Hirdetés
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
félisten
válasz McNamara #5487 üzenetére
Kia, Hyundai vonalon nagyon marketing/átverés az 5/7év gari.
Ami forog, ami tönkremehet arra jellemzően 2év. Ami nem mehet tönkre arra adják az 5/7évet.
[link]
Felsorolásba rengeteg szériahiba fel van sorolva pl izzítógyetya, stabilizátor, gömbfely... de kedvencem a széria hibás audio rendszer amire detto nem él az 5/7év gari.szerk: De ilyen a 12év átrozsdásodás elleni gar is. Ami csak a fémlemezekre érvényes! De mi rohad el tipikusan az osztrák, német darabokon? pl a bölcső. Arra nem él akkor se ha végig márkaszervízbe hordtad.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
RudY
addikt
válasz tobias88888 #5498 üzenetére
Kicsit túl lett színezve a HVG-s fordítás, pontosabb infók viszont trehányul ki lettek hagyva, pl.
"Included in that recall are the Buick Enclave, Chevrolet Traverse, and GMC Acadia vehicles from the 2014 through 2017 model years with modules produced by ARC Automotive. Dealers will replace the airbag module."Plusz egy Hyundai Elantra sajnálatos esete:
"At least one of the ruptures cited by NHTSA was simply the result of an “isolated manufacturing anomaly,” Gold wrote, and thus a broader recall was unnecessary. And the Canadian incident involving the Hyundai Elantra, Gold added, involved a component that was not used in the US market."[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
Nem tudja valaki, hogy a légzsák visszahívásos sztori Európát is érinti -e vagy csak az USA-t?
-
kisza25
félisten
-
Ármester
80 vs 84 lo. Neki bőven elég a városba és néha Balcsira pályán.
2008- as Swiftről váltana. Új modernebb autókról van szó, bármelyiket megvenné
Lényeg, hogy legyen benne carplay, klíma, radar vagy kamera, tempomat. i20 1M drágább és nincs benne (alap felszereltség) carplay.
Félreértés ne essék, én is Kia, Hyundai párti vagyok, de ez a Fabia nem tűnik rossz vételnek.
-
Ármester
Nézegettem a Fabiát is anyumnak. 5,3M comfort felszereltséggel 1.0 MPi motorral elsőre jobb vételnek tűnik mint az i20. Több extra van benne, olcsóbb, motor kb ugyan az. Erre csak 4 év garit adnak és a Skoda szervizzel nincs tapasztalatom. Azt mondták a szalonban, hogy gari megőrzés miatt mindent náluk kell cserélni pl. tárcsát is. Félek, hogy horror lene így a szerviz.
Kiváncsi lennék a véleményetekre
-
Dare2Live
félisten
válasz kisza25 #5285 üzenetére
Jobban odafigyelve jön az szembe. De így is töredéke a DCTs gondoknak miközben azért manualból az elmúlt 10évben többet adtak el felénk.
Az olajcsere valószínű jelentősen csökkenti a problémát 100.000kmnél már láthatóan el van használódva nem csoda ha 150.000km után egyszer csak recs.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
kisza25
félisten
Megjelent az i20 FL, hm nekem még új a 2020-as forma is
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
whited
addikt
Sziasztok
Tud arról valaki valamit, hogy KIA Stinger rendelhető-e itthon még?
Környező országok oldalán látom, és HAHU-n is van olyan eladó ami, hamarosan beérkező modell.Köszönöm
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5474 üzenetére
Szerintem jó dolog az. Nem tudják dugóban kinyitni azt elcsórni a táskámat
-
[CS]Blade2
addikt
válasz mikloss #5471 üzenetére
Én ezt a 15km/h-nál bezáródó ajtókat nem tudom megszokni, ill. sokszor felveszek utast és mindig le akarják tépni a kilincset. Gondolom csak számítógéppel lehet kiírni, hogy nem csinálja. A lakat gombot már próbáltam hosszan nyomni. (19-es Rio, nincs érintőképernyő)
[ Szerkesztve ]
-
tag
Ha már elérted a 130-at akkor tartani jól tartja és nem pörög ki a világból, ahogy a kolléga is írja. A 60-90-es gyorsulást is alátámasztom.
Bár nekem a saját dízelem után mindig nagyon kontrasztos a nyomaték hiány, de egy hasonló kis benzineshez képest kevésbé.
Comfort felszereltséggel vettük a tolatókamera miatt, én a digitális műszerfalat (virtual cockpit) elég fentartással kezeltem az elején (analóg dolgokat szeretem), de már megszoktam és nem ódzkodok tőle a jövőben.
Amit nem szeretek az a sávelhagyás figyelmeztető, sajna nincs dedikált gombja így a menüben kell mindig kinyomni vagy csipog, ami a jó magyar utakon való gyakori középen közlekedés miatt sokszor idegesítő tud lenni.Improvise, Adapt and Overcome! "Ne beszélj, ha nem javítod vele a csendet!"
-
nagyúr
válasz racskobalazs #5469 üzenetére
Nekünk nem 5 főre kéne, a csaladi kiruccanasokra ott az 1.5T ceed kombi. Felesegem nincs 160 centi, 2 gyerek is elfer mögötte. Most C corsa van, bőven eleg masodik autonak az a méret, csak mar nem bízom abban az autóban annyira, hogy joszivvel leengedjem oket a Balatoni nyaraloba autopalyan. Helyben totymorgesre perfekt igaslo, erteke mar nincs, fillerekbol elvan. Most osszel megy el a felesegem dolgozni, meglatjuk hova, aztan attol fuggoen meglatjuk milyen auto kell.
-
racskobalazs
senior tag
Én ~1 hónapja szereztem egy 2018-as i20-at, első hónap tapasztalata alapján nagyon tetszik. 1.2-es 75LE-s motorral.
Városban szerintem bőven elég a dinamikája, autópályán valóban nem lesz egy erőgép, de elvisz A-ból B-be költséghatékonyan és kényelmesen az tuti. 5 fővel megpakolva valóban csorbul a teljesítmény, de így is teljesen vállalható, ha egyszer eléri a sebességet akkor meg is tartja simán.
Fogyasztásban eddig 90% városi használattal 6.2l/100-on állok vele. Országút/autópályán volt 5.2l
172cm-hez nagyon kényelmes, bőven van helyem minden téren, ~190cm-es ismerős mondjuk hátra már nem szívesen ül(t) be, de ilyen 180-170 körül ott is teljesen rendben van.
Csomagtartót még nem nagyon próbáltam megpakolni, de pár táska simán elfér, külön tetszenek a kis akasztók meg rögzítőhelyek.[ Szerkesztve ]
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
Ármester
i20 3 a Rio 4 hengeres?
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #5466 üzenetére
Tetszik amúgy az i20, bár nem ilyen újat, hanem 16-17 körülieket néztem feleségemnek mint lehetséges utódot. A motor szerintem ugyanaz abban is.
-
nagyúr
Előzgetni nem nagyon lehet "dinamikusan" vele (főleg megpakolva / 4 felnőttel pl), de a 130-at tudja tartani simán, igazából ez a kis teljesítmény meg köbcenti a gyorsulást meg annak dinamikáját korlátozza.
Meg sajnos az 5 sebességes váltóval ilyenkor már pörögni fog a motor és lesz hangja.
Ezek városi kocsik elsősorban, arra tervezve.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Ocean
tag
Én is ilyet hajtok, igazából pályán nincs gondja, mondjuk én 99%-ban tempomattal megyek, még előzéskor is csak azon kattintok párat, no problemo.
Amiben valóban gyenge az a 60-ról 90, egy előzés főúton, na ott nagyon figyelni kell.
A 130-at meglepően jól tartja, még 3500 alatt forog ekkor.[ Szerkesztve ]
-
enddav
aktív tag
válasz FollowTheORI #5460 üzenetére
A virtual cockpit azért menő az i20-nál.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
tag
válasz McNamara #5459 üzenetére
Asszonynak pont ilyen Hyundai i20-as van és imádja. Így kb. 1200km után eddig minden faja vele, még bejáratós. Babakocsi pont elfér a csomagtartójában.
Néha én is elkérem, hosszabb távokon a pályán, hogy ne csak a rövid városi utak legyenek benne, arra kevésbé alkalmasak(gyengusz) ezek az 1.2-es szívók, viszont csöndes/keveset eszik város/országútra kiváló.
Az ár/érték aránya szuper.
Bár a kiába nem ültem de elvileg tényleg szinte tök ugyan olyanok csak a dizájn más.
Itt a felszereltség meg az ár dönt szerintem (megéri-e a kia + 800e Ft-ja?)Improvise, Adapt and Overcome! "Ne beszélj, ha nem javítod vele a csendet!"
-
nagyúr
válasz McNamara #5459 üzenetére
Ízlések és pofonok, a felszereltség meg melyik tetszik számít.
Amúgy a Kia "európaiasabb", és picit a minősége is jobb... de elenyésző, itt-ott anyaghasználatban meg talán szervízháttér/alkatrész.
Szóval általában jobban jár a Kia-val az ember. De azért a másik is ugyanolyan jó.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
zsole84
senior tag
Sziasztok!
Felmerült a családban a Kia Optima,mint lehetséges következő autó. Látom,hogy állítható futóművel is szerelték adott felszereltségi szintnél. Mennyire kell ettől "félni", költséges a karbantartása/javítása?
Köszönöm.
-
Dare2Live
félisten
válasz hdanesz #5455 üzenetére
Nem az 1.4es kényes a 30.000kmes olajcsereperiodusra hanem mind.
100.000kmnél illik ránézni a láncra, feszítőre akkor is ha megkapta 15.000kmenként az olajat.
Innen ha rendesen cseréled az jó de ettől még az elmúlt 100.000km meghatározó.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Új családtaggal bővültünk, az öregedőfélben lévő kis 20 éves Daewoonkat váltotta eme csoda
Hyundai i20 2018, 1.2
Remélem jól fog szolgálni, az első 20-50km alapján zseniális kis autó.
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Autót szeretnék venni és a Kia/Hyundai vonal is célkeresztben van. Mindenfélét olvasok pro és kontra a dízel illetve benzines motorjaikról....ami nem könnyíti meg a választást.
Perpillanat ez az autó ami leginkább esélyes. De csak kedden tudom megnézni közelebbről. Megnéztem a JSZP-n és az elmúlt 1 évben nem sokat mozgott a kocsi (2200km körül)..remélem nem motor probléma miatt.
Valóban annyira kényes az 1.4-es motor? A szerviztörténetét sem ismerem, de majd megnézem a szervizkönyvet. Sajnos, eddigi tapasztalataim alapján ritkán cserélnek 10 ezer kilométerenként olajat...inkább a gyári 30 ezres periódus betartása jellemző. Mennyire lehet ez kockázatos egy 103 ezret futott autónál? Ha innentől kezdve megkapja a 10 ezres cseréket. Szokott gond lenni ilyen futású autóknál a lánccal? Vagy olajfogyasztással?
Osztrák autó volt, 2020 januárban érkezett Magyarországra 86 ezer km-rel tehát nem sok került bele az elmúlt több mint három évben. Illetve akad egy - nyilvánvalóan elírt - bejegyzés a km állásnál...265 ezer.
Volt valami dokumentált sérülése 2021-ben, de így képeken semmi vészes nem tűnik fel. Majd élőben körbeméretem.Havonta kb. 1500-2000 km-t használom az autómat. Két város közötti ingázás országúton főként 75%, illetve a városban poroszkálás 22%....kiegészítve évi 4-5 alkalom pályázással 3%. Általában 1-2 ember ül benne, ritkán 3-4. És agyig sem szoktam pakolni. Nézzek rá inkább a dízelekre? Legalább 3-4 évre szeretnék autót.
[ Szerkesztve ]
-
agopet
friss újonc
KIA Stonic, amit 2 éve vettem. Nagyon bejött, gyors, erős, szép, ez az első turbós autónk. Most valami miatt elvesztette az erejét, cammogós lett, szervízbe, méghozzá garanciálisba kell vinni. Budapesti vagyok, és 2 hét múlva kapnék időpontot a "megszokott" szervízbe. Két szervíz fel se veszi a telefont. Az egyik egy puszta közepén van, cégtábla nélkül, nincs bizalmam. Az, amelyiket ajánlott egy ismerősöm, 3 éve bezárt. De ott kaptam ötletet egy vidéki szervízhez, ahol már 10 nap múlva fogadnának (100 km-re van!). Hiába vettem 7 év garanciát, csak toporgok, a rengeteg ajánlkozó szervíz eddig nem oldotta meg a gondomat. Lehet baj az internettel, az évszakkal (tavasz van), a márkával, de én autózni szeretnék, és túl nagynak tartom ezt a leterheltséget. Ennyire kevés a kapacitás a pesti KIA-tömeghez? Vagy csak az olaj- és gumicserét szeretik a szervizek?
-
nagyúr
válasz tobias88888 #5445 üzenetére
Utolagos radart mindenbe lehet rakni. Lökhárító csere sem kell, megfurjak a mostanit. Kamera macerasabb, de a radar "egyszerű".
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #5434 üzenetére
Tolatókamera / tolatóradar faceliftes 2. vagy 3. generációs i30 kérdésre valaki? Lökhárítócserével lehet csak radart vagy van más módszer is? (pl 2. gen fejegységes mazda3nál elvileg még a vezeték is bent van, csak be kell tenni a tolatókamerát pár perc alatt)
-
nagyúr
válasz jansky1 #5435 üzenetére
Szerintem a befecskendező rendszernél nem raktak valamit jól vissza/vagy nem takarították el jól.
Nem tudom mennyire volt szétszedve... esetleg a vezérlés nem stimmel vagy esetleg szorul valami valahol a vezérlés/ékszíj/lánc (ha van nem tudom)... klíma, generátor valami esetleg szorul és fogja.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
jansky1
senior tag
Köszi mindenkinek. Ha valakinek még jut eszébe valami, írja meg, de majd beszámolok én is mit tudtam meg, mi okozta a galibát.
-
Kecsua
tag
válasz jansky1 #5435 üzenetére
Ha nemrég nyúltak hozzá és előtte nem volt vele probléma akkor vissza kell vinni ahhoz aki tisztította. Nagy valószínűséggel Ő barmolt el valamit, függetlenül attól, hogy mindent tagadni fog. Ha ez se vezet eredményre akkor valamilyen chip tuningos szervíz talán megtalálja a hibát, ha csinálnak egy teljesítménymérést.
-
jansky1
senior tag
Sziasztok.
Van a családban egy Kia Optima K5 2012 1.7 crdi. Eddig minden ok volt vele, de most teljesítményvesztést produkál. Az elmondás alapján olyan, mintha átültek volna egy kisebb teljesítményű autóba. Volt több szerelőnél gépre téve, de hibát nem jelez egy sem. Szeretnénk nagyjából tájékozódni, hogy ha szakszervízbe kerül kb. mire lehet számítani? Van esetleg ötletetek? -
tobias88888
őstag
Utólagosan mennyibe kerülhet utolsó faceliftes 2. vagy 3. generációs i30-asba a tolatókamera beszerelése? Gyári megoldást preferálnék, nem valami utángyártott plusz kijelzős megoldást.
-
zoarden
tag
Sziasztok,
Hyudai i40re milyen tetőcsomagtartó(keresztléceket) márkát, típust érdemes nézni, venni? Nem feltételen a felsőkatóriában, hanem ár/érték arányban ?
Nem akarok rajta biciklit szállítani. Ritkán létra, de inkább tetőbox lenne a felhasználás célja.
Nincs rajta tetősín, abból gyárit próbáljak keresni?[ Szerkesztve ]
ELADÓ órám: https://drive.google.com/drive/folders/1PW0O3w1z3wrkQ9KJWzrldT3lQi1kzZs4?usp=sharing
-
polonic
félisten
A turbós 1,6-os benzinmotortól és a dct-től mennyire kell tartani?
Jellemző a motorra a kokszosodás? Egyéb típushiba? Ezt kettőstömegűvel szerelik?
Pár hsz-t láttam, hogy a dct szét esik 100 ezernél. Ez mennyire városi legendák vagy nem? -
[CS]Blade2
addikt
-
Akula
őstag
válasz [CS]Blade2 #5422 üzenetére
Mindegyiket ugyanott tankoltad?
Csak, mert pl. Auchannál a tankom mindig nagyobb, mint ÖMV-nél"Akula Sub, ready for the deep!"
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5422 üzenetére
Minél nagyobb az előtörténeti adatsor, annál pontosabb lesz az átlag, de annál kevésbé fogja követni is az aktuális fogyasztást.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
[CS]Blade2
addikt
Kia Rio 1,25 2019 Tippelős óra:
tankolt liter / valós fogyasztás / a kijelző szerint / tévedés:
31,20 / 7,06 / 6,3 / 0,76
39,64 / 6,64 / 6,0 / 0,64
30,47 / 6,41 / 6,0 / 0,41
32,67 / 6,46 / 6,1 / 0,36
31,87 / 5,74 / 5,5 / 0,24
14,19 / 5,46 / 5,2 / 0,260,5 literrel pontosabb lett.
-
Ocean
tag
Sajnos létező probléma (21-es i20 nálam), gyakorlatilag az egyetlen idegesítő hibája.
Pályázás közben elég ha egy percre megállok, a motort sem kell leállítani, és onnantól nem működik a tempomat. Jó pár órát kell állni az autónak, hogy újra be lehessen kapcsolni.
A szervizben azt mondták szoftveres hiba, és ezért idegesít, hogy nem lehet túl bonyolult kijavítani, mégsem foglalkoznak vele. -
bandika0626
senior tag
válasz polonic #5417 üzenetére
Nekem mikor leveszem a lábom a fékről már indul is. Szépen elkezni mozdítani a kocsit.
AMD RYZEN R7 1700, Cooler Master MasterLiquid 240, MSI X370 SLI PLUS, Corsair 2x4GB DDR4 3600MHz,Asus dual 1060 3G , Gigabyte GTX 1060 3G , Coolermasters GX 450, WD Caviar black sata3 500GB, SSD samsung 830 64GB.
-
polonic
félisten
válasz bandika0626 #5407 üzenetére
Az lehet. Bár az elindulással is bajom volt. Lenyomom a gázpedált és olyan 1 mp-cel később indul meg az autó és nem finoman, hanem hirtelen.
Duplakuplungosban is kéne olajat cserélni, hiába mondják, hogy nem.
-----------Nincs info az előbb kérdezett optimáról?
-
ACAB95
tag
Sziasztok, mennyire ajánlott egy dízel Ceed 2? Megfogott a jó értél aránya miatt. Milyen problémákra lehet számítani 100 - 200 ezer km között? Melyik a megbízhatóbb konstrukció az 1.4 vagy 1.6 CRDi? Az is feltűnt jóval olcsóbb mint egy idősebb Golf 7 vagy Octavia 3.
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
ShepardS
csendes tag
Kia Ceed JD 2015-ös évjárat 1.4 benzines autóba milyen hűtőfolyadék megy?
Hideg motornál a minimum alatt van kicsivel, ezért szeretném utántölteni.
Meleg motornál pont a minimum és a maximum közt félig van, de gondolom nem ez a mérvadó. -
enddav
aktív tag
Te jártál már úgy, hogy a tempomat nem működik? Nekem ugyanez volt a '20-as i30-nál, hogy pályázás közbeni rövid pihenő után már nem tudtam ismét bekapcsolni. Úgy látszik ez a hiba megmaradt ebben is. '22 Ceed 1.5 T-GDI
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
bandika0626
senior tag
válasz polonic #5406 üzenetére
Lehet rosszat fogtál ki duplakuplungosból. Nekem az i40 duplakuplungos és úgy kapcsol hogy észre sem veszed.
Hagyományos autómatánál meg lehet x ezer km-ként olajat cserélni.AMD RYZEN R7 1700, Cooler Master MasterLiquid 240, MSI X370 SLI PLUS, Corsair 2x4GB DDR4 3600MHz,Asus dual 1060 3G , Gigabyte GTX 1060 3G , Coolermasters GX 450, WD Caviar black sata3 500GB, SSD samsung 830 64GB.
-
polonic
félisten
Sziasztok!
Az a gondolat ébredt bennem, hogy nagyon tetszik a Kia Optima. Nem volt még koreai járgányom. Amit én kigondoltam, hogy szivóbenzines kéne és automata váltós. Inkább a klasszikus bolgyóműves automatával, nem a duklakuplungossal. Vezettem már mindkettőt, igaz nem kia-kat, de nekem valahogy túl nyers volt a duplakuplungos.
Mit kell tudni a 2 literes benzines motorról és az automatáról az optimában? Mi a szervízigénye? Az automatára itt is gondolom azt mondják, hogy nem kell olajcsere. De én ebben nem hiszek. Mikor kéne cserélni benne?
Van is egy példány, ami tetszik. Így első ránézésre és távolból mi a véleményetek?
-
Dare2Live
félisten
válasz Neked Az #5403 üzenetére
Gyari acel 53000ft volt 3eve.
Egy kerdest meger.Utanfuto szvsz korulmenyes. Regen volt tetoracs mi anno arra spanifereztuk fel lehet mar nincs sehol.
+Info tetocsomagtartora box 40knal indul. Ha veszel vekonyat nezz felferjen meg bicikli is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
fonok87
aktív tag
válasz Neked Az #5403 üzenetére
Bocsánat, ha nem voltam egyértelmű, a kérdés az volt, hogy hosszanti sín van-e. Közben gyors gugli képkereső megmondta hogy nincs, másik gyors guglizás meg hogy a Thule Venga tetőcsomagtartója a szélébe kapaszkodós fajta. Na ez az amiből túl olcsót/vacakot nem vennék, mert ha nem jól illeszkedik azt sztem könnyen a fényezés bánhatja.
A csomagtartóra szerelhető dolgokkal kapcsolatos problémákat teljesen meg tudom érteni (nem lennék a helyedben amikor kiderül, hogy a kedvenc kisautó/plüssállat/játékakármi a csomagtartó legaljára került és már biciklik vannak a csomagtérajtón )
[ Szerkesztve ]
Truss me, I'm an engineer.
-
Neked Az
csendes újonc
válasz fonok87 #5402 üzenetére
Koszonom az infokat.
- Tetocsomagtarto nincs, azert irtam hogy az is kelleni fog, hogy vna e rogzito pont nem tudom, sosem neztem meg
Felhívtam a Thulét, KIA Vengára a tetőcsomagtartó ha acél akkor 98000 Ff ha alumínium akkor 115000 Ft + a kerékpártartó ami kozepen a pedal magassagban rogizitheto (hogy meg valahogy epkezlab modon elerheto legyen, hiszen nem alacsony azert az auto) 68000 Ft / db.- A vonohorgost is neztem, de nincs vonohorog a kocsin, akkor azt is venni kene, plusz ujra kell vizsgaztatni az autot emiatt. Egy 3 bringas vonohorgos tarto Thulenal 180 ezer. Ezzel osszessegeben ket bajom van. Az egyik hogy akkor logisztikazni ugy kell nehogy ki kelljen nyitni a csomagtartot mert azt akkor nem lehet amig ezek fent vannak, ketto ha nincs bringa szallitva ezt tudni kell tarolni ami nem kis darab, helyem pedig nincs tarolasra.
A harmadik verzio amit emlitesz hogy hatul van de nem vonohorgos, azzal a fent irtak kb mind ugyanazok, plusz nekem nem tunnek tul biztonsagosnak. Bar biztosan azert aruljak mert az, deeee ettol meg tartok toluk.
-
fonok87
aktív tag
válasz Neked Az #5401 üzenetére
Szia.
Használtat venni a szokásos helyeken tudsz, FB marketplace, jófogás, esetleg hardverapro egyéb szekció. A kérdés az, hogy 1, tetősín van-e a kocsin? 2, márkán belül univerzális-e a tetőcsomagtartó?
- igen/igen: nyertél, bármelyik megfelelő évjáratú KIA tetőcsomagtartót veheted
- igen/nem: majdnem akkorát nyertél, megfelelő évjáratú Venga tetőcsomagtartó kell
- nem/x: ezzel lehet gond, így a következő kérdés hogy rögzítőpont van-e a tetőn, és/vagy értelmes áron lehet-e kapni gyári rögzítősínt. Ha egyik se, akkor csak az a fajta tetőcsomagtartó jön szóba, ami oldalról kapaszkodik a tetőbe. Én ezeket személy szerint rühellem, mert csomószor nem lehet tőle normálisan becsukni az ajtókat, és szvsz sose lesz olyan biztonságosan rögzíthető mint amit sínre teszel vagy direktben a karosszériához csavarozol.Márkákról annyit, hogy van a Thule, ami az egyik legjobb és ezt az ára is mutatja... El kell dönteni mennyit fogod használni, mert általában megéri többet fektetni ilyesmibe. Főleg, ha sok km-re/alkalomra kell. Az olcsókat is lehet úgy rögzíteni hogy ne repüljön el, inkább abban szokott különbség lenni, mekkora szívással jár fel/le szerelni. Én egyébként úgy láttam, Thule használtan is tartja az árát, viszont nehéz is durván lelakni
Én a helyedben, ha csak a bicikliszállítás a megoldandó feladat, utánanéznék a hátsó ajtóra / vonóhorogra szerelhetőknek is. Annyi hátránya van ezeknek, hogy pl a síboxot nem tudod rátenni . Cserébe nem emeli meg annyira a súlypontot, és a légellenállást is csak minimálisan. Ha nincs vonóhorog, szerintem egy bármilyen olcsó utángyártott darab jó lehet arrra, hogy kerékpártartót tegyél rá.
[ Szerkesztve ]
Truss me, I'm an engineer.
-
Neked Az
csendes újonc
Sziasztok!
Szeretnek segitseget / tanacsot kerni teto csomagtarto es bringa szallitas kapcsan.
Az autonk Kia Venga es szeretnenk lassan elkezdeni turazgatni, utazni es vinni a bringakat is. 2 felnott trekking es egy 4 evesnek kisbringa.Gondolom kell egy tetocsomagtarto eloszor es arra a bringa szallito megoldas. (nekem a Thulet ajanlottak eddig ismerosok)
Tudom ezeket venni hasznaltan ha igen hol keresgeljek? Mire figyeljek?
Koszonom
N.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Diablo IV
- Eredeti játékok OFF topik
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest