Új hozzászólás Aktív témák

  • sharp4

    őstag

    válasz Shadowbull #14472 üzenetére

    Idézem: "Az akkumulátor egyenáramú gyorstöltő oszlopon, mérsékelt külső hőmérséklet mellett, 200 kW töltőteljesítménnyel kb. 25 perc alatt tölthető fel 10-ről 80 százalékra"
    Ráadásul a megjegyzéseket is érdemes elolvasni:
    "Az ID.7 Pro S modell esetén, sorozatgyártott járműhöz hasonló tanulmányautó.
    A jármű még nem kapható kereskedelmi forgalomban.
    Előrejelzett értékek - a jármű még nem kapható kereskedelmi forgalomban / WLTP- előre jelzett hatótávolság a WLTP ciklus szerinti (nem szabványos) görgős próbapados mérés alapján. A WLTP szerinti hatótávolság értékei sorozatgyártott járművek esetén a felszereltségi szintek miatt eltérhetnek. A tényleges hatótávolság a gyakorlatban függ a vezetési stílustól, sebességtől, kényelmi/mellékfogyasztók alkalmazásától, külső hőmérséklettől, utasok számától/rakománytól, a domborzati viszonyoktól és az akkumulátor elhasználódásától és kopásától.
    Szimulált töltési idő a kiválasztott paraméterek alapján. A töltés tényleges időtartama eltérhet."

    Hol tudja a Tesla "hasonló" bruttó 77 kWh akku 250 kW töltését az ID7?

    Európai gyártótól mutass nekem egy olyan gyártót, aki szilárd testes akkuval forgalmazza az autóját.

    "A kínai és az európai gyártók állami támogatása közé bármiféle egyenlőségjelet tenni a totális fogalmatlanság jele. Láthatóan az égvilágon semmit sem tudsz a témáról." Csak az egyik oldalt lehet támogatni? Miért is kellene azt a gyártót támogatni, amelyik Ázsiában fele annyiért adja ugyanazt az autót, mint a saját földjén?

    [ Szerkesztve ]

    Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5 Tesla Model 3 LR

Új hozzászólás Aktív témák