Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30947) zacci válasza Gmilo (#30940) üzenetére


zacci
aktív tag

Sajnos nem sok mindent tehetsz.
En is pont ebben a cipoben jarok, annyi kulonbseggel, hogy en pp-vel fizettem. Az angolok elloptak a csomagot 2018.05.07 kornyeken es hat nagyon sajnaljak, de igy jartam. kb. ez volt a DPD valasza. A GB meg huzta az idot, nyiottam pp-nel is ticketet, majd ott folytattuk a huzavonat. En kertem a refundot, ok meg allandoan jottek azzal a kamu dumaval, hogy varjak meg 10 napot es inditanak egy nyomozast. Ezzel csak annyi volt a gond, hogy veluk parhuzamosan en is inditottam a DPD-nel egy nyomozast, amibol vilagosan kiderult, hogy elqrtak nem kicsit, nagyon. A GB is inditott egyszer mar egy 10 napos nyomozast, majd mikor erdeklodtem az eredmenyrol valahogy atkerultunk egy masik idosikba, ahol kertek 10 napot arra hivatkozva, hogy nditanak egy nyomozast. Erre en visszairtam, hogy ezt 1x mar lejatszottuk. Erre ok irtak, hogy kaptak valaszt es nincs csomag. Na ekkor suru refund keres kozepette nyitottam a PP fel, majd ott szinten kertek 10 napot, mondom ezt mar nem kene eroltetni, aztan irtak, hogy varjak meg 5-7 napot mert utana neznek a csomagnak (persze, mert mar csak ennyi nap volt hatra a deadline-ig) ergo csak szimplan hazudtak. Ketlem, hogy egyszer is utana neztek volna a DPD-nel a csomagnak. Ha pedig igen, akkor nyilvanvaloan tudtak, hogy ez a csomag eltunt a DPD nevu intergalaktikus feketelyukban, ergo elkezdtek a deadline-ra gyurni... Meguntam es utoljara felszolitottam oket, hogy adjak vissza penzem es azzal a lendulettel atdobtam a temat a PP-nek.

PP-nek megirtam a DPD valaszat es hogy az elado nem teljesitette a rendelest, raadasul folyamatosan huzta az idot es hazudozott, igy kerem vissza a penzem.

ATTENTION!

Arra figyeljetek, hogy ilyen esetekben a GB szandekosan huzza az idot, es probal altatni, mikozben a DPD-nel kifutsz a nyilvan sokkal rovidebb reklamacios idobol. En igy jartam. Altatott a GB hogy varjak meg, es mikor mar megelegeltem es irtam a DPD-nek, ok bekertek 1-2 adatot, majd mely kusba burkoloztak. kb. a 10-ik kisse ideges hol a csomagom te kocsog!? (persze ennel azert finomabban foglamazva) felszolitasra vegre irtak, hogy eltunt (ergo elloptak) de sajna nem tudnak mit tenni, mert 21 nap van a reklamaciora, amirol en mar reg lecsusztam, de azert sajnaljak a dolgot. Igy maradt az idohuzo GB. Azt is meguntam. Uccso mentsvar a PP.

Konkulzio: Ha azt tapasztalod, hogy a szokasostol elteroen valahol nagyon elakadt a csomagod, akkor ne vard meg a deadline-t, hanem irj GB-nek, majd ha azt latod, hogy huzzak az idot, mar mehetsz is a PP-hez.
Nalam elegge nyilvanvalo, hogy a DPD elvesztette/ellopta a csomagot, mert 2018.07.05 óta az Angoloknál van es nem mozdul. Nem is fog.

Akit erdekel okulas keppen itt a troger DPD valasza:

Hi Norbert,

Apologies for the delay in response.

It does appear unfortunately, we have not been able to recover this parcel.

Sadly, we cannot pass this over to raise a claim as you guys did not get in touch within the claims period time frame. (The last scan on the parcel was the 5th of July and the first point of contact was the 2nd of August)

Thank you for your patience with us, sorry we could have not been more help in this case.

Kind regards,
Chloe
DPD International Investigations.

Es a GB kamuzasa:

1.
Gearbest Customer Support At 08/06/2018 11:10:08 CST

Dear Nagy,

We are sorry for any delay or inconvenience that may caused.

We would start a claim for the package with the carrier and the carrier would trace your package from their end. We would take further action for you when we have the result.

As the claim would go on, would you mind giving us 7-10 business days to wait for the result?

Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.

Thank you very much for you patience and understanding.

Best Regards

Whitney

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

2.
Gearbest Customer Support At 08/19/2018 11:37:37 CST

Thank you for your attention.

We would start a claim for the package with the carrier and the carrier would trace your package from their end. We would take further action for you when we have the result.

As the claim would go on, would you mind giving us 7 to 10 business days to wait for the result?

Thank you for understanding.

Best Regards

Whitney
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/

3.
Gearbest Customer Support At 08/20/2018 10:37:50 CST
Dear Nagy,
Thank you for your message.

We have contacted the shipping carrier, but the have not told us the result.

We shipped on 27-06-2018. Therefore your delivery deadline will expire on 26-08-2018.

We sincerely apologize for any inconvenience.
Best Regards
Whitney
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/

4.

Dear Valued Customer,

Thank you for your message.

Please accept our apologies for the delay and any inconvenience caused.

We will start a claim for the package with the carrier and they will trace your package from their end. We will take further action for you once we have the result.

We would really appreciate it if you could kindly wait for 5-7 business days for us to get the result of the investigation.

We thank you in advance for your continued patience and kind understanding.

Best regards,

Bocs a hosszu beszolasert 8)

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.