Téma összefoglaló:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
sanzi89
addikt
Több száz kínai rendelésen túl vagyok már, soha, semmivel és senkivel nem volt ennyi gondom, mint a GB-vel. eBay-en feketén-fehéren ott van a postázás legkésőbbi dátuma, 1 napot késik, megy az üzenet, jön a refund. Nincs mellédumálás, ködösíts, terelés. Ez az ami NINCS meg a GB-ben, amit velem szemben idáig a legutolsó kis kínai is betartott.
Engem nem érdekel, hogy mi a gond. Vettem egy telefont, kifizettem, jogosan várom el, hogy a kereskedő által megígért határidőn belül megkapjam a terméket, amit kifizettem. Ha BÁRMI gikszer van, a GB-nek AUTOMATIKUSAN el kellene kezdenie a probléma orvoslását, és nem NEKEM kellene telefonálgatom, e-mail-eznem úgy, hogy a GB-nél csak hülyének néznek...
Ha a DPD tök egyértelműen megmondta nekem a telefonban, hogy a csomag NEM FOG TOVÁBB MENNI, akkor a GB mit szarakodik itt azzal, hogy várjak 5 napot? Ja, hogy ők már csesznek felvenni a kapcsolatot a futárszolgálattal, amivel kapcsolatban állnak. Ezt pont leszarom...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."