- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- mefistofeles: Érdekes történések a hardveraprón...2.
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
Új hozzászólás Aktív témák
-
enddav
aktív tag
Na ez jó hír legalább, hogy másnak is ilyen. 30 ezres szerviznél jelezzem a hibát, vagy hogy lehetne ezt velük kicseréltetni, mert ha ők mennek vele egy kört, akkor biztos nem fogja csinálni. : D
Egyébként mi a végső stádium? Ott tudok ragadni valahol, vagy azért hazavonszolja magát akár 500km-ről is? -
enddav
aktív tag
Erre a fékkopás összefüggésre nem is gondoltam, ránézek majd kíváncsiságból a betétre, de vezettem már pár autót az elmúlt 17 évben, bőven több tízezer km-en keresztül, pl. hogy a konszernnél maradjak, '20-as i30-at új korától 110k km-ig, de fékfolyadékot sosem kért.
gippazoid: ez nem volt még szervízben, 30 ezernél lesz az első, sajnálom is szegényt.
fun fact: az a csávó adta vissza a kocsit, aki a kezdeti műhely prnban szerepelt, mint szervízvezető. = D -
enddav
aktív tag
Nem egészen 1 éves 1.5 T-GDI 22k km Ceedbe fékfolyadékot kellett tölteni, mert egyes, kettesben való intenzívebb elinduláskor kiírta, hogy kevés fékfolyadék.
Felemelték, nem láttak semmilyen sérülést, akkor viszont hova tűnhetett. ¯\_(ツ)_/¯ -
enddav
aktív tag
Ismét ceedet használok, my24 1.5 T-GDI 160le 22k km, 2 éve jártam már ilyen motorral, de most ismét szoknom kell, hogy alul nagyon fulladékony, ez egyesben és kettesben zavaró főleg.
Ha már világítás téma, nekem a full ledes világítása nagyon bejön.
-
enddav
aktív tag
válasz
macilaci78 #6031 üzenetére
Akuka. = D
-
enddav
aktív tag
válasz
racskobalazs #5898 üzenetére
Hiába na, a 75 lóerő nem viccel. = D
-
enddav
aktív tag
válasz
macilaci78 #5884 üzenetére
Volt olyan óracsoport, aminek a közepe színes digitális kijelző volt, az menő.
-
enddav
aktív tag
válasz
bandika0626 #5637 üzenetére
Lyézi micsoda árak vannak, én 10 éves Golf7-re 80 ezer körüli ajánlatot kaptam.
-
enddav
aktív tag
válasz
racskobalazs #5628 üzenetére
Cascoval ingyen van.
-
enddav
aktív tag
válasz
FollowTheORI #5460 üzenetére
A virtual cockpit azért menő az i20-nál.
-
enddav
aktív tag
Közszolg: 2000km-t beleraktam már a céges '22 1.5 T-GDI Kia Ceed SW-be, de csak ma jöttem rá, hogy vezeték nélkül is megy android auto, meg az apple carplay.
Csak azért lepett meg, mert emlékszem, hogy korábban még trükközni kellett, hogy kábel nélkül is működjön.
-
-
enddav
aktív tag
Elkezdtem nézegetni 1-2 éves i30-asokat az 1.5dpi motorral. Tudom, hogy nem egy erőgép, de mivel városban használnám többet, inkább fontosabb lenne a megbízhatóság és a kettős befecskendezés miatt tetszene. Használ valaki ilyet?
Ceed-nél pedig 1.0 t-gdi van hasonló áron, de az valahogy kevésbé szimpatikus.
Korábban volt már cégesként '20-as i30-am 1.4 szívó 100le motorral, amibe 2 év alatt 120 ezer kilométert raktam probléma nélkül.
Jelenleg '13-as 1.4 tsi 115k km 122le 7-es Golfom van, erről váltanék. -
enddav
aktív tag
válasz
PainKiller13 #4596 üzenetére
Én használtam 2018 05. havi kombi ceedet, abban sem lehet a hosszát állítani.
-
enddav
aktív tag
i30 '20 106ezernél gariban vízpumpa + fogasszíj csere, nem bírta túl sokáig.
-
enddav
aktív tag
válasz
Sweetraver #3109 üzenetére
Nekem az 1.4 Kappa II MPi-vel (i30 2020) a heti 500km pályán mindig megvan, az eddig megtett 98 ezernek a fele minimum az volt és eddig bírja a motor hiba nélkül, a 15 ezres olajcserék között nem kellett olajat önteni bele.
De 160-nál már 4500-at forog hatosban és gyengécske is, szóval nem pályára való, én valami jó nyomatékos motorral venném, akár dízellel is. -
enddav
aktív tag
Nem hiszem, hogy az előző lököst javították, azt eléggé lezúztam.
Viszont azért írtam bele a nevüket, mert nagyon szar munkát végeztek, az összes műanyag patent lóg, mert nagyobbat raktak bele, a lámpát csak úgy belerakták, de nekem kellett utólag beállíttatni, mert összevissza világított. Ami sérülést itt láttok, azt bruttó 1.8 millióért javították tavaly szeptemberben.
-
enddav
aktív tag
Az ígért képek:
Az egyik oldalon csak a lakk jött még le, azt kevésbé adja vissza a kamera.
Tavaly szeptemberben többek között a lökös is cserélve volt törés miatt cascoval hivatalosan a gablininél pesten a nótárius utcában. Szóval ez is gyári, de hogy az eredetivel is így nézne-e ki azt nem tudom. 2 hét múlva megyek a szervizbe garanciális cserére a kormány nyöszörgése miatt, akkor rákérdezek, hogy tudnak-e ezzel mit kezdeni gariban.
Hyundai I30 2020 1.4 szívó 97k km -
enddav
aktív tag
Közszolg.: 2020 Hyundai i30 1.4 szívó 83k km
első tárcsa és betét csere 200k HUF M3 Gablininél -
enddav
aktív tag
közszolg: 2020 I30 75ezres köztes olajcsere+szűrők+klímatisztítás: 86k HUF Hyundai Gablininél.
-
enddav
aktív tag
Közszolg:
2019 12. havi 1.4 szívó i30 60 ezres szerviz hyundai gablininél 123K huf. -
enddav
aktív tag
válasz
vihartigris #2718 üzenetére
Nekem sem világít. Hyundai i30 '20
-
enddav
aktív tag
Legyen a téli is 15-ös és nincs problem.
-
enddav
aktív tag
válasz
merqree #2176 üzenetére
Tehát azt akarom, hogy akkor is világítson, ha behúzom a kézit, nem értem hogy jön ide a kulcs kivétel. És azért mert lámpánál nem szeretem nyomni a féket, hanem csak kézi be és kész. Ilyenkor a menetfény ki-be kapcsol, ami nem zavaró, csak mondom biztos meg lehet ezt változtatni, de nem jött össze.
-
enddav
aktív tag
válasz
Stylewars_kp #2034 üzenetére
Már a gyengébb 95 lovasnak is 280Nm nyomatéka van az 1.4 134Nm-ével szemben, gondolhatod, hogy sokkal kellemesebben vezethetőbb. Nekem ez az első benzinesem, a magán is egy jó erős dízel, persze hogy nem nekem való ez.
-
enddav
aktív tag
válasz
Stylewars_kp #2032 üzenetére
Ennyi éves kilométernél biztos megérné, de mivel céges és van hozzá benzinkártya, különösebben nem érdekel a fogyi.
-
enddav
aktív tag
15 ezres időközi olajcsere, plusz olajszűrő bruttó 34 ezer gablininél. i30 1.4 mpi
-
enddav
aktív tag
válasz
ANDROID??? #1596 üzenetére
Mi tavaly decemberben 2 db 1.4 szívó i30-at vettünk bruttó 5 millióért, természetesen már alku után és úgy, hogy már korábban is vettünk ott 3 db hyundait. A turbós 1.4 nem lesz meg 5 alatt, inkább 6 körül lesz.
-
enddav
aktív tag
Nekem 31 bruttó volt az időközi 5 ezres olajcsere a hyundai gablininél. i30 1.4 szívó.
-
enddav
aktív tag
válasz
gagyilovag #1322 üzenetére
Nekem is olyan van, de 100 lovas lesz az. 4400 km alatt az átlagom 7.7 liter sima benzinnel.
-
enddav
aktív tag
új kia/hyundai?
-
enddav
aktív tag
válasz
diablo1984 #1299 üzenetére
dobod az octit? : D
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nitro Concepts E250 (Gamer szék)
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Honor Magic7 Lite 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Turbózd fel a gaming élményt most! Rèszletre is! 0% THM
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest