Hirdetés
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Napkollektor - csak úgy
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz
CactuS #153183 üzenetére
Kicsit bele szólok mert érint a téma. A katalógus adat 250 mérföld (400 km)volt a nagy hatótávos Zoe-n amikor vettem. Kb 2-3 hete adtam el. A valóság nyáron autópálya nélkül volt olyan 160 - 180 mérföld (256 - 288 km). És ezek ugye elég jó értékek. Sőt nagyon nagyon jó értékek, már majdnem Tesla kategória, i3, e golf, meg sok más a közelében sem jár.
Eddig ez szép és jó de jöttek a 6 fok alatti idők. 2. telünk kezdete a kocsival. hatótáv beesett 90 - 94 mérföldre (144 - 150 km) úgy hogy még messze nem voltak mínuszok (2-4 fok). Ez amit a kocsi kiírt, de a valóság közel sem volt hozzá. Fűtöttél, világítottál, hidegben gyorsabban is fogyott, jó ha a 60 - 70 mérföldet (96 - 112 km) megtetted 100%-ra töltött akksival. Ugye nullára nem fogod meríteni. Még ez sem annyira gáz, de ha kombinálsz mindent, és ne adj isten 20% alá meríted mikor rádugtam lassú tölteni 22 - 24 órákat írt ki mire tele, szóval reggelre volt 70% max. Volt olyan hét hogy napközben nem tudtam tölteni, nem működött a töltő, mind foglalt volt stb... Így a hét 2. felében már többször bele ütköztünk átszervezésekbe hogy hoppá ide és ide nem jutnánk el.
Rádugni sem 2 x 30 másodperc volt, bár ez lakhely függő, nekem egy szűk úton kellett hátra állni és a garázsból volt kivezetve a kábel, mondjuk a 2 x 5 perc se sok, de minden nap, hidegbe esőbe szélbe már kellemesnek sem mondanám. Sőt szerintem a legtöbb embernek nem 2 x 30 másodperc, csak ha elő van készítve a töltő egy fedett / védett / privát helyen.
Nyáron nem nagyon ütköztünk korlátokba, nagyon jó volt a városba használni. Télen már a városba is kihívás volt néha.
Nem beszélve az áráról, értékvesztéséről, meg a megkérdőjelezhető környezet védéséről.
Más: Polestar felni úton
4,49 kg kovácsolt alu. -
kisza25
félisten
válasz
CactuS #153183 üzenetére
Inkább az a baj, hogy alapból mindenre kell egy autó, azért kell megvenni egy nagy kapacitású akksival, hogy az évben 2x messzebbre tudjon menni az ember és ráadásul ezt a plusz súlyt egész évben cipeli feleslegesen.
Mondjuk meg lehetne csinálni úgy az autókat, hogy bővíthető legyen és lehesen bele nagyobb, vagy plusz akksit rakni ezekre az esetekre és ezt mondjuk meg lehetne oldani bérlésel.
-
válasz
CactuS #153157 üzenetére
Bocs nem ő, csak nála olvastam. Nagyon megmaradt bennem.
Tessék."Például úgy, ahogy a PSA ezt tette a BMW-vel közösen fejlesztett "Prince" motorral: A PSA kidobta a "valvetronic"-ot, és motoronként egy háromjegyű eurós összeget spórol meg gyártás során. Nagyon értelmes technika például a hengerlekapcsolás, ami a TFSI motorokban sokat hoz."
-
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #153084 üzenetére
Szerencsere a hatfajas elmult, jot tett neki a bukfurdoi viz, ahova eleve indultunk.
A potkereknel azert ekkora a “pusztitas”, mert a vectra sarka nyomult be oda, felatfedesben voltunk. Csomagterajto alatt kapott igazabol, kvazi bcsuszott alank a vectra.
Ezt a kitekert kormanyost nem ertem, -
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #152850 üzenetére
Benyomtam a háttérbe, de kín volt végighallgatni. Túl erőszakosan akarja nyomatni, hogy őneki van igaza, túl irritáló az egész pali is. Az embert érdekli ez a zöld dolog meg az egész technológia, a fejlődés, a változás, az emberiséget ez hajtja, de ahogy Handrás csinálja és előadja az simán ellenszenves. Nem neki kéne a zöld arcnak lennie, ő nem alkalmas erre a feladatra, pláne azért sem, mert csak egy üzletember (abból sem jó) aki a profitot és megélhetést kutatja ebben az egészben és legfeljebb csak kicsit érdekli ténylegesen a dolog. Ha pedig befuccsolna akkor viszlátot intene rögtön, ahogy az Apple-nek is tette, ennyire elkötelezett.
A házas videót már én is említettem a legelső résznél, hogy abból bajok lesznek. Leginkább a helyszín kiválasztása nem lesz megfelelő neki, de lesz még értetlenség tőle akkor is mikor nem mennek a tervezett rendben a dolgok ahogy ő elképzelte. Még 3. alkalommal sem.
Remélem szerencsétlen csobánkaiakat nem fogja majd basztatni valami hülyeséggel mindig. -
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #152973 üzenetére
Nem kell megütni, csak a kardot kivenni a kezéből. Mar attol 99% ugy meglepodne, hogy beszarva elhajt az autóval. Amugy miutan fejbe verte az öreget, mar a támadásnak nagyjabol megfelelő módon lefegyverezheto, tehát a kezére ra lehet ütni, hogy elengedje a kardot. De eltorni nem lehet neki. Saint szakterulete mondjuk, majd megmondja pontosan.
-
Doki16
addikt
válasz
CactuS #152975 üzenetére
Elől hátul automata a radar az Aurisban és a Golfban is. Rendszeres volt, hogy annyira rámállnak, hogy bejelez a hátsó radar. Visszahajtottam a vonóhorgot a helyére mert hülyén néz ki ha kint van, de lehet inkább marad kicsit csúnyább de kevésbé sérülékeny
-
Doki16
addikt
válasz
CactuS #152973 üzenetére
Nem kell ehhez a fővárosba menni. A kocsi tartja a megfelelő távolságot és itt is mindig bejön valaki. Múltkor 5-10-el araszoltunk és a távtartó ilyenkor is hagy min 2-3 méter távolságot. Egy köcsög autós lendületből beszúrta oda a kocsija orrát. Picit ráléptem a fékre de már lassú voltam és bekapcsolt a fékasszitens rásegítője. Már bólintottam is jót előre
Újvárosban és Fehérváron is ugyanúgy berakják a kocsijuk ha látnak nem kihasznált 2 méter helyett. Mert a sok idióta csak úgy tud közlekedni, hogy mindig mindenkinek a seggében van benne. Már sokszor félek fékezni, mert a mögöttem jövőnek a lámpáit nem látom a visszapillantóban annyira közel van hozzám. Már rendszeres a városi forgalomban, hogy fékezésnél hátra is kell néznem.
-
Doki16
addikt
válasz
CactuS #152711 üzenetére
Ebben a jó kis DSG van és a kék kockás ülés
Ez azért ha minden rendben lesz vele meglesz 1 évig biztosan. Át kéne most már lépnem B5-be
(#152712) EQMontoya: Több és drágább alkatrészből áll. Meg drágábban fog a ceruza a VW GTE mivolta miatt. Ezen egy váltóolaj csere árából 3 kötelező szerviz kijön az Aurisra egy márkaszervizben. A fogyasztás szinte azonos. Nagyon jók a TSI motorok ebből a szempontból.
(#152713) gzbotii: Áh értem, olyanom már van
(#152714) _q: Lenyeltem a békát, ennél még épp elég a csomagtér. Az E-UP meg a Citigo lenne nagyon kevés. Eldöntött ülésekkel teljesen jó
A Kona az nem SUV. Egy kis Crossover csak, i20-ra épül lényegében.
(#152715) focvis: Jól is megy forog a villany ezerrel. De majd kipróbálod
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
CactuS #152192 üzenetére
Még tegnap megnéztem. Bár (szerencsére) a kerekesszék nekem kimaradt, de átérzem a helyzetét, hasonlókat tudnék én is mesélni.
Én is a PAMOK-ban voltam, de sosem jártam a fodrásznál.
A hajmosást megoldottuk egyszerűbben. Kértünk lavórt az osztályon, anyum hozta a vízforralót otthonról, aztán az ágyasztal fölé hajolva elvégeztem a műveletet.
És ugye ott a pláza is, nem csak a Meki. Előbbiben sokkal jobb fagyit adnak. -
EQMontoya
veterán
válasz
CactuS #152174 üzenetére
Azert ez a "nem engeded be" is egy olyan dolog, amitol nagyon kivan a f...om.
Az MTA parkoloja felol szoktam kihajtani a Szechenyi Istvan terre. De sokszor ugy, hogy a pesti also fele megyek, tehat at kell verekednem magam azon a soron, amelyik a lanchidra tart.
Na ezt konkretan kozepszintu pofatlansag nelkul NEM LEHET megoldani. Mindenki annyit lat, hogy "itt a cabrios kocsog, be akar jonni elem jobbrol a buszsavbol".
Amivel annyi a para, hogy a parkolobol csak a buszsavba tudok kihajtani, es nem ele akarok bemenni, hanem atjutni a belso savba, amelyik nem megy fel a hidra. Kirakod az indexet, megallsz, varod, hogy majd valaki beenged, es nem. Ott oszulhetek meg, soha a budos eletbe nem fognak beengedni. Szoval ilyenkor jon az, hogy odamesz es elehuzod. Egyszeruen nincs mas valasztas, mert kulonben ket napi hideg elelemmel kell elindulni.Felreertes ne essek, en is utalom azokat, akik buszsavban meg az autopalya leallosavjaban pofatlankodnak elore, es meg a szivatasukat is megertem. Csak ezt is annyira sikerult mar tultolni, hogy soha, senkit nem engednek be meg ott sem, ahhol az illeto abszolut nem akart pofatlankodni, csak szeretne normalisan besorolni a forgalomba.
-
MrSealRD
veterán
válasz
CactuS #152166 üzenetére
Az M3 felhajtó az kegyetlen. Relatíve gyakran járunk arra... Annyira nem értem, hogy mit gondoltak amikor tervezték. 1 sáv...komolyan? Biztos belehaltak volna még egy sávba. A felüljáró előtt is ahogy jönnek be a vágány utca felől... hát katasztrófa. És akkor csodálkoznak, hogy áll a sor a Honvéd kórházig sokszor...
És akkor megjelennek a pofátlankodók... Rendesen fel vannak háborodva kivétel nélkül, hogy nem engeded be őket. -
barnam_
nagyúr
válasz
CactuS #152166 üzenetére
Nem éreztem akkora koccnak, meg ugyanúgy magamat is szívattam volna az esőben (nincs nálam betétlap, bár már alkalmazás is van). Sajnos, vagy szerencsére már nem szűz az autó (26 év), így nem húztam fel magam kifejezetten.
A 6-os + M0 felhajtó környéke katasztrófa, párszor már én is tapasztaltam. 7-esről szoktam felhajtani, de mióta csinálják az M0 déli szektorát, elkerülöm.
-
válasz
CactuS #152161 üzenetére
Hazafelé szintén mindenki türelmetlen volt. Azért az új negatív rekord volt, hogy a pofátlanul besoroló (vagyis csak akaró) autós ledudált, mert nem engedtem be.
Az ilyeneket én is imádom. Időben besorolni derogál, utána meg tolja be az orrát, és még neki áll feljebb, ha nem engedik be... -
MasterMark
titán
válasz
CactuS #151970 üzenetére
Azért mert ti többen mondtok mást, még nem automatikusan nektek van igazatok.
A fenti példa is ilyen ahol egyszerre lehet megfordulni tábla meg útburkolati jel szerint, de a lámpa szerint meg nem. (Vagy de, és átmehetsz a piroson ha megfordulsz. De nyilván ezt figylemen kívül hagyjátok, mert nem passzol a mantrába.)
Ja és egy érvelésben mikor már a személyeskedésnél tartunk, akkor ott valami nem stimmel már...
-
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #151952 üzenetére
Ilyen kiegészítő jobbra zöld, felül telipiros lámpa van itt a világ végén is. [link] Viszont azt most hirtelen nem tudom, hogy ilyenkor a balról jövő keresztirányúnak piros-e vagy zöld nekik is. Eddig akárhányszor kanyarodtam itt jobbra a piros lámpa, zöld jobbnyílnál, a bal oldal tök üres volt, így nem nagyon tudom hogy ők amúgy álltak volna-e vagy el kell őket engedni
.
-
MasterMark
titán
válasz
CactuS #151958 üzenetére
Ha azt vesszük amit ti írtok, akkor pont nem, mert a lámpa csak a balra fordulást engedi ami nálatok nem lehet megfordulás.
És a lámpa erősebb mint az útburkolati jel.
Csabroncka: [link] Itt a tábla hozzá, de a lámpával ez sem egyezik. És a lámpa ennél is erőssebb.
szerk.: Sőt a lámpa csak a balra fordulást tiltja, vagyis megfordulni piros lámpánál is lehet?
-
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #151948 üzenetére
Szerintem ő ennél kisebb kereszteződésre gondolt. Egy ekkorában már nem kivitelezhető biztonságosan. Itt a külső balra kanyarodó sávból ha meg akar fordulni a belső balra kanyarodós fellöki, mondjuk nem is akarna a külsőből senki megfordulni szerintem
. A belsőből annyira nem para talán, csak a bal oldali jobbra kanyarodót kell elengedni.
Mondjuk így már érthető miért tiltott mindenhol alapból, csak akkor a Kresznek ezzel foglalkoznia kellett volna, hogy több helyen engedélyezi ahol amúgy biztonságos lenne. A rendőrös videóban szerintem teljes mértékben kivitelezhető biztonságosan a megfordulás. -
MasterMark
titán
válasz
CactuS #151948 üzenetére
Milyen szembejövő autó? Azokra gondolsz akik jobbra kanyarodnak balról? Simán kanyarodási szabály szerint elengedem őket, mert kisebb ívben jönnek.
Fordultam már meg így a Nagyvárad térnél is az Üllőin, amikor még nem volt lámpa a Hallerről érkező autósoknak akik jobbra mentek. Semmi nem volt, elengedtem és kész.
-
válasz
CactuS #151884 üzenetére
Tudomásom szerint ez úgy működik, hogy mindig meg kell adni ajánlatkérésnél, hogy mikor okoztál utoljára balesetet. Tehát ha nem is mindegy, hogy 2-3 évig "üresjáratban" voltál, de kockázati tényezőként akkor is szerepelni fog a kalkulációban. Hogy milyen mértékben, az változó, de ne 2-3 évvel, hanem 6 évvel számolj, ugyanis ha 5 éven belül balesetet okoztál, akkor már rád kerül a stigma...
Esetemben ez úgy néz ki, hogy a B04-es idei bónuszfokozatom mellé a 2016-os baleset (ami 3 év ugye) bevallása / nem bevallása így számít éves, utalásos díjfizetésnél:
Union: 24 ezer / 33 ezer
Groupama: 29 ezer / 37 ezer
Allianz: 31 ezer / 58 ezerNyilván itt a bevallás lényegtelen, mert ha véglegesíteném az ajánlatkérdést, úgy is lekérdezik, és látni fogják, hogy valójában okoztam balesetet, tehát az ajánlat érvénytelennek lesz minősítve.
Ebből csak azt lehet leszűrni, hogy egy 3 éve okozott baleset alsó hangon 8 ezer forintos, vagy más szóval cirka 30-40%-os "büntit" jelent éves fizetésnél B04-es szinten.
A történet egyszerűbben: ha nem fizeted ki a kárt, illetve átviszed az asszony nevére az üzemeltetést, az egyben azt jelenti, hogy nagyjából 5 évig nem lesz opció a saját nevedre való (üzembentartói) vétel, és ha ez még nem elég, egy jövőbeni CASCO esetében is tényező lehet.
-
MrSealRD
veterán
-
MrSealRD
veterán
válasz
CactuS #151873 üzenetére
Írtam róla korábban. A0-ból elég gyász lett volna M2-be fordulni. Így kifizettem az 55K-t.
DE! Ezen felül rádkerül egy károkozói szorzó(korrekció) Mert, hogy bekerülsz a nyilvántartásba. Ami 2-3 évig tart. Így a biztosítók egy 20-40%-os korrekciót fognak alkalmazni rád. A mértéke biztosító függő. És ez teljesen külön történet a bonus-malus rendszertől.
Így történt, hogy az A0-s kedvezményekkel megtűzdelt 39K éves díjamra kaptam egy 88K-s ajánlatot a következő évre B1-be...
Szóval csatlakozva Cifu javaslatához, hogy szerintem várd meg a kiküldött levelet, aztán kalkulálj díjat mert az jó fogja mutatni a nagyságrendi változást... és 2-3 évre ez elég nagy összeg lesz... -
válasz
CactuS #151870 üzenetére
A súlycsökkentés az tény, de ez már akkor látható volt, hogy a karbonváz nem lesz használható tömeggyártásban. Amíg nem kell hozzányúlni, addig hibátlan.
Miért ne lenne használható? A sorozatgyártás működik, repülőgépeknél is évtizedek óta használják. Csak rohadt drága...Hát, én biztos nem fizetem ki a kárt, mert a Lada elég jól széthullott, le sem tudta csukni a csomagtartót, plusz ő is bambult és a kapott lendületből belegurult az előtte lévőbe, így az első lámpái is sérültek.
Azért várd meg a biztosító levelét...
...szóval 0-ból indult, így valószínűleg ő lesz az üzembentartó akkor.
Hát ha alacsonyabbra tudtok kötni fordulóra, akkor megéri.
-
válasz
CactuS #151861 üzenetére
Az i3/i8 egy tech demo, egy eyecandy, nem több. Azon túl, hogy rohadt drága gyártani és nem javítható, semmi nem indokolta a karbon utascellát.
De, a súlycsökkentés. Alternatíva a különféle könnyűfém-ötvözetek, de azok szintén bírnak negatív jellemzőkkel. Hogy techdemo, az tény, de ettől még volt egy merész húzásuk vele, mert ha beválik, akkor indulhattak volna ebbe az irányba. Most feltehetően mégse teszik, tehát az előnyök oszlop feltehetően rövidebb lett a kiértékelésnél, mint a hátrányok oszlop...
Asszony ugye nemrég lekoccolt egy Ladát az Aurissal, ami az én nevemen van. Elvileg kettőt ugrik majd lefelé a kötelezőm? Ezt el lehet valahogy sunnyogni vagy 2 évig tuti szívás lesz? Már arra is gondoltam, hogyha horror árra emelik a kötelezőt, akkor átírom asszony nevére ezt az autót is. Lehet még az is olcsóbbra jönne ki.
Függően a biztosítótól jön egy értesítő, hogy ha a megállapított kárértéket kifizeted, akkor nem romlik a bónusz besorolásod. Én 2016-ban csúsztam bele egy Toyotába, 60 ezer forintot állapított meg a Groupama, amit nem fizettem be, gondoltam, oké, hogy drágul majd a kötelezőm, de nem ennyivel. Tévedtem. Ha azt az összeget akkor kifizettem volna, akkor 2018-ban már megtérült volna a kötelező árában...
Ha a köteleződ emelkedik jelentősen, nem kell az egész autót átíratni, mert az valóban horror lenne, elég üzembetartónak bevezettetni a párodat. Viszont függően attól, milyen bónuszfokozatban vagy, esélyesen így sem éri meg, hiszen ő A0-ból indul, te meg gondolom azért nem annyira esel be a végébe...
-
Doki16
addikt
válasz
CactuS #151861 üzenetére
Jól mondtad. Szerelem soha nem volt, csak egy ronda nő aki jól főz.
Juhász Jenőnél beszéltem egy Otlanderes gyerekkel és ő is pont azt mesélte, hogy már lefoglalózták a kocsiját és inkább visszavált egy P3 pluginre. Én Pirusra biztos nem fogok, annak a külseje és a belseje is taszít. Próbáltam magam meggyőzni, hogy jó lesz az meg elfogadható a külseje, de amikor ránézek a belső képekre, meg kollégám P+ kocsijára, mindig rosszul leszek
Arra elég lenne az i-Miev, hogy beleférjek, de egy vásárlást már nem tudnék bele rakni. Volt amikor a Mitsuba alig fértem. LEAF 2 meg Tekna alatt mind gáz.
-
Integrale
veterán
válasz
CactuS #151119 üzenetére
T25-ös Avensis egészen más, a T27 a kifutó, és az minden csak nem tartós megjelenésű pláne nem érzetű. Bármihez nyúlsz, azt érzed, hogy vékony, sérülékeny, karcolódik, recseg. A 3-as Octaviában jobb a minőségérzet több év elteltével is. Ami, tekintve, hogy nem is egy kategória a két autó, elég érdekes.
-
válasz
CactuS #151064 üzenetére
Az összetaposott, jeges / vizes latyakon elindulás volt cumi; olyankor megindult oldalra a feneke. Illetve paráztam a letaposott havas, meredek lejtőn.
@FFarkas: 1950 kg a forgalmi szerinti önsúlya. Villannyal 200 Nm, ami ugyanakkor nulláról jelen van (max. 640 Nm).
Az előző tulaj mondta, hogy lehet farolni vele télen. Nekem viszont nem volt hátsókerekes autóm 20 éve, az is farmotoros (kispók, kb. 4 évszakosnak megfelelő "Y mintás" Stomil gumikkal).
-
Magnum_
nagyúr
válasz
CactuS #150266 üzenetére
Pl ha en a szeretomhoz megyek, valaki pont utanam jon dashcammel vegig, nem kovetek el sem.szab.sertest, sem bcs-t, de ezt a felvetel keszitoje kozzeteszi es a felesegem meglatja es borul a hazas eletem, akkor ugye nem vitas, hogy a szemelyisegi jogaim serultek. A hazassagtores meg nem jogszabalyba utkozo (legfeljebb a _kersztyeni_ ertekeknek nem felel meg, mint a jóga.)
Kb ilyen peldak miatt nem lehet kozze tenni a felvetelt. -
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #150111 üzenetére
Melyik a vasaló meg a gombóc?
A 4-es Swift már autónak hívható ami 2005-ben vagy mikor jelent meg, alatta nem hívható annak. Viszont fullon van vele az apró, a bontó meg minden is. Ez a hatalmas előnye mondjuk ahhoz a Mazdához képest amivel szemezek, meg minden máshoz képest is. -
grizlisandor
veterán
válasz
CactuS #149890 üzenetére
Végignézték a szélvédőket, meg a lámpákat végigkapcsolgatták és kaptam egy papírt, hogy részt vettem a vizsgálaton. Megállapították, hogy be kell állítani a tompítottat és a távolságit. Ezt eddig is tudtam, azért jelentkeztem be erre a programra és egy fényszóróállításra. Fényszóróállítást most ők nem tudják megcsinálni, leghamarabb jövőhét kedden érnek rá. Szóval mehetek megint, hátha akkor már beállítani is ráérnek...
Magyar Autóklub helyi kirendeltsége volt, ki volt rakva a váró részben, hogy tilos a dohányzás, a Jabba cosplay-es főnök meg ott dohányzott.
-
tboldi
nagyúr
válasz
CactuS #149890 üzenetére
Le tudtam kérdezni, elvileg 2019-es gyártású az autó, március végén került először forgalomba, az unokatesóm meg május elején vette át 532 km-rel.
Nem kizárt, hogy tényleg az aksi a ludas, de az autó korából kiindulva nem erre gyanakodnék elsősorban. Pláne, hogy nem is nagyon állt egy helyben sokáig.
Másfél hete csinálta először, akkor (is, meg most is) tréler vitte az itteni márkaszervizhez. Ezek szerint nem sikerült megtalálni és elhárítani a problémát.Egyébként B14NET, ha valakit érdekel.
-
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #149763 üzenetére
Ja. Már egy idege gondoltam rá, de nem volt kedvem egy autó eladásával és egy másik vételével járó nyűgökkel vacakolni. Ehhez nem igazán volt életenergiám, viszont most télen én is jobban ráérek, ismerőseim is jobban ráérnek, jön a karácsony talán könnyebb eladni, meg ha megkapom az év végi bónuszt azt hozzátehetem az autó pénzhez stb. most van rá a legmegfelelőbb alkalom lecserélni.
-
rbalint88
addikt
-
válasz
CactuS #149763 üzenetére
Abból a szempontból támogatom, hogy a bővebb belvárosban nem lehet már közlekedni, se parkolni.
És előre elnézést kérek az érintettektől, de részemről kívánatosnak tartom, hogy a nem budapesti lakosok fizessenek a behajtásért; ők nem itt fizetnek adót*, de használják a közlekedési infrastruktúrát. Ők amúgy sem helyi szavazók, ami kevésbé fáj a helyi politikusoknak.* Például gépjármű és önkormányzati adót; utóbbi nekem évi 76 ezerbe fáj, ebből 56 ezret a nem fizető parkolási zónában lévő garázsom után fizetek.
-
válasz
CactuS #149323 üzenetére
Egymásnak ellentmondó részek vannak a cikkben; egyrészt a riport részben azt írja, hogy külföldi adatbázisokban is lekérdezi; másrészt a cikk írója rendre a magyar adatbázisokra hivatkozik. Nem tudom, mi a valós helyzet.
Eddig se fizettem se lekérdezésért, se átvizsgálásért, ezután sem fogok. -
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #149167 üzenetére
Ezen nem csak utascella nincs, hanem semmi. A Samarám sem biztonságos, mégis van benne anyagérzet, ebbe ez sincs. A lényeg inkább az, hogy ma ilyet nem szabadna megvenni és akinek van is minden erejével megszabadulnia kéne tőle, ehelyett a hülye magyarnak még tetszik is, mert olcsó meg mert haláli jól ugrik az alufólia kasznival, meg a 7600-on tiltó motorral, meg mert itthon gyártották és mint tudjuk a nép valamiért marhára odavan ezekért a nemzethy dolgokért és ha a Stift itthon volt csinálva akkor az fasza. Az csak hab a tortára, hogy nekem most a családomba bekerült egy ilyen szar. És erre az sem megnyugvás, hogy anyám 60-nal megy, mert mások meg 90-nel... És mások 1200 kilósak, ő meg 800. Féltem őt.
-
EQMontoya
veterán
válasz
CactuS #148957 üzenetére
Erre valóban tökéletes, de szerintem nagyon ritka, aki ennyit megy városban/környékén. En szerintem evi 3000-et max.
A problémám pedig az a kis elektromos autókkal, hogy a világ nem erre megy. Car sharingre persze jók, de belvárosi közlekedésre egyre kevéssé használható az autó (próbálj meg bejönni az irodánkba kocsival reggel, Qru is tudna mesélni), ha meg ki akarsz menni a városból, akkor nagyobb kell.
-
válasz
CactuS #148340 üzenetére
Az előző tulaj nem tudom, hogy mennyire taposta neki; erre a célra volt egy Mustang V8-a
;azt mondta, járt az autóval tavasszal Korzikán, ill. főleg a felesége használta a szomszéd kerületbe ingázni. ill. a Balatonra.
Keresek egy jó gumist, első körben a Lurdyban próbálok időpontot kérni, az közel van napközben. Remélem ki tudja egyensúlyozni.
Ha nem, akkor veszek egy szett télit, a 4S-t meg eladom. (Örülnék azért ha sikerülne a centrir, tavasszal autócserét tervezek.) -
válasz
CactuS #148159 üzenetére
Nem röhögök, ez tény. Előző munkahelyen 2 Pözsó Boxer (2. gen) volt ingázásra németekhez, 500k km fölött adtuk el őket, semmi de semmi bajuk nem volt. Az utánuk jött Opel Movano és Ford Transit is szivatta párszor a sofőr srácot
Tboldi: Hehe ma én előztem meg egy blfsz BMW-st, mert 40-el ment a Thökölin, amikor végre lehetett volna haladni (oké én gci voltam és buszsávban előztem
). Érdekes, hogy amint elé kerültem már tudott jönni utánam, sőt! Kiérve a nagykörútra mindenáron elém/mellém akart kerülni, gondolom elmondani a véleményét, de olyan béna volt, hogy ez addig sem sikerült neki, míg le nem kanyarodtam a Reitter Ferenc-re, ő meg saajnos egyenesen ment tovább, pedig asszony már készült lehúzni az ablakot és felvilágosítani őt, hogy ha 50-el se képes menni a szarával, akkor minek vesz BMW-t (Én nevelésem, büszke vagyok rá, és adjatok hálát az égnek, hogy nincs jogsija
).
-
válasz
CactuS #147617 üzenetére
+ mp
Lehet, hogy félreérthető voltam: lassú manőverezés közben nyikorgott az aszfalton úgy, mint egy téli gumi tenné meleg időben.Városban 70 lóerő áll rendelkezésre, kevés a torzuláshoz.
Elcseszett egy (gyári) felni van az autón: 8 coll széles, szinte sík az "előlapja"; így alig védi a gumi peremvédője. Tele horzsolással, nem is csoda. De a gumi peremvédője is kapott párszor - összesen 8-10 ezer kilométert futhatott.
-
grizlisandor
veterán
válasz
CactuS #147518 üzenetére
Eddig 1/2 glicerin és 1/2 víz keverékével ápoltam, idén szintet léptem, idén Koch Chemie Plast Star Silikonfrei[link] elég jó cucc, múlt heti takarításkor kentem a gumi külső oldalfalára, még mindig ugyanolyan szép.
(#147524) Qru:
Mazda CX-30 -
norrberth
addikt
válasz
CactuS #147518 üzenetére
Csak a Sonax XTREME Gumiápoló Zselé
-
válasz
CactuS #147518 üzenetére
Gumiápolóval; hangulatomtól függően:
- 1/2 glicerin, 1/2 víz keveréke,
- Sonax tiefenpfleger,
- Wolf's Black Out.Megvárom míg teljesen beissza, aztán megy a pincébe:
- állványra, ha felnin van,
- zsákba, ha nincs felnin, mint ahogy most nem lesz.A glicerinből elég az 1/3 is, de minél vizesebb az oldat, annál nehezebben issza be. Pont ezért tavaly inkább a Black Outtal kentem, ennél a Sonax egy fokkal tartósabb, de télire mindegy, mert a pincében állása közben nem kopik le az ápoló.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
CactuS #147440 üzenetére
En le tudtam jo idoben, forgalom elott (nem mintha messze lenne a moso), mert volt koran egy gyors ugyintezni valom es akkor mar legyen meg rendesen, a teremgarazst is fellocsoltam diszkreten, hogy kevesebb legyen a por (2 auto allt csak bent, biztos mindenki ment unnepeln), ma mar nem tervezek mozdulni, de legalabb bent nyugoban beltereztem is, muanyagapolos ecsettel, stb
delutan ugyis kertepites a feladat par lakoval.
Viszont igy, hogy van slag, meg viz a garazsban....
nem, nem leszek azert pronyo (de lennek
)
Qru, tegnap en is gyorsan, a bogarakat meg a fakepor nagyjat, de nem volt eleg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- FEJHALLGATÓ / FÜLHALLGATÓ / DAC beárazás
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Home server / házi szerver építése
- Politika
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 11 2024 1TB WiFi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R3 2200G 8GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T6 Zalman 500W
- Azonnal elérhető, raktáron lévő HPE Aruba switch-ek
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest