Hirdetés

2024. június 28., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15248) youspinme


youspinme
csendes tag

Sziasztok!

Adott egy 2014.06.26-án vásárolt Asus H61M-K alaplap (10.945 Ft), amit még tavaly szeptemberben (10.02) vittem be garanciáztatni, mert elszállt az alaplapi hangkártyája. Mivel ez a lap nem az otthoni számítógépemben volt, hanem egy rokonnál, aki a PC-t nem használja, ezért tudtam várni az ügyintézésre, amit közel fél év nyakra járás után (tegnap) sikerült megoldani. Az üzlet nem tudja se cserélni, se javítani, fel is ajánlották a levásárlás lehetőségét. A probléma az, hogy mindenképpen 1155-ös USB 3-as lap kellene, ami a kínálatukban csak huszonhétezer forintért található meg, tehát ez nem lehetséges opció. Ilyenkor kérhetek pénzvisszafizetést?

A választ előre is köszönöm!

like a record, baby.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.