Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
#39560925
törölt tag
Köszönöm a terjedelmes válaszokat! Sorban reagálok mindre.
4440:
első: különösebb oka nincs, ha hazajöttem átírom foreachremásodik: értem, MVC minta alapján szeretném természetesen megcsinálni a játékot, de ez az első ilyen dolog amit csinálok, és a hajnalig tartó gányolásnak lett ez az eredménye. Szóval a destroyEmeny()-t majd animator.animationCycle()-ben kell majd gondolom meghívni, de még nincsenek se lövedékek, se ütközésdetektálás, úgyhogy az arrébb lesz.
harmadik: erre neten találtam egy példát, ezt is beleírom majd ha hazaértem
public void run() {
long beforeTime, timeDiff, sleep;
beforeTime = System.currentTimeMillis();
while (ingame) {
repaint();
animationCycle();
timeDiff = System.currentTimeMillis() - beforeTime;
sleep = DELAY - timeDiff;
if (sleep < 0)
sleep = 2;
try {
Thread.sleep(sleep);
} catch (InterruptedException e) {
System.out.println("interrupted");
}
beforeTime = System.currentTimeMillis();
}
gameOver();
}Így gondoltad, ugye?
4441:
"Folyt.: A kódban ki az a GA? A Move most viewport (ablak) vagy világ (0-100) koordinátákban számol? Mert egyértelműen az utóbbiban kéne, és csak rajzolásnál konvertálni pixelpozíciókra."Itt is valóban nagy gányolást műveltem éjjel, megkavarodtam, hogy most az ellenséges objektumoknak ismerniük kell-e GameArea (GA) méretét. A GameArea a fekete hátterű négyzet. Mikor olvastam fent idézett mondatodat, akkor jöttem rá, hogy hülyeséget csináltam, mert csak a rajzolásnál kell konvertálni pixelpozícióra. Most reggel gyorsan átírtam ilyenre, ez az Enemy0:
// this method has to be called in every 20 milliseconds
public void Move () {
// in even seconds this enemy will go right
long time = System.currentTimeMillis();
if ((((time % 10000) - (time % 1000)) / 1000) % 2 == 0) {
x = (int) (x + 0.3);
y = (int) (y + 0.1);
}
// else it will go left
else {
x = (int) (x - 0.3);
y = (int) (y + 0.1);
}
}Érdekes, mert most csak balra hajlandó mozogni, aztán egyszer csak megáll, és egy helyben marad. Míg ezt a hszt írtam jöttem rá, hogy az (int)-é konvertálás miatt van a gond. Át fogom írni a koordinátákat double-re, és az int-é konvertálást csak a kirajzolásnál fogom megcsinálni, szerintem ez segíthet.
Az Enemy2 nagyon szépen cikázik jobbra-balra, pont amiatt, mert egész számot adok neki:
public void Move () {
// in even seconds this enemy will go right
long time = System.currentTimeMillis();
if ((((time % 10000) - (time % 1000)) / 1000) % 2 == 0) {
x = (int) (x + 1);
y = (int) (y + 0.15);
}
// else it will go left
else {
x = (int) (x - 1);
y = (int) (y + 0.15);
}
}A hozzászólásban lévő többi tanácsot köszönöm és megfogadom őket.
4442:
Erről egyelőre sejtésem sincs, hogy kéne az általad vázolt duplapufferelést megcsinálni, viszont a GameArea konstruktorában meghívok egy ilyet: setDoubleBuffered(true);Mint már említettem az egész GameArea egy gányolás, sok mindent beleírtam este, hogy kipróbálhassam jól mozognak-e az űrhajók. Elküldtem neked privátban az egész osztály forráskódját. A Timeren majd még agyalok.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Meghalt a Windows 10, éljen a Windows 10!
- Mini PC
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Bittorrent topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Itt a Panther Lake és az Intel rendkívül sokat vár tőle!
- Motoros topic
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
- HP 14 Elitebook 640 G9 FHD IPS i5-1235U 4.4Ghz 10mag 16GB 256GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Új Lenovo E14 Thinkpad WUXGA IPS Ryzen7 7730U 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- HP Z240 Komplett asztali pc, garanciával, 1050ti 4GB Videóval!
- i3 8100 és i5-9400 processzorok
- 6 és 7. generációs i3 és i5 procik
- Microsoft Surface Laptop 3 13.5" i5-1035G7 8GB 256GB 1 év garancia
- Lenovo ThinkPad T14S Gen1 Ryzen5 4650U - Akció! 2025.10.22-ig csak 120.000ft!
- Eredeti Microsoft Windows 10 / 11 Pro OEM licenc Akciós áron! 64/32 bit Azonnali kézbesítéssel
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 USB-C Dock
- Vállalom FRP Lock os telefonok javítását ingyen kiszálással és akár helyszíni javittással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest