Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Beköszönök ide is. Hali, megjöttem.
undefined
-
-
KaraDani
addikt
válasz ludsimon #17102 üzenetére
Nem kell 180-200 as pulzussal megálni, az nem egészséges, ezért érezted, hogy mindjárt összesel. Fokozatosan vissza kell venni egy kis levezető mozgással. Exrtémen túlhajtani meg úgysem tudod magad, a számodra max pulzust meg úgyse tudod sokáig fent tartani, max ha ostorral kergetnek (volt ilyen edzőm akinek csak ez hiányzott a kezéből )
-
Dirtyz
őstag
válasz lorcsi #17097 üzenetére
venember83 kolléga jól saccolt, 2:53 volt és volt benne 5 perc beszélgetés hazafelé a kedvenc boltomban
ludsimon: remélem nem . Nem volt gyors a tempó, pulzusra figyeltem, hogy ne legyen túl magas, ill. a fájós derekamat próbáltam kímélni...
Azt láttad volna, amikor 170-es átlagpulzusom volt 60km-en keresztül 3 órán át, azt hittem belehalok, de menni kellett...Védd a fákat, egyél hódot!
-
hakos1987
őstag
válasz Ariadne #17092 üzenetére
köszi a segítséget, bevittem szervízbe... először egy másik sráchoz, ő mondta, hogy szerinte telónak annyi, kiugrott a csavar a műanyag tartóból... korábban sem csillapított szinte semmit és sajnos hiába is állítottam. végteleníteni nem én végtelenítettem, egyszerűen sose volt végállása, pedig sokat nem tekertem rajt, talán 2-3 fordulat... ma kiderül, 4re megyek érte, bár előző szervízes srác szerint megszívhatom, mert nem lehet egyértelműen bizonyítani, hogy én tekertem túl, vagy gyári hibás
ahol vettem és ahova vittem most szervízbe, ismerősöm (szomszéd), talán megértőbb lesz.... marad a szerencse meg a bizakodás, már pedig erre nem szívesen bízok semmit....jah, fékpofáról annyit: szilikon fékpofa, mindkét szervízes srác csodálkozott, hogy ezt adta a főnök, mert szerintük trialosoknak való, és a visítással nem lehet mit kezdenki, fékpofa csere max
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
nagyúr
válasz Dirtyz #17104 üzenetére
Mennyi a max pulzusod, és mien csapásszámmal mész? Én, ha hosszabb etapokat tekerek, igyekszem 160-162 között tartani a pulzusom, nekem az a még épp kényelmesen fenntartható zóna állóképességi szempont alapján. A 170 már nekem necces lenne 3 órán át szentem. A nyugalmi pulzusom egyébként 56, a max 198.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
looser
addikt
Hahó, elnézést, hogy nem az apróhirdetések közé, de talán itt nagyobb lesz az érdeklődés Egy null kilométeres Respro Techno maszkot szeretnék eladni, mivel megvettem, hazavittem és szorul a nagy fejemen, olyan Hannibalos feeling. A légszállítása nagyon jó, de óriási megkönnyebbülés, amikor leveszem a fejemről. Szóval még bringázni sem mentem vele, csak otthon vettem fel pár percre. Az allez-nél vettem 10.700 Ft-ért, ha valakit érdekel 9.000-ért, jelezze kérem.
Köszi és elnézést az offértMás. Az alap - rücskös-terep - gumit a montimon szeretném majd valamilyen kombinált megoldásra lecserélni (főleg város, de terepen is megfogjon). Ismerős azt javasolta, hogy szerinte koptassam ezt el, aztán majd ráér lecserélni, addig is edzek a nagyobb erőkifejtéssel
A belső az mennyire fontos? Illetve láttam, hogy létezik valamiféle ragasztócsík(?!) amit a belső-külső közé tesznek, ez defektvédelem, ugye? Melyik tipust javasoljátok?Csak olvasom itt, hogy micsoda sebességekkel mentek (40-50-60! km/h), de nekem az átlag 15-20 között van, mert csak így tudok figyelni és így érzem biztonságban magam, meg az nem is olyan fárasztó
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
picur220
veterán
válasz looser #17108 üzenetére
"...micsoda sebességekkel mentek (40-50-60! km/h), de nekem az átlag 15-20 között van..."
Nem tudom, kinek milyen bringája van, de sztem inkább lejtőn él az 50-60 km/h. Nekem a saját Wheeler Pro MTB-mmel eddig sík terepen a max 52 km/h volt, de már majd megfulladtam... Ja, és fos Promax tárcsafék volt (van ) rajta, de a kanyar előtt megtéptem izomból, és 2 sec alatt leesett a tempó 20-ra. Na ezért akarok hidros féket... (ami sztem juicy 5 lesz előre, hátra még nem tom kell-e a hidro (a fékerőeloszlás miatt...)) -
Ariadne
őstag
válasz hakos1987 #17105 üzenetére
No ha már jótállási kérdés merült fel: ha 1 év nem telt el a vásárlás óta, akkor ha nem bizonyítható, ki rontotta el, kötelesek megjavítani/kicserélni! Ha letelt az egy év, akkor már tényleg bebukható a dolog, ha nem egyértelmű. Ha kell, a jogszabályokat is tudom mutatni hozzá...
mod: Bár szerintem túltekerni egyébként sem lehet, és lehet, hogy kamuznak, de a technikai részéhez nem értek igazán. Az enyémet legalábbis tuti nem lehet túltekerni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jofi81
őstag
válasz looser #17108 üzenetére
Én most cseréltem le a terepgumikat Continental TravelContact-ra Meme ajánlására. Nagyon nem bántam meg! Úgyhogy ha inkább városban használod, akkor szerintem érdemes lecserélned.
-
Ariadne
őstag
válasz looser #17108 üzenetére
Az 50-60 átlagembernek tényleg csak lejtőn játszik, a 20 körüli átlagsebesség, ha mész távot is azért, az teljesen normális. Tartósan 50-60 km/h-val nem tudom, outival lehet-e menni, de más géppel biztos nem. A bringázás azért alapvetően arról szól, hogy eljusson az ember valahonnan valahová, ott pedig az átlagsebesség jobb mutató, mint a maximális.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tr00p3r
addikt
válasz picur220 #17109 üzenetére
Szerintem ez nem bringafüggő. Nekem montim van és a félterep 1,9-es Conti Double Fighter II külsőkkel mentem általában 26-30 Km/h-val (átlag sebességek) a városban. Amióta ezeket a keskenyebb 1,6-os full slick Conti Sport Contact-ra cseréltem megyek 33-38 km/h-val, de van, hogy nagyon belehúzok, akkor a 40-42 is megy közepes távokon.
A sebesség inkább erőnlét, kitartás, áttét és a gördülési ellenállás kérdése szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Jofi81 #17111 üzenetére
Nem is olyan rossz. Még lehet jobb választás lett volna Land Cruiser helyett. Egész szép a futófelülete, jó lehet aszfalton. Esőbe a felület miatt gondolom nem annyira csúszkál. A Land Cruiser-el óvatosan kell közlekedni esőben.
A súlya mennyi, mert nem találok róla semmi infót?[ Szerkesztve ]
undefined
-
tr00p3r
addikt
Kezdhetek gyűjtögetni: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #17114 üzenetére
Nekem is Land Cruiserem van, most aszfalton használom, de szerintem nagyon rossz erre. Amire választottam, tehát cross bicóhoz képest a lehető legrücskösebb, montis túrákra, arra megfelelt. Persze nyomába sem ér egy normál bütykös montis külső tapadásának, de cross bringákhoz nincs nagy választék terepgumikban, mert hát ugye nem arra találták ki őket. Viszont most mihelyst lehet, le kell cserélnem valami slickre, mert állandóan aszfalton lassúnak érzem nagyon.
Igaz defektem nekem sem volt vele sosem, pedig már vagy két éve biztos fenn van.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
válasz Ariadne #17120 üzenetére
Erre kíváncsi leszek.
Ha lecserélted kérlek szólj mennyivel lett jobb a gördülés. Nagyon kíváncsi vagyok rá.
Lehet eladom akkor a kettőt és veszek valami slicket.
Ezt néztem ki régóta, de rábeszélt a Ridebike-os a Land Cruiserre.
Már meguntam a szarakodást, otthagytam a ridebike-ot. A garanciális javítást is leszarták...
Meg mikor én megemlítettem, hogy olyan gumiköpenyt akarok ami könnyű súlyra és könnyen gurul, erre azt mondta, ő nem tudja a súlyát, azt rögtön rávágta a Land Cruiser-t, hogy ez jó, jó....
Azóta nem voltam és soha nem is megyek arrafelé.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #17122 üzenetére
Félre ne érts, egyébként jó kis külső az, ha vegyes használatban van, végülis semi-slick kategória (szerintem), erdőben nagyon jól megvoltam vele pl.. De csak aszfalton használva nem tartom igazán jónak. Persze szólok, ha kitaláltam, mire cserélném, és meg is van. 500 g körüli vagy alatti, jó defektállóságú cuccnak kell lennie, de az olcsó másodosztályú Contiktól fázom egy kicsit...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tr00p3r
addikt
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #17121 üzenetére
Hát nem tudom, nem tudnék elrugaszkodni attól a begyöpösödött meglátástól, hogy a bicikli az aluból van, műanyagból a gyereknek veszünk. Persze biztos csodás élmény egy ilyen könnyű bicó, de milliókat egy olyan bringáért, ami messze nem olyan tartós, mint egy aluvázas, ahhoz nagyon sokszor meg kellene hogy legyen az ára a bankban, hogy megvegyem. Persze ha dobják, elkapnám azért.
mod: Bár 29"-essel asszem elég sok emelkedőn tolni kellene. Amikor élőben láttam néhány srácot 29"-esekkel, igen megdöbbentően hatalmasnak tűntek azok a kerekek, és mondták is, hogy megindítani azért nem egyszerű, de persze utána szépen "simítja" az utat.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jancsi
aktív tag
válasz ludsimon #17122 üzenetére
Ilyen gumi esetén azért számolj azzal is hogy kegyetlen nagyot lehet vele esni síneken és szennyeződött úfelületen, főleg kanyarba és ha esik.
Ha nagyon aszfaltozni akarsz akkor lehet nem a monti a legmegfelelőbb, 28-as kerék max 32-es gumi, azzal már lehes suhanni.tr00p3r
A jelzálog még a kisebbik gond lenne, egy ilyen gép beszerzése szerintem simán elfogadható mint válóok. Amúgy szép darab
Nincs ötletetek olcsó 15-17mm-es 622-es felnire, eddig 3-4k/db áron találtam amit kicsit sokallok a városi gépre.
-
Ariadne
őstag
válasz Jancsi #17127 üzenetére
Haha, valóban, nálunk aztán tuti válóok lenne - ha a párom nem kapna egy másikat.
Jól értem, amit írsz, hogy 28-as keréken slickkel kevésbé csúszik el az ember, mint montin slickkel? Valahogy nem áll össze a kép. Vagy bütykös, de keskeny külső kell a gyorsasághoz? Egy Schwalbe Kojaktől azért tartanék, de egy ilyen vízelvezetős slick is, mint a linkelt annyira csúszna crosson is?
tr00p3r: Az árakat elnézve szerintem én is kipróbálom, próba szerencse. 3-4k-t nincs kedvem adni darabonként egy mindennapos használatú külsőre...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jancsi
aktív tag
válasz Ariadne #17128 üzenetére
A 28-as is csúszik ha slick, de telán amiatt hogy keskenyebb nehezebben fut fel a vízre. Egy montit nem könnyű olyan fürgévé tenni, mint egy 28-as 25-28mm-es külsővel rendelkező gépet. Én a városi gépemen Maxxis Fuse-t használok [link] nem sok mintája van, de elég rendesen tapad, szárazon és nedvesen is, de esőbe mindig félek vele a villamossineken kanyarodni.
Ezekkel az aránylag széles slick gumikkal az a próbléma hogy nem hasítják szét maguk alatt a szennyeződést mint a kisebb gumik hanem felfutnak rájuk.
Még az összetétel is elég kritikus, a Fuse-t egy V-fékkel jobban lehet fékezni mint a montimat terepgumikkal tárcsával, egyszerűen brutálisan fogja az aszfaltot, a hátsót lecseréltem egy másik típusra mert kicsit kopottas volt, 3 hét után visszaraktam a kopottat, mert még az is jobban fogott mint amit vettem helyette.
Reményeim szerint pár napon belül lesznek új kerekeim a városi gépbe, és akkor tudok csinálni egy 28-32mm futóéles vs. 23mm slick összehasonlítást. -
Xantomas
őstag
válasz Jancsi #17127 üzenetére
Nézz be a Bajnokba. Szerintem van még Altrix spiderük 2k környékén.
Tegnap megfáradt a fixim kormányszárának a csavarmenete. Kuka, cserélni már nem fogom, így is rohadt nehét volt beszerezni mai 26mm-es befogóval rendelkező alapméretes stucnit.
Nincs valakinek ahead-es 1"-os outi villája, és hozzá kormányszára, 26-os befogóval?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
tr00p3r
addikt
válasz Ariadne #17128 üzenetére
Tapasztaltból mondom, hogy nincs baj a b-kategóriás darabokkal. Double Fighter II-őt nagyjából 2 éve használom, szinte alig kopott valamit. A Speed King-gel voltam tavaly maratonozni és sosem volt gondom illetve defektem. A Sport Contact nagyjából egy hónapja van fent, és csak jókat tudok eddig mondani róla. A lényeg, hogy Te válaszd ki őket. A DFII volt asszem 1500 vagy 1800 / db. A Sport Contact 1600 / db. A SK is olcsó volt, de nem emlékszem mennyi pontosan.
-
hakos1987
őstag
válasz Ariadne #17110 üzenetére
nah, előbb hívtam őket, hogy mire jutottak... szerencsére ismerős, így nem kezdett bele, hogy túltekertem-e a csavart, stb... mondta, hogy fel kell küldeni gariba, mert tönkre van rendesen... nem volt kérdéses, hogy garanciális... szerinted mennyi ideig fog tartani? sajna rengeteget használom a bicajom, és nem nagyon van más alternatíva (tegnap is gyalogolhattam haza melóhelyemről.... )
remélem 1-1.5 hétnél nem lesz több mondta, hogy a hátsó agyat is zsírozni kell, az mitől van és milyen jelenséget produkál? 1000 km van a biciklibe, és nincs fél éves....Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
dunc
nagyúr
Sziasztok ma mentünk a párommal egy kicsit volt benne országút,és terep egyaránt,sajnos túra végén ellenöriztem a kerékpárom és a hátsó kerékbe lett egy picuri 8-as kb 1mm-t tánglizik a kerék,most szaldjak centiroztani,vagy várjak vele amikor kicsit nagyobb lesz,illetve mennyire van hatással a fékhatásra? (v-fék)
-
venember83
nagyúr
Tudtok javasolni könnyű és kényelmes nyerget XC-re? Köszönöm.
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #17136 üzenetére
Én ezt nézegettem. Biztos nagyon kényelmes, mint egy fotel.
undefined
-
Noddy
senior tag
Ezek közül szerintetek melyik a legtűrhetőbb amatőr versenyzésre, túrára, azt tekintve hogy 150k a plafon és úgyis fejlesztve lesz, tehát maga a váz és a teló a lényeg (de valszeg a teló egyből cserélve lesz, ha vásárláskor megoldható, egy jobb típusra). Ezek vadi új bringák, amik Szegeden beszerezhetőek, ha használtat mondotok, akkor az csak később lesz aktuális egyelőre csak tapogatózok.
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
KaraDani
addikt
Egy kis véleményezést kérnék.
Memétől fogok venni egy pár éves KTM Legerro Crost :
KTM Leggero Croos 56cm
Sr Suntour T970 villa
XT hajtómű, első+hátsó váltó, váltókarok
LX agyak, DT fekete küllők, KEBA felnik
Ritchey Speedmax Comp külsők 700*35
Ritchey Pro kormány, kormányszár
Ritchey WCS szarv, szivacs markolat
Kateem könnyített nyeregcső, Selle Italia TransAM nyereg
Avid SD7 fékkarok
Avid SD7 v-fék
fém pedál11,5kg
Beszéltünk egy telócserét is, egy Rock Shock Dart 3 -at ajánlott, egy BB7 tárcsával előre.
Nekem tetszik is az összeállítás, kérdésem az lenne, szerintetek érdemes Cross bicóra jobb telót pakolni? Alapon a bringát 90k körül kapnám, telócsere után, elől tárcsásítva 120k körül. Alapból rábólintottam, mert elég bő keret volt rá, de most ez kicsit szűkült sajnos, és eléggé kigazdálkodós lenne a 120k. Nah ki mit mond, sokkal jobb lenne egy ilyen telóval, mert ha igen megoldom. -
Ariadne
őstag
válasz venember83 #17136 üzenetére
Félve mondom, Specialized Avatar Gel. Sokan használják körülöttem nagy megelégedéssel, egy baja van - mocskosul drága. Használtan kifogva viszont megéri, de általában nagyon hamar el is viszik, ha valaki meghirdet egyet. Létezik kétféle méretben, 130 és 143 mm széles.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Xantomas
őstag
válasz Xantomas #17130 üzenetére
Szereztem alu villát, féket, kormányszárat, de 1"-os ahead-es fejcsapágy csak Chris King volt, 20E-ért. A villa, kormányszár, fék együtt volt annyi
Így most csapágyat keresgélek, valami ajánlás van? Nem szeretnék iparit, inkább tűgörgős kéne.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Kickass
őstag
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #17146 üzenetére
Még egy ellene. Az egy montis villa, ráadásul nehéz, mivel a Dartok nem levegősek - megnéztem, ez a villa 2263g súlyú a gyári adatok szerint, és az egész bicó 11 most... Egy merevvillával jobban járnál, irtó könnyű kis gép lenne, aztán legfeljebb később kapna valami korrektebb cross-trekking telót.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #17149 üzenetére
No kikerestem, nekem mit ajánlott olyan ember, akiben nagyon bízok, hogy ismeri a dolgot. Ez a Suntour egész korrekt jószág, csak állítólag drágáért adják, meg kevés helyen.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest