Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2401) Alex91 válasza #07746304 (#2400) üzenetére


Alex91
félisten

Ha kozvetlenul fizetsz a hbo go-ert, akkor 1500 ft-bol meguszod...

Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.

(#2402) KubanitoS válasza #07746304 (#2400) üzenetére


KubanitoS
veterán

Ebből most az lett volna a poén, hogy az ügyintéző nem tudta mi az a lineáris tévé mód? Őszintén szólva ezt még én sem hallottam ebben a formában...

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#2403) OPiiPO válasza #07746304 (#2400) üzenetére


OPiiPO
addikt

vicces :) nálam nyáron fog lejárni a hűség, erősen fontolgatom hogy a lineáris TV-re már nem fogok előfizetni, HBO GO-ra pedig amúgy is közvetlenül fizetek elő, ezenkívül pedig kb. Netflixet nézek csak (esetleg még Amazonon gondolkozom)

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#2404) #53667584 válasza OPiiPO (#2403) üzenetére


#53667584
törölt tag

Nálam Netflix és Hulu volt eddig, sok próbálkozás után (nem magyarországiként) egy hónapja sikerült regisztrálnom magyar HBO Go-ra is. Nem hiányzik a lineáris tv adás.

(#2405) OPiiPO válasza #53667584 (#2404) üzenetére


OPiiPO
addikt

Hulu az jó ötlet, köszi :R most hogy Disney lesz, lehet futok egy kört . . .

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#2406) #22718208 válasza KubanitoS (#2402) üzenetére


#22718208
törölt tag

Nekem sem jött át , mint poén.
(attöl függetlenül én tudtam mit jelent)

Bárki kérdezhet adott szakmából olyat egy másiktól, hogy fingja nem lesz mit jelenthet. (az ügyintéző szinte biztosan nem tudja, mert standard kérdéseket és válaszokat tud csak adni , épp azokat amit a monitoron lát az üggyel kapcsolatban)

[ Szerkesztve ]

(#2407) headhunter válasza #07746304 (#2400) üzenetére


headhunter
addikt

1.490Ft?! :U

[ Szerkesztve ]

(#2408) #07746304 válasza headhunter (#2407) üzenetére


#07746304
törölt tag

Igen, Telekomnál lemondtam

UPC-nél berendeltem :) :R :C

(#2409) #07746304 válasza #07746304 (#2408) üzenetére


#07746304
törölt tag

(#2410) headhunter válasza #07746304 (#2408) üzenetére


headhunter
addikt

Nem kellett volna a UPC-s megrendelés!

"...6.3 A Felhasználó a díjat az HBO által a Weboldalon felkínált bármely módon kifizetheti. A Felhasználó vállalja, hogy aláírja a szükséges dokumentumokat és kellő fedezetet biztosít a számláján az egyes esedékességi időpontokban annak érdekében, hogy a Szolgáltatás díját határidőben megfizesse.

6.4 Ha az HBO a Felhasználó részére Próbaidőszakot vagy Ingyenes Hozzáférési Időszak biztosít, ezen időszakok alatt a Felhasználót díjfizetési kötelezettség nem terheli. A Felhasználónak a Szolgáltatásért először a Próbaidőszak vagy az Ingyenes Hozzáférési Időszak lejártát követő első napon kell fizetnie (hacsak a Felhasználó a Szerződést nem mondta fel a Próbaidőszak vagy az Ingyenes Hozzáférési Időszak lejárta előtt) és azután a következő hónapokban minden hónap ugyanezen napján kell fizetnie.

6.5 Ha a Felhasználó nem biztosít kellő fedezetet a fizetés esedékessége napján, az HBO a fizetés sikertelenségéről e-mail üzenete küld a Felhasználó által megadott e-mail címre és megkísérli ismételten – de legfeljebb öt alkalommal – megterhelni a bankkártyát vagy hitelkártyát a díj összegével.

6.6 Amennyiben a fizetésre határidőben nem kerül sor, az HBO azonnal felfüggesztheti vagy korlátozhatja a Felhasználó hozzáférését a Szolgáltatáshoz. Az HBO húsz (20) napot meghaladó fizetési késedelem esetén jogosult továbbá a Szerződést azonnali hatállyal felmondani..."

(#2411) #07746304 válasza headhunter (#2410) üzenetére


#07746304
törölt tag

Rosszabbul nem jártam, mert nem kellett hűséget hosszabbítani, az 1 hónap ingyenesség meg jár.

(#2412) Exian válasza #07746304 (#2411) üzenetére


Exian
őstag

Ráadásul jobb a szolgáltatói előfizetés, mint a közvetlen. Vagy már nincs ez a mizéria, hogy bizonyos eszközökön/tv-ken csak a szolgáltatói megy?

(#2413) agressor12 válasza Exian (#2412) üzenetére


agressor12
senior tag

Már nincs.

(#2414) Toth_Jani válasza #07746304 (#2400) üzenetére


Toth_Jani
őstag

elévűlt

[ Szerkesztve ]

(#2415) cigam válasza #07746304 (#2397) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog (1)

Szerintem azt szépen csendben mindenhonnan kivették.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#2416) #07746304 válasza cigam (#2415) üzenetére


#07746304
törölt tag

Ja, úgy látom én is, mondjuk nekem szerencsére egyáltalán nem volt fontos.

UPC-től tegnap meg is jött az új hozzáférésem, felhasználónevem maradt, a jelszavam is, csak ugye UPC-n keresztül kellett belépni ami természetes, és a korábban megnézett filmek listája is kiürült, ez is természetes.

(#2417) Troy. válasza bLaCkDoGoNe (#2224) üzenetére


Troy.
addikt

Nálam is előjött ez a gond! Sikerült megoldani (vagy újratelepítés)?

.

(#2418) #07746304 válasza Troy. (#2417) üzenetére


#07746304
törölt tag

Szerencsére nálam nem, pedig most még szolgáltatót is váltottam HBO szempontjából.

(#2419) fahrii válasza Troy. (#2417) üzenetére


fahrii
őstag

Ma nálam is... :O

(#2420) #20221952


#20221952
törölt tag

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mitől függ az, hogy vett tartalom lejátszás közben hullámzó minőségű lesz?
(kezdetben néhány másodpercig életlen, majd utána hosszú percekig éles, majd ezután váltakozva hosszabb-rövidebb ideig életlen és az éles között pulzál)

KissA1026

(#2421) Exian válasza #20221952 (#2420) üzenetére


Exian
őstag

Kellenének infók: milyen eszközzel nézed, milyen net, milyen kapcsolódás (lan, wifi), stb.

Sok oka lehet, gyenge net, gyenge hardver vagy csak nem megfelelően optimalizált rendszer és a többi.

Az elején életlen az normális, annak úgy is kell lennie.

[ Szerkesztve ]

(#2422) #20221952 válasza Exian (#2421) üzenetére


#20221952
törölt tag

A DIGI-nél vagyok előfizető, a csomagom DIGINet 1000 (1000/300 Mbit/s - 300/75 Mbit/s garantált sebesség) és a tv-n nézném, ami 5Ghz vezeték nélküli hálózaton kapcsolódik egy router-hez és én most a 404-es Dimenzió sorozatot nézném, de így nem igazán jó.

Én azt gondolnám, hogy ennek elégnek kell(ene) lennie... :F

(#2423) #20221952 válasza Exian (#2421) üzenetére


#20221952
törölt tag

Megpróbáltam vezetékes hálózatot használva, ugyanaz az eredmény... :F

(#2424) bigdady válasza #20221952 (#2423) üzenetére


bigdady
nagyúr

Mintha a neted okozná

(#2425) #20221952 válasza bigdady (#2424) üzenetére


#20221952
törölt tag

Ennél gyorsabb Internet sajnos nincs a DIGI-nél....

Sebességmérés - DIGI

(#2426) bigdady válasza #20221952 (#2425) üzenetére


bigdady
nagyúr

Nem a sebesség a gond.

(#2427) #20221952 válasza bigdady (#2426) üzenetére


#20221952
törölt tag

Ebben én biztos vagyok.

(#2428) szabog74 válasza #20221952 (#2427) üzenetére


szabog74
aktív tag

Mobilnetről nem tudod kipróbálni?

(#2429) #20221952 válasza szabog74 (#2428) üzenetére


#20221952
törölt tag

De, majd este megpróbálom...

(#2430) Troy. válasza fahrii (#2419) üzenetére


Troy.
addikt

Nálam az újratelepítés megoldotta a gondot. iPad 2018 (hiba: "gw_error_invalid_email_password')

.

(#2431) #20221952 válasza #20221952 (#2429) üzenetére


#20221952
törölt tag

Na, volt időm és több dolgot is kipróbáltam.

Ami biztos, hogy nem a hálózattól függ, mert több eszközzel, vezetékes és vezeték nélküli kapcsolattal, 2,4 vagy 5Ghz-en, mobil illetve kábel Internettel sem változott a helyzet.

Vannak olyan tartalmak, amik a kezdeti néhány másodperces életlen kép után a végéig éles képpel nézhetők akármikor és akárhány perctől nézem, míg mások nem (hol éles, hol életlen - inkább gyakran és hosszan életlen, mint éles), nem számít a tartalom hossza, típusa, hogy újdonság-e vagy éppen utoljára látható, esetleg gyakran nézett-e, ha éles, akkor mindig az, a kapcsolattól függetlenül.

Próbáltam a keresni valamiféle beállítást a kapcsolatra, de ilyen nincs a Samsung tv alkalmazásában, de örömmel veszek minden szakmai ötletet! :F :R

(#2432) bigdady válasza #20221952 (#2431) üzenetére


bigdady
nagyúr

Az elején mindenkinek életen akkor áll be. Telepítés újra az appot és húzd is ki a tv-t

(#2433) #20221952 válasza bigdady (#2432) üzenetére


#20221952
törölt tag

Ezt tudom.
Csináltam egy gyári visszaállítást is a tv-re, de a helyzet nem változott, azok a tartalmak, amik korábban is időszakosan életlenné váltak, azok most is olyanok, amik korábban is élesek voltak, azok most is azok.

(#2434) szabog74 válasza #20221952 (#2433) üzenetére


szabog74
aktív tag

Leírnál egy példát? Homályosodást másodpercre pontosan, ha lehetne. Megnézem itthon.

(#2435) #20221952 válasza szabog74 (#2434) üzenetére


#20221952
törölt tag

Most nem tudom másodpercre pontosan megírni, hogy melyik tartalomnál mikor és meddig életlen, de ha szükséges, akkor megírom ezt is.

Ami biztosan ilyen a A 404-es dimenzió összes része, Az olasz meló, Az igazi csoda.

Még azt is megtettem, hogy csináltam egy gyári alapértelmezett visszaállítást a tv-n, de sajnos semmi változás nincs. :(
Amik a visszaállítás előtt is élesek voltak, azok most is azok, amik meg nem, azok most sem. :F Így aztán mérgemben odaadtam a gyerekeknek és ők a Mancs őrjáratot nézik, náluk persze semmi gond nincs! :W

(#2436) Exian válasza #20221952 (#2435) üzenetére


Exian
őstag

Ilyet régebben tapasztaltam én is már, hogy csak bizonyos tartalmak vacakoltak! Én akkor arra jutottam, hogy nyilván valóan több szerveren vannak tárolva a filmek és lehet, hogy bizonyos szerverek felé éppen nem megfelelő valamiért a kapcsolat, fene tudja miért. Vagy túlterheltek vagy ilyesmi. Én legalábbis nem tudtam másra gondolni, mert tényleg csak bizonyos filmek/sorozatoknál volt ez, hogy ugrált a minőség vagy meg-meg is állt, ugyanabban az időben másik filmek meg tökéletesen mentek stabilan, hosszan.

[ Szerkesztve ]

(#2437) azbest válasza Exian (#2436) üzenetére


azbest
félisten

vagy szimplán, előfordul, hogy sérült valamelyik tartalom valamelyik minőségváltozata. Ezért vált vissza gyengébbre mindig ugyanott. Ilyenkor gondolom a pontos epizód/film pontos időpontját kellene jelezni az ügyfélszolgálatnak emailben, hogy esetleg valamikor megjavítsák.

(#2438) szabog74 válasza #20221952 (#2435) üzenetére


szabog74
aktív tag

Nálam teljesen jó a 404-es első része.

(#2439) #85713152 válasza #20221952 (#2422) üzenetére


#85713152
törölt tag

Ugyanilyen volt és most megint van nálam is, miközben néhány hónapig teljesen jól működött ugyanazzal a konfigurációval. Ha egy pillatatra visszafelé tekerek, majd újból lejátszás, akkor egy időre megjavul, majd ismét rossz lesz. Szóval szerintem nem a tartalom a hibás. Gyors net, kábellel bekötve a TV-be.
Ha továbbra is ez lesz, akkor lemondom, és áttérek Netflixre (4K, nem SD, jó reggelt!).

[ Szerkesztve ]

(#2440) Toth_Jani válasza #85713152 (#2439) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Igen aki perfekt beszéli az Angolt annak jó az is, bár az SD-t nem tudom honnét veszed hiszen a HBO GO FullHD.

(#2441) magicbox válasza Toth_Jani (#2440) üzenetére


magicbox
senior tag

A régebbi dolgok nem FHD-k, jó ha 720p. Illetve a FHD is agyon van tömörítve. Netflix egyértelműen szebb képet ad, de kevés a magyar felirat. Mind a kettőt használom, így van némi összehasonlítási alapom.

iPhone 15 Pro Max, Watch 9 GPS+Cellular, Apple TV 4K (2022), Philips 55OLED806, HTPC, Plex

(#2442) csizo13


csizo13
tag

Sziasztok,
Tud segíteni valaki a következőben?
LG tv-n eddig működött szépen, viszont ma nem lehet filmet indítani rajta, többi eszközön is újra kellett telepítenem, mert mindegyiken kiírt hiba kódot (loginsession, vagy invalid emailpass), routert is ki és visszakapcsoltam, tablet, telefon működik, csak a tv nem.
Leköveti a filmet (lejátszás folytatása, ahol épp tartotta más eszközön), de nem indítja el. Nem fagy le mert visszaléphetek főmenübe, ott navigálhatok, csak a filmek mégsem indulnak el.
Előre is köszi a segítséget.

(#2443) #20221952 válasza #85713152 (#2439) üzenetére


#20221952
törölt tag

Ez kipróbáltam, működik!
A számítógépen persze semmi gond sincsen! :W

(#2444) vatomi válasza csizo13 (#2442) üzenetére


vatomi
aktív tag

Ma sz@rakodott nálunk is. Router újraindítás után úgy ahogy jó lett, szerintem nem nálunk van a hiba.

(#2445) csizo13 válasza vatomi (#2444) üzenetére


csizo13
tag

Köszi szépen.
Azt én is megcsináltam, router újraindítás, hbogo ki- beléptem, leszedtem és visszatelepítettem, más nem jutott eszembe.
Minden eszközön megy, csak a tv-n nem.

(#2446) Alex91


Alex91
félisten

Most daraltam le a nemet 8 nap cimu sorozatot. Nekem tetszett...

Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.

(#2447) #07746304 válasza Alex91 (#2446) üzenetére


#07746304
törölt tag

Az nálam is be van állítva váróra, ma a Képmás második évadának 6. részét fogom tolni, meg az Escobart.

(#2448) Alex91 válasza #07746304 (#2447) üzenetére


Alex91
félisten

Escobar is megvolt tegnap :).

Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.

(#2449) Kirlog válasza csizo13 (#2442) üzenetére


Kirlog
csendes tag

Itt is ugyan ez a helyzet. Ha eleg sokaig varok, ki ír valami, lejatszas soran hiba tortent (5.2), de semmi tobbet. Mar utana neztem neten, nem talaltam semmit.,hogy mivel lehetne mrgoldani. Szerintem biztos, hogy a HBO felől van a hiba.

(#2450) #85713152 válasza Toth_Jani (#2440) üzenetére


#85713152
törölt tag

Írtam, hogy gyakran visszaáll a lejátszott tartalom minősége olyanra, ami kb SD-hez mérhető. Eleve így indul minden, majd hamar átvált HD-ra, utána vagy jó marad, vagy visszaáll SD-re.

Nem írnám, ha nem lenne valós jelenség.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.