Igen. Az ajtók levágásához min. egy Botond lángvágó, 5-5 oxigén és gáz palack, villás targonca, darus gpk. szállító járművek, de nem is kicsik, valamint eléggé ismert hátsó kijárat kellett, mert a főbejárat a mai napig zárt. Valamint, de legfőkképpen egy átvevő hely is szükséges, ami ismereteim szerint Oroszlány-ban található. Tegnapi ismeret szerint már a Gránit-ok hátsó ajtajairól is levágtak minden mozdíthatót. Onnan pedig kihozni a tonnás darabokat kézzel elég macerás. Ezt már nem nevezném megélhetési fémgyűjtésnek, ez már a FÉM MAFFIA, s nem piros Zsigulikkal, hanem ezüst Merdzsókkal. Remélem, a födém hamarosan rájuk szakad. Ez lesz majd a HÍR.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)