Új hozzászólás Aktív témák

  • RCH663

    aktív tag

    válasz hhelikopter #8640 üzenetére

    Szia!

    Háát tudod rengeteg málnaszörpöt iszom, és közben mantrákat mormolok. :DD

    Pár éve már gyűröm ezt az FS dolgot, és mivel saját cockpit építésével is szopatom magam a szabad időmben, így eléggé bele kellett ásnom magam a dolgokba, mert olyan hogy valami nem működik olyan nincs! ;]

    Az FSX fostalicskasága meg nagyon bosszantott, hogy sokszor egy 4-5 éves csúcs hardveren sok szempontból jobban fut, mint egy mai atom erőművön. Ennek is meg van persze a maga oka, ami megérne egy külön misét... Aztán majd a flight-nál kezdünk mindent elölről. :W

    Lényeg: ha valami szerintem rendellenesen működik, akkor rákeresek a neten, hogy más is találkozott-e ezzel a problémával. Ha igen, akkor pár éjszaka alatt ki lehet halászni azt infót, ami segít megoldani. A gond itt is az, hogy sokan hintik a töménytelen ökörséget, mintha értenének hozzá, pedig nem. Sokat kell kutatni, infót keresni, és akkor egyszer csak ha használja az ember a józanabbik paraszti eszét akkor össze állnak a dolgok, és kezdi sejteni hogy mi hova meddig, aztán a gyakorlat mindent összezavar. :F

    Minden FS tweak előtt egy fontos dolgot meg kell tenni: Fekete csirkét kell áldozni a telihold fényénél! :K

    Ha veszel két teljesen azonos gépet, tükörben feltelepíted (x-copy) és elindítod a két tök azonos FS-t, nem ugyan úgy fog futni. Máshol laggol, más hibákat generál. Ez már nem bug, ez mán' fíícsör! :P (csináltak ilyen tesztet, és tényleg...)

    Minden lehetőséget, beállítást kipróbálok, ami hosszadalmas. Config, save, Fs, default flight, nézzük, gép váltás, napszak váltás, időjárás váltogatás, quit, me nem jó, mi gond, mi állítja, megpróbál, nem jó kezdem elölről....

    Akkor most amiből élünk:

    [BufferPools]
    PoolSize=100000000 / ez 100Mb nagy 2gb vkártyáknál ezt lehet érdemes felvenni 300Mb-ig
    RejectThreshold=524288 // 512K=524288, 256K=262144, 124K=126976, 96K=98304

    RejectThreshold is a command that instructs the CPU to bypass the bufferpool when a specified amount of graphics data is reached. Before that threshold, all data are kept sending to the bufferpool.

    This function can be used in association with the PoolSize command to improve system stability.

    By default, this command is not present in fsx.CFG and it comes with four thresholds to be chosen from:

    524288 = 512K
    262144 = 256K
    126976 = 128K
    98304 = 96K

    [BufferPools]
    PoolSize=100000000
    RejectThreshold=524288 // 512K=524288, 256K=262144, 124K=126976, 96K=98304

    One could start from the largest 512K and then lower the threshold one step at a time in order to find out the best result for the system.

Új hozzászólás Aktív témák