- R.I.P. Aláírások
- Ep128Emu felhasználói képeskönyv
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Amikor minden lakásom Faraday Kalitkában van! :D
- gerner1
- Saját tapasztalatok alapján: otthonautomatizálás védelme áramkimaradások ellen
- SCYROX V6 gamer egér
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
Szevasz Hellinger !
Te mit szoktál csinálni a csavarozási pontokkal, főként, ahol lemez csavarok vannak, amik mindenképpen sértik a lyuk peremét ???
Egy festés fényezés előtt úgy tudom, meg kell kicsit, gondolom, finoman csiszolni az előző réteget, meg gondolom, érdemes előtte alaposan mosószeresen lepucolni az egész járgányt !
Ezen túl még mit lehet, kell vele tenni, vagy azt már nyugodtan a festőre bízhatom ??A felületi egynetlenségeket, heggesztéseket a festő szokta festés előtt eldolgozni ??
Az első sárvédő lemez alulra-előre nyúló része nálam pár darab pont heggesztéssel van gyárilag összerögzítve az oldalsó résszel, ez mindíg így van, a két lemez közötti hézagot kell el kitömni, vagy mehet rá a festés, úgyis közé is megy és védi, vagy netán a pont heggestések nem elegek és szokás még rendesebben is megheggeszteni, aztán tömíteni-összedolgozni, mintha egy darabból lenne az egész ???
A köténylemez alatt még kilátszik valamennyi a hűtő aljából, és az alatt úgy tűnik , mintha mégegy lemez kellene legyen, vagy ott már nem szokott semmivel sem összekötve lenni a két első sárvédő lemez ??
Bocs a sok kérdésért és alőre is köszi !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 2 év garival! -
- Bebetto Luca 2in1 babakocsi - mózeskosár és sport résszel
- HONDA Civic 1.5 Lsi. Csere: iPhone 16 pro max, S25 Ultra, Watch Ultra 2
- AKCIÓS AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera