Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
z0d1AK
veterán
Ma bevittem az egyik helyi boltba az alaplapomat, tegnap elhalálozott.
Nem egy mai darab, egy ASUS M2N4-SLI, korrektek voltak, azt mondták, hogy ha minden igaz 2 hét, max. 3, majd hívjam őket.
Nem tudom, hogy tudják-e javítani, bár szerintem ezek a mai alaplapok nem azok, amiket elkezdenek forrasztgatni.
A számlán és a garancián nincs feltüntetve külön az alaplap ára (ramot és procit is akkor vettem), ha cserélik, vagy vissza fizetik a vételárat, akkor mi alapján mondják meg az alaplap értékét, vételárát? Vagy a boltnak tudnia kell, hogy mennyi volt akkor?
| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |