- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz
ratcache #39660 üzenetére
Köszi a részletes beszámolót.
Az első havi feltételt emlékeim szerint nem vizsgálják a díjmentes számlavezetéshez, de azt lehet, hogy a márciusra "értik" majd valóban, és az április kérdéses lenne.Ha ez az "utalok rá pénzt, és megjegyzésben beleírom, hogy Munkabér" működik, akkor az végre tényleg egy kiinduló pont arra, hogy "elég" ennyi is a havi feltételhez.
Viszont, ha a George észlelte a 3-ai beutalást Munkabérként, akkor az tényleg kecsegtető infó a jövőre nézve. Ilyet még talán senki nem írt meg a Topikban.A VISA kártya tényleg ilyen zöld?
A hátoldala meg lila?Köszi.
-
válasz
ratcache #37938 üzenetére
na, legalább ez kiderülni látszik - dec.31-én a megtakarítási számlán lévő kamatjóváírás után a szocho terhelése megtörtént, de a kamatadót csak 01.10-én terhelték be.
a netbankos tranzakciótörténetből jobban látszik a megtakarítási számlát kiválasztva, a mobil appban viszont csak ez a levonás jelenik meg, a tranzakciótörténet nem tartalmazza alapvetően a megtakarítási számla tételeit (kiválasztani meg nem lehet), csak ezt az egyet ami ahhoz kapcsolódik... valami technikai varázslás volt, gondolom megtakarításin már nem mindenkinek lehetett elég egyenleg így máshogy, a fő számláról oldották meg -
kammler
senior tag
-
RR-13
őstag
válasz
ratcache #21503 üzenetére
Értem, de én az UniCreditről beszéltem, és esetemben jogosan küldte duplán, ugyanis két azonos összegű tranzakció volt azonos napon, és időben is kb.
Most akkor ezt miért is tekintette dupla - jogtalan - tranzakciónakRáadásul láthatták, hogy a többi ügyfélnek nem küldtek azonos összegű tranzakciókat, tehát nem globális dupla küldés volt, mint esetedben ezek szerint.
A Recash baja az volt, hogy az UniCredit minden adatot délben küldött nekik. Na ennyi. -
cocka
veterán
válasz
ratcache #19690 üzenetére
A Curve nálam is a kalap szar kategória volt. A folyamatot első regisztrációt követően nem lehetett az ügyfélszolgálat segítsége nélkül végigvinni. A kártya szinte azonnal megjött kitöltéstől számítva kb. 1 hét alatt, és utána be tudtam mögé a bankkártyáimat regisztrálni, de nem lehetett valami megerősítő kódot a főkártyához beírni, mindig elutasította. Kb. 5 hét múlva írták meg, hogy hát még kellenének adatok meg blabla.. Mondom jó, akkor ha itt minden kis piszlicsáré alapfolyamatra 5 hetet kell várni, akkor részemről sztornó. Nem érdekel az se hogy mit tud. Ha bármi gond lesz fizetésnél minden alkalommal hetekig kell várni a pénzemre? Hagyjuk.
-
-
válasz
ratcache #19228 üzenetére
a teljes adattörlés (tehát nem csak cache) és az uninstall, reinstall android esetében teljesen egyenértékű. azért mondják az újratelepítést, mert az sokkal több user meg tudja csinálni egyedül, mint a "clear data" gombot megtalálni az apo infónál.
és valóban nekem is volt, hogy csak ez segített, amikor teljesen megbízhatatlanul kezdett működni az app. egy kis hátránya, hogy a korábbi értesítések ilyenkor törlődnek.
-
válasz
ratcache #19124 üzenetére
Köszi a választ. Nekem ez az elmúlt fél évben nem volt jellemző. a két esetben annyi volt a közös, hogy önkiszolgáló pénztár (és talán mindkét helyen régi POS terminál volt). De mindkét üzletben fizettem már az elmúlt 3-4 hónapban többször is ilyen (vagy akár még pont ugyanezeken az) önkiszolgáló kasszákon.
Nálam mindkét vásárlás 1000 Ft alatti volt. -
válasz
ratcache #17760 üzenetére
részben megkövetem a Gránitot: a lekötések kamatával kapcsolatban én voltam a
balffigyelmetlen, mivel áttértem időközben Google Pay-re, nem volt meg a lekötési feltételben elvárt 20k/hó Gránit Pay fizetésígy kell sok tízezret elbukni pillanatok alatt saját hülyeségből
azért hagyom itt, hátha másnak is hasznos lehet...
a másik az utalások, megbízások nem teljesülése: ez az ő saruk ugyan, de nem a backend rendszerben van a hiba, hanem a mobil appban... időnként begajdul, ismert hiba, újratelepítés az esetek nagy részében megoldja - és valóban, már megy is rendben...
-
dptrsk
addikt
válasz
ratcache #17760 üzenetére
Jó lenne valami kommunikáció...
Az adatok azért nem frissülnek szerintem, (a korábbi kommentek alapján) mert év végi zárást csinálnak egy másolt adatbázison, ami kiszolgálja az appot/webet.
A háttérben (biztonsági okokból) ott az éles adatbázis up-to-date adatokkal, amik majd, ha kész az év végi zárás és megnyitják a csapot az appban/weben is látszódni fog.
Normál üzemben, ha jön neked egy utalás lekönyvelődik a háttérben, majd egyből áttöltődik az app/web adatbázisába is, hogy te is lásd szinte azonnal.Erre máshol szoktak fenntartani külön egy reporting adatbázist, nem az ügyfeleket szivatják...
-
válasz
ratcache #15531 üzenetére
köv. kör sikeres
szerintem a képek konkrétan rosszabbak lettek mint az előző próbánál, de ők tudják
egyébként direkt figyeltem, az a kérés, hogy illesszük a sarkait, szóval ezt nehéz máshogyan értelmezni.
a lényeg, hogy megy úgy is ha kitölti teljesen a keretet és még azt is el tudom képzelni, hogy náluk máshogy látszik az eredmény, mint a képernyőn megjelenítve...
-
RR-13
őstag
válasz
ratcache #15524 üzenetére
Neked is írom, hogy minden bank rögzíti az ilyeneket, de kikérheted 1 évig, mert minimum addig kötelesek őrizni a videó anyagokat.
Díjmentesen el kell küldeni részedre, ha kéred, és DVD-n fogják elvileg küldeni postán.
Mi az MKB-nál kikértük a felvételeket, ha már számlát nem nyitottak nekünk videón. -
RR-13
őstag
válasz
ratcache #15513 üzenetére
Nem értem én ezt...
Van még pár bank, ahol nem olyan egyszerű ez a személyi igazolvány bemutatása, fényképezése, nehogy azt gondoljátok, hogy mindenhol egyszerűen megy.A CIB BM ECO új rendszere nem régen került bevezetésre, adjatok kis időt nekik, hogy legyen tapasztalat, biztos javítani fogják az eljárást, de ne feledjétek, hogy az akkor is egy teljesen ingyenes lehetőség, ami akkor is egyedülálló a piacon, ha "kell" a 107 ezres bejövő utalás hozzá.
Pl. mi az MKB videó számlanyitást ketten, 2x próbáltuk meg (4x30 perc ment rá) mind a 4 esetben elutasították az online számlanyitási igénylésünket levélben, mert a PC-én történő kamerázással nem felelt meg nekik a személyiről a kép, amit ŐK csináltak, és így ennyibe is maradtunk 1,5 éve az MKB-vel.
-
Mercutio_
félisten
válasz
ratcache #12492 üzenetére
a fedezethiányt pl. nehezen tudom a terminál hibájának betudni
Annyiban lehet a "hibája", hogy nem megfelelő üzenetet ír ki. pl. ha a banki visszajelzés hibás, és abból nem tudja a foglalás sikerességét megállapítani, akkor ne "fedezethiány" üzenetet írjon ki, hanem "a fedezet megléte nem megállapítható"-t
-
cocka
veterán
válasz
ratcache #12492 üzenetére
(arról nem is beszélve, hogy asztali gépes netes vásárlásnál is volt már példa dupla foglalásra, ami végképp védhetetlen)
Ez rohadtul nem off információ. Konkrétan mikor elolvastam az fogalmazódott meg bennem, hogy: Miiii?!
Pont emiatt igényeltem kártyát meg a jobb devizaárfolyamaik miatt és hogy majd csak annyit utalok át erre a számlára, amennyit a netes vásárláshoz felhasználok.
RR-13
Az OTP azt.... hagyjuk is.
Anno az is gáz volt, hogy számlavezető bankfiókhoz ragaszkodtak. A mai infós, netes világban miért is probléma, ha pl. egy Nyíregyházán nyitott számla ügyeit Sopronban, Pécsett vagy Szegeden akarom elintézni? A másik ami anno megint csak gáz volt: a bankkártya. Nem tudom így van-e még, de bankkártya nélkül képtelenek bármit elintézni, kb. a bankkártyát használták ügyfélazonosításra.
-
tomazin
veterán
válasz
ratcache #12480 üzenetére
A dolog ugy mukodik,h a terminalrol kuld egy uzenetet a banknak. A bank az uzenet hatasara befoglalja az osszeget es kuld egy valaszt,h befoglalva.
Ha elveszik az uzenet, akkor csak foglalas marad es majd valamikor automatan feloldjak az osszeget.
Ergo ez kis esellyel a bank hibaja. -
válasz
ratcache #11829 üzenetére
"nemrég próbáltam telefonnal fizetni, elutasította az app, hogy netre van szüksége"
hát ez érdekes, ugyanis elvileg a fizetéshez semmilyen net nem kéne.
annyit tudok még hozzátenni, hátha segít, hogy nem is emlékszem, hogy fizettem-e valaha olyan helyen, ahol nem volt használható mobilnet. és soha nem voltam wifi-n.
a másik, hogy én sose tiltom le a kártyát az app-ban.átlagosan napi egyszer fizetek POS-on (szinte kizárólag telefonon), sose futottam még bele ilyenbe.
ugyanakkor ez biztos, hogy vannak az elmúlt félévben informatikai problémái a gránitnak, de ezek eddig esetinek tűntek (ahogy a Te esetedben is valahogy nem rendszerszintű a probléma)
-
válasz
ratcache #11813 üzenetére
Szia,
egyszer volt hasonlóm, ott a POS terminal lefagyott fizetés után és nem lehetett tudni, hogy sikeres volt-e vagy sem. Fizettem mégegyszer, két nappal később az első kártyafoglalás magától törlődött.
régebben többször volt, hogy elutasította a terminál a kártyát, vagy a telefont elsőre, (mostanában alig van ilyen), de akkor se lett két kártyafoglalás. Nem lehet, hogy a fizetőhellyel van a baj? (Ugyanazokon a helyeken szokott ez előfordulni?)
-
dptrsk
addikt
válasz
ratcache #11813 üzenetére
Nálunk 2 számla is van, még nem találkoztunk ilyennel se KP felvétel se vásárlás esetén.
Az egyik számla szinte csak készpénzfelvételek és utalások, így itt kevés a kártyás tranzakció.
A másikkal napi átlag 1-2 tranzakció van, ezek 90%-a ApplePay-en keresztül.Mindkét kártya vésett egyik MOST(a sokat vásárló), a másik nevesített.
Olyan már volt, hogy a Lock feloldás nem ment elsőre. -
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Kuponkunyeráló
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- További aktív témák...
- ROG STRIX X870-F + AMD Ryzen 7 9800X3D + 32GB DDR5 + Sapphire 7900 XTX Pulse 24GB + Win11 PRO
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- Újszerű Asus ROG Strix G16 G614 -16" WUXGA 165Hz - i5-13450HX - 16GB - 512GB -RTX 4050 -1,5 év gari