- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdigit
addikt
Hogy új téma legyen hamár ma a Zoe-ről is lebeszéltem magam mert ma tudtam meg már nem gyártják. Szóval láttam videót és az hiú ábránd is megdőlt bennem ha már eletromos legalább a nagy aksit lekérdezve igazolható a tényleges futás és a degradáció mértéke. Hát sajnos nem. Azt is tudják módosítani szóval kapufa. Pedig mióta láttam van nagy navis park assistos Zoé is még márkakereskedében is jártam. Egyszerűen lebeszéltek a használt EV vásárlásról. Várjak ki mert a fordulat éve kínálatban és árakban most lesz várható. 7.5-öt adtak volna Scrossért mert hát nekik is kell haszon..
-
Ezekiell
veterán
Én egy Model Y-ra fogok rámenni vszeg. A Skoda Enyaq is jó autó, de mire felextrázod elfogadható szintre az ára brutál megugrik - és lomha is kicsit nekem.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #9196 üzenetére
Pont ezt beszéltük egymással,hogy mit lehetne? Nincsen semmi értelmes autó Nálam az is bonyolítja a helyzetet,hogy olyan kocsi kéne amit anyámék is tudnak vezetne,ha arról van szó. Nem akarunk kettőt venni,mert nincs értelme. Így vezetni fogja egy évben egyszer ha kell nekik Ugye "X5 nem jó az batár dög",mondom ok....
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #9194 üzenetére
Biztosan van, a kérdés pl akku/hatótáv/szolgáltatás oldalról az-e a jó/jobb választás.
ID3 nekem nagyon visszás, kívülről nagyon tetszik, de belül nagyon nem. -
cOxeR
Ármester
Szóba került ez a cégeknek szóló pályázat, ki mit gondol, mi az ami igazán jó ár/érték arányú választás lehet a kereteken belül? (előzetes paraméterek alapján szóba kerülhet)
- 41–59 kilowattóra között, legfeljebb 14 millió forint
- 59 kilowattóra feletti, legfeljebb 20 millió forint
Volvo EX30
BYD Seal
Tesla Modell 3 (LR nem fér a keretbe)
és a többiek, van azért több ami ebbe a keretbe belefér.
Ki mire tenné le a voksát? -
bitpork
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #9187 üzenetére
Hát úgy h mint okozó kapsz levelet h nem léptetnek malust ha kifizeted amibe a biztosítónak kerültél - kvázi win-win mert neked nem kell többet fizetned a biztosító meg nem bukik. De hát na.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Füleske
addikt
válasz FIREBLADE78 #9188 üzenetére
Ez (még?) eléggé belpiacosnak tűnik. És szerintem inkább BMW, VW, Audi stílusú, mint Tesla.
-
FIREBLADE78
addikt
[link] új byd. Engem megvett. Különb,mint a tesla
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Kroni1
veterán
válasz bitpork #9184 üzenetére
elég undoritó eljárás ez a "fizesd ki az okozott kárt"..
a feleségem csinált egy apró fényezéses kárt egy öreg szar suzukinak, a másik félnek 340ezer volt a javítás. mikor kérdezte a biztosító mondtuk h nem fizetjük ki, erre következő évben nemcsak a korábbi minimális bónuszt buktuk ahogy számítottunk rá, de a korábbihoz képest több mint 3x annyi lett az éves díj, bármelyik biztositóhoz is akartam volna átszerződni. még évekig futtattam úgy netrisk kalkulációt, hogy egy okozott kár volt az adott évben, és vagy 3-5 évig brutálisan drága lett volna még a biztosítás. nem túl korrekt szerintem.
végül annyit tudtunk tenni, h (családon belül ingyenesen) üzembentartót váltottunk, így tiszta lappal megint normál összegű lett a biztosítás.[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
El szoktam - és amit nem tartok vállalhatónak azt nem is vállalom fel. A biztosító pl kgfb-nál is felajánlja hogy fizessem ki az okozott kárt h ne kelljen kategóriát ugrani - akkor kérdem, minek az egész herce-hurca? Így is úgy is én fizetem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
WiZARD
addikt
Ha van bőven pénzed, és nem gond egy totálkár esetén 5-10-20+ millióért bármikor újravenni az autót, akkor tényleg felesleges és drága a biztosítás.
Ha kellően fegyelmezett is vagy, és félreteszed évtizedeken át amit biztosításra költenél (netán még be is fekteted), akkor nagy eséllyel jobban jársz, mintha havonta/évente befizetnéd biztosítónak.Ha nincs ennyi pénzed tartalékba, akkor baleset után marad a BMV, az is többnyire elektromos
Ha nincs pénzed és nem is teszed félre ezeket a havi aprópénzeket, akkor megint könnyen gyaloglás lesz a vége.(+ ott vannak az esetek amikor kötelező a biztosítás, hitel/lízing/állami támogatás miatt)
Mindenkinek más a kockázatvállalási hajlandósága.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
axioma
veterán
Dehogynem. Amig van hitel rajta, addig kotelezo, de nem eri meg. Ha lekerul a hitel, akkor max. egy nagyon extremre erdemes befizetni (magas, mondjuk 1-3M minimumkar felett fizet csak), azt is csak ha normalis az arazasa. Alternativa (max. cimkezve) ugyanazt amit a biztosito dijkent elkerne, felretenni.
szerk. kgfb-nel van verseny, az kb. az araban van (az az uzletag jellemzoen nullszaldos), megeri penzugyileg is
szerk.2. biztositas ugyanaz mint a lottoszelveny (csak az egyik egy kis penzt azert aldoz hogy ne legyen kis esellyel nagy vagyoni minusz, a masik meg ugyanazt azert, hogy legyen kis esellyel nagy vagyoni plusz) - lottot veszel-e?[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz bigdigit #9169 üzenetére
LEheet nem jól fogalmaztam meg. Minden eddigi autó összes befizetett csaóját vesd össze azzal amit térítettek és amibe neked került.
Hans még pár hónapig nem tölti be a 7. évét. Kalkuláltam rá én is anno amikor hozzám került és az már pár éve volt. Összesen 1 azaz 1 ajánlat volt 400k alatt az összes kapott 3 -ból és annak is az önrésze több szézezres volt. Szerintem a csaó már régen nem a rációról szól, csak egy nagyon drága önnyugtatás.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #9176 üzenetére
Ja jo, akkor csak felreertettem. Gyereket en is bejelentenem, ha ugy kalkulalok hogy fog vele menni. Meg veletlenul se csalasi lehetosegkent kerdeztem, csak erdekelt, hogy ennyire mas-e a gyakorlat.
-
Shadowbull
addikt
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #9174 üzenetére
Ott az "egyaltalan vezetheti" szamit? Nalunk a "jarmuvet rendszeresen vezeto" minimum es maximum eletkorat figyelik. Kolcsonadas erdekes lehet (pl. tagabb csaladban lerobbant/szervizelt helyett nalunk elofordul), vagy olyan is volt hogy azt a kocsit vezettem amelyiknek a tulaja/soforje ivott, igy anyosulesbe kenyszerult.
-
Shadowbull
addikt
Ha már CASCO: a RAV4em-re éves díj 700 euró körül volt, elég magas bónusz besorolással, müncheni lakcímmel, tán 500 euró önrésszel.
Lányom idén tavasszal megszerezte a jogosítványt, jelentettem a biztosítónak hogy most már ő is vezetni fog, mondták oké, akkor az éves díj 1.250 euró lesz mostantól
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
bigdigit
addikt
Másfél éves újonnan vettem és az első évben még 65 volt a casco. Második évben lett 70. Most meg eleve 2 éves autót kalkuláltam Piaci értéke majdnem egyezik a két autónak. Eurotax nem tudom mennyi lehet. A kis 1 éves Springre 135 lett asszonynak. Szerintem egyértelműen bele van kalkulálva a 2 fő darab extrém magas ára sérülés esetén. Elektromotor és nagy aksi.
De nem rég írt valaki Angliában már szinte nem is kötnek rá cascot. -
madgie
titán
válasz bigdigit #9166 üzenetére
150-et fizetek 2021-es Zoe-ra úgy, hogy káreseményem is volt, ezért emeltek rajta rendesen. Igaz, nekem nem 50k, hanem 200k van, a legutóbb is 800 ezer forint feletti javítási költség volt, amit sikerült "összetolatni" vele).
Ja és a feleségem nevén van, kevés bónusszal. -
bigdigit
addikt
-
-
bigdigit
addikt
Kíváncsiságból csináltam egy 2021es Kona casco számítást. Bár ne tettem volna. Valami brutális az enyémhez képest. Azt hiszem egy ideig még kivárok az EV váltással. Nálam alap a casco megléte.Kb annyi a különbség azonos kondíciókkal amennyit 10k futás mellett spórolnék évente.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz ozzy711 #9159 üzenetére
Annak is eljön az ideje, én is 2 évig elvoltam sima konnektoros töltéssel, bőven ráérsz venni egy 3 fázisos töltőt, ha azt érzed, nagyon szükséged van rá. Nem igazán lesz, ha városban használod, sose fog "lemerülni".
Azért egy ID5-öt ne akarjunk egy Springgel összevetni, ha lehet. -
ozzy711
őstag
Igen, hosszútávon nem hajtottam még huzamosabb ideig 100-110 felett, de igazából inkább városi használatra vettük, ( otthoni sima konnektoros töltéssel ) az ottani fogyasztása pedig a súlyát is figyelembe véve - számomra legalábbis - egész korrekt, meg is lepett.
Gondolom egy Spring kevesebből is kijön. -
bigdigit
addikt
Hyundai Kona vagy Ioniq mennyire ajánlott?Ahogy nézem a 2-2.5 évesek meg beleférnének a keretembe. Ha jól olvastam 5 év garancia van rájuk.
-
ozzy711
őstag
Üdv. srácok!
Csatlakozom a topikhoz egy ID.5-el.
2 hónap alatt sikerült egy tolatókamera - vezérlő panel cserét összehozni garanciában.
Viszont jó hír, hogy még nem kaptam defektet ( több fórumon is olvastam, hogy a nem megfelelő teherbírású gumik miatt nagyobb a defekt-veszély ).
A fogyasztás szeptemberben még volt 12 kw/h körül is városban, most 18-20 körül jön ki a külső hőmérséklet függvényében.
A hatótáv 90%-os töltöttségnél ( tudom a 80 az ajánlott, de így nyugodtabb vagyok ) 410 km. körül van az autó szerint ( még nem mentem olyan hosszú távra, hogy kipróbáljam igaz-e? ) Az a tapasztalatom, hogy hidegben hosszabb távon jól be tud állni a "rendszer", ( gondolom a hőszivattyúnak is köszönhetően ) és 17-18 körülire beáll a fogyasztás 100-120-as tempónál is. Autópályát még nem próbáltam, de mostanában nem is hiszem, hogy fogom.[ Szerkesztve ]
-
dabgergo
őstag
Sziasztok!
Köszönöm a segítséget, igen, 28-as Ioniq, electric.
Közben beszéltem a kereskedővel többször is és hát nem volt könnyű részben belátták h megvezettek és a hirdetés is megtévesztő volt (ugyanis rendkívül megkímélt esztétikai állapotot írtak). Nyilván hibás vagyok én is, mert alaposabban meg kellett volna néznem és realizálnom h itt nem apróbb karcokról van szó hanem a kocsi úgy mindenhol egységesen durván volt használva (csomó mindent nem fotóztam le, festékfoltok kopások stb.).Lényeg h elvileg elhozok ráfizetéssel e helyett egy szebb állapotút kevesebb km-el, bár nem a vágyott színben de ezek után ezt már el tudom engedni. Remélem összejön a csere jövő héten.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #9151 üzenetére
Így van. Nem jönnek alkudozni. Próbakör stb. Mond egy árat. Tetszik vagy nem.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #9148 üzenetére
Tesók nem mindene mennek, ha olyan autód van akkor persze menni fognak rá (nekem pl a focusom volt ilyen, de ha kellően határozott, nem próbálkoznak, vagy a telefonba már rövidre is zárhatod... Z4-re nekem csak olyan volt, aki el se jött, mert leráztam, vagy ha eljött abban volt potenciál. Mondjuk nem is kapkodok eladni... pont nem izgat ki milyen kotlát akar rámlőcsölni helyette. Volt már elektromos ajánlat, volt 2 éves 318D...
-
bigdigit
addikt
Azt gondoltam magánszemélytől biztos jobb vásárolni de mégis egy kereskedő lenne számomra hasznosabb mert egyszerűbb lenne ha van beszámítás is. Legutóbbi autó cserét esetén én adtam el és az új autó érkezése előtt 3 nappal sikerült eladnom. Necces volt mert bele volt kalkulálva. Meg szeretem ha az egyikkel megyek és a másikkal már jövök.
-
gorbep
senior tag
válasz bigdigit #9144 üzenetére
Csak akkor, ha az az akku kapacitás feltétlenül hiányzik a rendszeres napi rutinodhoz... a felár nem arányos...
Persze vannak néha jó üzletek... ne a HaHu-n keresgélj, lépj be a Facebook i3 csoportba... sok megbízható "nepper" van fent... a jó autók előbb elmennek ott, mint ahogy felkerülnének a HaHu-ra...
Másban nem különböznek... állítólag az utolsó 94Ah-sokban már a 120 Ah-s akksi van, csak szoftveresen van korlátozva...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
gorbep
senior tag
válasz bigdigit #9137 üzenetére
2016.11. havi... azaz most múlt 7 éves... de i3-ból az első generációsoknak (2013) is hasonló állapotú az akksija...
Nekem fontos szempont volt,mert hosszú távra tervezek vele... én cserélgetek autókat 3 évente... és ez legalább nem porlad el alólam.... a legtöbb kocsi előbb lesz egy kupac rozsda, mint ahogy az akku letérdelne... (temperálatlan akkusok: Lef, Triumvirátus természetesen kivételek ez alól...)
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
bigdigit
addikt
válasz stickrs #9136 üzenetére
Évi 20k-tól éri meg én is ezt olvastam valahol. De hát húz a techvonal sajnos Nem is Springbe gondolkodom hanem olyanba ami tele van rakva minden földi jóval ami elromolhat. Park assist ecetera. Az I3 is lehetne alternatíva de sok márkánál rohadt összetett milyen felszereltség mit is takar és ráadásul még vannak csomagok is. Suzuki egyszerű ilyen téren mint a faék 3 szint és mind egyforma.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz bigdigit #9137 üzenetére
Picit itt visszaolvasol, degradáció terén látsz szép grafikont, mit és hogyan kell/lehet számolni, lényege, hogy idővel csökken a mértéke, egy 94aH I3 eseten sacc 400e km után kerülsz 60% (kuka) közelébe, egy nagyobb akkus autónál ez 8-900e km, a teljes töltési ciklusok száma számít meg persze az idő is, de nem 5-6-7 éves távlatok ezek.
-
gorbep
senior tag
válasz bigdigit #9131 üzenetére
az én i3-ban (94 Ah) 108e km után 99,87%-os az akku.... persze puffer is van, de azért nem mondanám hogy nagyon durva a degradáció...
29kWh... és télen is tudja a 200km-t fűtéssel, 90-100 km/h vegyes város - főút... (persze nem autópályán)
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
bigdigit
addikt
Eleve 52 vagy 64es aktiválni számolok. Télen is biztos legyen a 200km és ne csak városban. A viszonyítási alapom az hogy 25 éve 3 max 5 évente új autót vettem max 3millio ráfizetéssel. Jó nem csúcs verdák voltak hanem Suzukik. Most a végén van egy AT Scross jövőre lesz 2 éves. Ezt elektromos fronton lehetetlen kisakkozni olyan nagy az értékvesztés és teljesen mindegy 1000 vagy 1500ft 100km. Bár gondolkouhatnék úgyis mindjárt 58 éves vagyok nem biztos megérem mire az aksinak annyi és addig tényleg csak spórolok.
Egyébként ID.3 ami leginkább vonz. Elég sok csoportba beléptem mostanában és a mi autónkhoz képest elég sok probléma van mindenhol elég húzós árakkal. -
axioma
veterán
válasz bigdigit #9131 üzenetére
100 km 13-16kWh, hogy jott ki 1500-ra? A 20-hoz mar palyatempo kell, felette hutes-futes is.
Kevesebb a szerviz, az ado, ingyen a parkolas [nekem, melohelyen, de az enyem varosi - Bp - hasznalat, ezert szamit].
Persze akkufuggo, de az ionom 12 eves eredeti akkukon. Eleve 5 eve vettem, riogattak h mindjart aksicsere...
Ha 5-8 evvel kesobbi technologiat veszel, me'g tobb a varhato idotartam.
[Mondjuk van me'g szaldos napelem igy en eleve 38-cal toltom.][ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Mióta asszony vett egy Springet én is fontolóra vettem nézek valamit...Bár a kezdetek óta engem érdekelt a téma erre meglepett. De nem is ez a lényeg. Kb 8 max 10 milla a keret így a használtakat kezdtem figyelni. Ami egyrészt probléma nekem fő autó is lenne az évi 1-2 nyaralás vagy ilyesmi nem csak helyben ingázás. Háznál tudom tölteni bár nincs napelem.
Első kérdés mégis hogy a francba lehet egy 2 éves autóban ilyen 10k kilométer? Következtetés ezt is tekerik? Bár annyit már tudok aksi kiolvasásból azért kiszámítható mennyi is a valós annyi.
2. Hogy jön ki a matek? Nem vagyok méregzöld így csak az olcsó közlekedés és a technikai érdeklődés ami számít részemről. Számolgatni egy kicsit. Ha 70 pénzzel számolok olyan 1500 pénz 100km. A mostani autómmal ez jelenlegi árakon 3000 pénz. Évi kb 10.000 a futásom. Ez 10 év 100.000km esetén 2 milla megtakarítás. Ilyenkor már egyik autóra sincs aksi garancia és utána olvasva bőven lesz degradáció. Próbáltam nézni árakat és a legkisebb 24kw aksi is valahol 2-3 milla között mozog. Ergo 10 évesen ha nem dobok ki egyben egy akkora összeget akkor szinte kuka az autó. Míg ha járok a régivel havonta szépen kb ugyanezt az összeget bukom de 10 év után még mindig lesz egy nem lenullázott autóm. Ez persze csak a legkisebb aksira igaz ami nekem nem is lenne elég. Szóval elég aggasztó.
Biztos vannak élethelyzetek pl taxi amikor megéri de én úgy gondolom ez így még mindig csak egy úrimuri de nem gazdaságos. -
gorbep
senior tag
válasz Shadowbull #9126 üzenetére
A kancellárotok elirigyelte a hosszú távú kiszámíthatóságot és a stabil pénzügyi politikát Magyarországtól...
Üdvözlünk a klubban...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #9126 üzenetére
normalizalodnak akkor az arak ott is, jo hir
-
Shadowbull
addikt
Németország azonnali hatállyal megszüntette az EV támogatásokat. Vasárnap estig lehet benyújtani még kérelmeket, aztán ennyi volt.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
pityu8
tag
Valaki közelebb került a BYD Dolphin rendeléshez, érdekelnénk a tapasztalatok? Esetleg lehet valahogy olcsóbbítani?
-
Vesa
veterán
Nekem csak egy karc volt a középkonzolon azon a réz színű keretnél. Meghúzta a biztonsági öv csatja. Vettem egy újat, kicsrélték, most hibátlan. Műanyagon mély karcot nem lehet érdemben javítani, csak cserélni. Vagy elfogadni, hogy olyan, aztán kész.
A gombon az tuti nem kopás, hanem sérülés. Az enyémen egyik sincs lekopva, még halványan sem, pedig hasnzálva van az autó elég rendesen.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Semin
senior tag
válasz FIREBLADE78 #9122 üzenetére
Én a gombok elrendezése alapján 28kW-os Ioniq EV-nek gondoltam.
Remélem nem tévedek -
Semin
senior tag
válasz dabgergo #9119 üzenetére
- A képeket elnézve ilyesmi karcokat lehet érdemben javítani valahogy? Láttam mindenféle műanyag javító krémeket, de nem tudom, hogy működnek-e.
Ez engem is érdekelne, de eddig nem találtam megoldást a karcos műanyag elemek problémára. (nekem a lábtérben van egy karc, de szerencsére nem durva)
Utólag felmerült bennem kérdésként (persze h nem akkor) h amúgy nem vertek-e át, mert bár ezek a karcok megszokhatók, elvileg csak 110 ezer km van a kocsiban
Láttam hogy feltetted a FB csoportban is ezt a kérdést.
A jelen állapot az, hogy még nem volt olyan autó a csoportban amit manipuláltak, és ki is derült volna. (tekintve a csoport létszámát, ez egész jó ómen) Tehát eddig nem ismert olyan módszer amivel lehetne.De ha mindenképpen bizonyíték kell az alábbi dolgot nézd meg:
Ha megfelelő OBD olvasóval kiolvasod, meg tudod nézni eddig hány kW-ot vett fel az autó élete során. Ebből nagyon könnyű kiszámolni az átlagfogyasztást, és kibukik ha nem stimmel valami.Karcok :
Én is arra tudok gondolni, hogy nem volt gazdája a kocsinak, vagy lesz@rták.
Szállítottak vele dolgokat, nem megfelelően.Gomb:
Én első blikkre kifojt illatosítót mondanék ami felmarta a festéket.
(Ez a gomb közel sem a legtöbbet használt, és a többi nincsen rossz állapotban)[ Szerkesztve ]
-
dabgergo
őstag
Sziasztok!
Vettem pár hete egy 2018-as Hyundai Ioniq-ot, alapvetően nagyon jó, élmény vezetni (legalábbis egy 12 éves dízel után mindenképp).
A kocsi belülről nem makulátlan, ezt tudtam természetesen vételkor is, e miatt volt is lehetőség alkudni.
Két kérdésem lenne:
- A képeket elnézve ilyesmi karcokat lehet érdemben javítani valahogy? Láttam mindenféle műanyag javító krémeket, de nem tudom, hogy működnek-e.
- Utólag felmerült bennem kérdésként (persze h nem akkor) h amúgy nem vertek-e át, mert bár ezek a karcok megszokhatók, elvileg csak 110 ezer km van a kocsiban (carvertical szerint is) és pl. a gomb kopása nekem furcsa h ilyen "rövid" idő alatt megtörtént. Mit gondoltok, nem gyanús ez? -
axioma
veterán
válasz Ezekiell #9115 üzenetére
+1, nem megerore.
Mikor lett volna penz-vissza, megneztuk, de az ion-bol se ulnek at bele. Pedig minosegre extrem low az elvarasom, de featurelist-ben is siralmas [2020+-hoz kepest], akkor inkabb az ion, telen neha akkumerules veszelyevel [nyilvan uj vs 12 eves az km-ben nagy kulonbseg.[ Szerkesztve ]
-
Ezekiell
veterán
Leafhez képest egy Trabant. A Leaf se egy álom, de köröket ver a Springre minőségben. Én gondolkoztam, hogy Springet vegyek városi rohangálósnak, de szerencsére egyik haver anyukájától kölcsönkértem, és egy 10 perces úton meggyőzött, hogy távolról kerüljem el. Csörög, csattog, az ajtó csattanása konkrétan Trabant szintű, felszereltsége a béka segge alatt, kényelmetlen, baromi kicsi, ha lovak húznák jobban gyorsulna mint magától, stb.
Bottal se piszkálnám kategória nálam. Ok, olcsó, de ahhoz képest hogy szar, drága.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Kroni1
veterán
A Spring mennyire fapados autó..? Egy leaf vagy zoe minőségben nagyon más kategória?
-
llacee
őstag
Sziasztok!
Ma nézek meg két 2021-es Zoe-t egy kereskedésben.
Előre lekértem az alvázszámot és a renault hungária ezt irta vissza:
A 2023.12.11 - i megkeresésére hivatkozva, amely a x alvázszámú Renault Zoe gépkocsikkal kapcsolatos, tájékoztatjuk, hogy a forgalomba helyezéskor az autók akkumulátora nem volt bérelt:
x1 - saját akkumulátor 2021.02.23- ben Németországban forgalomba helyezéskor. Az akkumulátor kezdeti kapacitása 52 Kwh.Van még esetleg valami buktató, amit meg kellene néznem? Vagy akku tulajdon szempontjából ez igy okés?
-
biker
nagyúr
-
Ezekiell
veterán
-
cOxeR
Ármester
Azért nagyon ne szaladjunk előre, van támogatás, van szaldó, csak a támogatás mértékével drágább is a rendszer, a szaldó meg mint látjuk bármikor eltörölhető, csak kellő “elszántság” kell tudjukkiktő, eddig végtelen időre szólt annak aki befektet, most megkegyelmezett a népnek a társaság és csak 10 év múlva annyi ennek. - már akinek nem 2-4-6 éves rendszere van mert annak már nem sok maradt… aki hitelre vette az nagyon megszívta.
Annak éri meg itthon egyedül kb, aki nagy fogyasztó, villannyal fűt, villannyal közlekedik, az összes támogatást megkapta/kihasználta, pl 50% otthonfelújítás.
Most vágnék bele, lehet elengedném a fenébe én is, vennék inkább egy garzont, míg nem 100M lesz az utolsó 14m2-es luk is. -
Ezekiell
veterán
Már elkezdtek megjelenni a holland M3-ak: 4 évesek, jó állapotban, csak elég sok kilométerrel (170k+, szóval gari már nincs), 10 millió körül. Ma láttam egyet itthon 9.6m-ért, behozva/papírozva, ráadásul ÁFAs ár. Ennyiért még én is elgondolkoztam rajta, pedig MY a kiszemelt jövőre, csak az a sok futás...
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest