Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30701) Watcher45 válasza jeni (#30696) üzenetére


Watcher45
tag

Hová utaltad a pénzt?

(#30702) peterk


peterk
senior tag

Szerintetek ez lehet kamu feladás, vagy ezt már tényleg feladták és utazik?

2018-07-31 06:00:10 Bantian Longgang Dist Shenzhen SUBMITTED
2018-07-31 15:21:38 Shipment data received
2018-07-31 19:56:59 深圳市 Shipment picked up
2018-08-01 17:52:16 Shenzhen Arrived at origin facility
2018-08-01 19:20:01 Shenzhen Processed at facility
2018-08-02 03:05:53 Shenzhen Departed from facility
2018-08-03 19:59:00 HONG KONG Departed on outbound flight

Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!

(#30703) Silent77 válasza peterk (#30702) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Milyen posta?

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#30704) peterk válasza Silent77 (#30703) üzenetére


peterk
senior tag

Az ingyenes. Registered Airmail. A kínai raktárból rendeltem (eu raktárban nem volt).

Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!

(#30705) Silent77 válasza peterk (#30704) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Ha regisztrált mail, akkor követhető. Ha nem regisztrált akkor fals adatokat mutat.
Mi a pontos neve a választott szállítási módnak?

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#30706) peterk válasza Silent77 (#30705) üzenetére


peterk
senior tag

Ez a pontos neve. "Registered Airmail". Gearbestről most rendelek először, de kínából számtalanszor rendeltem már (e-cigit, kütyüket, mindenfélét), és általában más site-okon is ugyanígy - Registered Airmail - hivják. Ez szokott lenni az ingyenes, kínai postás, légi szállításos szállítási mód. Felteszem itt is ezt jelentheti. Az eddigi rendeléseimnél ezek mindig követhető, tracking nr.-es rendelések voltak, és a helyes adatokat mutatták.

Csak azért kérdezem rá most, mert kb. fél éve nem rendeltem már Kínából, és hátha változott valami. Plusz, a gearbestről is először rendeltem kb. 1 hete. Ezért is olvastam bele ebbe a topicba (a gearbest miatt) és itt találkoztam ezzel a kamu szállítási ill. ragszám problémával először. Én sok éve rendelek Kínából - általában a Registered Airmail-el, a kínai postás repülőgépes szállítással - és meglepett, hogy ilyen gondok vanak/lehetnek, mert eddig nekem bármelyik site-on is bármit rendeltem, minden követhető volt és a "szokásos" 3-5 hét alatt meg is szokott érkezni a cucc.

[ Szerkesztve ]

Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!

(#30707) Silent77 válasza peterk (#30706) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Nincs kamu szállítás, ne izgulj.
Olyan szállítás van ami nem követhető, de ha beírod pl track17-re akkor kamu adatokat ad ki, ez nem azt jelenti, hogy nem adták fel!
A registered mail alatt vannak különböző szállítási módok. Holland, Belga. stb.
ha 2 betű 9 szám 2 betű akkor reigszárlt mail, és követhető.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#30708) peterk válasza Silent77 (#30707) üzenetére


peterk
senior tag

Köszi a választ! Igen, ez 2+9+2 formátumú, akkor hiszek annak amit a trak17 mond :)

[ Szerkesztve ]

Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!

(#30709) x64 válasza Vertigo18 (#30693) üzenetére


x64
aktív tag

Ami Priority Line, az ÁFA mentes.

(#30710) Vertigo18 válasza x64 (#30709) üzenetére


Vertigo18
addikt

Köszönöm! :R

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#30711) kokii válasza kokii (#30590) üzenetére


kokii
tag

Az üzenet előtt amire válaszolok és utána is volt hozzászólásom, de talán ebben összegezve van a sztori.
Most újabb történés van. A csomagot megkaptam, de ugye alapból nem lehetett neten elérni az invoicet. Miután elkértem ticketben, pár napra rá (ilyenkor már megjött a csomag) megjelent egy Tracking 3 a splittelt orderemnél, ahol elérhetővé vált az előbb említett invoice.
De a lényeg, ma nap végén jött az sms... DHL csomag. (ami egyezik az invoice trackingjével).
Ezek az okosak feladták mégegyszer a cuccot? :D Történt valakivel már ilyen?
Ha átvenném (ugye csak az áfa lenne megint, +DHL díj...) kamera/árban jól jönnék ki a megvámolásokat is számolva átlagban (ehhez helyet kéne találnom neki, vagy elpasszolni...), de ez azért macera, +fogalmam sincs, hogy ténylegesen mi van a csomagban.. Mi ez az egész? Mi van ha nem fizetem meg a vámot, mivel nem is rendeltem semmit? :S

(#30712) vegyszer válasza kokii (#30711) üzenetére


vegyszer
addikt

Vedd át.
Fitesd ki.
Add el, ha nem kell.
Én pl a vám árában átveszem :Y

Én így tettem, mikor egyszer egy kalandos rendelés után 3 fizetés, két sikertelen PayPal visszaigazolás után 2 teló jött egy árában.

[ Szerkesztve ]

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#30713) Bubukain


Bubukain
senior tag

sziasztok

rendelnék egy porszívót és nem teljesen világos hogy az EU priority line az vám és áfa mentes? ez 0.62 EUR
viszont az EU express 20.77 EUR, míg a szállítási idő közel azonos, miért ez a diferencia?
rendelhetem az olcsóbbal?

(#30714) Silent77 válasza Bubukain (#30713) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Szia!

Rendelheted nyugodtan az olcsóbbal.
Már útvonalon jön, MPL fogja szállítani.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#30715) walakyb válasza vegyszer (#30712) üzenetére


walakyb
aktív tag

Remélem nem csak világgá kürtölöd, de még büszke is vagy rá...

(#30716) walakyb válasza kokii (#30711) üzenetére


walakyb
aktív tag

Emlékeim szerint nem GB hiba volt, hanem te valasztottál DHL-t.
Ha TÉNYLEG véleményre vagy kíváncsi: ha a másikat is vamoljak, beszélj a GB-vel, kérdezd meg tőlük, hogy mi legyen (értelemszerűen vamolas előtt, és azt is írd meg, mennyit kell kifizetni rá). Biztos, hogy értékelni fogják. Ha nincs vám, akkor jó eséllyel más valami megy, de ha mégis valami fals dolog (pl meg 1 kamera), akkor is ticket a GB-nek.
Igazság szerint még akár így is jól jarhatsz, de én biztos lekopnem magam, ha nem ezt csinálnám...

[ Szerkesztve ]

(#30717) vegyszer válasza walakyb (#30715) üzenetére


vegyszer
addikt

Igen.

Az antelife nagyon nem értette, hogy mi a bajom. Miért akarok olyanért fizetni, amit megkaptam. Hagytam a fenébe. Ha már egyszer nekik nem hiányzott.
Pedig rendeltem előtte is, utána is onnan több telót.

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#30718) ígyvanferi


ígyvanferi
addikt

Sziasztok!

2018.08.08. | 06:45 --- Sikeres kézbesítés / Item delivered --- Györ Posta Feldolgoz

Ebből postán maradó lett vagy kihozzák a megadott címre? Persze egy-két napon belül kiderül, de ha esetleg biztosan tudható, hogy marad, akkor elmennék érte délután.

(#30719) kokii válasza walakyb (#30716) üzenetére


kokii
tag

Elhiszem, hogy az empátia jó, meg úgy érzed, hogy ha kiállsz mellettük az büszkeséggel tölt el, de úgy látom neked még eddig nem volt rossz tapasztalatod (kínai) rendeléssel, úgyhogy kérlek ne vagdalkozz egyik fórumozóval se, köszi.

(rossz tapasztalatként nem feltétlen az itt említettre gondolok az én részemről..)

[ Szerkesztve ]

(#30720) anadroid válasza ígyvanferi (#30718) üzenetére


anadroid
senior tag

Azt valaki már átvette.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#30721) x64 válasza anadroid (#30720) üzenetére


x64
aktív tag

Szerintem is: feleség, gyerek, anyós, esetleg valamelyik szomszéd...

(#30723) walakyb válasza kokii (#30719) üzenetére


walakyb
aktív tag

Óriási tévedesben vagy. Ennek nulla köze van az empátiahoz, ennek alapvető emberi tulajdonságnak kellene lennie. Egyébként kérdezz rá nyugodtan rendőrnél, ugyvednel, akárhol, ez a dolog bizony lopásnak minősül.
Ami meg a rossz tapasztalatot illeti. 50+ rendelésen vagyok túl (tudom, nem hatalmas szám, de azért nem is kevés), voltak filléres dolgok is, bár ezeket általában 20-25 dolláros parkolóban rendeltem, valamint műszaki cuccok is 20-150$ között bőséggel. Ticketet 3 alkalommal kellett nyitnom (volt köztük hibás termék is), minden alkalommal teljesen korrekten le lett rendezve a dolog.
Egyébként meg pont hogy az ilyen hozzaallas miatt ilyen fasza a magyar vevők respektje mindenhol...
De azt hiszem, tok fölösleges bármit írnom, úgyse jut el a mondandóm....

(#30724) ígyvanferi válasza anadroid (#30720) üzenetére


ígyvanferi
addikt

Tuti? Az a Győr posta feldolgozó, mint helyszín ne zavarjon meg? Céghez jön, de a portások nem vettek át semmit. De lehet csak összefogták a sima postával.

(#30725) Silent77 válasza ígyvanferi (#30724) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Sikeres kézbesítés azt jelenti, hogy átvették.
Hívd fel a postát.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#30726) peterk válasza walakyb (#30723) üzenetére


peterk
senior tag

Szerintem ezt a dolgot túl tolod. Tudom, tudjuk, hogy miről írsz, sajnos van olyan jelenség amiről beszélsz.

Ugyanakkor nem ismered a másik felet, ne feltételezz olyant, ami lehet, hogy nincs is. Markáns különbség van aközött, ha valaki átveri az eladót és teljesen más, ha pl. félrement a kommunikáció, megkavarodott a rendelés, és emiatt esetleg a kereskedő kétszer küld ki valamit. Kisebb értékű termékeknél (ilyen távolságban a pár tízezres, de még az ötven ezres is kisebb érték) érthető, ha a vásárló nem töri szét magát, hogy valamit vissza juttasson a világ túlsó felére, nincs kedve papírozni, sorban állni, stb. emiatt. Ezt egy kereskedő, aki vállalja, hogy a világ minden tájára szállít, be tudja, be kell tudnia a napi működési költségekbe. Amit ezen elveszít, megnyeri azzal, hogy nem kell azt a garanciális feltételrendszert biztosítania, amit egy magyarországi eladónak kell. (forgalmazási engedélyről, stb. nem is beszélve).

Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!

(#30727) Silent77 válasza kokii (#30711) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Ne vedd át, majd visszaküldik.
Ha átveszed akkor pedig ki kéne fizetni.

peterk: Nem kell átvenni ennyi az egész.
teljesen mindegy miért lett elküldve 2x.
Nekem is van 1 joybuy rendelésem amit 2x küldtek el. 14.99$ az érték. Megkért levélben, hogy ne vegyem át, vagy ha igen, fizessem ki.

[ Szerkesztve ]

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#30728) bl4ze


bl4ze
veterán

Tablet tempered glass, 4 dollár pontozva LVSxxxxxxxxx :

29.07.2018 13:41 Electronic notification of shipment
29.07.2018 14:41 Accepted from sender
30.07.2018 13:00 Arrival at international place of exchange
01.08.2018 18:43 Sorting
02.08.2018 07:51 Send item abroad (Export)
02.08.2018 14:15 Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.

Egész jó időt futott még úgy is, hogy azért itthon tudtak vele 5 napot szarozni amire kezembe adták....
Jól be van csomagolva, este bontom : remélem ép lesz a glass :)

.:. bl4ze .:.

(#30729) walakyb válasza peterk (#30726) üzenetére


walakyb
aktív tag

Peterk, ez baromira nem így van. Le is írtam, ha vamoljak, írjon a GB-nek, hogy mi legyen, majd ők eldöntik. Kb 200%, hogy azt nem fogják mondani, hogy fizesse ki a vámot, küldje vissza a csomagot, majd kifizetik. Ha még nem vamoljak, nézze meg mi az, és ha meg1 kamera, akkor jelezze, akkor is elmondják, hogy mi legyen...
Különbség? Alapvetően más a 2 dolog, de a végeredménye ugyanaz. Teljesen más dolog ellopni egy pénztárcát, mint megtalálni valahol, és zsebre tenni. Viszont mind2 eset lopásnak számít, nem is túl rég még híradóban is volt egy bolti felvétel, ahol egy vevőt köröznek, aki eltett egy ott felejtett tárcát.
Egyébként pedig nem felteteleztem semmit, o irta le a dolgokat...
Másrészről. A legkevésbé sincs tultolva a dolog. Ezzel az erővel fordítsuk meg a dolgot, neked, aki külföldről rendelsz, bele kéne kalkulálnod, hogy bizony előfordulhat, hogy elbukod a pénzedet, mert nem kapod meg az árut. Gondolom ez a verzió már a legkevésbé se tetszik, pedig pont ugyanaz, mint amit te mondasz...
A garanciális dolgok pedig megintcsak nem igaz. Igenis van naluk gariztatas, sőt, azt is megoldották, hogy legtobbszor ne Kínába kelljen küldeni a cuccot. De igen, ez bizony idő. És itt lesz igaz az, hogy ezt bele kell kalkulálnia mindenkinek, aki Kínából rendel...

(#30730) tupacamaru válasza ígyvanferi (#30724) üzenetére


tupacamaru
veterán

Ezt már valaki átvette a győri posta feldolgozóban. A pályaudvar mellett van nem sokkal. Régebben mi is elmentünk oda érte, amikor azt mutatta a tracking hogy ott van a csomagunk.

Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................

(#30731) ígyvanferi válasza tupacamaru (#30730) üzenetére


ígyvanferi
addikt

Én is erre gondoltam először a tracking bejegyzés alapján, ezért is kérdeztem rá itt.

Közben viszont meglett, a titkárságra került a céges postával együtt. Ugye posta hozta levélként, nem is volt nagy valami. A portások ki szokták szedni általában az ilyen magánjellegűeket, de most nem vették észre.

Kösz mindenkinek a segítséget!

(#30732) x64 válasza walakyb (#30729) üzenetére


x64
aktív tag

Az esettől függetlenül (szerintem is a GB-t kellene kontaktálnia, hogy mit tegyen) azt azért tisztázzuk, hogy a nemzetközi vásárlás viszonylatában az eladót terheli a felelősség azért, hogy a csomag rendben megérkezzen a vevőhöz. Ha a posta útközben ellopja, az az eladó kára, nem a vevőé (Paypal, Amazon, Aliexpress, Ebay stb.). Ha gyakran ellopják útközben, akkor kiveszik az adott országot a lehetséges célországok közül (pl. Ebay-en ez viszonylag gyakori).

Egyedül a GB gondolja azt, hogy erre külön biztosítást kellene kötnie a vevőnek. Ami ellentmond a Paypal szabályozásának, ezért van az, hogy vitás esetekben csak az összeg felét (vagy még annyit se) akarnak visszatéríteni, egész addig amíg a Paypal dispute szóba nem kerül...

[ Szerkesztve ]

(#30733) walakyb válasza x64 (#30732) üzenetére


walakyb
aktív tag

Igen, valóban az eladót terheli az eltűnt csomagért a felelősség, hiszen nem szállította le (teljesen lényegtelen, hogy ők nem adták fel, vagy mondjuk a posta ellopta), a vevő a nagy semmit kapta a pénzéért. Soha sehol nem állítottam, hogy akár csak véleményes lenne ilyen esetben (értelemszerűen megállapodás hiányában) a PP-hez fordulni, hogy visszakapja az ember a pénzét.
Hogy mennyire nem GB seggnyalás :) maximálisan nem értek egyet én se azzal, hogy nekem (elnézést, a vevőnek) kellene biztosítást fizetni, eddig se tettem, ezután se fogom. És amennyiben a GB köti az ebet a karohoz, hogy csak felét fizet én is a PP-hez fogok fordulni. Már ha eltűnik csomagom.
Ez a verzió akkor lenne rentábilis ebben a beszélgetésben, ha egy refundos csomag érkezik meg később. De itt nagyon nem erről van szó, ráadásul akkor is jelenti illene :)
Egyébként én ezeket az eltűnt csomagokat refund után figyelném, és ahol sunnyogas van, ott simán lehetne valamiféle retorzió.

(#30734) dévidvilla14


dévidvilla14
csendes tag

Még sosem rendeltem EU priority line-nal, úgyhogy biztos, ami biztos, megkérdezem :)

Jelenleg így áll a csomag 17track szerint:

Csomag állapota: Szállítás alatt

Célállomás: Magyarország

2018-08-08 08:00 Item sent abroad
2018-08-08 06:32 Item sent abroad
2018-08-07 15:04 Item accepted by postal operator

Származás: Németország

2018-08-08 12:32 Feucht, Germany, The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.posta.hu/tracking )
2018-08-08 07:21 Feucht, Germany, The international shipment has been processed in the export parcel center
2018-08-07 21:04 Feucht, Germany, The international shipment has been processed in the export parcel center
2018-07-25 00:05 The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Ez azt jelenti, hogy Németországban már feladásra került? Ha igen, kb mennyi idő alatt szokott onnan megérkezni? DHL hozza elvileg

[ Szerkesztve ]

(#30735) Cristy válasza dévidvilla14 (#30734) üzenetére


Cristy
csendes tag

Az enyém 3 hete Feucht-ban van,fogalmam sincs mikor jön onnan tovább :(((

(#30736) toga77 válasza ígyvanferi (#30718) üzenetére


toga77
tag

Ez a szlovák postás csomagod? Nekem még mindig sehol semmi....

(#30737) Janos250 válasza walakyb (#30723) üzenetére


Janos250
őstag

"Egyébként meg pont hogy az ilyen hozzáállás miatt ilyen fasza a magyar vevők respektje mindenhol"
Ebay-en többször találkoztam olyannal, hogy nem szállít Magyarországra.
Írtam nekik, megnézték a "múltamat", és általában hajlandók voltak szállítani.
Aki meg gyakran kér refundot, annak én se küldenék.
Most éppen egy ellenpéldával találkoztam, ahol Angliából nem hajlandók Magyarországra postázni.
Volt ahol azt kellett csinálnom, hogy címnek Germany/Budapestet írtam (ott, akkor elfogadta a rendszer), és megjött. Gondolom a német postás hülyének nézett, de az az ő dolga.

Az amerikaiak $ milliókért fejlesztettek golyóstollat űrbéli használatra. Az oroszok ceruzát használnak. Én meg arduinot.

(#30738) ígyvanferi válasza toga77 (#30736) üzenetére


ígyvanferi
addikt

Ja igen, ez az. Tegnap délután jött először új bejegyzés a trackelésnél, hogy célországban feldolgozva, majd este, hogy belföldi feldolgozásra továbbítva, ma reggel meg már itt is volt. Június 30-án rendeltem, Pozsonyba július 9-én érkezett meg. 22 euró alatti csomag egyébként. A tiéd 10-én ért oda, ha jól emlékszem, lehet hogy egy-két nap és megkapod.

(#30739) toga77 válasza ígyvanferi (#30738) üzenetére


toga77
tag

Igen, az enyém 10-én ért oda, de akkor ez már megnyugtató, hogy neked megérkezett. :)

(#30740) anadroid


anadroid
senior tag

Új játékot talált ki a M.K.P. Csomagpingpong. Itthon ültem tegnap, mert az előjelek szerint akkor kellett volna kihozni a csomagot. Semmi, értesítő se (szerintük volt). Délelőtt telefon az ügyfélelhárításra: ki van adva kézbesítőnek. Itthon ücsörgés, megint semmi.

Célországba elküldve / Item sent abroad
2018.07.30. | 14:00
Célországban feldolgozva / Processed in the destination country
2018.08.06. | 07:40
Belföldi feldolgozásra továbbítva / Forwarded for domestic sorting
2018.08.06. | 22:38
Kézbesítő postához érkezett / Arrival to delivery Post
2018.08.07. | 08:57Budai Központi Kézbe
Letétben van / Item stored, addressee notified
2018.08.07. | 18:39Budai Központi Kézbe
Kézbesítő postához érkezett / Arrival to delivery Post
2018.08.08. | 08:56Budai Központi Kézbe

Két egyforma, egymáshoz képest 6 perc különbséggel megrendelt, ugyanarra a címre küldött csomagról van szó. A 6 perc Kínában 4 órára hízott, Pozsonyban majdnem egy hétre, itt meg lassan közelíti a két hetet. Valaki olajozza meg már az időkibővítőjüket! :((

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#30741) bl4ze válasza anadroid (#30740) üzenetére


bl4ze
veterán

Engem ma a DPD szivat : megérkezett tegnap reggel egy pakkom Ausztriából.
Tegnap nem hozta ki a DPD : oké, jön ma.
Kapok reggel egy SMSt + EMAILT : ma 20:02-21:02 között hozzák WTF :Y Este 8-9 között a DPD?
Kis idő eltelt, jön az újabb SMS + EMAIL :
A küldemény(eke)t futárunk a mai napon 14:29-15:29 óra között szállítja ki.

A futár azóta sem ért oda az irodához, tracking szerint ez látható :
08.08.2018 09:45 Budapest (HU) Kiszállítás alatt.
08.08.2018 07:49 Budapest (HU) Kiszállítás alatt.

Ügyfélszolgálat "természetesen" telefonon elérhetetlen. :W

.:. bl4ze .:.

(#30742) dugesz77 válasza Cristy (#30735) üzenetére


dugesz77
őstag

A beragadt csomagod megkapta már ezt a státuszt? : " Feucht, Germany, The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.posta.hu/tracking )"

(#30743) Cristy válasza dugesz77 (#30742) üzenetére


Cristy
csendes tag

Igen,még akkor amikor odakerült.Július 20.óta a magyar Posta rendszerében is látszik,Célországba elküldve

[ Szerkesztve ]

(#30744) Janos250 válasza bl4ze (#30741) üzenetére


Janos250
őstag

Sajnos náluk megesik. :((
Ilyeneket szoktak mondani, hogy nem jó a cím (pl. nekem utca helyett közre kerestek), nincs kapucsengő (egy egyetemi épület), stb.
A Rákospalotai központban keresd!

Az amerikaiak $ milliókért fejlesztettek golyóstollat űrbéli használatra. Az oroszok ceruzát használnak. Én meg arduinot.

(#30745) peterk válasza walakyb (#30729) üzenetére


peterk
senior tag

Ne vicceljünk már, ez nem lopás, és még csak nem is talált tárgy. Ez hibás teljesítés. Én vagyok a vásárló és a kereskedő a kereskedő. Ez egy viszony. Ismered, a "vevőnek mindent szabad" mondást. Természetesen nem szabad mindent, de a kereskedelem úgy működik, hogy a kereskedő szolgálja ki a vásárló igényeit és nem fordítva. De még csak nem is kölcsönösen. Jómagam kereskedő is vagyok egyben, nem csak vásárló. (Egy lovas felszerelést forgalmazó vállalkozásom van). Mi is főleg netes rendelésből dolgozunk ma már, és nálunk is vannak hibák. Minden ilyen alkalommal - teljesen mindegy, hogy ki "jár jól" a hibával és ki "jár rosszul" - az az alap, hogy én károlom el a dolgot kereskedőként. ÉN KÉREK elnézést a vásárlótól a történtek miatt, akkor is, ha a javára tévedtem. Ha netán többet küldtem, mint amennyit rendelt, és visszaküldi, akkor földig hajlok és megköszönöm. De ha nem, akkor is elnézést kérek, és kívánom neki, hogy használja a plusz kiküldött darabot egészséggel.

Vásárlóként ugyanez a hozzáállásom. Én kereskedői hiba miatt nem levelezgetek a kereskedővel, ha nincs reklamálni valóm. Kereskedőként sem várom el senkitől, hogy a drága idejét az én hibám korrigálására csessze el, vásárlóként se várja el ezt tőlem egy kereskedő sem. Úgyhogy ha nem kell csinálni semmit, csak egyszerűen nem átvenni, akkor persze mehet vissza a csomag. Nem nyerészkedni akarok természetesen. De ha "matatni kell vele", ha több idő elintézni, hogy ne érkezzen meg, mint simán átvenni, akkor biza átveszem, és csókolom. Legközelebb dolgozzon pontosabban a kereskedő.

Megjegyzem, ha már "magyarozunk", akkor ugye nem csak vásárlói mentalitás létezik, hanem kereskedői mentalitás is. A kettő összefügg, hat egymásra. Ha a magyar kereskedők szinvonalasabban szolgálnak ki, kevésbé csóróznak a vásárlóval, nem húzzák le, a hibáikat elismerik és a vevő számára mindig kedvezően intézik, akkor a vásárló is jobban fog hozzájuk állni. És fordítva, ha a vevő tisztességes, akkor a kereskedő is az lesz. De ez egy társadalmi probléma, ami túl általános ahhoz, hogy egy szerencsétlen kínai dzsunkarendelésből nagy ívben átkössük rá.

Más. A ferihegyi vámon mennyit szokott ücsörögni manapság a csomag? (Egyáltalán, látni azt a trackingban, hogy vámolás alatt van-e, vagy csak ott ücsörög valamelyik reptéri raktárban? Két napja ferihegyen van a csomagom, de nem mozdul semmi...)

Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!

(#30746) szemmelver


szemmelver
aktív tag

Sziasztok!

Van egy csomagom "Belgium Post Unregistered" szállítási móddal. 07.24. óta elvileg itt van az országban. Lehet kamu, mert azóta se kaptam meg...?

Egy ennél később rendelt csomagom, ugyan ezzel a szállítási lehetőséggel tegnap megjött. Itt is ugyanúgy írta, hogy itt van az országban, és tényleg!! :DD

Mennyi ideig érdemes várni amúgy egy csomagra?

(#30747) sambenez válasza szemmelver (#30746) üzenetére


sambenez
addikt

Ha LVS-el kezdődik a ragszáma, akkor az nem itt van hanem belgiumban.
Nekem van egy olyan ami "Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days. 2018.05.30. 17:16:48"
De azóta semmi. Volt egy ugyanilyen csomagom ami 145 nap után érkezett meg. Egyébként 60 nap után már nyugodtan írhatsz nekik.
A legtöbb esetben ezután a bejegyzés után kb1-2 hét mire megjött.

(#30748) szemmelver válasza sambenez (#30747) üzenetére


szemmelver
aktív tag

Igen, LVS-el kezdődik. Ugyan ez van írva, amit idéztél. 145 nap?? Úristen...
A két hét lejárt, de várok akkor még vele. Köszi szépen! :)

(#30749) koxkids


koxkids
őstag

Sziasztok!

Ma kaptam a következő értesítést Gearbest-es rendelésről.

Dear customer,

we are pleased to let you know we recorded the following information about the postal item No. LK000164605SK:

Date and time Event
08/09/2018 07:42 Posting Item posted at post office MP Bratislava 090, Tomášikova 54, 83270 Bratislava

Innen mennyi idő míg megérkezik a csomag Budapestre? :) Van ezzel tapasztalat? Van rá esély a jövő heti kézbesítésre? :U

(#30750) bl4ze válasza Janos250 (#30744) üzenetére


bl4ze
veterán

Nonszensz, ismerik a címet : folyamatosan jár ide a DPD. Hoz és visz is csomagot.
A 14:29-15:29 idő ablak helyett este 7 után próbált bejutni az irodába : értesítő SEHOL!!! Lehet fel sem jött.

08.08.2018 19:51 Budapest (HU)
Sikertelen kézbesítést követően visszaszállítva a kirendeltségre.
A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről.

08.08.2018 19:36 Budapest (HU)
Sajnálatos módon, a küldemény az előrejelzéssel ellentétben nem lett kiszállítva.
Hiányos, nem megfelelő címzés.

08.08.2018 19:24 Budapest (HU)
Sajnálatos módon a küldemény kézbesítése nem lehetséges.
Nincs áruátvétel vagy felvétel.

08.08.2018 19:04 Budapest (HU)
Sajnálatos módon a küldemény kézbesítése nem lehetséges.
A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről.

Monnyonle!!! 10 perc után elértem a DPD-t : azt mondta a kissé visszafogott droid, hogy 9 körül kerül megint futárhoz, és hozni fogják ma megint...... :W :F :W

.:. bl4ze .:.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.