Új hozzászólás Aktív témák

  • Geryson

    addikt

    válasz Jorus #6736 üzenetére

    Beírom azokat, amiket én tudok ezekről, hátha az is "segít"

    A "lerakódás" mindig a teljes pálya átlagára vonatkozik!

    A METAR erre vonatkozó részének felépítése a következő:

    PÁLYALERAKÓDÁSKITERJEDÉSMÉLYSÉGSURLÓDÁSI EGYÜTTHATÓ/FÉKEZÉSI TULAJDONSÁG

    PÁLYA:
    31 = 31 vagy 31L
    81 = 31R (31 + 50 a jobb pálya miatt)
    88 = minden pálya
    99 = utolsó METAR-al azonos, azaz nincs új információ

    LERAKÓDÁS:
    0 = száraz és tiszta
    1 = nyirkos
    2 = nedves
    3 = zúzmarás
    4 = száraz hó
    5 = nedves hó
    6 = latyakos
    7 = jég
    8 = tömör hó
    9 = jégborda
    / = nincs jelentve, merthogy tisztítás alatt

    KITERJEDÉS:
    1 = 10% vagy kevesebb
    2 = 11 és 25% között
    5 = 26 és 50% között
    9 = 51 és 100% között
    / = nincs jelentve, merthogy tisztítás alatt

    MÉLYSÉG:
    00 = kevesebb mint 1 mm
    01 = 1 mm
    02 = 2 mm, stb.
    90 = 90 mm
    91 = nincs használatban ez a szám
    VAGY
    92 = 10 cm
    93 = 15 cm
    94 = 20 cm
    95 = 25 cm
    96 = 30 cm
    97 = 35 cm
    98 = 40 cm vagy több
    99 = pálya használaton kívül a mélység miatt vagy éppen a tisztítás végett
    // = nem meghatározott vagy nem jelentős

    SURLÓDÁSI EGYÜTTHATÓ/FÉKEZÉSI TULAJDONSÁG
    20 = surlódási együttható 20%
    30 = surlódási együttható 30%, stb.
    VAGY
    91 = fékezés gyenge
    92 = fékezés közepes / gyenge
    93 = fékezés közepes
    94 = fékezés közepes / jó
    95 = fékezés jó
    99 = fékezés meghatározhatatlan
    // = nincs jelentve, merthogy pálya zárva

    Korcsii: Brutál sok dekóder van a neten, de valóban lehetne egy teljesen komolyat írni, mert nagyon sok csak az alapinformációkat fordítja le! Ebben nagyon szívesen segítek, ha kell!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés