Hirdetés

2024. június 15., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4709) z0d1AK


z0d1AK
veterán

Ma bevittem az egyik helyi boltba az alaplapomat, tegnap elhalálozott.
Nem egy mai darab, egy ASUS M2N4-SLI, korrektek voltak, azt mondták, hogy ha minden igaz 2 hét, max. 3, majd hívjam őket.
Nem tudom, hogy tudják-e javítani, bár szerintem ezek a mai alaplapok nem azok, amiket elkezdenek forrasztgatni.
A számlán és a garancián nincs feltüntetve külön az alaplap ára (ramot és procit is akkor vettem), ha cserélik, vagy vissza fizetik a vételárat, akkor mi alapján mondják meg az alaplap értékét, vételárát? Vagy a boltnak tudnia kell, hogy mennyi volt akkor?

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.