- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- Boss81: Halott Torrentek keresése, törlése egyszerűen.
- gerner1
-
LOGOUT
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Avicularia
veterán
válasz
dgyuri0123 #60845 üzenetére
Semmi düh nincs bennem, nem a hondákat sz@rozom, hanem ezt a darabot.
Egyébként a kényelmes szvsz elég relatív, én 105 kilós nagydarab ember vagyok, én kimondottan kényelmetlennek és kicsinek éreztem az ülését, kb 80-100 km mentem vele. Lehet egy 60-70 kilós embernek jó és kényelmes. -
KrAt
veterán
Ha majd valaki bedobna a #1-be:
Accord Tourer 7gen 2007 K20Z2
Amugy sajna nem mult el, csak ideiglenesen, ugyhogy most keresunk VTEC szelepet, hogy 2 het mulva tudjunk menni Montenegroba..
Addig is megy, nem is mindig tilt 3k-nal, mondjuk most nem forgatom, de nem tudom, hosszu tavon jot tesz-e neki..
-
diegho
nagyúr
válasz
hülyegyerek #60847 üzenetére
Az már elég jó ár.
-
ako001
aktív tag
válasz
Avicularia #60842 üzenetére
Nekem ugyan ilyen mind a 2 első ajtóm
Söt valami,gyanítom szintén az ajtóban elkezd kattogni 90km/h felett.Érdekes módon addig semmi.
Nemsokára esedékes lesz a szervizlátogatás,akkor majd megreklamálom én is.
Kíváncsi leszek mit mondanak majd. -
dgyuri0123
nagyúr
válasz
Avicularia #60842 üzenetére
Pont ilyen Jazzem van és semmi baja az ülésének. Sőt, hosszú távon is igen kényelmes. Biztos nem csak a düh mondat veled ilyeneket?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Avicularia #60842 üzenetére
Durva. Nem lehet, hogy törve volt és/vagy vmi más miatt szét kellett bontani az ajtót és szarul lett visszatéve a belső kárpit? Bár a klíma alultöltöttsége is érdekes... Vannak ilyen elátkozott darabok. Remélem sikerül dűlőre jutnod az eladóval.
-
diegho
nagyúr
Új 1.0T Comfort Civic listaárát mennyire lehet letornászni a kereskedésekben? Van valakinek tapasztalata mostanában ilyennel?
-
Avicularia
veterán
Nagy csalódás az új civic, jól belenyúltam egy ritka sz@r darabba
Biztos hétfő reggeli összerakás.
Pár naposan felfigyeltem rá (addig ment zene meg navigáció, nem volt csend az autóban) hogy nyikorgásféle hang jön a klímából. Gyors teszt, nem a venti adja a hangot, ha klíma kikapcsol akkor csend van,szóval ott lesz a gond.
Múlt hét hétfő szerviz keresése Stockholmban, a legközelebbi csak 1 hónap múlva tud időpontot adni, ha kell csereautó is.
Második próbálkozás a város másik felén, semmi gond szerdán vigyem be munka után, csütörtökön meg tudják javítani, csereautó is van.
Ezt kaptam cserébe, valami kegyetlen kényelmetlen az ülése, büntetni lehetne vele, ha ezzel le kellene vezetni 500 km-t.
Másnap 9 felé hív a munkafelvevő nő, hogy kész az autó, lehet érte menni. Kérdésre nem tudja megmondani mi volt a baj, majd beszéljek a főnökkel, ő tájékoztat.
Munka után be a szervizbe, főnök mondja, hogy a 450 gramm gáz amennyinek kellett volna lenni a rendszerben, abból hiányzott 300 gramm. Nyomáspróbázták 1 órán keresztül, nem enged a rendszer, szóval a gyárban nem töltötték meg. (Szerintem hazudott, de ezt csak ők tudják ténylegesen)
Másnap reggel pénteken munkába menet zörgést hallok az utastérben, de erről majd később.
Szombat reggel feleségemet viszem munkába, a motortérből a jobb oldalról, fémes csattogás hallatszik mintha 2 lemez ősszerezonálna. 10 perc múlva elmúlik, azóta ez nem jött elő.
Majd tegnap délután konstatálom, hogy az oldalamon szinte lötyög a kárpit, kattog össze vissza, a kárpitanyag kijött a műanyag alól ahogy elmozdul az egész.
[link]
[link]
Feleségem hívta ma a kereskedést aki eladta az autót. A főnök visszahívta és azt mondta, hogy az eladóval kell majd beszélnünk, aki eladta az autót, ő holnap jön vissza szabadságról. Lehet szó árengedményről, vagy cseréről is, majd holnap elválik mi lesz, de én ragaszkodom a cseréhez.
Nevetséges, ez még egy új daciánál is elfogadhatatlan lenne szvsz, nem ennél.
Tudom mindenben van gyári hibás, de ha így kezdjük az első 2 hetet, mi lesz később? -
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #60839 üzenetére
Van még mit gyakorolnom.
-
Kobe
veterán
Van egy bluetoothos fejhallgato erositom (fiio btr3) ami tud LDAC t is bluetoothon keresztul es hasznalhato autos transmitterkent is
Viszont a kocsiban nincs a fejegysegen aux csati. Milyen motyot kene beszereltetni hozza? Accord 2006 FL, ez a fajta fejegyseg van benn [link]
Igazabol nekem csak aux kell, yatour meg hasonlo cd taras moka nem szukseges (a fiio btr3nak jobb minosegu bt kodekje van mint a yatournak)
-
i-sti
senior tag
válasz
Szada85 #60836 üzenetére
~1.5 vásároltam Jazzt, kézi váltóval ma inkább adnék ~500 euróval többet de legyen CVT.
Kényelmesebb. Technika van értünk, könnyítse meg az eletet.
Nagyon szeretem a Jazz váltóját, nagyon precíz és könnyen vált, de amikor egy hosszabb út alatt (nem pályán) kismilliószor kell váltan, kuplungolni már unom. -
Szada85
aktív tag
válasz
BigBlackDog #60835 üzenetére
Lehetséges, az írásokban többen említik CVT-nek, mások robotizált kézinek, de mindenképpen problémásabbnak, mint az utódját.
Mindenképpen UFO Civic-et szeretne, már évek óta odavan érte, néztünk Jazz-t is, de az nem tetszik neki.
De mivel FL automatából van összesen 29 találat, kéziböl pedig ~150 db (mobile.de), így nem zárható ki, hogy kavarós váltós lesz a végén. Csak ha már felmerült az automata is, gondoltam hátha van valakinek elsö kézböl infója. -
BigBlackDog
veterán
válasz
Szada85 #60834 üzenetére
Az I-Shift tudomásom nem CVT, hanem -szerintem- annál rosszabb, robotizált, "bólogatós" váltó. Viszont a FL után már hagyományos, öt sebességes automatát kapott, ha jól tudom.
Mindenképpen UFOt néztek? Ha nagyrészt városban és országúton lesz csak használva, akkor én elgondoloznék egy Jazzen is. Emlékeim szerint nem kisebb (talán a csomagtérben érezhető minimálisan a méretkülönbség), viszont magasabb építés miatt nekem szellősebb, kellemesebb érzetet keltett. És megkockáztatom, hogy kevesebb a nyűg vele, mint az UFOval (mondjuk nem mintha azzal nagyon sok lenne).
-
Szada85
aktív tag
Sziasztok!
Barátnömnek keresünk 8.gen Civic-et.
Felmerült, hogy automata váltóval vennénk, azonban erröl relatíve keveset lehet olvasni.
Azt nagyjából kiderítettem, hogy a FL elötti szériában az I-shift nevü CVT váltóval szerelték (erröl több panaszt is olvastam), majd a FL után már hagyományos automatára cseréltek.
Van tapasztalata valakinek 8.gen automata Civic-kel?
Elöre is köszönöm!
-
csabamigo
aktív tag
Sziasztok
Mint korábban írtam vettem egy FR-V-t!
A tulaj rakatott bele blucuccot(parrot 5v.10c) ami kiválóan működik hívásnál!
A cd rész nem ment, kiszedtem és...kivolt szedve a cdmeghajtó.
Szereztem bele egy bontott gyári egységet de azzal meg csak próbálkozik...(működik a mechanika de nem tudok lemezt betenni mert azt írja ki hogy tele...
Viszont nem hajlandó elindítani ami (ha van)benne van ..
Lehetséges hogy a blucucc miatt van? -
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #60830 üzenetére
A tiédben sincs különb.
-
válasz
tboldi #60827 üzenetére
Borzalmasan eseménytelen ez a hondá élet
Bazzeg preventetív jelleggel futómű alkatrészeket cserélgetsz
Btw én a helyedben nem cserélném a gyári még nem szar alkatrészeket valami utángyártott vacakra
Lehet még elketyeg 5 évet simán az adott gyári alkatrész, az utángyártott meg 3 év után kihullik.
-
tboldi
nagyúr
válasz
zolynet #60823 üzenetére
👍
Lehet, hogy én is nekiállok a 20-a utáni hétvégén az EBC-knek. Erősen gondolkodom, hogy egy füst alatt a lengéscsillapítókat is cseréljem-e, legalább a hátsókat. Persze majd az elsőket is akarnám, de azok jobb állapotban vannak, és rugóösszehúzóm sincs.
-
Qru
MODERÁTOR
Az Angol és a Török gyárak mellett Argentinában is leáll az autógyártás. [link]
-
pepejoe
tag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, vasárnap utaznánk haverom kocsijával (Honda Civic 2004-es 1.4-es benzines, motorkód: D14z64116863) nyaralni (Szlovénia, kb 1400 km oda-vissza) de a kocsi elkezdett furcsán viselkedni. Az idő rövidsége véget még nem sikerült szervizt találni ahol megnéznék ezért gondoltam hogy hozzátok fordulok. Két kérdésem lenne:
1. Mi lehet a gond? Esetleg otthon lehet-e orvosolni?
2. Ilyen hibával neki merjünk-e egyáltalán vágni?Itt a hibaleírás haverom "tollából":
Mindkét alkalommal, amikor előjött a probléma előtte pár km-en át araszoltam az autópályán a dugóban.
Utána megindult a forgalom, felgyorsultam 100 fölé és nem tudom pontosan mennyi idő után (talán 10-20 perc) elkezdett mély zakatoló hangot adni és remegni. Egyik alkalommal megálltam egy pihenőben pár percre és utána nem volt semmi gond. Másik alkalommal csak lelassítottam úgy 70-re és hamarosan ekkor is rendbe jött magától.Bárminemű segítséget nagyon megköszönnék.
-
eisento
addikt
válasz
tboldi #60812 üzenetére
Mutatom hogy all jelenleg a second key
A muanyag hazat mar kidobtam mert szarra volt ragasztozva...
Megvan a "toll" meg az eleje a belsejenek.Szovak kellene a belso resz hatulja ahova az elem is megy, meg egy olyan kulcshaz amibe mindezt bele tudom tenni.
Kinabol rendeltem kulcshazat, meg is jott de a toll fixen van benne es nem tudom mennyire lehetazt az anyagot maratni meg hogy mennyire tartos.
Gondolkodtam, hogy venni kene bontobol egy gyari kulcsot abbol kivenni tollat (ha kilehet) meg az immo hatuljat es ugy megcsinalni csak nem tudom mennyire jarhato ut
-
flegga92
senior tag
Nekem vinnyogás nem volt
Nem a hosszbordás szíjad csúszik véletlen? Elég nagy áramot vesz fel a kormánymű, egy haldokló félben lévő/szinte lemerült akksi mellett velem is előfordult.
Még a toronycsapágy szokott nyikorogni, amiből csak gyárit szabad venni, az összes többi rövid időn belül elhalálozik. -
flegga92
senior tag
Kicsit hibás a konstrukció sajnos. A kopogásért a csúszka felel legtöbbször. De nekem már úgy szét volt kopva, hogy néha megragadt és kicsit nagyobb erővel kellett húzni.
Felújítással két céget találtam aki elvállalta volna mindkettő pesti. Az egyik 65k-t kért volna de nem vállal garanciát a kopogásra, a másik pedig 120k körül kért volna, de akkor szinte mindent cserél, vagy ha annyira gatya ad egy komplett felújítottat.
Szerelő nem vállalta azt, hogy kiszedi és elküldjük egy hétre felújításra mert addig a kocsi foglalja a helyet, így a Csepeli Honda Bontóból 45k-ért adtak egy jó állapotú bontottat (rajta volt a kormányösszekötő gömbfej és az axiál is, de a sajátja ment vissza, mert az 3 éve lett cserélve).
Ez is kopog alacsony sebességnél de csak nagyon vacak úton (cserepes, téglás földút), viszont a kormányzás pontos, futómű feszes mint régen.
Most rendeltem még két gyári lengőkar szilentet is végül, az ki lesz cserélve, megy fűtőmű állításra és a kormány is végre egyenesen fog állni -
ryger
aktív tag
-
válasz
szabonagyur #60807 üzenetére
Accordba 150 volt a kompresszor, 60-ert az kb ingyen van.
-
szabonagyur
félisten
válasz
szabonagyur #60804 üzenetére
Hmmm úgy látom 60K, az azért nem gyenge, kíváncsi vagyok mennyit bír majd még.
-
eisento
addikt
Hali. Masodik kulcsot kene csinaltatnom mert szet van torve. A toll megvan a valeo 2 gombos belseje sajna a hatulja nincs meg a chipnek ahova az elem megy...
Gyarit kerdeztem marmint nyerskulcs vmi 80000ft
Esetleg tudtok vmi olcsobb helyet? Szolnokon vagyok helyileg de ha 30-40kozott lenne akkor el is utaznek erte gondolom a tanitas miatt ugy is kell az auto...
2006 ufo civic 5ajtos 1.8benya.
Vagy ha tud vki 2 gomboshoz a belseje hatso reszet vennek, aztan akkor mar csak egy kulcshazat kene vennem.
Vagy rendeljek immo chippes kulcsot csajnabol?
Koszike
-
szabonagyur
félisten
Klima kompresszor mennyibe lehet? Linket tud adni valaki a Citybhez?
-
flegga92
senior tag
Hétvégén kész lett a kormánymű, gömbfej, stabrúd csere, leírom a leendő 7G Civic vásárlóknak, mire számíthatnak ha kormánymű csere/felújításra adják a fejüket.
Úgy néz ki mintha kiférne a kerékjárati ívben, de ne is próbálkozzatok, mert nem fog, akkor se ha lebontasz róla mindent. Fentről kell mindent lebontani a szívósort is, jó kis meló, de legalább megnéztük két év alatt mennyire kokszolódott le, jelentem egy minimális féktisztító gyönyörűen kihozta. Egy éve csak 100-as benzinnel járok azelőtt össze vissza ment a tankolás bele.
Ma vittem futómű állításra, de mondták, hogy az alsó szilentet is cseréljem, mert repedezett, szerelő szerint és egy autókhoz jobban értő ismerősöm szerint nem kell, pár évet még bőven kihúz. Gyári menne bele, nem egy vészes összeg, csere sem túl nagy munka.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Projektor topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okos Otthon / Smart Home
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Apple MacBook
- TCL LCD és LED TV-k
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest