Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz -v- #10432 üzenetére

    jól tudod, veled is beszéltük már, sőt te érveltél ezzel, hogy a kor igenis szempont. hiába nem volt elsődleges szempont a 10 éven belüli szétesés vagy elrohadás egy modellnél, a gumik öregednek, a csapágyak kopnak, az illesztések kiverik egymást, ez modellfüggetlen. vannak különbségek, de egy toyota kormánymű sem adamantiumból van összerakva, sem egy szervómotor, egy idő után ott is kiszopósodhat bármi, és ez az egy idő nem nagyon tér el más modellektől.

    karottáék nagyon jól megetették a népet ezzel a maszlaggal, hogy a honda termeli az alkatrészt meg gyertyát gyújtottak amikor kiégett egy beltéri izzó ez igaz volt 7, 9, 11 évesen de az apró, tömített, forgó és folyamatos igénybevételnek kitett (és k.va drága) alkatrészekért ott is eljön a kaszás, azok se mennek el 20 évet gondozásmentesen. többet bírtak többet bírnak mint más modellek, az lehet, de kb. annyival amennyivel többet kell fizetni egy azonos állapotú modellért, vagy amennyivel öregebbet kapsz ugyanazért a pénzért.

    és akkor még mindig japán lesz, azt még mindig nem szerelik minden bokorban egy szabvány krovával, főleg nem szakszerűen. ismerősöm egy liana miatt is szívja a fogát ha csináltatni kell, pedig az nem űrtechnika.

    szerk: persze ez laikus magánvélemény, és lehet csak magamat nyugtatom, hogy á, neki se álljak kocsit keresni nem érdemes :D de nagyjából tényleg így látom a piacot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák