- Lalikiraly: SÜNI energiaital.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- bambano: Bambanő háza tája
- Steven: Sokat utazó kávéfüggők ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Azonos árketegóriájú (105-110.000 Ft-os) relatív olcsó telefonok kamerái
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
válasz
Oppenheimer #4443 üzenetére
A ciklust nem így gondoltam. Attól szakítsd el az animátort, hogy 20 ms-enként meg kelljen hívni; ezt a konstanst töröld mindenhonnan (kivéve a sleepet, legalábbis amíg nem állsz át Timerre), és helyette az eltelt idő paraméter legyen. Azaz a timeDiffet kell átadnod és azzal számolni az elmozdulásokat.
A duplapufferelés helyes használatának utánaolvasgattam, és még annál is sokkal könnyebb, mint amit elképzeltem. Itt van egy használható példa a BufferStrategy használatára, sőt a végén a példakódban van Timer is, meg billentyűkezelés. Szóval bátran emeld át
A Java Timerek egyébként háttérszálon futnak, úgyhogy amit kitaláltál, könnyen megvalósítható a példa követésével.
A kódoddal kapcsolatban: ha az ellenségek között a különbség csak a kép és az a négy konstans ami a pályát befolyásolja, ne csinálj külön osztályokat miattuk. Egy "OscillatingEnemy" elég, ami konstruktorban kap képet és számokat. Ha más ellenségféle is kéne, akkor is használhatsz strategy mintát a viselkedés leírására subclassok helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- PlayStation 5
- Lalikiraly: SÜNI energiaital.
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Autós topik
- EAFC 25
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Moderátort keresek a fórumhoz! (változás: a jövőben jelentést lehet csak leadni)
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- Eladó számítógép
- XPS 15 9520 15.6" FHD+ IPS i7-12700H RTX 3050Ti 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Lenovo Legion Pro 5 16IRX8 - prémium garanciával!
- Csere-Beszámítás! Akciós Gamer PC! R5 5500 / GTX 1070Ti Rog Strix / 32GB D4 / 500GB SSD
- ThinkPad L13 Gen5 13.3" FHD+ IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bontatlan SteelSeries QcK 3XL egérpad
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- AKCIÓ! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest