Hirdetés
Aktív témák
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #9740 üzenetére
A megfelelő rugóerősség nem csak a súlyodtól függ. Nagy mértékben befolyásolja a váz mozgási karakterisztikája, a felfüggesztési rendszer sajátosságai, a váz áttétele, és persze a felhasználási terület. A vázad gyártói oldalán jó eséllyel fel van tüntetve, hogy milyen felhasználásra mekkora az optimális SAG. Eszerint tudod ellenőrizni, hogy valóban kemény-e neked az 550-es rugó.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #9744 üzenetére
A Fox oldalán elég pontosan fent van, hogy hogyan kell belőni a megfelelő SAG-ot. Tessék.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
ludsimon
veterán
válasz Runner_fxr #26194 üzenetére
Nem töröltetni akartam, olvasd el, ha nem tetszik akkor ne nálam reklamáljál. [link]
Részemről a téma lezárva!Ui.:
Nagyobb sikerrel jársz ha ezen oldalakon próbálod eladni, itt nagyon kicsi az esélye, hogy sikerülne...
bigemag
Testbike bolha
esetleg vatera, teszvesz(#26196) Runner_fxr :
Ne haragudj meg ezért, de nagyon zavaró volt az a 2 hatalmas kép...
Másnak is biztos szemet szúrt volna egyébként, nem kell rögtön megkövezni..[ Szerkesztve ]
undefined
-
Misály
addikt
válasz Runner_fxr #48180 üzenetére
Szerintem ket honapig csak sikitozasra lennek kepes ebben a parkban
-
F_Gergely
őstag
válasz Runner_fxr #48208 üzenetére
Sokan mondták nekem ezt a fék típust, de tudnál erről némi infót adni? pl: mennyire lehet könnyen beállítani, fékpofa távolságok beállítása, kompatibilis-e shimano fékkarral, stb.
-
feka007
veterán
válasz Runner_fxr #48208 üzenetére
És ebből a 160 mm-es vagy a 185 mm-es lenne szted ajánlott? Suntour XCT V2 villám van.
És a Shimano BR-M415-öt a tárcsával szted mennyiért tudnám elpasszolni? Még zsír új, be sincs kopva. Mert max akkor menne a dolog, ha el tudnám adni ezt.
whiskey: Hát igen, ennél jelenleg százszor hatékonyabb egy jó V-fék.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Runner_fxr #48294 üzenetére
Néztem a bringát, nekem az első ami eszembe jutott:
"Wazze ez egy strici bicikli" ezekkel a színekkelNagyon ott van bár fél millából én autót vennék nem egy kerékpárt
-
DemonDani
addikt
válasz Runner_fxr #48300 üzenetére
MSRP 2990 az oldal szerint...
6000 picit kemény lehúzás lenne érte, 3k meg jó vételNEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
venember83
nagyúr
válasz Runner_fxr #48307 üzenetére
Azt azért tegyük hozzá, hogy egy vázgyártó nem ezeken az árakon kapja meg ezeket az alkatrészeket. Főleg nem egy Intense kaliberű.
-
MC Pite
veterán
válasz Runner_fxr #48397 üzenetére
1, Gyakorlatlannak, amíg meg nem szokja
2, Egyszerű, nem állítható fékkarralPixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Misály
addikt
válasz Runner_fxr #48397 üzenetére
Hát akkor gyatrán beállított juicy 3at próbálhattál, jó olajjal normális betéttel ( az a vicc hogy juicy 7-ig ugyanazt adják hozzájuk ) és hozzávaló tárcsával ( nem roundragon ) ugyanúgy tud fogni mint a többi juicy. Az hogy xc fék az délibáb/fasság mivel ahhoz nehéz, és arra ott az elixir széria. Juicy-knál a beállítási variációk száma növekszik, meg asszem a súlyból faragnak. A code ami keményebben fog a 4 dugattyú miatt.
203-as tárcsával meg akármi fejreállít. Egyszerű fizika.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #48449 üzenetére
Érdemes megnézni a tulajdonos adatlapját és minden egyértelművé válik!
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Runner_fxr #48449 üzenetére
"rendszeresn van szervizben minden héten"
Ezt a képek is tükrözik -
szatocs
őstag
-
Misály
addikt
válasz Runner_fxr #48443 üzenetére
Ha mar nem tegnap kezdtel el "bicozni" ( tanuljunk mar meg magyarul ), akkor legyel szives ne nyald mar be a marketinget. BB7-nel nincs erosebb mechanikus feke az avid-nak persze hogy odarakjak hogy minden kategoriara jo ( nem mellesleg a BB7 gyarto szerint Trail kategoria ).
Eszem agaban sincs azt hinni hogy leszolod a juicy-t, te mast szoktal meg, ennyi.
Probaltam mindkettot en is, es a hidraulikus valtozatoknal az jon be hogy finomabban adagolhato.Mindemellett nekem pont a fekkarok milyensege miatt tetszik az avid De ettol nem vagyok "avidos"
-
Manitou
veterán
válasz Runner_fxr #48459 üzenetére
Azt hittem te fiatalabb vagy. Egyidősek lehetünk, igaz én inkább ~95-től datálom a MTB-s pályafutásomat
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #48461 üzenetére
Lassú? Gyakorlatilag végigsprintelte a pályát. Lehet hogy a teleszkóp keveset mozog, de Peat simán ellensúlyozza. Most el vannak látva a downhillesek minden jóval. Azért kicsit más ma egy dh pálya. Egyszerűen azt sem értem hogy lehet ilyen gyökeres, sziklás részen lejönni két keréken. Volt egy videó, talán mariborról, hogy néhányan körbejárták a pálya egy részét. Ember legyen az aki, aki képes olyan meredek emelkedőn négykézláb felmászni.
A 98-as videóról ez ugrott be. [link]
-
Misály
addikt
válasz Runner_fxr #48459 üzenetére
Koszonom a ropke cv-t habar nem voltam kivancsi ra.
En meg pont az ellenkezojet tapasztaltam most akkor mi van? Lehetetlent allitok? Nem hiszem, max a te vilagodban. Ha ennyire ven roka vagy akkor bizonyara nagyon jol tudod hogy akarmilyen fekrol van szo, igen konnyen el lehet baszni.
Senki nem allittotta hogy a mechanikus fekeket magasztalod, pusztan nem egyezik a velemenyunk. Pont.
Sajat tapasztalatot meg ne kezeljunk tenykent, es maris ertelmesebb lesz a parbeszed.
-
Misály
addikt
válasz Runner_fxr #48461 üzenetére
Hadd kotekedjek meg egy kicsit, az utolso videod nem 98 hanem 2008-as.
-
Manitou
veterán
válasz Runner_fxr #48461 üzenetére
Ja a csilebérci témára én is emlélkszek, meg akkor még Mountaibike Action volt az egyetlen bicajos újság neve is. Nekem az első saját magam épített bringám olyan 95-ben volt, egy merev vázas és merev villás Marin cro-mo. 2 évig merev villával használtam, aztán szerváltam hozzá egy Manitou Mach 5 SX telót, ami kicsit módosítva volt a gyári állapothoz képest, az útja meg volt növelve 63-ról 70 mm-re és mindkét szárában állítható olajpatronos csillapítás volt "DUAL-Cartrige" Ez a bringa még mindig megvan, igaz az idők során párszor cserélődtek rajta az alkatrészek, a legújabb rajta talán 98 körüli alkatrész.
Missy Giove nagy forma volt, egy legendaNo de befejezem a nosztalgiázást.
-
Misály
addikt
válasz Runner_fxr #48488 üzenetére
O faszom, nem valtottal ki ellenszenvet, mondtam egy szoval is ilyet? En is ismerem mindket feket, nekem jobban bejon a juicy 3 ennyi. Be tudtam allitani ugy hogy jobban szuperaljon alattam mint egy bb7( gyengebbek kedveert: az izlesemnek jobban megfelel) .
Amirol beszelsz, az meg a kognitiv disszonancia, kepzeld ismerem a jelenseget ( nem csak kerekparosok kozott fordul elo hanem minden elfogult fogyasztonal ), nem sztaroltam a juicy 3at nem mondtam hogy mindent visz mert akkor nem gyartananak mast, persze hogy van nala jobb. Miert kell fassagokat belelatni abba amiket irok?
En is latom hogy sokan meg vannak elegedve a bb7-el, jo nekik, nekem nem tetszett ez miert fajdalmas?
Vegezetul : innentol irjam oda minden mondatom vegere, hogy NEKEM, SZERINTEM, SZAMOMRA? Csak mert ezek szerint gondok vannak a szovegertessel.
Karadani: Azert nem irok ekezettel mert a munkahelyemen nem hasznalok magyar billentyut, kenyelmetlen.
F_Gergely: en par eve vettem 15er egy heavy tools bmx-et ( most kb 17 eves lehet ) varosban rovidtavon majomkodni, meg az befert liftbe gond nelkul. A szekrenyben meg varnak az alkatreszek hogy osszerakassam az uj gepet.
Jut eszembe, Nyugati kornyeken ( 5-6-13 ker ) szerintetek melyik a legmegbizhatobb szerviz?
[ Szerkesztve ]
-
izomhod
őstag
válasz Runner_fxr #48499 üzenetére
tudom, hogy felelőtlenség
ritkán esek el, de némelyiknél elgondolkodom, hogy mi lett volna ha..
na szugerálom magamba, hétfőn sisak! -
Misály
addikt
válasz Runner_fxr #48504 üzenetére
Ezt a letrat en is vegigjartam, emlekszem 14 evesen az elso mtb-mre ( es az se volt uber ), elotte meg kemping-el csapattam, 4-5 evesen meg ott volt az a tomor kereku szocreal gyerekbringa ( par embernek biztos megvan ). Tinikoromban sajnos kimaradt a kerekpar, idohiany ( nameg penzhiany ) miatt.
Most meg csak amulok amikor felszallok a fogasra a sajat zsebbol osszekapart cc gepemmel, hogy nalam 12-13 evvel fiatalabb emberek bighit-ekkel meg stinky-kkel mennek es osszak nekem az eszt hogy tok olcson "vettem" a vazat meg megdolgoztam erte ( kigazolt otthon a kertben ). Kisse idegesito
Es a kerdesem tovabbra is fenn all, tudtok-e jo szervizt a nyugati kornyeken?
-
Manitou
veterán
válasz Runner_fxr #48484 üzenetére
Egy haveromnak is volt GT-je Tequesta. Elég különleges volt akkor, aztán nem is forgalmazták, talán manapság se a GT-ket.
Nekem nem volt akkoriban sose annyi pénzem egyben, így én apránként építgettem, de ezáltal úgymond "kitalultam" a kerékpárszerelés minden csínját is, szóval ennyi haszna volt azért 94-ben nekem egy Schwinn Woodlands-om volt , de csak ilyen legalapabb shimano TY felszereltséggel, joy-tech agyakkal és szimplafalu felnível. Ezt kezdtem el fejlesztgetni, mikor már minden ki lett szinte cserélve, akkor jött a váz+villa csere. Aztán teló , aztán újabb alkatrészcsere stb... újabb teló aztán kezdődtek előről a dolgok, egy ördögi kör volt. Aztán volt, hogy egy jó darabig nem nagyon cseréltem semmit. Most is azon a szinten vagyok, hogy egy darabig biztosan nem fogok költeni semmit bringára, mert ami van így is több mint elég. Persze hajtást majd cserélek rajta ha kell meg egyéb kopó dolgokat.Más:
Ismerős csábít, hogy menjek Transs Hungária Marathonra. Jól hangzik, csak kicsit kevésnek érzem az edzettségi szintemet a dologhoz, az utóbbi években elég kocabicajos lettem sajnos. De próbálok néha azért tenni ellene.
Valószínüleg jól érzem, hogy már késő lenne elkezdenem rá felkészülni? Vannak itt versenyfelkészülésben/edzésmódszerekben nálam jóval járatosabb emberek szerintem,azoknak a véleményére lennék kiváncsi.
Én sose követtem semmiféle edzésmódszert, csak tekertem.
Most egyelőre nem tekertem még idén asszem Ellenben heti 2x járok konditermbe ( mondjuk azt ettől függetlenül mindig szoktam) + heti 2x 2,5 óra jégkori is befigyel egy héten. Úgy tudom a korcsolya elég jó kiegészítő sport bicaj mellé, kérdés egy alapozó, vagy hogy is mondják edzéssel felér-e. Kb 6 hete járok korcsolyára. Ez kb heti 25km korcsolyázást jelent.Felfogható intervall edzésnek is? Mert van hogy sprintelek, van hogy csak monotonabb köröket megyek.
Persze közben magam is olvasgatok most edzésmódszerek után is.Az edtzettségi szintemről annyit hogy kb az ilyen 50-60 km-es hegyi túrák szoktak nekem feküdni, nekem az bőven elég, szóval ilyen napi 100km-t hegyen( terepen) sose próbáltam tekerni. Meg ugye a túrás tempó meg a versenytempó nem ugyanaz. Ezért is tartok kicsit ettől a trans hungáriától, hogy halál lenne nekem. Maratonokon sem indultam még sose. Utolsó versenyem amin voltam 99-ben volt Szílvásváradon, akkor a mezőny 2. harmadában végeztem. Akkor még crosscountry többkörös versenyek voltak csak.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Runner_fxr #48596 üzenetére
Állítólag nagyon durván kilőnek álló helyzetből azt hallottam róluk.
undefined
-
becuszabi
aktív tag
válasz Runner_fxr #48600 üzenetére
Lehet kapni LiFePO4 aksikat, kifejezetten elektromos cangákhoz.
Kb. fél kiló, de a kapacitásuk valahol 15Ah k körül van. Persze a feszültségük a szokásos "lítium-os", így egy az egyben nem lehet helyettesíteni az ólom akkumulátorokat."Aki szívből él, az élből szív"
-
ludsimon
veterán
válasz Runner_fxr #48600 üzenetére
Felkeltette az érdeklődésemet a 45 km/h-s változat.
Szívesen kipróbálnék egyszer egy ilyet én is ez tény.3-400 ezer egy ilyen bringa?
undefined
-
F_Gergely
őstag
válasz Runner_fxr #48613 üzenetére
Hát sajnos tisztában vagyok a teleszkóp "gagyiságával" de 6-8 cm-t mozog, és nem a túl gyenge de nem is az a nagyon kemény szóval pont közép. Tudom cserélni kéne, de nem tudom mennyire lesz rá keretem.
Egy ilyenre esetleg talán még beruháznék, nem tudom mennyire jó tárcsafékhez.
Vagy 25-35 körül ti milyet teleszkópot ajánlanátok?Az sajnos szempont hogy a villa ezüst metál színű legyen, vagy max fehér.
Szerk: a súlyom 65-67 kg körül mozog, vagy alatta, szóval nem vagyok egy testes fazon. Hátra akkor ha jól értem felrakok egy 185-ös tárcsát akkor kevésbé fog melegedni mint egy 160-as?
[ Szerkesztve ]
-
Misály
addikt
válasz Runner_fxr #48620 üzenetére
Ezzel az aszfalton kerekezes temaval en is igy vagyok, tavaly kiprobaltam egy nagyon fasza kis puch-ot, de rettegtem rajta olyan konnyu volt.
Bringabutikosokat ismerem, ott fuzettem tavaly kerekeket, de szerintem picit dragak, bringaboard-osokkal vagyok meg megelegedve, ott a terepgepekkel nagyon lelkiismeretesen bannak ( olyan patentul csereltek hajtast hogy inkabb hozzajuk viszem vissza szetkapni ).
Amiert parazok az egeszen az az, hogy amerikabol rendeltem vazat ( itthon csekenel van belole egy darab horrid aron valahogy senki nem viszi el ), nem orulnek ha valami allat szetbarmolna szervizeles cimszoval.
-
Misály
addikt
válasz Runner_fxr #48663 üzenetére
Egyik kedvenc videom
-
F_Gergely
őstag
válasz Runner_fxr #48663 üzenetére
Na ez az a kategória amire azt mondom hogy milliós nagyságrendű, itt meg is értem hogy miért kell, hihetetlenül nagy igénybevételnek vannak kitéve a gépek. Minden elismerésem az ilyen sportolóknak, biztos úsznak az adrenalinban egy egy verseny alatt
Jó volt nézni, és tényleg igaz hogy nincsenek határok.Egyébként én motorral előbb vállalnám be ezt mint kerékpárral, egyszerűen nem tudnék megbízni a kerékpárban, félnék hogy szétesik alattam, hiába az ár meg márka akkor is fosnék hogy darabokra esik ahogy talajt ér
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz Runner_fxr #48679 üzenetére
Nekem ez azért kellett mert régebben ha elmentem tekerni úgy hajtottam mint az őrült.
undefined
-
Misály
addikt
válasz Runner_fxr #48701 üzenetére
Egyszer hullamasnaposan mentem fel Janos hegyre, hatha kiszellozik a fejem alapon. 40-el buktam egyet, azota otthon maradok
-
amargo
addikt
válasz Runner_fxr #48701 üzenetére
Semmi köze az edzettséghez, hogy rossz napod van-e vagy sincs. A példádból is látszik, hogy nem ismered az emberi szervezetet, hogy mi-mivel van összefüggésben.
A felkészült versenyző tudja időzíteni ezeket a napokat és olyankor regenerálódásra fordítja az időt vagy nézi a plafont, de inkább a családjával van. Továbbá az érzelmi részéről még nem is írtam, mert az igazi csata ott folyik.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Runner_fxr #48717 üzenetére
Lehet csak félre értettelek, de előbb nem ezt írtad. Ellenben hiába vagy edzett, a szíved nem fogja tudni mindig ugyan azt a teljesítményt hozni, egyszerűen bármi megtámadhatja. Az ember egy fertőzéstől/betegségtől simán letud gyengülni, de ez is csak a legkézenfekvőbb lehetőség, mint pl.: a lerészegedés.
A versenyzők nem hiába időzítik a top szintjüket.
Én nem tudok róla, hogy kifejlesztették volna már azt a super sportolót, akit a végtelenségekig lehet edzeni.
Az emberek képesek magukat akár túl edzeni, ilyenkor a teljesítményük nemhogy a top közelében, de nagyon alatta van.Hozzáteszem elhiszem, hogy vannak olyan kivételes tehetségek/életmódot folytató versenyzők akiknél nagyon alacsony ez a szám/lehetőség.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
tekeyagd
aktív tag
válasz Runner_fxr #49029 üzenetére
ez jutott először róla az eszembe -
MarioAna
senior tag
válasz Runner_fxr #49029 üzenetére
Rendesen megsajnáltam szegényt
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #49029 üzenetére
A hátsó sárkupac tényleg nem szép.
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz Runner_fxr #49029 üzenetére
na ilyet még nem láttam
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
Ariadne
őstag
válasz Runner_fxr #49039 üzenetére
Nem is csak gond volt vele, rengeteg váltófültörés meg teljes váltótörés volt, a nagyobb eső alatt és után sorra jöttek emberek vállukon cipelve a bringát, váltó bedarálva... A mi csapatunk itt adta fel a hősies küzdelmet, így hálistennek mindenki megúszta alkatrészre költés nélkül. Xantomas azért tudna mesélni még ezekről a dolgokról, ha erre járna...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Runner_fxr #49120 üzenetére
tudom, de nem nagyon mernék nekiesni, nem szeretnék rontani rajta. (na meg célszerszámom sincs). Úh ez már így marad amíg el nem kopik vagy szét nem sütöm. Aztán jöhet egy cleansweep.
-
dqdb
nagyúr
válasz Runner_fxr #49140 üzenetére
Régről úgy rémlik, hogy a profi versenyzők szoktak évi 30000 km körül menni, szóval tényleg 4000 ezer == 4 ezer = 4000 típusú elírás lehet.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
válasz Runner_fxr #49184 üzenetére
Scalpel pl. épp ezért nem kellene, sajnos ezekre újonnan nincs pénz, 2-3 évesen meg már ki tudja, meddig lesz rugalmas az a szénszálas rész... Mivel fogyasztói társadalomban élünk, szerintem nem sokáig.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest