Hirdetés

2024. július 1., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13134) CartmanPie válasza optikus (#13132) üzenetére


CartmanPie
csendes tag

Azt mellé írták, hogy ha a javítás 21 napot meghaladja az Asus felkeresi a vevőt!
Hát engem senki nem keresett fel, írtak egy levelet hogy sajnálják, de késik az alkatrész.

Ez feljogosítja őket erre, hogy Ők nem tehetnek róla?
Illetve a szervíz egy hét után írt, hogy elkezdték a javítást.
Ezzel kiharcolt magának plusz 7 napot az Asus?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.