Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Gyuri27 #20356 üzenetére
Most van megint a szakszerviz felé a cucc (ötödik alkalommal)... és ha nem cserélik (Holland Asus bírálja el, Magyarnak nincs beleszólása) akkor a nagykerrel veszem fel a kapcsolatot (vagy feljebb megyek - külföldi, mint USA vagy más Asus nem kompetens, mert régió nem oda tartozik)
Ezt a választ kaptam a fogyvéd.-től (lényegében)
Tisztelt Fogyasztó!
Köszönjük, hogy panaszával irodahálózatunkat megkereste.
A vonatkozó jogszabályi előírások szerint a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.
Előadása alapján a termékre még fennáll a jótállási idő.
Ez alapján elsődleges igény a kijavítás, de mivel azt a vállalkozás nem tudta teljesíteni, ezért ezt követően Ön jogosan kérte a hibás termék kicserélését.
Mivel az ASUS Magyarország Kft nem tett eleget csere kötelezettségének javasoljuk, hogy forduljon panasszal a lakóhelye szerinti Békéltető Testülethez (ezen eljárás ingyenes ld. www.bekeltetes.hu).
Másodlagosan pedig, ha nem oldódik meg a fenti eljárásban az ügy javasoljuk, hogy álljon el a szerződéstől és kérje a vételár visszafizetését. Erre vonatkozó igényét fizetési meghagyásos eljárásban közjegyző előtt érvényesítheti (ld. www.fmh.mokk.hu).
Alkalmazott jogszabály:
Polgári Törvénykönyv 6:157-174.§
Reméljük tanácsunk segítséget nyújt panasza további sikeres ügyintézéséhez.
Tisztelettel:
dr. xy tanácsadó
Ezután (07.09.-n Kedden) megírtam az Asus felé a jogosságom helyességét a Polgári Törvénykönyv 6:157-174.§ -ra hivatkozva, de a héten nem érkezett rá válasz
Új hozzászólás Aktív témák
- Életre szóló garancia Bennem bízhatsz!
- Expressz kézbesítés 5 percen belül e-mailben!
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -50% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- Windows 11 Pro + AJÁNDÉK AAA játék!
- Akció! Dell Latitude 7410 Üzleti Strapabíró Profi Fémházas Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/256 4K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest