Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Gyuri27 #20356 üzenetére

    Most van megint a szakszerviz felé a cucc (ötödik alkalommal)... és ha nem cserélik (Holland Asus bírálja el, Magyarnak nincs beleszólása) akkor a nagykerrel veszem fel a kapcsolatot (vagy feljebb megyek - külföldi, mint USA vagy más Asus nem kompetens, mert régió nem oda tartozik)

    Ezt a választ kaptam a fogyvéd.-től (lényegében)

    Tisztelt Fogyasztó!

    Köszönjük, hogy panaszával irodahálózatunkat megkereste.

    A vonatkozó jogszabályi előírások szerint a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

    Előadása alapján a termékre még fennáll a jótállási idő.

    Ez alapján elsődleges igény a kijavítás, de mivel azt a vállalkozás nem tudta teljesíteni, ezért ezt követően Ön jogosan kérte a hibás termék kicserélését.

    Mivel az ASUS Magyarország Kft nem tett eleget csere kötelezettségének javasoljuk, hogy forduljon panasszal a lakóhelye szerinti Békéltető Testülethez (ezen eljárás ingyenes ld. www.bekeltetes.hu).

    Másodlagosan pedig, ha nem oldódik meg a fenti eljárásban az ügy javasoljuk, hogy álljon el a szerződéstől és kérje a vételár visszafizetését. Erre vonatkozó igényét fizetési meghagyásos eljárásban közjegyző előtt érvényesítheti (ld. www.fmh.mokk.hu).

    Alkalmazott jogszabály:

    Polgári Törvénykönyv 6:157-174.§

    Reméljük tanácsunk segítséget nyújt panasza további sikeres ügyintézéséhez.

    Tisztelettel:

    dr. xy tanácsadó

    Ezután (07.09.-n Kedden) megírtam az Asus felé a jogosságom helyességét a Polgári Törvénykönyv 6:157-174.§ -ra hivatkozva, de a héten nem érkezett rá válasz :)

Új hozzászólás Aktív témák