Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    veterán

    válasz zetor2000 #148942 üzenetére

    Leafbe nem tudom, hogy beleférnék-e de sokat emlegettem a KIát, hogy akár tetszene is. Szintén nem felmérhető a szervízköltsége hosszabb távra. Vagy X. Utoljára ugye elmentem egyet megnézni (Soult), hogy konkretizáljam a dolgot, ott annyi előny van, hogy a doboz és egy csomó főbb elem csereszabatos a benya/dízel típussal és ha leverem a tükröt akkor az nem 3milliárd pénz, akad bontott is. Végül Tumor azzal fogadott, hogy nem nagyon tudom meghajtani, mert le vala merülve, azóta is ékes példa az elektronyos autózásnál, hogy mire megtérült volna arra lemerült és most nem tudjuk merre az előre.

    Enyémhez még legalább van alkatrész, újabb kocsiknál egyre ritkább, drágább és nyűgösebb (bár néhány szervízintervallum tágabb), szóval érdekes lesz még a világpiac. Meg az is, hogy lesz-e szerelő de ha majd keresztgyerök komolyan veszi a dolgot, akkor kezébe adom a Seatot. Tavaszra már van pár kisebb fusi melója beütemezve, meglátjuk mire jut vele. Itt meg lehet százalékolni is, hogy 5millióból csak egy szopolja be, ha mégis, akkor az a kettő én leszek az biztos.

    Elektronyossal a töltés már nem olyan zűrös, mint 5-X évvel ezelőtt, Leqaből új verzió lett, többet is fut, egy határjárást talán kibírna világ végére is. Anyóshoz nem járunk, anyámnál faluban van töltő. Amíg tölt addig vennék sört, de minek, mert vizet nem viszek a tengerbe :-D Már nem aggódnék túlzottan a töltésen, eltelt sok év, megoldódni látszik.

    Parkolás meg lassan erre is fizetős lesz és tök jó, hogy itt emelik, példálóznak vele, hogy merre megy a világ és bezzeg Bécsben nincs annyi parkoló autó, ezen meg múltkor is megvilágosodtam. Azért nincs, mert atom sok kisebb kapacitású és OLCSÓ parkolóház van szerte a világban, de ezt HZval is szoktuk emlegetni, hogy 157 paraméterből általában egyet kiemelnek, a többi nem számít és mambójambó. Bezzegprátizsban. Jó és? Bezzegrégen a fater is jobb fej volt, és ha becsavartam egy izzót 10 évig égett (juteszembe most cseréltem egy GE gagyi kínai csövet 20+ év után az előszobában, ahol azért volt benne üzemóra)

    Nézzük meg az "elektromos pusztulat" árfekvését és fenntartását. Utána tudjuk folytatni, de egy helyben topogás lesz. Kolléga is kezd csúnyán nézni rám, egyedül havercsaj nyúlt bele occsón egy fasza Toyotába ami azóta keveset fut és tényleg 10ezerből talán egynek jön össze. Bár ennek is megártott a reptér:


    Az meg ugye mindenkinek leesett, hogy az előző számok az nálam két opcióból tevődött össze, jó eséllyel még az előző szerelő feszegetett meg valamit, amint nehéz indokolni de legalább kipróbáltam egy másikat aki nem húz le és alig 700ezres kárt csinált, meg vezérlés csere, amik ezzel járnak. Beárazható bármilyen autóra bárhonnan, csak ezzel is foglalkozni kell ugye :-P

Új hozzászólás Aktív témák