- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Klaus Duran: LTT I Ran Every Antivirus At Once
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gerner1
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
Új hozzászólás Aktív témák
-
formula01
senior tag
válasz
FőDudu #108565 üzenetére
Abszolút egyetértek azzal, hogy a 14 nap elállást abúzálni nem korrekt dolog, viszont ezzel abszolút nem értek egyet: "ha garis problemaja van a vasarlas utan, azt inteze gariban - ne a gepet akarja vissza kuldeni"
Ismerve a hazai szervízeket, tisztelet a kevés kivételnek, szerinted ki az, aki egyből miután kiadott több százezer Ft-t, hetekig a garanciális ügyintézéssel szeretni szopni, mert vmi a csomagból kiszedve szar?
Arra sincs garancia, hogy a szervízelés elsőre sikerül: Nekem pl. korábbi DELL gépem mikor bevittem egy billentyűzet cserére, lett belőle végül 1 palmrest csere, 2 db alaplap csere, 1 touchpad csere és 1 billentyű csere. Ez durván több, mint 1 hónapig tartott, azalatt 2* próbálta nekem visszaadni a szervíz a gépet, mindig más hibával. (Ez ha jól emlékszem 2019-ben volt). Aztán pl. pár hete cseréltettem az iPhone-mban garanciában a kijelzőt, szintén második nekifutásra sikerült az újat jól beragasztani. Kinek hiányzik ez, egy drága, új cuccnál? Amikor ennyi pénzt kiad az ember, nem szopást szeretne vásárolni.
Aztán pl. 1 hangfalnál és 2 monitornál is kifogtam 1-1 ilyent az elmúlt ~4 évben. A hangfal egyik fele csak sistergett, az egyik monitoron a kijelző egyik oldalán vastagon volt egy sárga árnyalatú sáv, a másik monitoron meg a monitor kellős közepén 1 fekete pixel (használhattam volna végülis célkeresztnek fps-ekben
). Egy egérnél tavaly szintén, 40e Ft-s egér görgője úgy recsegett egyik irányban, hogy szánalmas volt. De volt nálam 50e Ft-s billentyű is, amire ferdén festették fel a gombot. (Itt mondjuk én csak a hibás keycap cseréjét kértem, de kaptam egy teljesen új billentyűt, emelem kalapom a boltnak.).
Ilyen esetekben magasról teszek arra, hogy a gyártó, vagy a viszonteladó ezt hogyan károlja el/oldják meg egymás között, ha vmit megveszek, elvárom, hogy legalább újan rendeltetésszerűen működjön.
Én mondjuk mindig feltüntetem a visszaküldés okát, és szerintem ez az, ami mindig elvárható lenne. Ha vki csak azért rendel meg értékes cuccokat, mert nem képes venni a fáradtságot, hogy megnézzen vmit élőben a legközelebbi akármelyik szaküzletben, azoknak szerintem is le kellene vonni a visszafizetendő összegből azt, amennyit a felbontással a termék vesztett az árából.
Aztán vannak persze kivételek, pl. About You-s ruha rendelés/visszaküldések megint egész más kategória.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban hirdetni TILOS!
- Intel Core i7-9700 CPU, processzor (SRG13)- Számla, garancia
- AKCIÓ! GB B660M i7 12700KF 16GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB GDDR6X COOLER MASTER CMP 510 750W
- DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
- Épített KomPhone R5 4500 16GB RAM 240GB SSD RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÚJ Asus TUF Gaming FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 8GB- 2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest