Hirdetés

2024. május 31., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6000) sampe


sampe
aktív tag

Tisztelt Fórumozók!

Engedelmetekkel az alábbi történetet szeretném elmesélni Nektek, és kikérni a véleményeteket, ezúton is szeretnék elnézést kérni, de egy kicsit hosszú lesz. Hozzáteszem az ügy május eleje óta tart. Lássuk tehát:

Adott egy asus p5q3 deluxe lap, valószínűleg az én hibámból, lábsérülés történt, bevittem az üzletbe, mondták hogy megcsinálják 8000 ftért, utána pedig feltételes garanciába elküldik az asusnak kivizsgálásra,
beadás után 3 héttel csörgött a telefon, a lapot megjavították, megy ki külföldre a lapom
ez volt május 25.
Most július eleje van, eddig vártam, a múlthét hétfőn felhívtam őket, mondták hogy a lap hibás, garanciába a lap ki lesz" cserélve" de ha nem akarom megvárni míg visszajön, levásárolhatom az akkori vételárat ez 59900 ft, ezt 3 különböző kollégájuktól is megkérdeztem miután a lapot beadtam hozzájuk (átvételi elismervényt nem kaptam), azt mondták, ez igen így van levásárolhatom
aztán 1 óra múlva ír egy fiatalember, hogy mégsem vásárolhatom le a teljes vételárat, hanem beszámítják a lapot 25000 ftért, tehát a piaci árért, és nézzek magamnak egy másmilyen lapot ennyiért és ők azt beszerzik, továbbá fizessek rá egy új lapra ha azt szeretnék

kérdem én, jogos ez? megtehetik? mert már majd 2 hónapja várok, a "semmire" egész idáig hitegettek, tették nekem a jót, most meg ezt a pofátlanságot benyögik
a várakozás csak a kisebb gond, mert igazából ahhoz hogy én internet közelbe legyek, és a teendőimet el tudjam látni, ahhoz a szomszédba, vagy a barátnőmhöz kell menjek és ez már nekem kellemetlen. arról pedig ne is beszéljünk hogy nem kapok új lapot és ráadásul már elnézést, hogy ezt írom, de még "nekem a k.rva anyámat"

felhívtam a budapesti fogyasztóvédelmet is, a hölgy elmondta hogy írjak a vásárlók könyvébe, hogy nyoma legyen a dolognak, mondtam neki, hogy vidéki vagyok, nem tudok felutazni pestre, így azt javasolta hogy írjak egy hivatalos formában megfogalmazott térítvényes levelet amibe leírom az igényeimet, elvárásaimat a boltal szemben.
-->erre a levélre a következő emailt kaptam ehét hétfőn:

Kedves János,

Megérkezett postai úton az Ön által írt panasz levél.

Elolvastam, és meg is értettem a problémáját, de sajnos több dolog miatt nem értek egyet vele.

A legfontosabb dolgot elfelejtette leírni a levelében, még pedig azt, hogy az alaplapot, amikor átvettük garanciális ügyintézésre, megállapítottuk, hogy az CPU foglalat sérült.

Felajánlottuk, hogy segítünk eljuttatni szakemberhez, hogy a sérülés nyomait eltüntetve garanciáztatható legyen akár a beszállító, akár a gyártó felé.

Itt mondhattuk volna azt, hogy sajnos nincsen erre emberünk, és azonnal visszadobjuk a terméket, fizikai sérülésre hivatkozva.

A javítás megtörtént, át is vette a beszállító, arra a célra, hogy kiküldje a gyártónak (ASUS) és megkezdődjön a gyártói garanciarendezés, tehát a javítás sikeres volt, nem látszódott rajta semmi.

Mivel, ahogy Ön is leírta, ez a típus már nem elérhető a piacon, vagy azonos tudású alaplapot, vagy ezt kellene vissza adnunk javítva, de ez még mindig nem lehetséges, mert az alaplap fizikailag még az ASUS-nál van.

Ha nem kéri a javított alaplapot, és nem felel meg az azonos tudású, de más típus, akkor a jelenlegi piaci árát tudjuk vissza adni a leadott alaplapnak, ami a legnagyobb jóindulattal bruttó 25.000Ft.

Hozzáteszem, ezt úgy kell érteni a mi részünkről, hogy akármennyit is adunk vissza, mindenképpen veszteségként jelentkezik, mivel az ASUS a jelen piaci értéknek a 30% át fogja Kb. jóváírni felénk, kb. 3 hónap múlva,

Amikor eljut odáig az ügy, amikor már még annyit sem fog érni az a pénz.

Tehát.

Amit Ön, 25.000ft-ot sérelmez, mint jóváírási összeget, az lehetne 0 azaz nulla forint is, mivel az alaplap sérült volt, és nem is lettünk volna kötelesek semmilyen szinten sem segíteni.

De, mivel nem ez az általános hozzáállásunk az ügyfelekhez, természetesen nem küldünk el senkit sem ilyen problémánál, hanem megpróbálunk minél többet megtenni annak értekében, hogy mindenki elégedett legyen velünk!

Tisztelettel várom válaszát!

A mai nap felhívtam őket, hogy milyen kategóriájában hasonló lapot ajánlanak. Itt továbbra is azt a választ kaptam, hogy beszámolják 25000 ftba, és fizessek rá egy új lapra.

Már nem tudom kihez fordulhatnék :O Egy lapot akarok könyörgöm, valaki segítsen kérem szépen! :R :R

Előre is köszönöm a jó tanácsokat! :R

Tisztelettel
Both János

Szerk:

Az egyik eladó pedig a következőket írta nekem facebookon ez idő alatt:

bejössz nézünk neked egy kategóriában megeggyeő lapot és levásárlod
halál egyszerű (június 7.)

Szia!
Az alaplapod kitn van asusnál gariba
a kolléga nem tudom mit mondott pontosan de lehet valamit félreértettél
az alaplapot az asus szervízeli kint aminek az ideje akár két hónap is lehet mivel kint van külföldön a lapod jeleneg
természetesen ha nem akarod megvárni akkor tudjuk neked intézni a garanciát
ez azt jelenti hogy a lapod vételárát le tudod vásásrolni
ehez viszont kellenek a kiegészítői is
az hogy az antenna nincs meg az nem nagy baj szerzünk egyet valahol tudti van neked csak a többi alkatrészről kell gondoskodnod
hogy mért?
mert ha viszakapjuk javítva akor mi ezt már csak használt ként fogjuk tudni eladni erősen érték csökkentve tehát kellenek a kiegészítők is ehhez
amenyiben a két hónapot nem szeretnéd megvárni
úgy befáradsz a boltba és keresünk neked egy lapot
a probléma hogy 775 be nem fogook tudni normálisat avagy a tiéddel megeggyező kategóriájú lapot adni
ez azt jelenti hogy levásárolni tudod másik típusra akkor viszont más foglalat lesz azok viszont csak ddr3 ramot fogadnak
ezért mondtam hogy bejössz és megbeszéljük milyet szeretnél (június 8.)

nah haligali
nah figyumigyu
megkérdeztem a bótvezetőt
asus jóvá fogja nekünk írni a lapot
szal a boltvezrető azt modnta hogy két lehetőség van
vagy megvárjuk hogy az asus jóváírja de azt mondja ne akard mert ők kb 10 ért fogják
vagy mi most jüváírjuk neked 21 ért boltvezető enyit mondott
de akor az alaplapod meg a procid árából faragok ha tudok természetesen
levásárolhatod de enyiért tudom jóváírni
anyiért tudom meg azt tehetem amit a boltvezető mond
az a szopcsi hogy nekün kaz asus kb 10 ért fogja jóváírni
vagy idebasznak valami meredvény lapot cserébe azt meg majd eladfjuk kb 15 ért
tehát kb mindenhogy buktunk rajta (június 27.)"

[ Szerkesztve ]

"A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.