Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 07:56:50

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12801) milkabrams


milkabrams
őstag

Hd 7770 és I5-660- ra milyen modokat ajánlanátok, elsősorban grafikaira gondoltam.

Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.

(#12802) Jorus


Jorus
nagyúr

Hogy ez a látvány és hangulat mennyire hiányzott már... :) Több hónapja szerettem volna már visszatérni Tamrielre, csak mindig visszatartott a modokkal való szöszmörgés, ini tweak, meg az ütközések kezelése, a VGA driver mókolása, hogy egyszerre legyen HDR és AA, meg a szokásos, Oblival kapcsolatos kis macerák. :) De aztán tegnap rászántam azt a másfél órást, és kész is lett a nagy része, és a gondok legtöbbjét sikerült is kezelni. Közel 15 GB-os lett a Data mappa, de egész elégedett vagyok a kinézetével (semmi OBSE), már csak az új Better Cities-hez passzoló Illu mod kellene, de majd túrok kicsit.

Vicces, hogy a kiadás óta eltelt 11 év, és ez az első olyan konfigom, amivel akadás nélkül megy rommá modolva, HD-ben, driverből minden szűrő és simító beállítás maxon. :) Mondjuk ilyen sima templomtornyokat nem láttam anno, az fix.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12803) MasterMind válasza Jorus (#12802) üzenetére


MasterMind
tag

Az örök visszatérők. Bár jómagam teljesen másképp űzöm a visszatérés műfaját. Szép képek lettek Jorus, emelem kalapom az ilyesfajta hűség előtt. :K Ha azon a konfigon nyomod, ami a profilodon van, akkor határ a csillagos ég. Na jó, az még talán így sem, de közel járhatsz hozzá.
Amúgy régen - de biztosan - összemoddolt játékokat el lehet tenni talonba, hogy egy esetleges újratelepítés ne legyen nagy nyűg. Alapjáték fel, minden amit telepíteni kell, fel, keretprogramok, amiket telepíteni kell fel és utána egy \Oblivion copy-paste. Persze lehetnek nem várt jelenségek, de tapasztalatim szerint, minden megoldható.
Én is "visszatértem" kb egy 1 hónapja újra, a különbség annyi, hogy én még mindig az első végigjátszásomhoz. Nem tudom, hogy ebben az életben sikerül-e, elég lassan játszom, még mindig rengeteget kalandozom a questelés rovására. Én 1 monumentális 100%-os végigjátszásra hajtok, ami ha egyszer meglesz, valószínűleg soha nem rakom fel újra. ;]

[ Szerkesztve ]

(#12804) Jorus válasza MasterMind (#12803) üzenetére


Jorus
nagyúr

Kicsit aggódtam, hogy közel 900 óra Skyrim és több mint 600 óra Witcher 3 után le fog-e kötni az Obli ismét, de hát simán még ma is. :) Hiányoztak a tájak, az elf romok, a cyrodiil-i naplementék. Szinte mindenhol elfut maxon, tehát 60 FPS-en, kivételt képez ez alól a Better Cities-es IC kikötő és az Arborétum, ott simán beesik 30 FPS-re a játék, szal oda nem tudom, mi kellene :D Valszeg persze egy kis optimalizáció kellene, de ilyesmi nem várható el egy 11 éves játék esetében. :)
Én nemtom, hányszor játszottam végig, de nagyon sokszor, azt persze nemtom már, ebből melyik volt 100%-os, meg amennyi quest mod kijött, ki tudja már, mi a 100%. :)

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12805) woryz válasza Jorus (#12804) üzenetére


woryz
senior tag

Valami kis modding tutorial nincsen? :) Nem szeretnék túl sok időt / energiát beleölni, csak kicsit fel kellene pofozni a grafikát. :)

(#12806) Jorus válasza woryz (#12805) üzenetére


Jorus
nagyúr

Nos, én nem vagyok egy nagy modder, az idelátogató kollégák nagy többsége sokkal komolyabban nyomja. :) Én nagyjából ugyanazokat a modokat tolom fel mindig, amikor előveszem a játékot, nem nagyon szoktam kísérletezni újdonságokkal, nem használok se OBGE-t se OBSE-t, se semmi extra modder cuccot. Csak simán bepakolom a megfelelő fileokat a Data mappába (közben persze mindig kipróbálom, hogy elindul-e még a gáma, és backupolom folyamatosan a Data mappát, mert nem jó dolog elölről kezdeni az egészet, ha vmit benéz az ember a sok felülírás közben), aztán a jól bevált betöltési sorrendet ráengedem OMM-mel, aztán feltolom ini-ben, amit lehet, és annyi. Oké, ez is közel másfél óra volt most. BoSS-t sem szoktam használni, ilyen kevés modnál a konfliktokat ennyi idő után már érzésre kezelem. :D

Ezeket a modokat használom, illetve a QTP van fent, plusz az init fel tudom tenni, ha érdekel.

Játékból AA OFF, HDR ON, driverből pedig kényszerített AA van és 16x Aniso.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12807) woryz válasza Jorus (#12806) üzenetére


woryz
senior tag

Uhh, köszi! Meglesem majd őket, ugye mindet a Nexus-ról szedtél le? az ini is jöhet. :)

(#12808) Jorus válasza woryz (#12807) üzenetére


Jorus
nagyúr

Mind a Nexusról, igen. Ini meg ez:

[General]
SStartingCell=

SStartingCellY=
SStartingCellX=
SStartingWorld=

STestFile10=
STestFile9=
STestFile8=
STestFile7=
STestFile6=
STestFile5=
STestFile4=
STestFile3=
STestFile2=
STestFile1=

bEnableProfile=0
bDrawSpellContact=0
bRunMiddleLowLevelProcess=1
iHoursToSleep=3
bActorLookWithHavok=1
SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
bUseEyeEnvMapping=1
bFixFaceNormals=0
bUseFaceGenHeads=1
bFaceMipMaps=1
bFaceGenTexturing=1
bDefaultCOCPlacement=0
uGridDistantTreeRange=255
uGridDistantCount=255
uGridsToLoad=9
fGlobalTimeMultiplier=1.0000
bNewAnimation=1
fAnimationDefaultBlend=0.1000
fAnimationMult=1.0000
bFixAIPackagesOnLoad=0
bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
bKeepPluginWhenMerging=0
bCreate Maps Enable=0
SLocalSavePath=Saves\
SLocalMasterPath=Data\
bDisableDuplicateReferenceCheck=1
bTintMipMaps=0
uInterior Cell Buffer=24
uExterior Cell Buffer=288
iIntroSequencePriority=3
bPreloadIntroSequence=1
fStaticScreenWaitTime=3.0000
SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
SMainMenuMovie=Map loop.bik
SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik
SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game studios.bik,Oblivion Legal.bik
iFPSClamp=0
bRunVTuneTest=0
STestFile1=
bActivateAllQuestScripts=0
fQuestScriptDelayTime=5.0000
SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
bUseThreadedBlood=0
bUseThreadedMorpher=0
bExternalLODDataFiles=1
bBorderRegionsEnabled=1
bDisableHeadTracking=0
bTrackAllDeaths=0
SCharGenQuest=0002466E
uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
SBetaCommentFileName=
bCheckCellOffsetsOnInit=0
bCreateShaderPackage=0
uGridDistantTreeRangeCity=48
uGridDistantCountCity=48
bWarnOnMissingFileEntry=0
iSaveGameBackupCount=1
bDisplayMissingContentDialogue=1
SSaveGameSafeCellID=2AEEA
bAllowScriptedAutosave=1
bPreemptivelyUnloadCells=0
bCheckIDsOnInit=0
iNumBitsForFullySeen=248
iPreloadSizeLimit=419430400
SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
bUseHardDriveCache=0
bEnableBoundingVolumeOcclusion=0
bDisplayBoundingVolumes=0
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMyGamesDirectory=1

[Display]
uVideoDeviceIdentifierPart1=3619102270
uVideoDeviceIdentifierPart2=298803011
uVideoDeviceIdentifierPart3=387410834
uVideoDeviceIdentifierPart4=903397915
fDecalLifetime=10.0
bEquippedTorchesCastShadows=1
bReportBadTangentSpace=0
bStaticMenuBackground=1
bForcePow2Textures=0
bForce1XShaders=0
bHighQuality20Lighting=1
bAllow20HairShader=1
bAllowScreenShot=1
iMultiSample=0
bDoTallGrassEffect=1
bForceMultiPass=1
bDoTexturePass=1
bDoSpecularPass=1
bDoDiffusePass=1
bDoAmbientPass=1
bDoCanopyShadowPass=0
bDrawShadows=1
bUseRefractionShader=1
bUse Shaders=1
iNPatchNOrder=0
iNPatchPOrder=0
iNPatches=0
iLocation Y=0
iLocation X=0
bFull Screen=1
iSize W=1920
iSize H=1080
iAdapter=0
iScreenShotIndex=0
SScreenShotBaseName=ScreenShot
iAutoViewMinDistance=2000
iAutoViewHiFrameRate=40
iAutoViewLowFrameRate=20
bAutoViewDistance=0
fDefaultFOV=75.0000
fNearDistance=10.0000
fFarDistance=100000.0000
iDebugTextLeftRightOffset=10
iDebugTextTopBottomOffset=10
bShowMenuTextureUse=1
iDebugText=2
bLocalMapShader=1
bDoImageSpaceEffects=1
fShadowLOD2=400.0000
fShadowLOD1=200.0000
fLightLOD2=1500.0000
fLightLOD1=1000.0000
fSpecularLOD2=800.0
fSpecularLOD1=500.0
fEnvMapLOD2=800.0000
fEnvMapLOD1=500.0000
fEyeEnvMapLOD2=190.0000
fEyeEnvMapLOD1=130.0000
iPresentInterval=1
fSpecualrStartMax=1000.0000
fSpecularStartMin=0.0000
iActorShadowIntMax=10
iActorShadowIntMin=0
iActorShadowExtMax=10
iActorShadowExtMin=0
fGammaMax=0.6000
fGammaMin=1.4000
iMaxDecalsPerFrame=10
bLandscapeBlend=1
bFullBrightLighting=0
iMaxLandscapeTextures=0
bDynamicWindowReflections=0
fShadowFadeTime=1.0000
fGamma=0.8320
bDecalsOnSkinnedGeometry=0
iShadowFilter=1
bAllowPartialPrecision=1
iShadowMapResolution=1024
bShadowsOnGrass=0
bActorSelfShadowing=0
iActorShadowCountInt=2
iActorShadowCountExt=1
bAllow30Shaders=0
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=1
bDoStaticAndArchShadows=0
bDoActorShadows=0
bIgnoreResolutionCheck=0
fNoLODFarDistancePct=1.0000
fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
fNoLODFarDistanceMin=1700.0000

[Controls]
fVersion=1.8000
Forward=0011FFFF
Back=001FFFFF
Slide Left=001EFFFF
Slide Right=0020FFFF
Use=00FF00FF
Activate=0012FFFF
Block=003801FF
Cast=002EFFFF
Ready Item=0013FFFF
Crouch/Sneak=001DFFFF
Run=002AFFFF
Always Run=003AFFFF
Auto Move=0010FFFF
Jump=0039FFFF
Toggle POV=002102FF
Menu Mode=000FFFFF
Rest=0014FFFF
Quick Menu=003BFFFF
Quick1=0002FFFF
Quick2=0003FFFF
Quick3=0004FFFF
Quick4=0005FFFF
Quick5=0006FFFF
Quick6=0007FFFF
Quick7=0008FFFF
Quick8=0009FFFF
QuickSave=003FFFFF
QuickLoad=0043FFFF
Grab=002CFFFF
bInvertYValues=0
fXenonLookXYMult=0.0005
fMouseSensitivity=0.0020
;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
iJoystickMoveFrontBack=2
iJoystickMoveLeftRight=1
fJoystickMoveFBMult=1.0000
fJoystickMoveLRMult=1.0000
iJoystickLookUpDown=6
iJoystickLookLeftRight=3
fJoystickLookUDMult=0.0020
fJoystickLookLRMult=0.0020
fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
bBackground Mouse=0
bBackground Keyboard=0
bUse Joystick=1
fXenonLookMult=0.0030
fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
iXenonMenuStickThreshold=1000
;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
iLanguage=0
SlideLeft=001EFFFF
SlideRight=0020FFFF
fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
fXenonMenuStickSpeed=300.0000
iXenonMenuStickDeadZone=15000

[Water]
fAlpha=0.5000
uSurfaceTextureSize=128
SSurfaceTexture=water
SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
uNearWaterPoints=8
uNearWaterRadius=1000
uSurfaceFrameCount=32
uSurfaceFPS=24
bUseWaterReflectionsMisc=1
bUseWaterReflectionsStatics=1
bUseWaterReflectionsTrees=1
bUseWaterReflectionsActors=1
bUseWaterReflections=0
bUseWaterHiRes=0
bUseWaterDisplacements=0
bUseWaterShader=1
uDepthRange=100
bUseWaterDepth=1
bUseWaterLOD=1
fTileTextureDivisor=4.7500
fSurfaceTileSize=2048.0000
uNumDepthGrids=2

[Audio]
bDSoundHWAcceleration=1
fMinSoundVel=10.0000
fMetalLargeMassMin=25.0000
fMetalMediumMassMin=8.0000
fStoneLargeMassMin=30.0000
fStoneMediumMassMin=5.0000
fWoodLargeMassMin=15.0000
fWoodMediumMassMin=7.0000
fDialogAttenuationMax=35.0000
fDialogAttenuationMin=7.7500
bUseSoundDebugInfo=1
fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
bUseSoftwareAudio3D=0
fDefaultEffectsVolume=0.8000
fDefaultMusicVolume=0.4600
fDefaultFootVolume=0.8000
fDefaultVoiceVolume=0.8000
fDefaultMasterVolume=1.0000
bMusicEnabled=1
bSoundEnabled=1
fLargeWeaponWeightMin=25.0000
fMediumWeaponWeightMin=8.0000
fSkinLargeMassMin=30.0000
fSkinMediumMassMin=5.0000
fChainLargeMassMin=30.0000
fChainMediumMassMin=5.0000
fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
iCollisionSoundTimeDelta=50
fGlassLargeMassMin=25.0000
fGlassMediumMassMin=8.0000
fClothLargeMassMin=25.0000
fClothMediumMassMin=8.0000
fEarthLargeMassMin=30.0000
fEarthMediumMassMin=5.0000
bUseSpeedForWeaponSwish=1
fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
fPlayerFootVolume=0.9000
fDSoundRolloffFactor=4.0000
fMaxFootstepDistance=1100.0000
fHeadroomdB=2.0000
iMaxImpactSoundCount=32
fMainMenuMusicVolume=0.6000

[ShockBolt]
bDebug=0
fGlowColorB=1.0000
fGlowColorG=0.6000
fGlowColorR=0.0000
fCoreColorB=1.0000
fCoreColorG=1.0000
fCoreColorR=1.0000
fCastVOffset=-10.0000
iNumBolts=7
fBoltGrowWidth=1.0000
fBoltSmallWidth=3.0000
fTortuosityVariance=8.0000
fSegmentVariance=35.0000
fBoltsRadius=24.0000

[Pathfinding]
bDrawPathsDefault=0
bPathMovementOnly=0
bDrawSmoothFailures=0
bDebugSmoothing=0
bSmoothPaths=1
bSnapToAngle=0
bDebugAvoidance=0
bDisableAvoidance=0
bBackgroundPathing=0
bUseBackgroundPathing=1

[MAIN]
bEnableBorderRegion=1
fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
iDetectionHighNumPicks=40
fQuestScriptDelayTime=5.0000
iLastHDRSetting=-1

[Combat]
bEnableBowZoom=1
bDebugCombatAvoidance=0
fMinBloodDamage=1.0000
fHitVectorDelay=0.4000
iShowHitVector=0
fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
iMaxHiPerfPCTargetCount=4
iMaxHiPerfCombatCount=4

[HAVOK]
bDisablePlayerCollision=0
fJumpAnimDelay=0.7500
bTreeTops=0
iSimType=1
bPreventHavokAddAll=0
bPreventHavokAddClutter=0
fMaxTime=0.0167
bHavokDebug=0
fRF=1000.0000
fOD=0.9000
fSE=0.3000
fSD=0.9800
iResetCounter=5
fMoveLimitMass=95.0000
iUpdateType=0
bHavokPick=1
fCameraCasterSize=1.0000
iHavokSkipFrameCountTEST=0
fHorseRunGravity=3.0000
fQuadrupedPitchMult=1.0000
iNumHavokThreads=1
fChaseDeltaMult=0.0500
iEntityBatchRemoveRate=100
iMaxPicks=40
bAddBipedWhenKeyframed=0

[Interface]
fDlgLookMult=0.3000
fDlgLookAdj=0.0000
fDlgLookDegStop=0.2000
fDlgLookDegStart=2.0000
fDlgFocus=2.1000
fKeyRepeatInterval=50.0000
fKeyRepeatTime=500.0000
fActivatePickSphereRadius=16.0000
fMenuModeAnimBlend=0.0000
iSafeZoneX=20
iSafeZoneY=20
iSafeZoneXWide=20
iSafeZoneYWide=20
fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
bAllowConsole=1
bActivatePickUseGamebryoPick=0
iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
iMaxViewCasterPicksHavok=10
iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
bUseFuzzyPicking=1
fMenuBGBlurRadius=2.0000

[LoadingBar]
iMoveBarWaitingMilliseconds=10
iMoveBarChaseMilliseconds=100
iMoveBarMaxMilliseconds=2500
fLoadingSlideDelay=15.0000
fPercentageOfBar3=0.1500
fPercentageOfBar2=0.4400
fPercentageOfBar1=0.3500
fPercentageOfBar0=0.0600
bShowSectionTimes=0

[Menu]
fCreditsScrollSpeed=40.0000
iConsoleTextYPos=890
iConsoleTextXPos=30
iConsoleVisibleLines=15
iConsoleHistorySize=50
rDebugTextColor=255,251,233
iConsoleFont=3
iDebugTextFont=3

[GamePlay]
bDisableDynamicCrosshair=0
bSaveOnTravel=1
bSaveOnWait=1
bSaveOnRest=1
bCrossHair=1
iDifficultyLevel=50
bGeneralSubtitles=1
bDialogueSubtitles=1
bInstantLevelUp=0
bHealthBarShowing=0
fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
fHealthBarSpeed=80.0000
fHealthBarHeight=4.0000
fHealthBarWidth=40.0000
fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
fHealthBarEmittanceTime=1.5000
STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\
fDifficulty=-0.4000
bTrackLevelUps=1
bAllowHavokGrabTheLiving=1
bEssentialTakeNoDamage=1
iDetectionPicks=21
bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1

[Fonts]

SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt

[SpeedTree]
iTreeClonesAllowed=1
fCanopyShadowGrassMult=1.0000
iCanopyShadowScale=64
fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
fTreeForceLeafDimming=-1.0000
fTreeForceBranchDimming=-1.0000
fTreeForceCS=-1.0000
fTreeForceLLA=-1.0000
fTreeLODExponent=1.0000
bEnableTrees=1
bForceFullLOD=1
fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500

[Debug]
bDebugFaceGenCriticalSection=0
bDebugFaceGenMultithreading=0
bDebugSaveBuffer=0

[BackgroundLoad]
bBackgroundLoadLipFiles=1
bLoadBackgroundFaceGen=1
bUseMultiThreadedFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iAnimationClonePerLoop=5
bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
bUseMultiThreadedTrees=1
iPostProcessMillisecondsEditor=50
iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
iPostProcessMilliseconds=5
bUseBackgroundFileLoader=1

[LOD]
fLodDistance=5000.0000
bUseFaceGenLOD=0
iLODTextureTiling=2
iLODTextureSizePow2=8
fLODNormalTextureBlend=0.5000
bDisplayLODLand=1
bDisplayLODBuildings=1
bDisplayLODTrees=1
bLODPopTrees=0
bLODPopActors=0
bLODPopItems=0
bLODPopObjects=0
fLODFadeOutMultActors=15.0000
fLODFadeOutMultItems=15.0000
fLODFadeOutMultObjects=15.0000
fLODMultLandscape=1.0000
fLODMultTrees=0.5
fLODMultActors=5.0
fLODMultItems=5.0
fLODMultObjects=5.0
iFadeNodeMinNearDistance=400
fLODFadeOutPercent=0.9000
fLODBoundRadiusMult=3.0000
fTalkingDistance=2000.0000

fTreeLODMax=120.0000
fTreeLODMin=0.0200
fTreeLODDefault=1.2000
fObjectLODMax=150.0000
fObjectLODMin=1.0000
fObjectLODDefault=150.0000
fItemLODMax=150.0000
fItemLODMin=1.0000
fItemLODDefault=2.0000
fActorLODMax=150.0000
fActorLODMin=2.0000
fActorLODDefault=150.0000
bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
bForceHideLODLand=0
fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
fLODLandVerticalBias=0.0000

[Weather]
fSunGlareSize=350.0000
fSunBaseSize=250.0000
bPrecipitation=1
fAlphaReduce=1.0000
SBumpFadeColor=255,255,255,255
SLerpCloseColor=255,255,255,255
SEnvReduceColor=255,255,255,255

[Voice]
SFileTypeLTF=ltf
SFileTypeLip=lip
SFileTypeSource=wav
SFileTypeGame=mp3

[Grass]
iMinGrassSize=80
fGrassEndDistance=80000.0000
fGrassStartFadeDistance=7000.0000
bGrassPointLighting=1
bDrawShaderGrass=1
iGrassDensityEvalSize=2
iMaxGrassTypesPerTexure=2
fWaveOffsetRange=1.7500
fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
fTexturePctThreshold=0.3000

[Landscape]
bCurrentCellOnly=0
bPreventSafetyCheck=0
fLandTextureTilingMult=2.0000
fLandFriction=2.5000
iLandBorder2B=0
iLandBorder2G=0
iLandBorder2R=0
iLandBorder1B=0
iLandBorder1G=255
iLandBorder1R=255

[bLightAttenuation]
fQuadraticRadiusMult=1.0000
fLinearRadiusMult=1.0000
bOutQuadInLin=0
fConstantValue=0.0000
fQuadraticValue=16.0000
fLinearValue=3.0000
uQuadraticMethod=2
uLinearMethod=1
fFlickerMovement=8.0000
bUseQuadratic=1
bUseLinear=0
bUseConstant=0

[BlurShaderHDRInterior]
fTargetLUM=1.0000
fUpperLUMClamp=1.0000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.5000
fBrightScale=2.2500
fBrightClamp=0.2250
fBlurRadius=7.0000
iNumBlurpasses=1

[BlurShaderHDR]
fTargetLUM=1.2000
fUpperLUMClamp=1.0000
fGrassDimmer=1.3000
fTreeDimmer=1.2000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.7000
fSunlightDimmer=1.3000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fBrightScale=1.5000
fBrightClamp=0.3500
fBlurRadius=4.0000
iNumBlurpasses=2
iBlendType=2
bDoHighDynamicRange=1

[BlurShader]
fSunlightDimmer=1.0000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fAlphaAddExterior=0.2000
fAlphaAddInterior=0.5000
iBlurTexSize=256
fBlurRadius=0.0300
iNumBlurpasses=1
iBlendType=2
bUseBlurShader=0

[GethitShader]
fBlurAmmount=0.5000
fBlockedTexOffset=0.0010
fHitTexOffset=0.0050
[MESSAGES]
bBlockMessageBoxes=0
bSkipProgramFlows=1
bAllowYesToAll=1
bDisableWarning=1
iFileLogging=0
bSkipInitializationFlows=1
[DistantLOD]
bUseLODLandData=1
fFadeDistance=12288.0000
iDistantLODGroupWidth=8
[GeneralWarnings]
SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.

SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.

[Archive]
SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
iRetainFilenameOffsetTable=1
iRetainFilenameStringTable=1
iRetainDirectoryStringTable=1
bCheckRuntimeCollisions=0
bInvalidateOlderFiles=1
bUseArchives=1
SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
[CameraPath]
iTake=0
SDirectoryName=TestCameraPath
iFPS=60
SNif=Test\CameraPath.nif
[Absorb]
fAbsorbGlowColorB=1.0000
fAbsorbGlowColorG=0.6000
fAbsorbGlowColorR=0.0000
fAbsorbCoreColorB=1.0000
fAbsorbCoreColorG=1.0000
fAbsorbCoreColorR=1.0000
iAbsorbNumBolts=1
fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
fAbsorbSegmentVariance=7.0000
fAbsorbBoltsRadius=5.0000
[OPENMP]
iThreads=3
iOpenMPLevel=10
[TestAllCells]
bFileShowTextures=1
bFileShowIcons=1
bFileSkipIconChecks=0
bFileTestLoad=0
bFileNeededMessage=1
bFileGoneMessage=1
bFileSkipModelChecks=0
bFileCheckModelCollision=0
[CopyProtectionStrings]
SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.
SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12809) MasterMind válasza Jorus (#12804) üzenetére


MasterMind
tag

Pedig ez a konfig többet érdemelne... :K Érdekes, hogyha jól látom akkor a QTP és a Natural Habitat csak amit én is használok, pont a BC és Unique Landscapes voltak azok, amikről végül lemondtam valamiért. Valószínűleg azért, mert az alap contenten változtatnak. Látszik a modlistádból, hogy mire van kihegyezve a dolog, milyen az irány, amit képvisel, bár nem ismerem mindet. Egy OR-t amúgy még simán ráküldhetnél, az OBSE jó és nem bonyolultabb használni, mint felpakolni azokat amiket használsz.
Egyébként nem rég tudtam meg, hogy Ti írtátok GypsFulvus2-vel a Tamriel Történelmi Tudástárat. Döbbenetes munka, gratulálok hozzá és egyúttal köszönet érte. :R És mindez már 4,5 éve, te jó ég.
Mikor elkezdtem folytatni a mentésemet 1 hónapja, úgy döntöttem örök emléket állítok Cyrodiil-nak két kép formájában, illetve, hogy esélyem se legyen elfelejteni, amíg nem érek a végére. A 100% elvben 280 quest a két kieggel.

És egy amolyan "majdnemvégleges" modlista:

[ Szerkesztve ]

(#12810) Jorus válasza MasterMind (#12809) üzenetére


Jorus
nagyúr

Közben már lassan 30 óránál jár a legújabb karim, szentem ez a végigjátszás is meglesz 150 körül simán. 2008-ban volt a játékban ~700 órám, szal szentem már bőven ~2500 felett járok összességében, csak ezt még ugye nem számolta anno a Steam.

BC régen jó volt, mert csak finoman nyúlt bele a városok látványába, épp annyira, ami a relatív kopár látványt feldobta. Aztán az évek alatt egyre több mindent pakoltak bele a modba, most már a városok környéke tele van falvakkal, és mivel nagyon nincs optimalizálva, nem nagyon van olyan hardver, amin értelmesen futna. :) Ezért is tettem fel régebbi verziót belőle.

Modlistát nagyon köszi, szentem pár darabra rá fogok nézni. :) Nekem igazából csak annyi volt mindig is a célom, hogy install után feldobom a pár szokásos modot, és ha nincs nagy gáz, már mehet is a játék heteken át. Ezek csak a látványba belenyúló, relatíve lájtos modok, quest modokat nem szeretem. Volt idő, amikor játék helyett csak a modok fel- és lepakolás volt terítéken, meg mentésből visszaszedni mindig a teljes Data mappát. :D Aztán arra jutottam, hogy inkább a játékmenetre fókuszálok, nem a modolásra.

OBSE-val kb. úgy vagyok, mint te a fullos végigjátszással - majd egyszer... :D

Gyps-szel abban maradtunk, hogy ha lesz TES VI, és az alkotók elkezdik az előtörténetekkel kiegészíteni utólagosan a Timeline-t, akkor mi is frissítjük a tudástárat. Remélem, valóban lesz majd vmikor single playeres TES VI...

Ó, nagyon menő a kép! Ez eszembe se jutott még... nekem a CE verzióból van térképem, az ilyen sárgás, pergamenszerű, tényleg megérdemelne egy keretet.

Nagyjából most egyébként összeállt a játék, csak nagy ritkán vág ki asztalra fast travelnél. :) Ettől eltekintve teljes a játékélmény, és jelenleg semmi kedvem mással játszani - ugyanúgy beszippant most is, mint eddig mindig. A grafikai hiányosságok csak akkor szembeötlők, amikor egy modernebb játék után nézek rá, de pár perc alatt az ember megszokja, és már nincs olyan érzése, hogy valami régi akármivel kell szenvednie.

Esti Bruma

Chorrol, Great Oak

Kilátás Fort Rayles romjaitól

Fort Nikel romjai és a Lake Rumare

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12811) woryz válasza Jorus (#12808) üzenetére


woryz
senior tag

Uh... Biztos, hogy merjek nekiállni? :) Mennyi időm menne vajon rája? :F

(#12812) Jorus válasza woryz (#12811) üzenetére


Jorus
nagyúr

Az ini-vel sok dolgod nincs, vagy bemásolod így ahogy van, felülírva az aktuálisat, vagy bedobod az eredetit, és az általam használtat egy összehasonlító progiba (pl. DiffChecker, és egyesével módosítod az értékeket.
Ini-vel nagy galibát nem tudsz okozni, ha nagyon elrontod, le kell törölni, és a játék a következő indításkor létrehozza az ini default változatát. Persze az egyes sikeres és lepróbált módosítások után célszerű menteni az init, és a következő módosítást már ezen végezni.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12813) MasterMind válasza Jorus (#12810) üzenetére


MasterMind
tag

Közel 4 hónap gameplay, ami azt jelenti, hogy - feltételezem, a megjelenéstől játszod - az elmúlt 11 éved majdnem 3%-át töltötted a játékkal, ami akkor is 40 perc/nap, hogy bizonyosan voltak kisebb/nagyobb szünetek. Nem biztos persze, hogy kíváncsi voltál ezekre a számokra, de szerintem egészen lenyűgöző. :D

Én jelenleg úgy állok, hogy megcsináltam az Arénát, Mágusok Céhét, most fejeztem be a Tolvajok Céhét és emellett megvan rengeteg mellékküldetés. Fősztorit is nyomtam, de nem túl sokat, a városok előtti kapuk bezárása után vagyok nagyjából. Kiegekbe is belenéztem 1-2 quest erejéig, de én amolyan mindent szép sorjában fazon vagyok, szóval csak szép sorjában. Ha lehet hinni a mentésnél kiírt játékidőnek, akkor most tartok 300 óránál. Egyébként rengeteg időt töltök a loot szétszortírozásával a Shadowcrest Vineyard-i házamban. Mindent gyűjtök, fegyverek, armorok, kövek, könyvek, ásványok, bármi. Mindennek megvan a helye, saját tárolója, kategorizálva, ahogy kell. Kb, mint "inreallife". Ez nyilván legalább annyira beteges, mint a 2500 óra, de hát na. ;]
Anno a Morrowindet is így toltam ki, bár nem ennyire kifinomultan, mint most és remélem az Obliban szerzett tapasztalatok a Skyrimban majd tovább kamatoznak. Bár ha arra gondolok, hogy azt majd megint fel kell építeni/moddolni a semmiből, akkor már most rosszul vagyok. Az majd kemény menet lesz. De ahogy mondtad is - majd egyszer. :))

Moddolásnál nálam a "grafika, mindenek felett" volt a jelszó szorosan követve az immerziós, sound és UI dolgokkal, úgy hogy a magyarítás is működjön. Grafika terén nagyjából szerintem minden nagyágyút és kisebbet bevetettem, ami ezen a fronton csak lehetséges volt, egyedül a karakterek textúráihoz nem tudtam hozzányúlni, azt a magyarítással nem tudtam kompatibilissé tenni. Fast traveleknél nálam nem crashel, sokkal inkább random helyeken, vagy cellahatároknál, de nem megy túlzásba a dolog.

A CE-s térkép nekem is megvan, de majd ha előveszed és kihajtogatod, akkor rájössz, hogy ha veszed a fáradtságot, hogy be is kereteztesd, akkor nem akarsz egy olyan képet, ami tele van élekkel. Legalábbis én így voltam vele, aztán rá is akadtam erre, ami egyébként a Dynamic Map mod-hoz tartozik. Szép színes, kicsit Skyrimes és ha vastagabb matt papírra nyomtatod, akkor látványos igazán.
Belekukkantottam az inidbe, ezt ajánlom kipróbálásra:
blocalmapshader=0

Időnként beleolvasok a fórum előéletébe, mik voltak régen, kicsit úgy érzem magam, mint aki nem lekéste a szombat esti bulit, hanem konkrétan azt hitte, hogy a jövő szombaton van. Lényeg a lényeg, sajnálom, hogy abban az időben nem jártam sokkal többet erre. :(

Mikkel játszol még egyébként ha épp nem Obli? Más RPG-k?
Bármikor, ha egy erődben járok, jó időben, mindig ledöbbenek. Azt gondolom Qarl itt végezte a legtökéletes munkát, és az OR Ambient Occlusion-jével főleg a lépcső melletti fal döbbenet. Bármi mai mellett megállja helyét...

[link]

(#12811) woryz: Minden attól függ, mennyire gondolod komolyan. :)

[ Szerkesztve ]

(#12814) vajaskifli válasza MasterMind (#12813) üzenetére


vajaskifli
tag

"Grafika terén nagyjából szerintem minden nagyágyút és kisebbet bevetettem, ami ezen a fronton csak lehetséges volt, egyedül a karakterek textúráihoz nem tudtam hozzányúlni, azt a magyarítással nem tudtam kompatibilissé tenni."

Ha szükséged van rá, akkor lehet hogy tudok ebben segíteni. Baráti társaságomból én kaptam anno magyarra lefordított HGEC testet a hozzá tartozó nagy felbontású textúrákkal (ezzel) és volt Robert férfi textúrám is. Emlékszem, mert engem is zavart, hogy karakteralkotásnál mindig angol lett a szöveg amikor a magyarítás után feltettem a HGEC és Robert textúrákat.

[ Szerkesztve ]

(#12815) MasterMind válasza vajaskifli (#12814) üzenetére


MasterMind
tag

Először OCO2-vel próbálkoztam, ott a karakterek szájmozgása tűnt el, aztán találkoztam HGEC body-val is, valami ott sem smakkolt, bár már nem emlékszem. De ha magyarított, adok neki még egy esélyt, próbáljuk ki :K Head turhák is vannak esetleg?

(#12816) GypsFulvus2


GypsFulvus2
őstag

Újra játszogattam kicsit és el akarom kezdeni a Thief Guild küldetéseket. Csakhogy közben félúton vagyok a Holy Crusader cuccainak összesedésében. Az égiek meg figyelnek ugyebár... már jelezték is, hogy eddig és ne tovább, ha viselni akarom a relikviákat. Jól rémlik, hogy van rá lehetőség visszaszerezni az istenek jóindulatát, miután befejeztem a vámpír-tolvaj-orgyilkos pályafutásom? :B Akkor is, ha már lenyomtam egy zarándoklatot?

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#12817) Jorus válasza GypsFulvus2 (#12816) üzenetére


Jorus
nagyúr

Úgy tudom a páncél viselése Infamy értékhez van kötve, ha nagyobb, mint 1, akkor nem viselheted. Ellenben bármikor újrajárhatod a teljes zarándoklatot, az lenullázza az Infamy értéket, és újra méltó leszel a Kilencek szellemiségéhez.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12818) MasterMind válasza Jorus (#12817) üzenetére


MasterMind
tag

Én végigjártam a szentélyeket egy szuszra, de nem történt semmi. Ez még valahol az elején volt, nem foglalkoztam vele. Van bármilyen kapcsolat a főtörténettel, el kell benne jutni valameddig, hogy az aktiválódjon?

(#12819) genndy válasza MasterMind (#12818) üzenetére


genndy
addikt

Pedig a páncélhordáshoz az kell, akkor tisztul meg a lelked. A küldetés minden előfeltétel nélkül indul, persze ha aktív a DLC és elmész az anvili templomhoz/ba.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#12820) woryz válasza Jorus (#12812) üzenetére


woryz
senior tag

És ezek az ini-k fognak valami "komoly" hatással lenni (ejh, de szép is édes anyanyelvünk :) ) a grafikára? Mert elkezdtem nézegetni a modokat, és én játszani szeretnék, nem pedig órákat / heteket elb.szni mindenféle olvasgatással úgy, hogy az angolom nem is elég erős hozzá... :((( Plusz valamelyik mod azt írta, hogy nem használjam a NMM-et, hát f.sza, akkor mit? :W

(#12813) MasterMind: Úgy néz ki, nem gondolom elég komolyan... :B

(#12821) GypsFulvus2 válasza Jorus (#12817) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Okés, köszi! Így lehet, mert most 1 az Infamy értéke, és kaptam is egyből a figyelmeztetést. Akkor egy időre szögre akasztom a crusader gúnyáját.
MasterMind: Azt hiszem, először dumálnod kell a prófétával Anvilban a nagy megtisztuláshoz.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#12822) GypsFulvus2 válasza GypsFulvus2 (#12821) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Azt tudja valaki, hogyan lehet az időjáráson állítani? Becsuktam egy Oblivion kaput, és azóta bárhová megyek/gyorsutazom, bármennyit várok/alszom, folyamatosan az Oblivion kapuk melletti időjárást adja mindenhol (vörös ég, égdörgés). Van erre konzolparancs?

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#12823) Jorus válasza GypsFulvus2 (#12822) üzenetére


Jorus
nagyúr

FW 38EEE a clear

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12824) MasterMind válasza GypsFulvus2 (#12821) üzenetére


MasterMind
tag

Beszéltem a prófétával, adott is egy térképet ami mutatja a szentélyek helyeit. Ezután jártam körbe az összeset, emlékszem az utolsónál még vártam is, hogy akkor most méltónak találtattam-e, de nem történt semmi. Nem tudok másra gondolni, minthogy kihagytam egyet. :D
Időjáráshoz használsz valamit vagy vanilla? Nekem az All Natural produkált ilyet, de elég volt csak közel mennem egy kapuhoz. Ez akkor volt mikor átköltöztem win7-ről 10-re és backupból visszatoltam az egészet. A mod újratelepítése után megszűnt a jelenség.

(#12820) woryz: Persze, hogy lesz, főként distant view, illetve a player körüli objectek betöltésében. Mondjuk Jorus ini-jétől az én gépem biztosan letérdelne, de az egy más kérdés... :))

(#12825) Jorus válasza woryz (#12820) üzenetére


Jorus
nagyúr

Jelentős hatásuk lesz, igen, főleg látótávolság, map betöltések terén. Itt egy régebbi írás, jó pár oldalon keresztül alaposan kivesézik az egyes változók szerepét az ini-n belül.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12826) woryz válasza Jorus (#12825) üzenetére


woryz
senior tag

Azta a p.csa. :Y Köszi a linket megnézem. :) Mennyire kell ehhez gép? Kicsit aggódok (#12824) MasterMind megjegyzése miatt. :)

(#12827) MasterMind válasza woryz (#12826) üzenetére


MasterMind
tag

Hát megkönnyítené a válaszadást, ha tudnánk milyen konfigod van, de ha nem használsz egyéb grafikai modokat (QTP3, RAEVWD) akkor szerintem nem lesz gond.
Sajnos az Obli moddolás elég körülményes egy bizonyos szint felett, és kizárt, hogy az embernek ne kelljen az általad említett órákat/heteket eltöltenie vele. Vér, veríték és könnyek árán lehet csak összehozni egy sok modot tartalmazó listát. Nekem körülbelül 2 hetem ment rá és legalább 5x kezdtem teljesen elölről. Az utolsó előtt már csináltam egy notepad jegyzetet, ahol előre megterveztem, hogy mit mi után kell telepíteni, külön megjegyzésekkel, ahol erre szükség volt.
NMM-et valóban nem érdemes használni, én a magam részéről nem is próbáltam, nem tudok róla érdemben nyilatkozni, de az Oblivion Mod Manager (OBMM) és/vagy Wrye Bash használata több mint elég.

(#12828) woryz válasza MasterMind (#12827) üzenetére


woryz
senior tag

A konfigom:
Gigabyte GA-PH67-UD3-B3
QuadCore Intel Core i5-2400, 3200 MHz
8GB DDR3-1333
ASUS Radeon R9 270x (2 GB)

A moddolást akkor viszont lehet, hogy hanyagolni fogom... :(((

(#12829) MasterMind válasza woryz (#12828) üzenetére


MasterMind
tag

Szerintem fogja bírni, de hát puding próbája az evés. Nem tudod elrontani, ahogy Jorus is írta. Rakd fel, másold be, aztán kiderül.

(#12830) vajaskifli válasza MasterMind (#12824) üzenetére


vajaskifli
tag

"Beszéltem a prófétával, adott is egy térképet ami mutatja a szentélyek helyeit. Ezután jártam körbe az összeset, emlékszem az utolsónál még vártam is, hogy akkor most méltónak találtattam-e, de nem történt semmi. Nem tudok másra gondolni, minthogy kihagytam egyet."

Ha magyarul játszod, akkor ez sajnos annak a hibája, párszor becumiztam én is. (itt bővebben) Ilyenkor a szokásos módon, a "setstage NDPilgrim 30" parancs segít. Ha angolul játszol, akkor ez a hiba nem jön elő.

(#12831) woryz válasza woryz (#12828) üzenetére


woryz
senior tag

Najó, lehet, hogy kipróbálom. :) Kár hogy az alap grafika már nem éri el az ingerküszöböm. :)

(#12832) GypsFulvus2 válasza MasterMind (#12824) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Ha jól emlékszem, az utolsó végigjárása után aludni kell egyet.

Igen, nálam is; az All Natural egyik shadere fingott ki. Hiába állítom át a konzolban, ha pl kilépek egy ajtón, megint u. az a vörös vihar van. Még nem volt kedvem újratelepíteni, inkább átmentem a Shivering Isles-ra.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#12833) vajaskifli válasza GypsFulvus2 (#12832) üzenetére


vajaskifli
tag

"Ha jól emlékszem, az utolsó végigjárása után aludni kell egyet."

Ez a Sötét Testvériség küldetés feltétele, amikor elalszol akkor ébreszt fel Lucien Lachance.

Az All Natural nálam is okozott ilyen tüneteket, én váltottam az Enhanced Weather-re.

[ Szerkesztve ]

(#12834) MasterMind válasza vajaskifli (#12833) üzenetére


MasterMind
tag

Beüzemeltem a HGEC és Robert bodykat, valamint a hozzátartozó textúrákat. Simán ment, fennakadás nélkül. :)
Nagyon szépen köszönöm a segítséget, azt hiszem, így lett igazán teljes a játékom. :R
A konzolparancs pontosan mit is csinál? Egy bizonyos állapotra visszaállítja az adott questline-t?

(#12835) vajaskifli válasza MasterMind (#12834) üzenetére


vajaskifli
tag

Örülök, hogy segíthettem! A parancs csak beindítja a küldetést, tehát beírod és jön egyből a látomás. Bővebben, csak angolul de jól átekinthető: klikk

(#12836) MasterMind


MasterMind
tag

Kinek melyik a kedvenc városa és miért? :)

(#12837) vajaskifli válasza MasterMind (#12836) üzenetére


vajaskifli
tag

Nekem a Birodalmi város a kedvencem, főként mert tolvaj-orgyilkos karaktereim vannak, annak ideális helyszín. Imádom a városnegyedeket, Better Cities mod-al meg még szimpatikusabb. De ha épp "jó" karakterrel nyomulok vagy mágussal akkor szinte mindig Skingradban élek.

(#12838) Jorus válasza MasterMind (#12836) üzenetére


Jorus
nagyúr

Cheydinhal :K Az építészeti stílusa miatt főként.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12839) Kareszovics válasza MasterMind (#12836) üzenetére


Kareszovics
addikt

Jorus kollégához csatlakoznék, nekem is Cheydinhal a kedvencem.

Leginkább azért, mert a karaktergenerálás után mindig oda vezetett az első utam szortírozni az első motyókat, illetve az első küldetéseket megcsinálni. Emlékeim szerint az összes Guild küldi megkezdhető onnan (Fighter, Mage, DB) Ja Thief az nem. :)

[ Szerkesztve ]

http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

(#12840) Cucuska2


Cucuska2
őstag

Én mindig Brumát szerettem! Az farönkházak, a hó, a városkép, a katonák egyenruhája és a Cloud Ruler templom miatt. Meg mert mindig azt a várost pakoltam ki tolvaj karival, első végigjátszásomnál majd 50 órát töltöttem csak ott!

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#12841) Jorus válasza MasterMind (#12813) üzenetére


Jorus
nagyúr

Na, ezt még így sosem adtam össze, szal köszi! :) Eleinte nagyon sokat játszottam, az első 3-4 évben szerintem napi 2-3 óra minimum megvolt, hétvégente 4-6 órák. A játékidőm nagy részét 2011-ig szedtem össze tuti, mivel az Oblin kívül csak a Mass Effecttel és a Mass Effect 2-vel játszottam akkoriban. Megvettem később a teljes Morrot is minden kiegészítőjével együtt, de az nekem már nagyon anakronisztikus volt, és nem tudott lekötni, nem tudtam beleélni magam a játékba, a grafika, a technikai kivitelezés és a harc- és menürendszer miatt. Ezt azóta is sajnálom egyébként. Az Obli előtt kellett volna végigtolnom, ma már tudom.

Aztán jött 2011-ben a Skyrim, amibe 5 év alatt több mint 800 órát toltam bele (tavaly óta nem játszottam vele, de lassan újra előkerül).

Időközben a Mass Effect trilógiát végigtoltam háromszor, bár ott is az első a legjobb epiződ szerintem, a folytatásokban nagyon elnyomják az RPG-szálat, és nem tudsz igazán k*csög vagy épp túl jó lenni, mivel erősen korlátozottak lettek a dialógusok, és azok hatásai a játékmenetre.

Aztán jött a hír 2014 nyarán, hogy érkezik 2015-ben a Witcher 3. Mivel nem akartam újra beleesni a Morroval kapcsolatos hibámba, ezért 2014-ben megvettem a Witcher 1-2-t, és végig is toltam őket becsülettel kétszer 2015-re, amire megjött a harmadik rész. Ez volt az a játék, ami megint nagyon beszippantott, az első rész szentem már örök kedvenc marad. Technikailag nyilván elmarad messze a következő epizódoktól, de szentem a Witcher hangulatát leginkább az első résznek sikerült megfogania. A zenék is ott a legjobbak, meg az egész ködös, kiábrándult, kietlen, elidegenedett világ és lelkiállapot, amiben Geralt létezik. :) Szal aztán 2015-től Witcher 3 jött, amibe lassan 600 órát tolok megint.

Közben persze volt Fallout 4, amit szintén szerettem. Mármint nem punkt a 4-et, ami nem lett egy nagy durranás, hanem magát a világot és a fílinget, meg hogy azt is a kezdektől játszottam, és Falloutból is van mindenféle Collector's motyóm, a Vault-Tec-es uzsonnástáskától a Nuka kóláig, bólogatófigurákig és Nuka kólás sörnyitóig. :D Szal abba is belement azért pár száz óra a harmadik részbe, és több mint 300 a Fallout 4-be is (a 3 még nem volt Steam-es).

Obliban amúgy most épp el vagyok akadva. Eddig egyetlen moddal sem volt túl nagy gond, de Bravil teljesen szét van esve, konkrétan hiányzik az egész város. Minden más város teljesen rendben van, ezt az egyet kivéve. Nagyon meg sem tudom közelíteni, mert ahogy odamegyek, egyből kivág. Nincsenek falak, csak levegőből potyogó emberek, lovak a semmiben, meg rengeteg mesh hiba. Szal itt most kicsit megálltam. :D Nem nagyon tudom, hogy tudnám "újraépíteni" ezt az egy várost, amivel gond van. Persze visszatehetem a Data mappa első mentését, de ott még szinte semmi sem volt feltéve, és ugye nem feltétlenül szeretném újrakezdeni a modolást. Nem nagyon értem, miért pont ez a város, és miért csak ez. Majd ha lesz időm jövő héten, lefotózom, hogy hogy néz ki az egész miskulancia teljesen szétesve. :D

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12842) Dévacsen válasza Jorus (#12841) üzenetére


Dévacsen
senior tag

"Az Obli előtt kellett volna végigtolnom, ma már tudom." Érdekes amit írsz,képzeld nálam hogy alakult a dolog,a Morrowind után képtelen voltam komoly szinten játszani az Oblival,pár tíz óra..no mondom majd a Skyrim, és láss csodát kb 23 óra múlva letöröltem,olyan szinten ült meg bennem a Morrowind,minden hibája vagy gyengesége,vagy legyen az bármi,hogy képtelen voltam játszani az utódokkal,de tovább megyek,azóta sem találtam méltó utódot a stílusában,etalon számomra.Érdekes dolgok ezek. :)

ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ

(#12843) GypsFulvus2 válasza Dévacsen (#12842) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Én akkor a kettőtök között helyezkedek el. Az Oblivion volt az első TES játék, amit kipróbáltam, sőt 2007-ben ez volt az első PC játék, amivel egy kb. 10 éves szünet után játszottam. Mondanom sem kell, hogy teljesen lenyűgözött. A végigjátszása után keresni kezdem a hasonló nyílt világú RPG-ket, felfedeztem magamnak a Two Worlds-öt, Gothicot stb. Aztán elővettem a Morrowindet, és teljesen beszippantott. Minden hibájával, suta harcrendszerével együtt. A mai napig azt tartom a legjobb TES játéknak, és a Witcher 3-ig azt tartottam a legjobb sandbox RPG-nek is. Az Oblivion két szempontból múlta felül, a harcrendszerével, és a Radiant AI által vezérelt karakterekkel. Minden más szempontból a Morrowind a jobb, mélyebb, tartalmasabb, változatosbb játék. A Skyrim meg már nyilvánvalóan nem nekünk, hanem a casual gémereknek készült.

Jorus, nem hiszem el, hogy nem mutattam volna már ezt neked. Ezzel a Morrowind legalább olyan szép, mint a vanilla Oblivion, a fények tekintetében szebb is. Akkor meg már csak az AI viselkedésén, és a hercrendszeren kell túltenni magad, de szerintem bőven megéri.
Az meg egyértelmű, hogy a ME trilógiából az első rész messze a legjobb.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#12844) Dévacsen válasza GypsFulvus2 (#12843) üzenetére


Dévacsen
senior tag

Mivel már nem vagyok fiatal,életem túlnyomó része már mögöttem van,ezért nagyon későn kerültem pc közelébe,(más dolgok foglalkoztattak az életben akkoriban),nem hogy pc játék közelébe,így nekem a Witcher első részének demója,talán egy pc world melléklet ként,volt életem első játéka,minden téren első,hááát teljesen el voltam ámulva,3 napig játszottam azzal a kis demóval,és utána egyből jött a Morrowind,no az megadta a kegyelem döfést,gondolom azért ragadt meg ennyire bennem mert ő volt az első. :) vagy,egyből kifogtam a számomra legjobbat,sosem tudom elfelejteni,és mindig ilyen apróságokhoz mértem a többit mint pl:amikor víz alatt úsztam a Morro ban és kint szakadt az eső és dörgött,villámlott és tökéletesen leképezték a mennydörgés hangjának elváltozását a víz alatt...briliáns,a zene pont ott és akkor és olyan ami tökéletesen oda passzol.Az Obli látványban csodaszép hozzá képest,az Overhaul szép,pont annyira amennyire kell,nekem valami hibával mindig elszállt a játék,de már nem bánom,most nem lett volna erőm belevágni újból.Maximálisan egyet értek veletek abban hogy a Mass Effect első része a csoda,utána részről részre mindig kicsit gyengült számomra,Andromédával még nem játszottam,Witcher 3 mal sem,ezekhez már jövőre gépet kell vennem.(8 éves gépem van)Már ideje lesz.. :D Most a Cyberpunk 2077 meg az Elex amit még kinéztem.

ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ

(#12845) Kareszovics válasza Jorus (#12841) üzenetére


Kareszovics
addikt

Morrowind ---> "Az Obli előtt kellett volna végigtolnom, ma már tudom."

Ezt sajnos maximálisan érzem én is a saját bőrömön tapasztalva. :(

http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

(#12846) woryz válasza Kareszovics (#12845) üzenetére


woryz
senior tag

Én ezt a Skyrim és az Oblivion között érzem... Sajnos közel 1000 óra Skyrim után nem visz rá a lélek, hogy elkezdjem az Obliviont, főleg, hogy mennyi modot kellene feltegyek hozzá, mert az alapjáték khm nem túl szép számomra... Kellene ebből is Enhanched Edition, mint aBaldur's Gate-ből. ;)

(#12847) GypsFulvus2 válasza Dévacsen (#12844) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Én épp most tolom az ELEX-et. Ha ismered és szereted a Gothic 1-2-t, akkor imádni fogod. Ha nem, akkor furcsa és nagyon nehéz lesz. Ez továbbra is rétegjáték, nem casual játékosoknak való. Hála az égnek a Piranha Bytes továbbra is ragaszkodik az elveihez, és nem kurvul el.
A Witcher 3-at meg mindenképp pótold - brutális az a játék, főleg a karakterek kidolgozottsága. De nyilván ott is jobb, ha sorban halad az ember a részekkel. A GOG-on gyakran akciózzák, olyankor 2-3 USD-ért beszerezhető az első két része.

Amúgy meg mindenkinek: próbáljátok ki a Daggerfall-t! Utána rájöttök, hogy még a Morrowind is egy csodálatos kinézetű, ám erősen leegyszerűsített RPG. ;]

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#12848) Dévacsen válasza GypsFulvus2 (#12847) üzenetére


Dévacsen
senior tag

Daggerfall..háát ezt már nem vállalnám be, :DD a Witcher első 2 része megvolt,többször is,(szavak nincsenek rá,zseniális iparos munka)érdekes hogy a Witcher széria a Mass Effectel ellentétben ,részről részre jobb lett,gondolom a 3. rész betetőzte,csak jót olvastam róla.A Gothic 1-2 az kimaradt,és már nem is hiszem hogy foglalkozok vele,viszont a Gothic 3 az nálam a Morrowindi szintre emelkedett majdhogy nem...csak hát az az optimalizálási hibák sokasága élvezhetetlenné tette,1-2 hónapja játszottam vele,sokadjára,de nem baj ha meg lesz az új gép őt is kijátszom még.No az Elex akármit írnak a fanyalgók hidegen hagy,nekem elég volt pár percet nézni a videóból,tudtam hogy meg van amire vártam :) Engem a grafika nem nagyon érdekel,persze azért nem kell vissza menni Daggerfall -i állapotokig,de az Elex nekem bőven megfelel ezen a téren is,legalábbis ami a videókon átjön,harcrendszeren sem szoktam felakadni olyan amilyen, abból kell gazdálkodni,de mikor megláttam azt a kevert világot húú,annak megörültem.No meg egy nagy álmom van ezen a téren,játékok terén,egy nyílt világú Star Wars játékot nagyon várok,mondjuk a Bethesdára rámerném bízni ők vágják ezt a témát..Egyszemélyesre gondolok természetesen..

[ Szerkesztve ]

ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ

(#12849) Törzsúr


Törzsúr
senior tag

Sziasztok!

Építettem egy "új" gépet. (Röveiden: P4 3.6 NW, 4x256MB Rambus@890, X1950 Pro 512MB AGP)

Feltelepítettem rá ezt a játékot melyet többször is végig játszottam és a mai napig imádom. :B Szeretném csak elmondani, hogy meglepően jól fut a játék pedig egy 2001-es konfigra tettem fel 2006-os játékot. 1440x900-as felbontásban HDR-el csak nagyon kicsit szaggat bár még nagyon zsúfolt városban nem voltam.
2GB ram segítene a dolgon vagy itt alapjaiban gyökerezik az akadozás oka? :B

Steam: szedibatta | EA, Battlenet: Szedi90

(#12850) GypsFulvus2 válasza Törzsúr (#12849) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Szerintem alapvetően a VGA gyenge hozzá. Én először egy Athlon64 3800+ procival Geforce 7800 GT kártyával játszottam az Obliviont 1 giga ram-mal, és erősen szagatott 1680x1050-ben.
A VGA számára a játék a max terhelést a Golden Coast területén adja, Anviltól északra; ott szaggat a legjobban (pl amikor a Gray Prince küldetésekor az erőd külterületén rádtámad egy jó adag csonti). Ellenben a provesszor a max terhelést Imperial City-ben kapja napnyugta környékén, amikor az NPC-k elindulnak kocsmázni meg haza (ez a Radiant AI miatt van, amit a proci számol).
Később még sok konfigon játszottam az Oblit, és az első olyan konfig, amivel a vanilla (moddolatlan) játék max beállításokkal 1680x1050-ben teljesen szaggatás mentesen elfutott, az egy Athlon X2 4800+ , Geforce 8800 GTS 512, 2 giga A-Data 500-as DDR ram volt. A max moddoláshoz meg kb. a mostani konfigom ereje kell... :)
A látótávolságot tudod csökkenteni először, ha nagyon szaggat, az eszi meg leginkább a VGA-t , illetve az árnyékok.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.