyban szerintem külön élmény már a találkozóra menet is !!!Ha tudod, hozdd már megaddal az alátéteket aztán megnézzük a találkozón !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #5047 üzenetére
[lesjöfors]márkájut. Nagyon remélem hogy befognak válni.
Hát hogy hogy áll a segge azt nem tudom, majd csak jövöhéten nézek ki.
Telon beszéltem velük csak, most az ajtokat csinálják gözerővel.w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
Autófestékben tud valaki jó márkát, gyártmányt ajánlani, ami nem nitrós, hanem vizes bázisú és ellenálló bevonatot képez ???
A különböző boltokban kapott össze-vissza információk miatt és a nagy árkülönbség miatt a motorházban végül lakkbenzines zománccal festettem, de ha arra nitrós bázisú festék kerül, akkor felbőrözik az egész, de részben lehet gázolajtól is, de fékfolyadéktól mindenképpen, sajnos !
Ezért gondoltam a vizes bázisúra, ha azzal átkenem, attól elvileg nem kellene felbőrözzön az előző réteg és utána védené a további behatásoktól is !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5045 üzenetére
Szevasz
Igen, erre gondoltam, nekem is az egyik hasonló, a másik már a kukában sincs.
A bekarikázott részen gyenge nekem is, ott gondoltam, hogy megerősítem úgy, hogy egy lemez darabot ráheggesztek, átkötöm azt a gyenge részt, ahogy a piros csíkkal jeleztem.
[link]Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #5043 üzenetére
Nem tudom milyen rugot tett bele, olyan volt mintha nem is rugó hanem egy vas rud lett volna benne. Ha rá ültem a csomag tartóra 1cm-se sülyedt meg, tehát semmit nem rugozott, nagyon merev volt. Ha a hátsó kerekek is belementek a kátyuba abba bele remegett az egész karosszéria. Plussz még ki is nyomta a kerekeket tehát v alakban álltak.
Bár egyszer jól jött mert komoly súllyal volt megterhelve a 2év alatt. De 99%-ban csak nem is ülnek hátul.Remélem beválnak a rugok, ebből a márkából 3 féle küzül lehetett választani, normál equipped, extra equipped. Én a normált vettem meg.
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5038 üzenetére
És mivel volt annyira megemelve a hátsója a járgányodnak ???
W126-os rugó volt benne, vagy valami rugó emelő pogácsával magasították ???
Az mit jelent, hogy "nyekkent" a hátulja ??
Nem passzolt a rugó és olyankor lötyögött és ezért zörgött benne, vagy odaverte, mikor visszazökkent a járgány és összenyomódott a rugó ??Arra nagyon kiváncsi vagyok, hogy most hogy áll a járgányod, vízszintesen, vagy kicsit magasabb a hátulja most is, a kerekén állva, de amúgy plusz terhelés nélkül ??
Arra meg főleg, hogy a terhelést hogy fogja bírni, meg mennyire lesz érezhető, hogy erősebb a rugó, de azt majd csak később tudod sajna megmondani.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5039 üzenetére
Szevasz
Csomagtartófedelet csak használtan, bontottat érdemes szerintem, jó, az nem biztos hogy 100%-os, de eszembe nem jutna boltban, sejtettem, hogy csillagos ég az ára !
A Mahle Templomegere szerint nagyon jó márka az olcsóbbak közül !
És ez az ár is nagyon jó, ennyiért mindenkinek megéri beszerezni, akinek kell !!!
Arra a gumi sarkot tartó, hosszú nyúlvánnyal rendelkező fémdarabra gondolsz ??
Abból nekem is az egyik teljesen el volt rohadva, azóta sem szereztem másikat, a másik nagyjából le lett tisztítva és le lett alapozva, de gyenge egy helyen, meg kell erősíteni majd egy fém darabbal !
Ugyanazt tervezem a másik oldalra is, hogy megpróbálok bontóból szereni egy kicsit rohadt, de még egyben levő darabot, megerősítem és lekezelem.
Éppen még az is szóba jöhetne, hogy megpróbáljak egyet gyártani lemezből házilag, de erre még nem vetemedtem.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #5032 üzenetére
Szevasz
Te, az a csomagtér fedél ám nekem is kéne a motorháztetővel egyetmben, ha nem sikerül valahogy kicsit helyretenni a jelenlegit
Kicsit görbe és nem fekszik fel a gumi tömítésre, így meg beázik és elállnak a sarkai !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
WillyX
tag
1989-es 200D W124 jobb hátsó kerékcsapágynak tudja valaki a számát? Mert autós boltban 18k-t mondtak rá, viszont sima csapágyboltban szerintem olcsóbb lenne.
És aki ért a csapágyakhoz, az mondhatna márkát is, hogy milyet érdemes venni.
Köszi
-
Mintcar
tag
válasz Mintcar #5038 üzenetére
Sziasztok!
Ma voltam az Ady Endre úti merci üzletbe, akartam venni csomagtér ajtót 110.000FT-ért akartak hozni , de sikerült szélvédő gumikédert venni az első és a hátsó szélvédőre 6500 és 7000ft-ért Mahle márkájut szerintem ez nem volt drága.
Érdekesség: kértem tölük az első lökháritora oldalgumi konzolt jobbra és balra, darabja 45.000ft, de mondja az elado hogy 3000ft körül volt még az év elején. Vajon mitől lett hirtelen ilyen kurva drága???
w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #5037 üzenetére
Szia!
Hát lassan két hete nem néztem rá a járgányra, de az egészen biztos hogy még nem járóképes.
Ha az ütemtervet tartják akkor a segge már össze van rakva, tehát kerekeken áll, abbol már látszik talán hogy mennyire ül meg a segge.
Elözőleg nekem felküldék a holdba a seggét, extra erősitett rugokkal az valami borzalom volt. Ha eltrafáltam egy kátyut csak nyekkent a hátulja.w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
Mintcar !
Hogy áll a járgányod ??
Menőképes már ?
Arra vagyok kiváncsi, hogy vajon a hátsó csavarrugók, amiket szereztél, be fognak e válni, hogy bírják majd a terhelést !!!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
!!!Danny_L.hu!!!
PÜ ment
w123 200D 1.1millió km+
-
mattix
újonc
Szevasztok csak azért irok ide hátha kell valakinek egy 124 es alkatrésznek papirok nélkül,2.3as benzin gáz, automataválto, el-ablak, klima, csapágyas motor ,120000-ért hirdetem de ha valaki gyorsan elviszi odaadom 100000ért.használtautón megtaláljátok [link] .érdeklödni pbardos@freemail.hu,06704188601,en lehet.
-
rambo4ésfél
senior tag
sziasztok
124es mercinek elektromos ablakemelő beszereléshez nincs vmi leírása? vagy jó tanácsa? -
Mintcar
tag
Sziasztok!
Ma szétkaptam a fütéskonzolt. Ez a látvány fogadott .
Már szétszedés közben is csak potyoktak kifelé a mumifikálodott rovarok, minden féle beazonosithatatlan dolog.
Ráfér a pucolás.[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Esetleg nincs valakinek eladó csomagtér ajtó sendanra?!
Szin teljesen mind1 csak rozsdamentes legyen.
Ha valaki eladna az dobjon PM-et.Köszi
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz AndRUSH123 #5025 üzenetére
Szevasz
Ott valami filces szerű anyag van, nem gumi, legalábbis nálam !
Annak igazából csak porvédő, illetve zajcsökkentő szerepe van, a vízátfolyást nem gátolja meg, ha arra gondolsz, de az nem is feladata, mivel eleve úgy van tervezve, hogy a befolyó víz egy tálcába jut, ahonnan a tetőt tartó négy oszlopban (bal-jobb A és C oszlop) gumicsöveken távozik a víz !
Szóval szerintem bármilyen hasonló, a célra megfelelő, elég tartós anyaggal pótolhatod, kicserélheted azt a részt, nem hiszen, hogy külön lehessen kapni, legalábbis én még sehol sem találkoztam vele.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
ATA123
csendes tag
válasz Mintcar #5008 üzenetére
Sajnos ez pontosan így van!!!!Amit klokkerholm néven lehet kapni azis már vacak.Én a karosszériás barátommal rengeteget vittünk vissza a bárdihoz stb,mert sehogy sem akart állni.Nekem is az olasz került fel,mert az még valahogy szebben állt mint a többi vacak.Az eredeti klokkerholmot ugy ismered meg,hogy nem fekete,hanem barnás szine van.Egy-egy darabot még el lehet csípni valahol raktárak mélyén.
-
AndRUSH123
újonc
Sziasztok!
Engem tetőablak kéder gumi érdekelne! Nem tudja valaki hol lehet ilyet beszerezni?
A választ előre is köszi![ Szerkesztve ]
-
Mintcar
tag
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Ma sikerült egy torrent oldalról néhány hasznos dolgot letöltenem.
Sajna zárt oldal igy a torrent filét nem tudom megosztani, de a tartalmat innenle lehet tölteni, a bosch menü alól.w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #5018 üzenetére
Szevasz
Köszi szépen az újabb infót !
Jó lenne egy elviselhető minőségű fetstést 100 ezer, vagy alatta megúszni, nem tudok többet rászánni sajna.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Ajtó tömitő gumikeret hol szerezhető még be vajon elviselhető árban ??
Sajna az eredetiek 'kissé' csipkések már.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #5015 üzenetére
Szevasz
Köszi szépen az infót !!!
Ez akkor gumi tömitéssel együtt értendő, vagy az külön 8000Ft ?
Azért is kérdezem, mert a tömitésem már új, az nem szükséges, csak az üveg.
Én is nézelődtem, tán a Bárdinál láttam 15000 körül első szélvédőt,az tán sima fehér, a zöld csikosra nem hozott árat, csak a teljesen zöldre.
Még előbb meg is kell javittatnom a szélvédő keretét, az ágyát, egxy becsületes karosszériás mesterrel, mert az csak rosszabb lett, a tavalyi javitás óta.
Aztán mielőtt fixen, timitő anyaggal együtt bekerül a heylére, előtte még célszerű lenne a fényezést is megejteni !
Tányleg, Te mit tudsz fényezésről, kb mennyi lehet egy becsületes fényezés, fehér szint nézve és védőlakkot is számolva ??
A vizes autó festékek vajon drágábbak mint a szokásos, gondolom nitrósok ?Nagyon sok még a kérdés bennem, még azt sem tudom, hogy a festő, vagy azt még karoszériás kell megcsinálja, amit a koma nálam nem csinált meg, pl. a motorházban felheggesztett vázelemek, lámpa tartó keret, stb. érintkezési pontjainak tapaszolása, kezelése festés előtt, mert hát gondolom, szükséges, nem elég pusztán a festék védelme !
Vagy a festés előtti alapozás már elég lenne ??
Nem tudom.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Danny_L.hu
tag
válasz Batman2 #5014 üzenetére
Kértem árajánlatot egy cégtől kéderrel és feszítővel együtt:
Merci123(lim?combi?),szgk,1978 évi,első szélvédő ára (színezett, zöld csíkkal) 16000
Munkadíj ( beszerelés ) 3500
Végösszeg ( ár összesen) áfás: 19500FT.A hátsó szélvédö árai:
Limuzin(zöld szinü)25920
Combi(break) 21890+ 3500(munkadij)
Első szélvédő gumi keret van csak,az 8000Fi.(feszitövel).Hátsó szélvédöre nincsen gumink,nem is volt,ugyhogy,rendelni sem tudom.Amikkel dolgoznak: PILKINGTON, HIRSCHLER, NORDGLASS, SEKURIT, SICURSIV, SPLINTEX üvegek.
www.auto-uveg.hu
[ Szerkesztve ]
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #5013 üzenetére
Szevasz
Hol van enyiért, és milyen ?
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Üdv mindenkinek !
Részben sajnos, részben jó, hogy össze kellett raknom a járgányt, úgyhogy ma össze lett rakva.
Az jó, hogy végre megint lehet vele menni, de rosz, hogy lett volna még bőven mit javitani rajta, igaz, jórészt már külső részeken, tehát a belseje az nagyjából már rendbe lett téve.Mostmár elsősorban csak pénz kérdése a találkozó, de remélem hogy megengedhetem magamnak és akkor ott leszek !
Sajnos történt egy rossz dolog is, volt egy kb. centis repedésem az első szélvédőmön és ahogy visszatettük haverommal a műszerfalat, az kicsit befeszült és megnőtt vagy 10 centire a repedés !!!
Nem tudom, hogy tud e ezzel még kezdeni valamit egy szélvédős, talán annyit, hogy legfelejebb meg lehet állitani a további repedést, de az eddigit már nem lehet eltüntetni.Dawess !
A bontandó járgányokban van ép első szélvédő ???
Lehetőleg szinezett !Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #5010 üzenetére
Szevasz
Igen, a szervó az nem kötelező széria tartozék volt, hanem külön rebdelhető volt hozzá, tehát volt szervó nélküli is !
Hozzáteszem, valszeg igen kevés, és ennél a járgánynál, ilyen tömegnél nem extra, kényelmi berendezés, hanem közlekedés technikailag szükséges kellék, nélküle tényleg veszélyes a járgány kanyarodási képessége !Azért azt is hozzá kell tenni, hogy a gyárilag szervó nélküli járgányokban más a kormány áttét, ez azt jelenti, hogy valamivel könnyebb tekerni, mitnt szervó nélkül a szervósat, de többet kell tekerni rajta ugyanaolyan mértékű elfordulás eléréséhez.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Der Bosss
csendes tag
Hatalmas meglepetés ért....
Kipróbáltam egy 76-os 200D-t és NEM VOLT SZERVO A KORMÁNYON!!!
Először azt hittem, hogy sokat állt és emiatt nem megy átmenetileg, de aztán a tulaj felvilágosított, hogy egész egyszerűen gyárilag nincs (!). Tiszta zsiguli fíling. Bekanyarodni életveszély volt.
Végül nem vettem meg az autót.[ Szerkesztve ]
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #5007 üzenetére
Szia!
Az első sárvédőket egy kereskedő ismerösön keresztül vettem meg.
Eleresztett egy-két telefont és feltette a kérdést. Teljesen eredetit akarok 140.000ft/oldal v.
eredeti német klokkerhol 65.000ft/oldal, koreai klokkerhol 7.000ft/oldal v. maxicar olasz utángyártott 9.000fft/oldal.
Az állitása szerint a koreai klokkerhol szánalmasan silány. Valami olyasmit magyarázott amikor a merci leállt az utángyártással a kloki vette meg a karoszéria gyártó sorokat, amik már kopottas állapotban voltak ezért már nem voltak teljesen precizek az elemek, de amikor már koreában gyártották teljesen tönkre mentek ezek a gyártó sorok és javarészt kritikán aluli terméket gyártottak w123-hoz. Állitolag már lassan két éve teljesen leálltak az elemek gyártásával az autoinkhoz, és amit lehet kapni az kifutó termék.Tehát olasz utángyártot kerül fel a német technikára, vérzik is a szivam miatta.
Sajna nem birtam a kaszis véleményét kikérni, csak bedobtam a mühely sarákába a sárvédőket.
Talán Hellhinger tud valami véleményt mondani az olasz gyártóról .w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5005 üzenetére
Cserélve lett kompletten az egész, mindkét oldalt, Olman, vagy Klokkelholm elemre és asszem a Unixnál vettem !
Az ajtóknál is jobban jártam volna, ha cseréltettem volna vele az egész ajtóborító lemezt, mert olyan gányul heggesztette fel a javítóelemet.
Akkor legközelebb hátha pontosabb infókhoz jutsz.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #5002 üzenetére
Szia!
Majd pontositok, most csak a segédjével tudtam igazán társalogni ,a srác meg nem annyira szájbarágosan beszél. A kasznissal nem beszéltem mert ügyfelezet, aki meg ki vitt iszonyat türelmetlen emberke és nem birt még ki 5percet hogy beszélhessek vele.
Neked cserélték az első sárvédöidet, vagy javitották? Ha cserélték akkor milyen gyártmányt vettél?
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
Szevasz Hellinger !
Te mit szoktál csinálni a csavarozási pontokkal, főként, ahol lemez csavarok vannak, amik mindenképpen sértik a lyuk peremét ???
Egy festés fényezés előtt úgy tudom, meg kell kicsit, gondolom, finoman csiszolni az előző réteget, meg gondolom, érdemes előtte alaposan mosószeresen lepucolni az egész járgányt !
Ezen túl még mit lehet, kell vele tenni, vagy azt már nyugodtan a festőre bízhatom ??A felületi egynetlenségeket, heggesztéseket a festő szokta festés előtt eldolgozni ??
Az első sárvédő lemez alulra-előre nyúló része nálam pár darab pont heggesztéssel van gyárilag összerögzítve az oldalsó résszel, ez mindíg így van, a két lemez közötti hézagot kell el kitömni, vagy mehet rá a festés, úgyis közé is megy és védi, vagy netán a pont heggestések nem elegek és szokás még rendesebben is megheggeszteni, aztán tömíteni-összedolgozni, mintha egy darabból lenne az egész ???
A köténylemez alatt még kilátszik valamennyi a hűtő aljából, és az alatt úgy tűnik , mintha mégegy lemez kellene legyen, vagy ott már nem szokott semmivel sem összekötve lenni a két első sárvédő lemez ??
Bocs a sok kérdésért és alőre is köszi !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5000 üzenetére
Szevasz
Köszi szépen !
Tehát akkor felület kiegyenlítő tapaszt (kittet) kennek rá ?
Az az tudtommal, amit külsőleg a heggesztett felületekre, esetleg egyéb egyenetlen felületekre is felkennek, majd simára, szintbe csiszolnak és arra kerül a festés-fényezés !
Az nekem is van, nekem is szürke, két komponensű műgyanta alapú anyag, amihez egy kevés piros színű krémet kell keverni egy tubusból, majd felkenni a kívánt helyre és ott megköt keményre, aztán csiszolható, festhető !
Mondjuk ezt ezért furcsálom csavarozási pontok védelmére, mert ezt kemény, viszonlyag törékeny réteget képez, szóval ha megszorítom, megyomom csavarral, akkor berepedhet, lepattogzódhat és akkor rosszabb, mint ha csak sima festék lenne rajta, mivel bemegy a repedésbe a tapasz és a fémlemez közé a víz és mivel nehezen szárad ki, jobban rohad szerintem
Viszont a gyanta az nem tudom micsoda lenne !?
Utána még töltőanyag nélküli, sima műgyantát, vagy netán fenyőgyantát kennének rá ??
Ezt meg tudnád még kérdezni ! .
Előre is köszi !Ja még valami
A kritikus mélyedéseket, motorházban kétoldalt levő sarkokat, heggesztéseket neked is a Body heggesztési varrat kitöltő anyaggal töltik ki ?
Én azt kentem rá, Cinkkromát alapozó után, remélem, tartós lesz.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
!!!!!Danny_L.hu!!!!!!!
PÜ ment
w123 200D 1.1millió km+
Új hozzászólás Aktív témák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Kuponkunyeráló
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Politika
- Milyen egeret válasszak?
- Tőzsde és gazdaság
- Sorozatok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...