-
LOGOUT
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
fpeter07
veterán
válasz
Vasinger! #26699 üzenetére
Nem tudom, nekem mióta vízszintes a nyereg, kevésbé kényelemes. Legalábbis hosszú aszfaltos tekeréseknél. Ilyenkor kevesebbszer kell kiállni a nyeregből, meg nem is nagyon kell helyezkedni rajta. Cserélhetünk ha gondolod.
Tényleg, holnap lemérem kíváncsiságból én is.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
eddie1978 #26691 üzenetére
Sajnos "csak" 13 centiméter széles.
fpeter07: Milyen nyerged van?
Teasüti:
Először én is azt hittem, de amikor el kezdett recsegni rohadt idegesítő módon, akkor máshogy gondoltam. Amúgy ha van egy normális nyeregcsőbilincsed, lehet akármennyire olajos/zsíros a cső, nem fog beesni sohasem.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
rétisün #26692 üzenetére
Viccelek, ne vegyél komolyan, nyilván nem a kölcsönautóba fog az ember beülni először, kihagyás után
Ezt kétségkívül elhiszem. Gondolkodom rajta, hogy lassan be kéne iktatnom egy komolyabb távot nekem is, mert ezek amiket néha tekerek, csak bohóckodások. Viszont akivel tudnék menni, az meg egy vadállat, meg fog ölni
mod:
Arról nem is beszélve, hogy mikor tegnap előkerült a téma, akkor megkérdezte, hogy az SS, mondtam, hogy igen, erre ő, akkor csak hegyre megyünk
-
ludsimon
veterán
válasz
belaazallat #26693 üzenetére
Ehhez jön az aláírás:
"Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!"Nagyon nagy!
-
belaazallat
addikt
válasz
rétisün #26688 üzenetére
Rendben. Az a lényeg, hogy újra nyeregben vagy!
"mod: autózás: vagy 12 éve nem vezettem autót, nem biztos, hogy most kéne újrakezdenem kölcsönautóval
"
Ha gondolod vezethetek én is, de én tankszimulátoron tanultam vezetni, szóval megszoktam, hogy az utak arra kanyarodnak, amerre én akarok menni.
-
rétisün
veterán
válasz
belaazallat #26679 üzenetére
korai még egy 100 km-es út, nagyon leeresztettem ebben a 6.5 hétben....holnap megyek egy olyan 50 körülit, ha engedi az idő, aztán meglátom, hogy bírom.
talán zánkáig összekapom magam egy kicsit, vagy akár előbb is összefuthatunk keszthelyen (szki csak akkor jöhet, ha ad fél óra előnyt
)
mod: autózás: vagy 12 éve nem vezettem autót, nem biztos, hogy most kéne újrakezdenem kölcsönautóval
-
Vasinger!
nagyúr
Ha valakit esetleg érdekelne, eladóvá vált egy minőségi Fizik Gobi nyergem. [link]
-
eddie1978
senior tag
válasz
venember83 #26675 üzenetére
Én sem vettem volna, csak bennem fel sem merült, hogy ilyenre is figyelni kellene.
Most van az aprón egy 2001-es Cannondale R1000 váz. Szombaton megyek érte. Ez meg megy a padlásra.
Nincs szerencsém a Meridával, mert az előző is megszivatott (903). Campa UT középrész miatt bevittem szervizbe, hogy marják le a középagynál a festéket (egyenetlen megfolyás volt a teljes felületen) és menjenek le 68mm-ig ha kell, de semmiképp sem 67,8 alá, mert a Campa ennyit ad meg minimum. Nos ott ezt úgy dekódolták, hogy 67.8mm-ig kell lemenni méretben. A szerszámuk egy lötyögős szar volt, amivel vittek a két felületbe 0.4mm ferdeséget (Campa 0.1mm-t enged), illetve alámentek a méretnek 67.7mm-ig. Ez lett volna a feladat. Reklamáltam, de a munkalapon az volt hogy 67.8mm-ig tolják le. Meg kellett volna néznem a munkalapot átadáskor. Egy 50k-s vázért nem indítok pert, mert nem éri meg nekem a tökölést. Ezt a vázat eladtam felhívva a figyelmet, hogy Campahoz nem jó. Shimanoja volt a vevőnek, az annyira nem érzékeny rá.
Akkor döntöttem el, hogy én többet szervizbe nem viszem ha nem muszáj. Vettem a szükséges lehúzókat, kinyomót, benyomót stb. Illetve legyártottam magamnak ami kell. A campa szerszáma nem éri meg, mert 110000Ft. Igaz már a videó alapján is precízebb 100x mint a szerviz 60k-s fosa.
Vagy meglóbálom a tezsvírek előtt, hogy "dik álumínyium". Minden probléma megoldva
A bikemagon ajánlott alu hegesztő 10k körül mondta anno. Ehhez jönne még a két autózás 10k. 20k-t nekem nem ér meg.
-
hoffman_
nagyúr
Időközben elég sok gondolat repked a fejemben, és venember válaszolt már, de köszönöm
Megnéztem a tegnap esti gurulást, és azért sík terepen 43-at kitekertem belőle, annyira nem vagyok azért béna
És a 35-öt is egész jól tudnám tartani, ha olyan lenne az útvonal. Annyira nem akarok pénzt költeni, várok még két hetet, míg beljebb költözünk a városba, és majd utána eldől a vége.
-
szki
őstag
válasz
belaazallat #26679 üzenetére
Kis gonosz
Majd holnap este kialakul a hétvége programja. Még bármi lehet. Ha a szombat ugrik, akkor a vasárnap viszont bejátszhat felőlem. -
salieri.
őstag
válasz
Cyberpunk #26636 üzenetére
Beleszerettem egy Titán Moratiba ha hozzá tudok jutni,lehet az én fully gépem is eladó lesz,tip top állapotban. Folyamatosan szervizelt
Hand Built váz(canada), karbon támvilla
XT, XTR cuccok
Race face Deus stucni
Ritchey WCS csapágy
FSA integrált karbon hajtómű
Fox RP23
Rock Shox Reba
Titán Selle Italia nyereg
Syntace P6 karbon nyeregcső -
szki
őstag
válasz
ludsimon #26644 üzenetére
"Nem tudom követni itt az eseményeket, mert mindenki fórumozik tekerés helyett.
Tisztelet a kivételnek!"
Szezon van, pörög a topic! Én egy könnyed 50-est letudtam a felhőszakadás után.Pont szombaton lesz pocsék idő
Eleget tekertem már hidegben, esőben, szélben. Április közepén végig rettenetes időben tekertem egyetlen nap 270 km-t hátizsákkal. Ekkor megfogtam, ha nem muszáj, akkor idén már nem fogok extrém időjárási körülmények között 100+ km-t tekerni!
Fizikailag remekül felkészültem egy tempós 280-asra, de legfeljebb máskor, és másfelé tekerem, vagy rétisünnek besegítek a rehabilitációban -
rétisün
veterán
shimanonak, BBB-nek is van diopotrizálható bringásszemüvege, de a decathlonban is van (asszem) saját márkás.
a shimano mondjuk annyiból rosszabb, hogy ahhoz külön meg kell még venni a betétet, amibe aztán optikus beleteszi a dioptriás üveget. a BBB-hez adják alapból.(#26641) belaazallat: őszintén szólva, nem vágyom egy 2x3-4 órás vonatozásra
ráadásul a legkorábbi vonat is 1/4 10-re érne oda.
hazafelé 3/4 7-kor jön vonat, a későbbivel (indulás 3/4 9) reggel hatra érnék haza -
eddie1978
senior tag
Emberek! Mennyi lehet az ára egy 2010.05. havi Merida Race Lite 904 váznak? Gyártásból adódó hibák (szerintem hiba): Hátsó villapapucsok nem párhuzamosak, hátsó fékhíd szintén ferde (állítható fékpofákkal ok), felsőcsőben látok egy kis elcsúszást a nyeregcsőnél.
A fentiek fényében mennyi?
Ezektől eltekintve használható, egyenesen fut. Lehet megy a melóbajárósra. Bár az most egy '92-es Cannondale váz. A Meridáért meg sem mutatnám azt. Szóval nem tudom. -
hoffman_
nagyúr
válasz
venember83 #26670 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint a 16-os szabadonfutó a legkisebb
De utánakérdezek, holnap megyek úgyis a boltosomhoz.
-
dqdb
nagyúr
válasz
venember83 #26671 üzenetére
Mert
Sokáig tartott nekem is, mire leesett, mert nem értettem, mit keresnek a Börzsönyben
Másik kérdés, hogy miért 2 éves térkép van fent
[link]
Tavalyi középtáv égtájhelyesen, gondolom, főleg ez érdekel téged. -
venember83
nagyúr
Miért fordították meg a Duna maraton térképét a Sportaktív oldalán? Eléggé zavaró, hogy felfelé van dél és lefelé észak.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
venember83 #26668 üzenetére
A mostani tengely és hajtókar olyan zsírul passzol, mintha egymásnak lettek volna teremtve. Lehet, hogy hagyom a fenébe és csak tányért veszek. Azzal az a bajom, hogy alig találok emberi áron, és egy matt fekete tányér meg egy csillogó króm kar gyönyörű lesz együtt. Na mindegy, költséghatékonyság a lényeg. Köszi szépen
A mostani etappal vennék már hozzá SPD-t is, az M520 elég lenne, csak az a fránya cipő olyan rohadt drága...
-
hoffman_
nagyúr
válasz
venember83 #26666 üzenetére
Köszi. Akkor ez félig sajna lutri marad, mert kiszámolni ezt vagy sikerül, vagy nem. Csak mert árban jobban járnék(a mostani eladásával), mint ha vennék egy új tányért csak.
-
hoffman_
nagyúr
Az megoldható gond nélkül, hogy egy ilyen hajtókarról lekapom a két kisebbik tányért, csak a 44-est használom, és azzal hajtom az SS-t?
-
Gery15
addikt
válasz
venember83 #26662 üzenetére
Hát néha edzegetek, meg szeretek gyorsan menni.
Más: Valami egyszerű km/h tudnátok nekem ajánlani? Csak annyi a lényeg, hogy mutassa az átlagot meg a pillanatnyit.
-
Gery15
addikt
válasz
venember83 #26655 üzenetére
Köszönöm a kielégítő választ!
Végül is akkor a kormánynak alacsonyabban kell lennie, mint a nyeregnek? Minden esetben igaz ez? Értem, hogy mászásnál miért kell és síkon pedig aerodinamikusabb pozíciót veszek fel.
-
-
Digital
addikt
válasz
DonThomasino #26640 üzenetére
Kíváncsi leszek a megoldásra, az én bicajom is csinál ilyeneket! Egy ütés szerű dolog hallatszik, de nem szalajt meg a hajtás
A probléma random jelentkezik, a hajtáslánc nincs megterhelve ilyenkor!
Legalább két éve produkálja a dolgot, de nem kopott/tört el semmi... -
venember83
nagyúr
válasz
Gery15 #26653 üzenetére
Nem annyira kifejezetten jó, csak egy szükséges "rossz". Így jobban rá tudsz nehezedni az első kerékre mászásnál, hogy ne emelkedjen el a talajtól dombon felfelé, továbbá síkon aerodinamikusabb pozíciót is veszel fel, mintha az egekben lenne a kormány. De ezért nem a nyerget kell feljebb emelni a kelleténél, hanem a kormányt minél inkább közelíteni a kormánycsapágyhoz. Azonban érdemes figyelembe venni, hogy az ember dereka, háta még mit tolerál, nem szabad túl alacsonyra se tenni a kormányt, hogy aztán az ember minden bringázásnál hátfájással küszködjön.
-
válasz
ludsimon #26647 üzenetére
Ha tényleg esőt mond már reggeltől, akkor nekem is felejtős. Tekertem én már 120km-en keresztül esőben (Te Simon még biztos emlékszel is rá) hát már nagyon vártam hogy hazaérkezzek
Szerencsére nem lett semmi bajom utána, de benne volt a pkliban. Az meg hogy még pluszban egymásra is szórjuk a vizet 200-280km-en keresztül annak tényleg semmi értelme
Amúgy megcsinálták már Pákozdon az utakat?
Végre tényleg tök kussban van a bringám. Öröm ilyenkor pedálozni -
Gery15
addikt
Srácok miért jó, ha a nyereg magasabban van, mint a kormány?
-
jazzkifli
tag
válasz
belaazallat #26641 üzenetére
Nekem is ez a felfogató van, még nem mozdult meg egyszer sem eddig a lampion
-
jazzkifli
tag
Nézz körül itt, láttam teljesen dioptrizálható sportszemüvegeket, ki lehet választani a sportot amihez keretet keresel.
Én jelenleg egy drivewear lencsés napszemüvegkeretet használok. A lencse világbajnok, de sajnos a keret nem a legjobb bringázáshoz, mert nem fedi teljesen a szem környékét és kicsit huzatos. A következő dioptriás napszemüvegem ilyen lesz, amilyet a linkelt oldalon is lehet látni.
Sok sikert!
-
ludsimon
veterán
"Velencei-tó és tízszer?"
Erről beszéltem az edzőtársammal (én inkább edzőmnek tekintem
), 14h-ig szutykos 12-14 fokot mondd, végig szakadó esővel.
Ha holnap nem változik az időjárás jelentés 'helyenként megnövekvő gomolyfelhőzetre' akkor nem érdemes elindulni és megfázni és 7 órát ilyen szar időben tekerni.
Vegye meg a halál 50 ezerért a lélegző biciklis esőálló szettet.
Mi akkor kihagyjuk ha ilyen idő lesz. -
válasz
belaazallat #26643 üzenetére
Az adott áttétel nem éppen jó választás, ez tény, de azért nem nevezném keresztbe váltásnak. Természetesen minden használt bringát alaposan át kell nézni, illetve az árra rá kell számolni még pár darab ezrest mondjuk lánc és fogsor cserére, stb.
-
belaazallat
addikt
válasz
DonThomasino #26640 üzenetére
Nem lehet, hogy néha a küllők pattannak egyet? Mennyire új kerék vann benne, vagy mikor voltak centírozva?
(#26638) Jorus
A Giant NRS-en a lánc enyhén keresztbe lett váltva, ha a többi alkatrész is ilyen "kíméletesen" volt használva, akkor azalatt az 500km alatt elégé leamortizálódhatott.
-
rii
nagyúr
-
belaazallat
addikt
válasz
rétisün #26608 üzenetére
Ketten vonaton Velencére? Egy kényelmes tempót kibírnék én is hosszabb távon. Esetleg, ha eltekersz Kaposvárra(akár előző nap, szállást biztosítok), lehet tudok szerezni kölcsönbe puttonyos autót, ha vezetsz mehetünk kocsival.
Vagy meghívlak Keszthelyen egy fagyira! De lehet kettő is!
(#26616) jazzkifli
Már linkeltem neki a lámpát, de nem reagált rá.
[link] Én ilyen rögzítést vettem rá, de csak nagyon nagy esésnél eset ki a lámpa belőle. Agyon foltozott aszfalton 30-as tempónál meg sem mozdul a lámpa.
-
DonThomasino
veterán
Ma megint hallottam egy bazi nagy kattanást hajtás közbe.
Továbbra sem tudom mi, lehet ahogy két szerelő se.
100Km után kattant egyet, ahogy érzem nem szalajt meg,
de baromi idegesítő.A fogaskoszorú kazettás részét érdemes lenn szétszedni?
Bármilyen ötletet szívesen fogadok. -
válasz
Cyberpunk #26633 üzenetére
Ezeket fusd át ebben a kategóriában:
- Cannondale Jekyll 1000 (én tutira ezt venném, klásszikus)
- Cannondale Rush Carbon (ez kicsit több, de jobb, mint a többi)
- Giant NRS
- Scott Genius 60
- Merida Trans Mission TFS 500D
- KONA Kikapu Deluxe 2006
- Specialized XC Pro -
hoffman_
nagyúr
válasz
Cyberpunk #26636 üzenetére
XC talán az, amire nem profi szinten talán kicsit kevesebb pénzt kell fordítani. 250-ért már egy elég szép merev vázas gépet tudsz vadászni, talán újonnan is, de használtan pláne, ugyanakkor ennyiért, ha a szerencse is veled van, belefuthatsz jó össztelós vételbe, egyértelműen itt kell kezdeni a keresést - ha a használt képben van.
-
55TRM
csendes tag
Helló!
Segítséget szeretnék kérni.30000 Ft-ig milyen dioptriázható szemüvegkeretet tudtok ajánlani bringázásra. -
hoffman_
nagyúr
válasz
Cyberpunk #26633 üzenetére
Csak a szokásost tudjuk neked is mondani - bár a kereted nem a megszokott, 250-ért nem sokan akarnak itt bringát venni, akik így bekérdeznek. Mire használnád pontosan? - mert az hogy terep, ugye elég tág fogalom. XC, AM, DH?
Ugyanakkor egy komoly gépet összerakni 250-ből még mindig nem lehet, vagy több helyen kéne komolyabb kompromisszumot kötni. Szóval első körben komplett gépet ajánlanék, XC-re ennyiért már vannak szépek, DH és AM téren már sajnos kevésbé. Aztán azt is el kéne dönteni, hogy hajlandó vagy-e használt gépet venni, mert ilyen áron azokból is ki lehet ám fogni nagyon jó darabokat.
A teleszkóp "leírásodból" gondolom, hogy össztelós vas kell - az általában minden, csak nem könnyű
- viszont így sajna 250-es keretből a használtpiac tűnik reális opciónak, az új gépek horribilis árakon mennek általában.
-
Cyberpunk
félisten
Üdv most szeretnék újra elkezdeni bringázni. Leszoktam a dohányzásról már szerencsére, szóval bírnám is.
Szeretnék összerakni egy belépő szintű profibb bringát terepre. Olyan 250k összegből mit lehetne kihozni? Könnyű váz legen teleszkópok elől hátul, és jó fajta felnik amik bírják is az igénybevételt, nem szeretnék nyolcasokkal szarakodni sűrűn. -
-
sanzi89
addikt
válasz
Doki-HUN1978 #26629 üzenetére
Újabb érv a világos mellett.
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz
Stauffenberg #26628 üzenetére
Az sem utolsó szempont, hogy milyen a színe a bukónak.
Én a világos színű bukókat preferálom, mivel abban feltűnőbb az ember és előbb észre vesznek az autósok. -
rétisün
veterán
juhééé, megint esik....
valahogy éreztem, hogy nem kéne délutánra hagyni a "próbautat" -
rétisün
veterán
válasz
Stauffenberg #26620 üzenetére
igen, a szellőzésre is figyelj, legyen rajta minél több lyuk
a 3-4 ezer forintos bukó is jobban véd, mintha nem lenne a fejeden semmi.
mod: meg persze érdemes felpróbálni, nem is amiatt, hogy hogy áll
de a méret miatt mindenképpen.
-
sanzi89
addikt
válasz
Stauffenberg #26620 üzenetére
Illetve figyelj arra, hogy legyen benne bogárháló, és az se árt, ha nem korom fekete. Használtam régen egy sötétkék sisakot, most egy fehér sisakom van, tűző napon ég és föld...
-
Stauffenberg
nagyúr
venember83 és Vasinger: Köszi, ez eléggé egybehangzó vélemény.
Akkor az ilyen 3-4 ezer forintos bukók is jöhetnek? Alapvetően olyat akarok ami hagyja szellőzni a fejet, esetleg a menetszél egy részét is a fejre vezeti, hogy hűtse. A nyári tűző napon tekerésben jól jöhet. Gondolom én.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
Stauffenberg #26611 üzenetére
Ne legyen túl nehéz. Ha hosszabb túrákra mész, eléggé érezni a nyakizmokban, hogy van valami a fejeden, ezért érdemes minél könnyebbet venni.
-
jazzkifli
tag
válasz
D.Orion #26605 üzenetére
Én Tőle vettem a legdrágább (3800.- HUF) LED-es lámpát + egy bringás tartót 300.--ért.
Nagyon meggyőző készülék, olvasd csak el a hozzászólásokat.
Bringával járok munkába 3 műszakban, ez azt jelenti, hogy kell a lámpa, mert az ipari parkban nem sok fény van (Alba Ipari Zóna).
Olyan fénye van, amitől totál hasra estem, erős|gyenge|erős villogó üzemmódjai vannak.
25-ös tempónál kényelmesen ki tudom kerülni az útegyenetlenségeket, nekem ennyi bőven elég -
venember83
nagyúr
válasz
Stauffenberg #26611 üzenetére
A lényeg, hogy kényelmes legyen, és jól rögzüljön a fejedre. Kb. ennyi, nincs minimális ár.
-
-
Stauffenberg
nagyúr
Akarok venni egy bukót a fejemre. Nem tudom mennyit érdemes rákölteni, mi az ami még ésszerű és mi az ami csak marketing. Mint a láncoknál vagy lakatoknál is van olyan ami feleslegesen drága és amúgy is pillanatok alatt levágható.
Országúti bringa és főleg városi közlekedés a jellemző. Milyet érdemes megnéznem?
-
Na most kezdek megőrülni. Még mindig pattog valami a bringámon terhelésnél. Mivel mindent szétszedtem és lezsíroztam. Ma pl. a kormánycsapágyat is azt hittem megjavul, de semmit nem változott
Ha megfeszítem a kormányt akkor csöndben van. De most már lassan magamat feszítem inkább keresztre. Ez baromira idegesítő és nem tudom hogy honnan jön és még hova nyúljak hogy végre csituba legyen.
Valakinek valami ötlet -
-
dqdb
nagyúr
válasz
rétisün #26606 üzenetére
Jó ezt olvasni végre
Szóval akkor a fokozatos terhelés jegyében szombaton a Velencei-tó és tízszer?
azt persze mondanom sem kell, hogy a szél nem lett kisebb, sőt
Nem is te lennél, haD.Orion: az a tartó csak a kisebb testű lámpákhoz jó, amelyek nem sokkal nagyobbak egy vastagabbak és hosszabbak egy AA elemnél (vagy 14500-as akkunál). A nagyobb testű lámpákat, amelyekbe 18650-es akku kell, már nem bírja el városban sem.
210 lumen nem sok, de városi közlekedéshez elég, a sötétebb utcákban is jól lehet látni vele (én egy hasonló teljesítményűt vagy egy 800 lumeneset szoktam használni, az utóbbit azért szeretem jobban, mert a nagyobb akku tovább bírja). Terepre nekem kevés, de rendesen fogsz vele látni az emlegetett parkolóban is úgy, hogy tempósan haladni is tudsz mellette. Ami kérdés, az az üzemidő, nekem egy 14500-as akkuról hajtva 55-65 perc közötti időt megy.
-
rétisün
veterán
nagy nap ez a mai, kérem
megvolt az első tekerésem 46 nap után
igaz, csak 30 km, de arra elég volt, hogy kiderítsem, a bringának se lett komoly baja, szóval használható, meg már a vállam is bírja a bringázást, ennyit legalábbis.
azt persze mondanom sem kell, hogy a szél nem lett kisebb, sőt
-
D.Orion
veterán
Egy helyi számtech bolt árlistáján böngészve találtam pár érdekes dolgot:
Univerzális világítás rögzítő.
3W-os 1 LED-es lámpa.Mivel ismerem az eladót így ha van náluk készleten, akkor lehet el tudok kérni egy ilyen lámpácskát próbára.
-
Xantomas
őstag
A reggel folyamán belefutottam egy ismerősön keresztül, egy kétes eredetű, gyerekkori álmomba. Konkrétan egy Kirk revolutionba.
Ugyan az a cián szín, mint ami Foglalt Név-nek van/volt. Érdeklődtem nála, de nem válaszolt.
Tudtok róla valamit?Túl jó áron van, szívesen megvenném.
-
D.Orion
veterán
Nem gondoltam volna, hogy a nadrágom szára pont az üres kulacstartóban fog elakadni.
Ez így nem poén, hogy az első tárcsákban nem akad el, de a kulacstartóban meg igen.
rii: Overfly.
-
rii
nagyúr
Aktív témák
Hirdetés
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Asus Vivobook M1502IA 15 notebook - R5 4600H 8GB RAM 256GB SSD AMD Radeon Vega IGP WIN
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Beszámítás! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10850H 16GB RAM 1TB SSD Quadro T1000 W11
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E756 - i5-6GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" HD I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest