Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BB9000
senior tag
Két lehetőséged van: vagy élsz a 14 napos indoklás nélküli elállási jogoddal, vagy megtartod a gépet és használod úgy, ahogy megkaptad.
Az Emag ügyfélszolgálattal bajlódás csak "erős idegzetű"eknek való.
Ha bejelented hibára és kijön egy szervizes, és azt látja, hogy a mosógép mos, csak néha fura hangja van, akkor szerinted mit fog csinálni vele? Semmi olyat nem tud tenni, ami visszaállítaná a mosógépet eredeti állapotába. A szakszerűtlen szállítás miatt sérült géppel én biztos nem szenvednék! Menne vissza, mint a szél.
A kicsomagoláskor látható "apró" külsérelmi nyomok arra utalnak, hogy az a mosógép vagy nem volt megfelelően rögzítve és elborult szállítás közben, vagy leesett a targoncáról, vagy mindkettő megtörtént vele.
[ Szerkesztve ]