- bambano: Bambanő háza tája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Aktív témák
-
chop
őstag
válasz
sasa311 #4968 üzenetére
Igen, irtam is kettovel elobb, hogy megtortenhetett, hogy nem vilagitott, csak akkor, amikor meglatott engem, azaz a szembejovot, hogy az vilagit, es ekkor kapcsolt, hogy nala valami hianyzik. Az utkozes elottrol van a fejemben egy kep, es akkor egett a lampa. Aztan a csattanas. Ennyi.
Naja, vannak ilyen szarhaziak. Es megis, hogy gondolta amugy? O megy beled es te fizetsz?.. Eleg erdekes lett volna. -
chop
őstag
válasz
sasa311 #4966 üzenetére
Igen, balra nem huzodok le. Jogos.
Ami rejtely, es nem ertek, hogy miert nem lattam, hogy jon szemben valaki. Nem tudom.
Nem allitom, kicsit en is sarosnak erzem magam a buliban, de abban biztos vagyok, hogyha nem reszeg, akkor ki tudott volna kerulni, mert mar szinte leertem az utrol. Es akkor itt jon az a kepbe, hogy tulajdonkeppen ''befejeztem a manovert'', amikor koccantunk. Nah, mindegy, varom az idezest
Szerencsere senkinek nem lett senki baja, es ez a lenyeg. -
Kokkantas
senior tag
válasz
sasa311 #4776 üzenetére
Én pl szinte mindig tükörből tolatok. Amikor vezetni tanultam akkor is ezt tettem jól le is b*szott az oktató, apám viszont azt mondta hogy használjam a tükröt.
Sajnos azt tapasztalom, hogy az olyan embereknek sem megy a tükrös manőverezés akiknek már több évtizede van jogsijuk. (Ez szerintem szomorú)
[Szerkesztve] -
-
amargo
addikt
válasz
sasa311 #4416 üzenetére
Én úgytudtam, hogy változtak, bár könnyen meglehet, hogy nem (ezt erőssen kétlem). Az hogy az elve nem változik valaminek nemjeleniti azt, hogy nem lett teljessen más. Igazából nem vagyok jártas a robbanó motorokban, de úgy tudom, annó az 50 km/h is sok volt, ma már nem, elvileg az elvük ugyan az, hol a diffi?
Lehet túl szabad gondolkodású vagyok. De nem értem lécci magyarázzátok el. Én gyanítom szerény tudásommal, hogy nem úgyan abból az anyagokból gyártyák ami mai motorokat, mint annó.. sőt van egy olyan sanda gyanum, hogy jobban össze vannak csiszolodva már az alkatrészek. Vagy nem? Komolyan nem értek ehez és lehet egy tév hitben élek.
#4419 válasz engen meggyőz. Komolyan ilyen pancser az motorgyártó technológia még ma is?
[Szerkesztve] -
DM-Fan
nagyúr
válasz
sasa311 #4402 üzenetére
Én sem értem, pedig akkor sokkal több bőrt le tudnának húzni a jónépről, mert egy csomó embernek nem sikerülne elsőre. Én simán megcsináltatnám a full pályát a vizsgán. Minek gyakoroltatják, ha utána nincs kontroll? Hogy majd a forgalomban derüljön ki, hogy ja, nem is tud kanyarodni. Kész röhej.
-
DM-Fan
nagyúr
válasz
sasa311 #4395 üzenetére
Nem feltétlen arra gondoltam, hogy nem 15 cm-re állsz meg a járdától, hanem mondjuk 25-re, mert ugye ez nem igazán nevezhető hibának, hiszen a 30-as tűrésbe bőven belefér.
De mikor én tanultam anno, akkor egyesek úgy mentek át a rutin vizsgán, hogy igazából be sem tudtak farolni két autó közé, csak mákjuk volt, mert nem azt húzták.
Na mondjuk én ezektől félek, mert nagyon nem szeretném, ha majd az én autómnak nyomná meg a lökhárítóját, mikor már az utakon garázdálkodik.
Arról nem beszélve, hogy egy csomóan nem tanulják meg rendesen kezelni a váltót és szenved alattuk a kocsi.
A kormányfogás meg úgyis kialakul mindenkinél, valakinél túlzottan is lazára sikeredik.
[Szerkesztve] -
jerry311
nagyúr
válasz
sasa311 #4305 üzenetére
Ha így gondolod, ám legyen.
Minden jogod megvan hozzá, hogy saját magad módján értelmezd vagy magyarázd (félre), amit írtam. Sem kedvem, sem kötelességem, támadhatatlan, egyértelmű formában postolni, magyarázkodni.
Ha már itt tartunk teszek rá még egy lapáttal. Mobiltelefon vs vezetés. Egyértelműen elítélendő, headset vagy kihangosító nélkül (de még akár azzal is). Akinek van pénze autóra annak legyen pénze headsetre vagy kihangosítóra. Minél drágább az autó annál inkább. Mégis nekem van headsetem, aki egy 10 éves koreai csodát vezet, nem a szomszédnak, aki vett egy zsír új Passatot (és vezetés közben szépen kézzel a füléhez szorítja a telefont). -
-
DM-Fan
nagyúr
válasz
sasa311 #4191 üzenetére
Láttam én már autópálya mellett bóklászó illetőt is (majdnem szívbajt kaptunk), szóval soha nem tudhatod!
Miért, lakott területen kívül nem lehet élet, meg nem lehet terepakadály, amitől nem látsz?
Különben meg nem velem kell vitatkozni, hanem a rendőrrel, meg a bíróval, mikor már megtörtént a baj. Nagyon máshogy állnak az emberhez, hogyha nem volt vétkes. Én csak ennyit mondok. Tőlem mindenki úgy vezet, ahogy akar, csak a bökkenő az, hogyha mondjuk én, vagy valami ismerősöm jár arra, akkor engem, vagy őt lapítja ki, szóval mégsem annyira magánügy.
[Szerkesztve] -
DM-Fan
nagyúr
válasz
sasa311 #4186 üzenetére
Na igen, de tudod van hülye ember is (nem biztos, hogy tehet róla), meg van részeg is (aki ugyan tehet róla), de akkor meg méginkább a tiéd a felelősség. Nem véletlenül született a kresz, és nem véletlenül kell azt mindenkinek mindíg betartani, mégha néha hülyeségnek tűnik is. Külöföldön, ahol mondjuk van is közlekedési kultúra, nem úgy, mint nálunk, hasonló mentalitással nem sokáig lenne jogsija az illetőnek.
[Szerkesztve] -
DM-Fan
nagyúr
válasz
sasa311 #4181 üzenetére
''Ezek után már csak az marad, hogy eléd ugrik valami állat, akkor meg tropára törik az autó, amit a delikvens meg megérdemel...''
Igen, csak ezt utána rendezd le magadban lelkileg, hogy megöltél valakit, ráadásul a Te szabálysértésedből eredt, és majd jól gondolkozhatsz rajta a sitten. -
tiv61us
őstag
válasz
sasa311 #3962 üzenetére
Sorbaallas itt is van de 1 db irodaban dolgozik mondjuk 20 emeber/lehet 30/, es ez nem egy kis varos /cca Eger nagysag lakossagszamra, talan nagyobb is/ ezek ott helyben vizsgaztatnak, forgalomban is, van nekik computeruk meg egy olyan ketyere ami tud csinalni plasztiklapot, es szepen elintezel mindent egy helyen
idopontot sem kell kerni, ha peched van akkor ott ulsz mondjuk egy orat
Az en jogsim az elmeleti vizsgatol, a gyakorlatin at a kezembekeruleseig olyan 3 orat vett igenybe.
ps. hat ha mar eccer levizsgazott nana, hog akar vezetni, ki ne akarna?
[Szerkesztve]
azt mar nem is mondom, hogy Flordaban 45 mph a sebesseg itt meg 35 varosban es ezt kicsit elfelejtve vegig 45- korul mentem a vizsgan, a biztos allandoan csak mondta, lassabban lassaban, nem ertettem mi vn asztem fel a stilusomtol, aztan rajottem, mikor deadta a jogsit akko is csak annyit mondott, minden OK de kicsit lassabban
/elkepzelem ha otthon atleped a sebessget/
[Szerkesztve] -
amargo
addikt
válasz
sasa311 #3926 üzenetére
Én most vagyok valami 85környékén, pedig vettem plussz órákat is valami 8at. Meg most a pót forgalom valami + 14e. Minden elsőre ment eddig, de forgalomtól beparásztam így múlt hét nagyhavazásában, de jobb is így, aki parázik ne engedjék ki! Csak így nevelik az emberbe, hogy nyomjon le minden gyíkot a pályáról. Bár még most sem tenném. De nem árt a magabiztosság
ami most már meg lesz!
-
amargo
addikt
válasz
sasa311 #3924 üzenetére
Én még valami kedvezménnyel kezdtem, így -20 val kevesebb, vagy ilyesmi. De pótórával már így is 100nál vagyok szerintem. Nem drágák ezt annyira nem tudom 2000/óra azt hiszem máshol is így van. Hmm nem is nekem még valami 1900/óra a díj.. de mindig 2000-et fizetettet ki.
Tényleg az SZJA visszaigénylést tudja valaki, hogy van? Mert a szerződésben olyat írnak, hogy csak az évig befizetettet tudom vissza igényelni. Tehát 2005ben kezdtem most 2006van, akkor csak amit 2005ben fizetem be azt tudnám vissza igényelni, ez OK de jövőre az ez évit? -
biker
nagyúr
válasz
sasa311 #3520 üzenetére
kollégám saját C3-asán gari után egy hónappal halt be egy 160ezres alkatrész, volt a kocsiban 36e km.
megfelelő hozzállás kérdése, de a végén az alkatrészt megkapta ingyen, és a javítási költséget (26k) kellett csak kifizetnie.
A corolláján a vvti fogaskerék ingyen volt totál, gariidő alatt.
ex-főnököm fordjában gariidő alatt a gyári akkumlátor szarrá ment, NEM volt garanciális, mert....... ez a másik oldal -
biker
nagyúr
válasz
sasa311 #3507 üzenetére
''de ha én vagyok a hibás akkor nem tom mit fizet a kaszkó (a sima semmit, ezt tudom).''
hát, a casco pont akkor fizet, ha te vagy a hibás, nem szóltak???
a többit pl divot elmeséli
''Hitelre sosem vettünk semmit, továbbra sem szeretnénk, részletre is csak ha muszály. ''
jéé, nálad a hitelre és a részletre nem ugyanaz? és ezt így hogy? -
biker
nagyúr
válasz
sasa311 #3496 üzenetére
2: annál gazdagabb ember nincs, mint aki sajnálja a pénzt biztosításra, és itt a pont a mondat végén. mentem már le a kocsihoz, és láttam, hogy le van kromofágozva. mi a jobb? a ''b+ ugrott a nyaralás ára'' vagy a ''mehetek a biztosítóhoz, a dolgom helyett''? a 2.ra szavazok. vagy a kutyás eset, ott se fizet helyetted más.
de tudod mit, ne köss a lakásra se biztosítást, mert úgyse ég az le.
ki nem sz....ja le, hogy mennyi? olcsóbb, mint egy új autó... szerintem legalábbis...
de a te kocsid elé sose megy kutya, őz, sose esik majd rá tégla, és csak olyan eseted lesz, hogy a másik fél fizeti a károdat, és sose lopják el, és stb értem, jó neked... -
tusi74
őstag
válasz
sasa311 #3468 üzenetére
Mert amit a használtautók között láttunk az elkeserítő volt. Még Kaposvárra is leutaztam autót nézni. Borzalmas volt. Amilyen alvázak, küszöbök voltak... Vittem mindig autószerelőt, aki azonnal rátapintott mi hol rohad. Rájöttem, hogy egyszerűen nem éri meg. Mert egy csomót kell rákölteni, hogy valami emberi formája legyen. Ez pedig most nagyon kedvező volt. 2 millió 2-ért ''régi'' Clio szervókormány, klíma, elektromos ablakemelő, állítható kormány, magasságában állítható vezető ülés, 4 légzsák, metál. És az ENYÉM lesz, mégha meghúzom is. És jópár évig én nem akarom eladni, tehát engem ez az ''értékvesztős'' magyarázat nem érdekel. Ja és 4!!! év teljeskörű garancia.
[Szerkesztve] -
biker
nagyúr
válasz
sasa311 #3468 üzenetére
és ha megtöri? akkor ki lesz javítva.
használt autónak meg így is, úgy is csökken az értéke, tök mindegy, hogy 2 év múlva karcmentesen adja el 1milláért, vagy teljesen kijavítva, de egyszer törve 950k-ért, nem?
legalábbis új autót inkább elvisz az ember rendesen javíttatni, mint egy öreget, és ha gyárilag javítják, akkor meg nem mondod, hogy törve volt.
a 3. pont: új autóra olcsóbb a casco és a hitel, mint egy használtra, és a cascora meg olcsó javíttatni.
mondjuk én ezért vennék új autót... -
tildy
nagyúr
válasz
sasa311 #3468 üzenetére
Én sem értem, de ezaz ő dolga. Párom annak idején azért vett szamarat, mert ha töröm, akkor inkább azt törjem , mint valami vadiújat. (sikeresen meg is törte a bal ajtót, rögtöna második nap.... Pedig neki akkor már a háta mögött, vagyis inkább a lábában volt volt 3000 km...)
-
tusi74
őstag
válasz
sasa311 #3424 üzenetére
De az autót én fogom elhozni a szalonból. Legalább hazáig vigyázzanak egy kicsit rám. Most inkább azon bosszankodom, hogy keddig-szerdáig honnan szerezzek. Dunaharasztin (Dél-Pest, XXIII. ker. mellett) lakom, mondjuk emberi távolságba még el is mennék érte, de a XIV. kerület sajna a város másik fele.
-
biker
nagyúr
válasz
sasa311 #3046 üzenetére
- a kép valóban egy corolla, éles a szemed
azért tettem ide, hogy legyen hasonlítási alapod, hogy egy ilyet 35k-ért fényezni drága vagy sem. ne haragudj, fingom sincs az adott vectra lököséről, hogy mekkora, de nincs 2x-es méretbeli különbség sztem.
ezen a vacak autón talán 10%-al kisebb az első lökös mint a hátsó
- másik, ha rámgurulnak (esetemben megtoltak hátulról, ugyanaz) akkor a károkozó fizet mindent. Ha meg nem azt kérik, hogy a végösszeget fizesse a biztosító, hanem megegyeznek egy összegben, magára vessen mindenki.
ilyenkor szemléztetek, felvetetem a jegyzőkönyvet a biztosítónál, majd a szervíz kihívja őket pótszemlére ha kell (igen, ezért is jó a szakszervízm szerződött biztosítós mind), és a végösszegen az áll: ........Ft, melyből az üzembentartó/tulajdonos fizet: 0Ft
az más tészta, mikor egy szarrá tört autót akar valaki jó pénzből kihozni, és a biztosító meg nem, és elkezdődik az alku (nálunk is csinálta a régi szervízes a kocsijával), nem jött be. de egy lökös ütésnél nincs sok kérdés. -
biker
nagyúr
válasz
sasa311 #3043 üzenetére
namost ha belémjönnek, akkor 100% térítéssel van a károkozó, felénk legalábbis, én 0.0Ft-ot fizetek a Toyotának, mindent küld a biztosítónak.
ha casco-s, más kérdés.
én biztos nem állnék neki lököst szerelgetni, főleg, hogy a corollának a lökösét olyan rejtett helyeken rögzítik, hogy meg se találtam volna, csak láttam hova nyúlkálnak.
ha casco-s lenne, akkor meg szintén tök8, mert ha jól rémlik 10%/50k a kocsinkra az önrész, tökmindegy, hogy 60-80-120k a számla, 50-et le kell tenni, megint nem értem, miért jobb olcsó helyen csináltatni
de azért arra csenben válaszolhatnál, hogy metált fújnak-e 15k-ért, mert érdekelne, erről mélyen hallgatsz
csak hogy méretileg lásd mekkora elem, tessék egy kép hátulról
[link] -
Melody
csendes tag
válasz
sasa311 #3037 üzenetére
Ez érdekes.... Mi egy Fiat Bravo-n szerettük volna, ha a a hátsó szélvédőhöz tartozó csomagtartó ajtót lefestik és újra fényezik.
Elég sok helyen jártunk, 1 elem 25 k alatt sehol nem volt (se pest se vidék).
Aztán teljesen véletlen egy rokonunknak kölcsön attuk az autót, és 3 hónap használat után mondta, hogy van egy ismerőse, aki lefestené és fényezné az egész autót, kikarosszériázza 80 e-ért!!!
Összesen 130 volt a kocsi, teljes festéssel és fényezéssel, ÚJ szélvédővel, tetőantennával és oldalsó díszlécekkel, színre fújt tükrökkel, új kilincsekkel.
Gyönyörű lett, szerencsénk volt!
De mondom, ez baráti ár volt, máshol 25-40 közt mondtak 1 elemet..... -
biker
nagyúr
válasz
sasa311 #3037 üzenetére
eredeti alkatrészt kérek, miért spóroljak a károkozó biztosítójának?
akkor mesélem, jó?
- egyéb karosszériamunka: levenni a lökhárítót, és a takaró elemeket majd visszarakni, vagy ezt nem karosszériás csinálja?
- csak a metálfényezése volt a corolláék 35k körül ha jól rémlik.
nagyon kérlek, mielőtt fikázol mindent, nem mindenki a sarki pistabácsinál javíttat utángyártott meg bontott alkatrészből, és zsoltika lefújja szprével, hanem elviszi márkaszervízbe, és eredetit kér bele, mert nem azért vette 4milláért azt a kocsit, hogy egy pöcs összetörje, és utána dzsunka szarokkal legyen telepakolva
mellesleg megnézném a 15k-s lökös festést, mikor a régi biciklim festése volt 15k 6éve, mondjuk az 3rétegű gyöngyházra -
DigitXT
félisten
válasz
sasa311 #3037 üzenetére
Utángyártott Vektra első lökhárító 25K
És mondjuk jobb hátsó lámpatested hogyért van?(Kitört a burából egy darab, és állítólag csak egyben cserélhető.
A kocsi amúgy 10+ éves: nem mai darab.
)
[MÉGOFFABB]
Mod: utálom, amikor átlóg egy smiley, meg ilyenek, miért nem lehet WYSIWYG?
[/MÉGOFFABB]
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
biker
nagyúr
válasz
sasa311 #3031 üzenetére
jó, majd szólj ha van a készleteteken olyan, hogy
- fényezés munkadíj
- metál festék ára
- egyéb karosszériamunka
gyanítom nem tudsz ilyet mondani...
de pl azt tudom, egyszer reccsent egy Ford müanyag lökhárító, első, alba osztály, az is hasonló árú volt + lökhárító volt vagy 40k -
csongi
veterán
válasz
sasa311 #3006 üzenetére
''kézifékes indulás meg szvsz rémálom. Tildy jól csinálja, olyan lejtő nincs, amin nem lehet lábfék + kuplungjáték és gázzal elindulni.''
Na ezt azért nem lehet így kijelenteni. Ez autó tipustól is függ. Azért meredekebb emelkedőn nem árt a K fék használata.
biker: Amikor én vizsgáztam akkor a Tisza L Krt még a régi állapotában volt. Ahol nekem kellett megfordulni Az a fürdő előtt volt. A dugótér felé haladva, a Kossuth L sgt előtti kisutcából kellett jobbra kikanyarodni és egyben megfordulni. Ahogy kikanyarodsz jobbra kb. 30Méter és buszmegálló és megállni és várakozni tilos tábla van kirakva. Tehát a 30 méteren kellett sávot váltani és megkezdeni a megfordulást. Ezt csúcsba mint, tanulóvezetőnek nem könnyű feladat. -
biker
nagyúr
-
zsiga667
addikt
válasz
sasa311 #3006 üzenetére
Nem baszom szét a kuplungot, mert nem arról beszélek hogy egy piros lámpát várok végig így, hanem pl. dugóban, amikor csak 2-3 másodpercre kell megállni, stb. Erre tipikus példa az említett Élessarok és Hungária körúti aluljáró. Ha hosszabb ideig állok, természetesen rálépek a fékre.
A budai durvább lejtőkön viszont nincs esélyem elindulni kézifék nélkül, mert gáz nélkül nem bírja el az 1,8-as benzinmotor a 1,5 tonnás Vectrát, és mire leveszem a lábam a fékről és nyomok neki egy kis gázt addigra már le is fulladt. Persze egy kisautóval vagy egy dízellel simán elképzelhető.
A lökhárítóval meg nem basztak át, ennyi az ára. Haveri alapon csinálták (ismerős), így csak az alkatrészt kellett fizetni, a beszerelés még lett volna vagy +20k, sajnos a Renault szakszervíz ilyen. -
tusi74
őstag
válasz
sasa311 #2937 üzenetére
Az enyém, meg 1 napra csak egy forgalmi vizsgát tesz, és kb. 2 órával hamarabb odahív, és a szó szoros értelmében TELJES PARTNERED a vizsgán. Olyan, mintha a legjobb barátod lenne, és jó az a szóhasználat, amit mond, VÉGIGCSINÁLTUK. A szó szoros értelmében. És azt mondja, hogy ő minden tanítványával így van.
Mod: Nem pedálozik, egyszerűen érzed előtte, közben végig, hogy VELED VAN, és ez baromi jó érzés.
[Szerkesztve] -
$
tag
válasz
sasa311 #2668 üzenetére
De van, csak a Skodán az a baj, hogy a gázpedál álló, a fékpedál meg függő elhelyezésű, ezért hosszabb idő átrakni a lábam, és a kézifék meg úgyis a kezemben volt. (a vezetési stílusomhoz hozzátartozik a kézifék rendszeres használata
) És azért adtam padlógázt, mert kb 100m-t kellett tolatnom, és imádom a 30-cal tolató autó hangját
Ja és azért csúszott le a lábam a fékről, mert tiszta dzsudva volt a lábam a hóeseés miatt, szóval ilyen sajnos máskor is megtörténhet
[Szerkesztve] -
jerry311
nagyúr
válasz
sasa311 #2663 üzenetére
Én sem értem teljesen, mert a vizsgák tényleg nappal vannak, meg általában lakott területen.
Ez kb. olyan dolog lehet nála lehet, minthogy mivan ha egyszerre gyullad ki a töltés- és az olajnyomás lámpa, na meg hirtelenjében felmelegszik a hűtővíz is.
Válasz: elszakadt az ékszíj. (nem kérdeztem vissza mi köze a főtengelyről hajtott olajszivattyúnak az ékszíjhoz...) -
róland
veterán
válasz
sasa311 #2386 üzenetére
Ahogy annak idején oktatóm mondta: Nem profi vezetőket képeznek, hanem arra tanítják meg a tanulókat, hogy biztonságosan el tudjanak indulni, haladni a forgalommal és megállni a gépjárművel.
Aki nála tanult, ha normálisan vezetett és ő azt mondta, hogy most már vizsgaérett, nem is nagyon buktatták meg a vizsgabiztosok. Én olyannál mentem át aki előttem pár embert már meghúzott aznap. Nekem is volt hibapontom, mint minden kezdő veeztő követtem el hibát, de nem olyat, ami veszélyhelyzetet idézhetett volna elő, meg persze azon a bizonyos határon belül maradtam a hibákkal. -
Robika37
csendes tag
válasz
sasa311 #2335 üzenetére
könyv irta mondom frankón ,csaj meg rángatta a kocsit vagy 100 m-t a padkán meg az árokban
(Inkább mélyedés, mint árok, kb 25-30 cm) utánna tudott megállni......lehet hogy volt több
is az útja)
könyvet olvastam nála( mer tök ideg volt kérdezgette mi lehet a baj?) , a mentős meg nem tudott ráállni irányban az autóra mert keske4ny volt az út ugyhogy rája értem akko..... -
zsiga667
addikt
válasz
sasa311 #2276 üzenetére
Nem magát a rendszámot, csak a rendszámtábla nemzeti jelöléseit (pl. EU-s táblánál az ország betűjelét) kell figyelni. És szerintem a válasz igen, mert még biker se tud ilyen faszságot csak úgy magától kitalálni.
Bár hogy mi értelme van azt nem tudom. Arra tudok esetleg gondolni hogy a külföldi autóssal óvatosabban kell bánni, mert nem ismeri az adott ország szabályait és vezetési szokásait. Pl. egy magyar autós ha villog akkor az azt jelenti hogy elsőbbséget ad (kereszteződésben, természetesen ha a belső sávban villog mögötted, kicsit más jár a fejében...), az olasz meg figyelmeztet hogy ''Vigyázz jövök, ki ne gyere elém!''.
-
csongi
veterán
válasz
sasa311 #2132 üzenetére
Annak kellet volna lennie. Aláírós. Én 3órát vártam a okmányirodán és csak azért foglalkoztak velem mert volt protkom,és 1 hétre jött meg a papír. Emlékszem rettenetesen boldog voltam. Egyébként én szigorrúbban venném a eü-t, csak másként. Sajnos egy pár balesetet már láttam és meg is álltam egyszer kétszer, és nem tudják az emberek hogy mit lehet tenni, mivel lehet a legtöbbet segíteni. Nem mondom hogy operáljon a helyszínen, de.... egy ütőeres vérzést azért szorítson el ha van hozzá gyomra. Én hálás lennék ha valaki így mentené meg az életem.
-
Melody
csendes tag
válasz
sasa311 #2106 üzenetére
Hmm. EÜ vizsga nálam a következőképpen zajlott:
Csepel Vöröskereszt, bemegyek, voltak vagy 20-an akik még vártak, leültem és vártam a soromra. Feltűnt, hogy nagyon gyorsan fogynak a vizsgázók és mindenki vigyorogva jön ki..
Aztán én is sorrakerültem, ugyanúgy 3-an, 1 srác, meg 2-en csajok.
Mi lányok gyorsba megcsináltuk a stabilt 1máson, meg a babafújást.
A srác addig az elméletet próbáltam. Szegénykém totál izgult, habogott jobbra-balra.
Félreállították, mi húztunk, nekem kötözni kellett (törött kart), mondták, hogy kössem be a srác karját, addig a másik lány ''felelt''. A srácnak közben gyorsba elmondtam mit mondjon, aztán én elmondtam a magam elméleti részét, átmentem. A másik lány is.
A srácot elővették, NEM TUDTA ELMONDANI amit 2 perce mondtam
(vérző beteg, hogy akadályozod meg az ájulást?) nagy nehezen kinyögte amit kell,
minket kiküldtek.
Még készülődtem kijött a srác. Megkérdeztem, átment.
Azt mondta, megkérdezték, mit tud perfect elmondani. Ő azt mondta bármit, csak nagyon izgul, kicsit hagyták lenyugodni kérdeztek mást, elmondta, átment.
Ezzel csak azt akartam leírni (kissé hosszan), hogy nálam abszolút korrektek voltak, mástól még nem hallottam, hogy figyelembe vették volna ha vki izgul, és adtak mé1 esélyt
külön vizsgadíj nélkül. -
o0tomy0o
tag
válasz
sasa311 #2078 üzenetére
Neeem, félreértés ne essék, én nem mondom hogy szemét volt, teljesen jogos volt a bukta ezt elismerem! Csak maga a hozzáállása az ami teljesen önbizalom romboló volt. . .
éshamár itt tartunk, mit jelent az hogy ''jelzés röviden-hosszan'' ez is egy hibavonalam volt. . . csak nem értem hogy mi is az
Aktív témák
Hirdetés
- Nyaralás topik
- Macska topik
- bambano: Bambanő háza tája
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Nem várt platformon a OnePlus Nord 5
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Tőzsde és gazdaság
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Asus ZenBook Pro UX7602ZM OLED notebook - i9 12900H 32GB RAM 1TB SSD RTX 3060 6GB WIN
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! VALVE Steam Deck LCD 1TB SSD kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X250 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L480 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged