Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Steven: Miért váltottam Tv-ről projektorra?
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gerner1
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Csabex #33697 üzenetére
Hát, ők nem hallották amit én. És covid miatt nem lehet ott ülni mellette próba körön. Van azért néha fogaskerekes hangja, de elengedem a témát.
Katalizátort 3 éve februárban szerelték be 71k-ért. Szóval annyira nem volt jó buli.
Kaptam árajánlatot jobb első lengőkarra, mert a szilent már a végét járja (35k), meg ugye a féltengely csapágy. Mindez cserélve, futóműállítva alulról nyaldossa a 100k-t.
És felkészítettek lelkileg, hogy a hátsó hídnál a szilent is kezdi megadni magát, majd érezni fogom ha vége a bulinak egy körforgalom után vagy autópályára felkanyarodva, hogy ellen kell tartani neki.
-
darvinya
titán
válasz
Ł-IceRocK-Ł #33695 üzenetére
Ég a lemez bevonata.
-
#27070592
törölt tag
Mk1 Focusban (Lucas féknyereg) van egy trükkje a fékhenger visszatekerésének. Erre ma reggel jöttem rá, amikor raktam össze.
Nem tudom, mk2 Focusban működik-e:
Szóval leakasztod a helyéről a kézifék kötél végét, és a nyergen lévő kis forgó kézifékkart kézzel "behúzod" vagyis teljesen elfordítod abba az állásba mintha be lenne húzva a kézifék. Ekkor a fékhengert nyomás nélkül, egyszerűen be lehet tekerni a belső végpontjáig, csak egy akalmas fogó kell amivel a fékhenger koronáján lévő vájatokba bele tudsz akasztani, aztán simán betekeredik a belső menetes száron.
A rézzsír vitás kérdés. Van aki csak azt használ, mások azt mondják a féknyereg vas anyaga és a rézzsírban lévő rézszemcsék galvánelemként működve elektrolit korróziót okoznak.
-
darvinya
titán
Ma mi meglepetés várt AVIA kúton.
Gold(100 E5) benzint tankolhattam Silver(95 E10) áron.
Én rángatom, mint a hüle gyerek a legyorskötőzött 95-ös pisztolyt.
Kellett 30-45mp, mire eljutott agyamig, hogy ott egy felirat. -
robertka
tag
-
flymi
addikt
válasz
darvinya #33675 üzenetére
Igazad lehet.
Már alig várom, h legyen egy szabad napom és kicsit elpepecselhessek a kocsin. Előre-hátra új tárcsák és betétek kerülnek, ma hozta meg a futár a hátsó tengelyre a készletet.Ennyi az annyi, de legalább sokáig le lesz róla a gond. A le-fel szerelés költségét meg megspórolom magamnak, nem egy rakétatudomány.
3 évig voltam gépbeállító operátor, igaz ha valami nagyon rottyra ment akkor csak hívni kellett a tmk-t és ők megoldottak (értsd: befoltoztak) mindent. Nem volt abban semmi tervszerű, pláne nem megelőző karbantartás...
Semennyire nem hiányzik az a munkahely. -
darvinya
titán
Mivel legtöbbször előre haladáskor fog be a betétek, emiatt abba irányba kopott be jobban.
Mikor hátrafelé fékezel, ekkor a kopás ellen dolgozik, s nem úgy fog rá a tárcsára, mint előre haladáskor.
Ekkor szépen berezonál a tárcsa.
Új betét és tárcsa segít, de egy idő után az is ilyen lesz. -
flymi
addikt
Értem, kösz mindenkinek! Nem félek bepiszkolni a kezem, így akkor erre a műveletre veszek pár ezresért egy visszanyomót.
Igazából a hátsó fékek miatt aggódom, mert az utóbbi időben tolatás közben fékezve mindig "felbúg" a fék. Ezt nem tudom jobban körülírni. Ez 100% a fék hangja de kizárólag ekkor hangos a hátulja. Olyan mintha befogna vagy nem tudom, de borzalmas. A kézifék az patent, de ezt nem tudom hova tenni...
Kerékcserekor a hátulját direkt megforgattam, megmozgattam mikor emelőn volt, de semmi ellenállás nem volt. Csak mikor tolatok és fékezek akkor produkálja magát és ez azért szembeötlő (fülbemászó) mert otthon a tető alá mindig seggel állok be.Rézzsírra nem jött semmi komment. Ennyire láma kérdés volt és javallott a használata vagy ebben nincs egyetértés?
-
#27070592
törölt tag
Attól függ.. Ha elöl cserélsz, oda nem kell visszanyomó (ha a tömítés ép és nem jutott be por). Nálam elöl rendben voltak a tömítések, a hengereket konkrétan kézzel, erölködés nélkül két hüvelykujjal visszanyomtam. (persze a fékfolyadék tartály fedelét le kell venni hogy ne nyomás ellen dolgozz és ott is figyelni kell a szintet hogy ne folyjon túl)
Hátul más tészta, azt (én legalábbis) nem tudtam visszanyomó nélkül megoldani. -
flymi
addikt
Ha nincs fékmunkahenger visszanyomóm neki se álljak a tárcsa és betét cserének? Vagy oldjam meg házilag mondjuk egy pillanatszorítóval vagy hagyjam a búsba az egészet és vigyem a szerelőhöz akinél van emelő és pár mátyásért pikk-pakk megcsinálja?
Mi a helyzet a rézzsírral?
Ti hogy csináljátok? -
Dißnäëß
nagyúr
válasz
Real_Necro #33668 üzenetére
Helyes, már anno is szajkóztam, h elavult..
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
Real_Necro #33652 üzenetére
Üdv "Nikon kolléga"
, én a még jó nyári-gyárijaimat is eltettem "emlékbe", UNIX-ban lőttem tán Rezaw-ot, gyönyörűen autóba szabott, peremes, erősített sarok résszel vezető oldalon. Ezt lehet gyilkolni, taposni, dzsuvázni, és a szaga is hamar eltűnt, gyakorlatilag teljesen normál autó illat van bent. Szvsz télen-nyáron jobb, mint a szövet szőnyeg, max. anyós oldalra a szövetet rá lehet tenni, hogy csajos ne pampogjon a meleg időszakokban, de sofőr oldalra szinte kötelező a gumit meghagyni, nálam nagyon bevált. Nagyon jól kíméli az alatta lévő fix gyári padlószőnyeget.
-
Real_Necro
veterán
válasz
molnarpeter #33665 üzenetére
Köszönöm, láttam, hogy volt itt is ajánlva, megnyitottam az oldalukat. Egyébként nekem jó a gyári, garázsból indulok meg saját parkolóm van cégnél, így nagyon magas perem lehet nem is lenne szükséges.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Real_Necro #33652 üzenetére
Nézd meg a Rezaw magas peremes hótálcákat is, illetve hasonlítsd össze a gyárival, ugyanúgy takar-e a pedálok alatt, láb pihentetőn, stb.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Holnap megyek EssMotorhoz a váltó-gyanús dologgal diagnosztikára (11,5k Ft). Szorítsatok nekem.
-
patomi
őstag
válasz
Real_Necro #33659 üzenetére
Gyári volt cromaxtól, 3 hónap és kuka. Amazonon vettem bosch-t 2018-óta kocsin van. Nem kímélem. Most vettem tarcsiba egy párat, majd ősz végén cserélem ha kell. 10-11k volt szállítással.
-
darvinya
titán
válasz
Ł-IceRocK-Ł #33649 üzenetére
Akkor meglett a hiba forrása.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
Real_Necro #33652 üzenetére
Hella, örök.
-
ReFleXx
addikt
válasz
Real_Necro #33659 üzenetére
Ez kell neked is: Bosch Aerotwin A309S
-
ReFleXx
addikt
válasz
Real_Necro #33652 üzenetére
Bosch / Gyári Ford logos
-
erdey_a
addikt
válasz
Oryctolagus #33651 üzenetére
-
kcsa
veterán
válasz
Real_Necro #33652 üzenetére
SWF lapátokat bátran ajánlom. Az áránál kapaszkodj
Focusban nekem gyári gumiszőnyeg van, egyidős az autóval így 11 évesen sem lyukadt még ki, szerintem ajánlható, ha maradt a minőség.
-
Real_Necro
veterán
Ablaktörlő lapátba Bosoko után mi lenne a következő ajánlott? Bosch vagy Valeo? Kipróbálnék mást, hátha jobban bejön. Astrán Valeo van, de már azt is cserélnem kell.
Kilyukadt a szövet szőnyegem is a pedálok alatt, elvékonyodott az anyaga. Gyári gumit nézegetem. Van valami negatívuma?
Köszönöm
-
Oryctolagus
tag
Mk3 kombi Focus-ba keresek a csomagtartóba kutyaszállitás miatt védőhuzatot.
Ha vannak ezzel kapcsolatos tapasztalatok, szívesen olvasnám.
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- A hónap végén jön a S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy Enhanced Edition
- Kompakt vízhűtés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Óvodások homokozója
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BANKMENTES , KAMATMENTES részletfizetés Laptopok
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- Samsung Galaxy A25 5G / 8/256 GB / Gyárifüggetlen / 12hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest