Ha kozvetlenul fizetsz a hbo go-ert, akkor 1500 ft-bol meguszod...
Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.
Ha kozvetlenul fizetsz a hbo go-ert, akkor 1500 ft-bol meguszod...
Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.
Ebből most az lett volna a poén, hogy az ügyintéző nem tudta mi az a lineáris tévé mód? Őszintén szólva ezt még én sem hallottam ebben a formában...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
vicces nálam nyáron fog lejárni a hűség, erősen fontolgatom hogy a lineáris TV-re már nem fogok előfizetni, HBO GO-ra pedig amúgy is közvetlenül fizetek elő, ezenkívül pedig kb. Netflixet nézek csak (esetleg még Amazonon gondolkozom)
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
Nálam Netflix és Hulu volt eddig, sok próbálkozás után (nem magyarországiként) egy hónapja sikerült regisztrálnom magyar HBO Go-ra is. Nem hiányzik a lineáris tv adás.
Hulu az jó ötlet, köszi most hogy Disney lesz, lehet futok egy kört . . .
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
Nekem sem jött át , mint poén.
(attöl függetlenül én tudtam mit jelent)
Bárki kérdezhet adott szakmából olyat egy másiktól, hogy fingja nem lesz mit jelenthet. (az ügyintéző szinte biztosan nem tudja, mert standard kérdéseket és válaszokat tud csak adni , épp azokat amit a monitoron lát az üggyel kapcsolatban)
[ Szerkesztve ]
1.490Ft?!
[ Szerkesztve ]
Nem kellett volna a UPC-s megrendelés!
"...6.3 A Felhasználó a díjat az HBO által a Weboldalon felkínált bármely módon kifizetheti. A Felhasználó vállalja, hogy aláírja a szükséges dokumentumokat és kellő fedezetet biztosít a számláján az egyes esedékességi időpontokban annak érdekében, hogy a Szolgáltatás díját határidőben megfizesse.
6.4 Ha az HBO a Felhasználó részére Próbaidőszakot vagy Ingyenes Hozzáférési Időszak biztosít, ezen időszakok alatt a Felhasználót díjfizetési kötelezettség nem terheli. A Felhasználónak a Szolgáltatásért először a Próbaidőszak vagy az Ingyenes Hozzáférési Időszak lejártát követő első napon kell fizetnie (hacsak a Felhasználó a Szerződést nem mondta fel a Próbaidőszak vagy az Ingyenes Hozzáférési Időszak lejárta előtt) és azután a következő hónapokban minden hónap ugyanezen napján kell fizetnie.
6.5 Ha a Felhasználó nem biztosít kellő fedezetet a fizetés esedékessége napján, az HBO a fizetés sikertelenségéről e-mail üzenete küld a Felhasználó által megadott e-mail címre és megkísérli ismételten – de legfeljebb öt alkalommal – megterhelni a bankkártyát vagy hitelkártyát a díj összegével.
6.6 Amennyiben a fizetésre határidőben nem kerül sor, az HBO azonnal felfüggesztheti vagy korlátozhatja a Felhasználó hozzáférését a Szolgáltatáshoz. Az HBO húsz (20) napot meghaladó fizetési késedelem esetén jogosult továbbá a Szerződést azonnali hatállyal felmondani..."
Rosszabbul nem jártam, mert nem kellett hűséget hosszabbítani, az 1 hónap ingyenesség meg jár.
Ráadásul jobb a szolgáltatói előfizetés, mint a közvetlen. Vagy már nincs ez a mizéria, hogy bizonyos eszközökön/tv-ken csak a szolgáltatói megy?
Már nincs.
elévűlt
[ Szerkesztve ]
Szerintem azt szépen csendben mindenhonnan kivették.
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
Ja, úgy látom én is, mondjuk nekem szerencsére egyáltalán nem volt fontos.
UPC-től tegnap meg is jött az új hozzáférésem, felhasználónevem maradt, a jelszavam is, csak ugye UPC-n keresztül kellett belépni ami természetes, és a korábban megnézett filmek listája is kiürült, ez is természetes.
Nálam is előjött ez a gond! Sikerült megoldani (vagy újratelepítés)?
.
Szerencsére nálam nem, pedig most még szolgáltatót is váltottam HBO szempontjából.
Ma nálam is...
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mitől függ az, hogy vett tartalom lejátszás közben hullámzó minőségű lesz?
(kezdetben néhány másodpercig életlen, majd utána hosszú percekig éles, majd ezután váltakozva hosszabb-rövidebb ideig életlen és az éles között pulzál)
KissA1026
Kellenének infók: milyen eszközzel nézed, milyen net, milyen kapcsolódás (lan, wifi), stb.
Sok oka lehet, gyenge net, gyenge hardver vagy csak nem megfelelően optimalizált rendszer és a többi.
Az elején életlen az normális, annak úgy is kell lennie.
[ Szerkesztve ]
A DIGI-nél vagyok előfizető, a csomagom DIGINet 1000 (1000/300 Mbit/s - 300/75 Mbit/s garantált sebesség) és a tv-n nézném, ami 5Ghz vezeték nélküli hálózaton kapcsolódik egy router-hez és én most a 404-es Dimenzió sorozatot nézném, de így nem igazán jó.
Én azt gondolnám, hogy ennek elégnek kell(ene) lennie...
Megpróbáltam vezetékes hálózatot használva, ugyanaz az eredmény...
Mintha a neted okozná
Ennél gyorsabb Internet sajnos nincs a DIGI-nél....
Nem a sebesség a gond.
Ebben én biztos vagyok.
Mobilnetről nem tudod kipróbálni?
De, majd este megpróbálom...
Nálam az újratelepítés megoldotta a gondot. iPad 2018 (hiba: "gw_error_invalid_email_password')
.
Na, volt időm és több dolgot is kipróbáltam.
Ami biztos, hogy nem a hálózattól függ, mert több eszközzel, vezetékes és vezeték nélküli kapcsolattal, 2,4 vagy 5Ghz-en, mobil illetve kábel Internettel sem változott a helyzet.
Vannak olyan tartalmak, amik a kezdeti néhány másodperces életlen kép után a végéig éles képpel nézhetők akármikor és akárhány perctől nézem, míg mások nem (hol éles, hol életlen - inkább gyakran és hosszan életlen, mint éles), nem számít a tartalom hossza, típusa, hogy újdonság-e vagy éppen utoljára látható, esetleg gyakran nézett-e, ha éles, akkor mindig az, a kapcsolattól függetlenül.
Próbáltam a keresni valamiféle beállítást a kapcsolatra, de ilyen nincs a Samsung tv alkalmazásában, de örömmel veszek minden szakmai ötletet!
Az elején mindenkinek életen akkor áll be. Telepítés újra az appot és húzd is ki a tv-t
Ezt tudom.
Csináltam egy gyári visszaállítást is a tv-re, de a helyzet nem változott, azok a tartalmak, amik korábban is időszakosan életlenné váltak, azok most is olyanok, amik korábban is élesek voltak, azok most is azok.
Leírnál egy példát? Homályosodást másodpercre pontosan, ha lehetne. Megnézem itthon.
Most nem tudom másodpercre pontosan megírni, hogy melyik tartalomnál mikor és meddig életlen, de ha szükséges, akkor megírom ezt is.
Ami biztosan ilyen a A 404-es dimenzió összes része, Az olasz meló, Az igazi csoda.
Még azt is megtettem, hogy csináltam egy gyári alapértelmezett visszaállítást a tv-n, de sajnos semmi változás nincs.
Amik a visszaállítás előtt is élesek voltak, azok most is azok, amik meg nem, azok most sem. Így aztán mérgemben odaadtam a gyerekeknek és ők a Mancs őrjáratot nézik, náluk persze semmi gond nincs!
Ilyet régebben tapasztaltam én is már, hogy csak bizonyos tartalmak vacakoltak! Én akkor arra jutottam, hogy nyilván valóan több szerveren vannak tárolva a filmek és lehet, hogy bizonyos szerverek felé éppen nem megfelelő valamiért a kapcsolat, fene tudja miért. Vagy túlterheltek vagy ilyesmi. Én legalábbis nem tudtam másra gondolni, mert tényleg csak bizonyos filmek/sorozatoknál volt ez, hogy ugrált a minőség vagy meg-meg is állt, ugyanabban az időben másik filmek meg tökéletesen mentek stabilan, hosszan.
[ Szerkesztve ]
vagy szimplán, előfordul, hogy sérült valamelyik tartalom valamelyik minőségváltozata. Ezért vált vissza gyengébbre mindig ugyanott. Ilyenkor gondolom a pontos epizód/film pontos időpontját kellene jelezni az ügyfélszolgálatnak emailben, hogy esetleg valamikor megjavítsák.
Nálam teljesen jó a 404-es első része.
Ugyanilyen volt és most megint van nálam is, miközben néhány hónapig teljesen jól működött ugyanazzal a konfigurációval. Ha egy pillatatra visszafelé tekerek, majd újból lejátszás, akkor egy időre megjavul, majd ismét rossz lesz. Szóval szerintem nem a tartalom a hibás. Gyors net, kábellel bekötve a TV-be.
Ha továbbra is ez lesz, akkor lemondom, és áttérek Netflixre (4K, nem SD, jó reggelt!).
[ Szerkesztve ]
Igen aki perfekt beszéli az Angolt annak jó az is, bár az SD-t nem tudom honnét veszed hiszen a HBO GO FullHD.
A régebbi dolgok nem FHD-k, jó ha 720p. Illetve a FHD is agyon van tömörítve. Netflix egyértelműen szebb képet ad, de kevés a magyar felirat. Mind a kettőt használom, így van némi összehasonlítási alapom.
iPhone 15 Pro Max, Watch 9 GPS+Cellular, Apple TV 4K (2022), Philips 55OLED806, HTPC, Plex
Sziasztok,
Tud segíteni valaki a következőben?
LG tv-n eddig működött szépen, viszont ma nem lehet filmet indítani rajta, többi eszközön is újra kellett telepítenem, mert mindegyiken kiírt hiba kódot (loginsession, vagy invalid emailpass), routert is ki és visszakapcsoltam, tablet, telefon működik, csak a tv nem.
Leköveti a filmet (lejátszás folytatása, ahol épp tartotta más eszközön), de nem indítja el. Nem fagy le mert visszaléphetek főmenübe, ott navigálhatok, csak a filmek mégsem indulnak el.
Előre is köszi a segítséget.
Ez kipróbáltam, működik!
A számítógépen persze semmi gond sincsen!
Ma sz@rakodott nálunk is. Router újraindítás után úgy ahogy jó lett, szerintem nem nálunk van a hiba.
Köszi szépen.
Azt én is megcsináltam, router újraindítás, hbogo ki- beléptem, leszedtem és visszatelepítettem, más nem jutott eszembe.
Minden eszközön megy, csak a tv-n nem.
Most daraltam le a nemet 8 nap cimu sorozatot. Nekem tetszett...
Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.
Az nálam is be van állítva váróra, ma a Képmás második évadának 6. részét fogom tolni, meg az Escobart.
Escobar is megvolt tegnap .
Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.
Itt is ugyan ez a helyzet. Ha eleg sokaig varok, ki ír valami, lejatszas soran hiba tortent (5.2), de semmi tobbet. Mar utana neztem neten, nem talaltam semmit.,hogy mivel lehetne mrgoldani. Szerintem biztos, hogy a HBO felől van a hiba.