- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MasterDeeJay: Alacsony fogyasztású házi szerver a korábbi projektekből összeépítve
- sziku69: Szólánc.
- weiss: Logi MX Master 3S FW NEM frissítés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
Hirdetés
-
LOGOUT
A Linux Mint bemutatása
Új hozzászólás Aktív témák
-
zlotty
tag
Sziasztok!
Még nagyon kezdő vagyok linuxban.
Egy dell N5110-en használtam live módban a Linux Mint 14-et. A gép sokkal hangosabb mint windows alatt, és sokkal jobban melegszik, folyamatosan pörög a ventilátor, még akkor is meleg amikor nem csinálok semmit, pl ha csak az asztalt nézem. Erre van valami megoldás?
A másik kérdésem az lenne, hogy a touchpad-on a görgetés és a nagyítást életre lehet-e kelteni valahogy benne?
Az utolsó kérdésem, hogy a jobb felső sarokban található három gombot(nem tudom mi a rendes nevük) lehet-e működtetni linux alatt?Válaszaitokat előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topik célja: Segítségnyújtás a Linux Mint-et használó kezdők és haladók valamint a még csak azzal ismerkedők számára.
Kérdés előtt olvasd el a topik összefoglalóját! -> [link]
- Játékkulcsok a legjobb áron: Steam
- Jogtiszta Windows - Office & Vírusirtó licencek- Azonnal - Számlával - Garanciával - Nint.hu
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Windows 10/11 Home/Pro , Office 2024 kulcsok
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- HP EliteBook 835 G7 AMD Ryzen 5 4650U
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3022
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC