Hirdetés
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz
Gyuri27 #3676 üzenetére
Nem értem én sem, amit írsz. Itt most a távolévők között létrejövő szerződéseknél az elállásról van szó, ami legrosszabb esetben is max. 3 hónap, általában 8 nap.
Ha a júzer eleve karcosan vesz át egy terméket a boltban normál, tehát nem távollevős vásárlásnál, akkor így járt, nézte volna meg, bontotta volna ki.
Ha pedig online rendelte és kihozzák neki mondjuk, akkor pedig - igen, tudom, hogy nem mindig működik - a futár jelenlétében kellene kinyitni és felületileg megnézni a terméket. Nem szoktam gyakran így rendelni, de tuti nem engedném el a futárt addig, amíg ki nem bontottam a cuccot, főleg mert sejtésem szerint az átvételkor aláírandó papír tartalmazza azt is, hogy a cuccot megtekintettem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Életre szóló garancia Bennem bízhatsz!
- Expressz kézbesítés 5 percen belül e-mailben!
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -60% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- Windows 11 Pro + AJÁNDÉK AAA játék!
- Akció! Dell Latitude 7410 Üzleti Strapabíró Profi Fémházas Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/256 4K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest