Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 07:56:50

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12351) katt777 válasza kislaki92 (#12350) üzenetére


katt777
félisten

Bakker, megint. Na, talán hétvégén eszembe jut, otthonról netezem egy kicsit. Itt nem kerestél rá?

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12352) kislaki92 válasza katt777 (#12351) üzenetére


kislaki92
senior tag

igazából éjszakás vagyok,szóval ilyenkor pihenek! :) majd vasárnap lesz rá idő :)

ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...

(#12353) katt777 válasza kislaki92 (#12352) üzenetére


katt777
félisten

Nálam most így fest:

[General]
SStartingCell=
SStartingCellY=
SStartingCellX=
SStartingWorld=

STestFile10=
STestFile9=
STestFile8=
STestFile7=
STestFile6=
STestFile5=
STestFile4=
STestFile3=
STestFile2=
STestFile1=

bEnableProfile=0
bDrawSpellContact=0
bRunMiddleLowLevelProcess=1
iHoursToSleep=3
bActorLookWithHavok=1
SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
bUseEyeEnvMapping=1
bFixFaceNormals=0
bUseFaceGenHeads=1
bFaceMipMaps=1
bFaceGenTexturing=1
bDefaultCOCPlacement=0
uGridDistantTreeRange=175
uGridDistantCount=195
uGridsToLoad=9
fGlobalTimeMultiplier=1.0000
bNewAnimation=1
fAnimationDefaultBlend=0.1000
fAnimationMult=1.0000
bFixAIPackagesOnLoad=0
bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
bKeepPluginWhenMerging=0
bCreate Maps Enable=1
SLocalSavePath=Saves\
SLocalMasterPath=Data\
bDisableDuplicateReferenceCheck=1
bTintMipMaps=0
uInterior Cell Buffer=15
uExterior Cell Buffer=144
iIntroSequencePriority=3
bPreloadIntroSequence=1
fStaticScreenWaitTime=3.0000
SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
SMainMenuMovie=Map loop.bik
SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik
SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game studios.bik,Oblivion Legal.bik
iFPSClamp=0
bRunVTuneTest=0
STestFile1=
bActivateAllQuestScripts=0
fQuestScriptDelayTime=5.0000
SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bExternalLODDataFiles=1
bBorderRegionsEnabled=1
bDisableHeadTracking=0
bTrackAllDeaths=1
SCharGenQuest=0002466E
uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
SBetaCommentFileName=
bCheckCellOffsetsOnInit=0
bCreateShaderPackage=1
uGridDistantTreeRangeCity=8
uGridDistantCountCity=8
bWarnOnMissingFileEntry=0
iSaveGameBackupCount=1
bDisplayMissingContentDialogue=1
SSaveGameSafeCellID=2AEEA
bAllowScriptedAutosave=1
bPreemptivelyUnloadCells=0
bCheckIDsOnInit=0
iNumBitsForFullySeen=248
iPreloadSizeLimit=26214400
SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
bUseHardDriveCache=0
bEnableBoundingVolumeOcclusion=1
bDisplayBoundingVolumes=1
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMyGamesDirectory=1


[Display]
uVideoDeviceIdentifierPart1=0
uVideoDeviceIdentifierPart2=0
uVideoDeviceIdentifierPart3=0
uVideoDeviceIdentifierPart4=0
fDecalLifetime=50.0000
bEquippedTorchesCastShadows=1
bReportBadTangentSpace=0
bStaticMenuBackground=1
bForcePow2Textures=0
bForce1XShaders=0
bHighQuality20Lighting=0
bAllow20HairShader=1
bAllowScreenShot=1
iMultiSample=0
bDoTallGrassEffect=1
bForceMultiPass=1
bDoTexturePass=1
bDoSpecularPass=1
bDoDiffusePass=1
bDoAmbientPass=1
bDoCanopyShadowPass=1
bDrawShadows=1
bUseRefractionShader=1
bUse Shaders=1
iNPatchNOrder=0
iNPatchPOrder=0
iNPatches=0
iLocation Y=0
iLocation X=0
bFull Screen=1
iSize W=1920
iSize H=1080
iAdapter=0
iScreenShotIndex=2
SScreenShotBaseName=ScreenShot
iAutoViewMinDistance=8000
iAutoViewHiFrameRate=40
iAutoViewLowFrameRate=20
bAutoViewDistance=0
fDefaultFOV=75.0000
fNearDistance=10.0000
fFarDistance=50000.0000
iDebugTextLeftRightOffset=10
iDebugTextTopBottomOffset=10
bShowMenuTextureUse=1
iDebugText=2
bLocalMapShader=1
bDoImageSpaceEffects=1
fShadowLOD2=400.0000
fShadowLOD1=200.0000
fLightLOD2=1500.0000
fLightLOD1=1000.0000
fSpecularLOD2=1300.0000
fSpecularLOD1=1000.0000
fEnvMapLOD2=800.0000
fEnvMapLOD1=500.0000
fEyeEnvMapLOD2=190.0000
fEyeEnvMapLOD1=130.0000
iPresentInterval=1
fSpecualrStartMax=1000.0000
fSpecularStartMin=0.0000
iActorShadowIntMax=10
iActorShadowIntMin=0
iActorShadowExtMax=10
iActorShadowExtMin=0
fGammaMax=0.6000
fGammaMin=1.4000
iMaxDecalsPerFrame=50
bLandscapeBlend=1
bFullBrightLighting=0
iMaxLandscapeTextures=0
bDynamicWindowReflections=1
fShadowFadeTime=1.0000
fGamma=1.0000
bDecalsOnSkinnedGeometry=1
iShadowFilter=2
bAllowPartialPrecision=1
iShadowMapResolution=2048
bShadowsOnGrass=1
bActorSelfShadowing=1
iActorShadowCountInt=10
iActorShadowCountExt=10
bAllow30Shaders=0
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
bDoStaticAndArchShadows=1
bDoActorShadows=1
bIgnoreResolutionCheck=0
fNoLODFarDistancePct=1.0000
fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
fNoLODFarDistanceMin=1700.0000



[Controls]
fVersion=1.8000
Forward=0011FFFF
Back=001FFFFF
Slide Left=001EFFFF
Slide Right=0020FFFF
Use=00FF0009
Activate=00120203
Block=001D0108
Cast=002E0306
Ready Item=0021FF02
Crouch/Sneak=0038FF00
Run=002AFFFF
Always Run=003AFFFF
Auto Move=0010FFFF
Jump=0039FF01
Toggle POV=0013FF05
Menu Mode=000FFF04
Rest=002FFF0A
Quick Menu=003BFFFF
Quick1=0002FF20
Quick2=0003FF21
Quick3=0004FF22
Quick4=0005FF23
Quick5=0006FF24
Quick6=0007FF25
Quick7=0008FF26
Quick8=0009FF27
QuickSave=003FFFFF
QuickLoad=0043FFFF
Grab=002D0407
bInvertYValues=0
fXenonLookXYMult=0.0005
fMouseSensitivity=0.0020
;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
iJoystickMoveFrontBack=2
iJoystickMoveLeftRight=1
fJoystickMoveFBMult=1.0000
fJoystickMoveLRMult=1.0000
iJoystickLookUpDown=6
iJoystickLookLeftRight=3
fJoystickLookUDMult=0.0020
fJoystickLookLRMult=0.0020
fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
bBackground Mouse=0
bBackground Keyboard=0
bUse Joystick=1
fXenonLookMult=0.0030
fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
iXenonMenuStickThreshold=1000
;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
iLanguage=0
SlideLeft=001EFFFF
SlideRight=0020FFFF
fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
fXenonMenuStickSpeed=300.0000
iXenonMenuStickDeadZone=15000


[Water]
fAlpha=0.5000
uSurfaceTextureSize=128
SSurfaceTexture=water
SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
uNearWaterPoints=8
uNearWaterRadius=1000
uSurfaceFrameCount=32
uSurfaceFPS=12
bUseWaterReflectionsMisc=1
bUseWaterReflectionsStatics=1
bUseWaterReflectionsTrees=1
bUseWaterReflectionsActors=1
bUseWaterReflections=1
bUseWaterHiRes=1
bUseWaterDisplacements=1
bUseWaterShader=1
uDepthRange=125
bUseWaterDepth=1
bUseWaterLOD=1
fTileTextureDivisor=4.7500
fSurfaceTileSize=2048.0000
uNumDepthGrids=3

[Audio]
bDSoundHWAcceleration=1
fMinSoundVel=10.0000
fMetalLargeMassMin=25.0000
fMetalMediumMassMin=8.0000
fStoneLargeMassMin=30.0000
fStoneMediumMassMin=5.0000
fWoodLargeMassMin=15.0000
fWoodMediumMassMin=7.0000
fDialogAttenuationMax=35.0000
fDialogAttenuationMin=7.7500
bUseSoundDebugInfo=1
fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
bUseSoftwareAudio3D=0
fDefaultEffectsVolume=0.8000
fDefaultMusicVolume=0.3000
fDefaultFootVolume=0.8000
fDefaultVoiceVolume=0.8000
fDefaultMasterVolume=1.0000
bMusicEnabled=1
bSoundEnabled=1
fLargeWeaponWeightMin=25.0000
fMediumWeaponWeightMin=8.0000
fSkinLargeMassMin=30.0000
fSkinMediumMassMin=5.0000
fChainLargeMassMin=30.0000
fChainMediumMassMin=5.0000
fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
iCollisionSoundTimeDelta=50
fGlassLargeMassMin=25.0000
fGlassMediumMassMin=8.0000
fClothLargeMassMin=25.0000
fClothMediumMassMin=8.0000
fEarthLargeMassMin=30.0000
fEarthMediumMassMin=5.0000
bUseSpeedForWeaponSwish=1
fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
fPlayerFootVolume=0.9000
fDSoundRolloffFactor=4.0000
fMaxFootstepDistance=1100.0000
fHeadroomdB=2.0000
iMaxImpactSoundCount=32
fMainMenuMusicVolume=0.6000


[ShockBolt]
bDebug=0
fGlowColorB=1.0000
fGlowColorG=0.6000
fGlowColorR=0.0000
fCoreColorB=1.0000
fCoreColorG=1.0000
fCoreColorR=1.0000
fCastVOffset=-10.0000
iNumBolts=7
fBoltGrowWidth=1.0000
fBoltSmallWidth=3.0000
fTortuosityVariance=8.0000
fSegmentVariance=35.0000
fBoltsRadius=24.0000

[Pathfinding]
bDrawPathsDefault=0
bPathMovementOnly=0
bDrawSmoothFailures=0
bDebugSmoothing=0
bSmoothPaths=1
bSnapToAngle=0
bDebugAvoidance=0
bDisableAvoidance=0
bBackgroundPathing=0
bUseBackgroundPathing=1

[MAIN]
bEnableBorderRegion=1
fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
iDetectionHighNumPicks=40
fQuestScriptDelayTime=5.0000
iLastHDRSetting=-1


[Combat]
bEnableBowZoom=1
bDebugCombatAvoidance=0
fMinBloodDamage=1.0000
fHitVectorDelay=0.4000
iShowHitVector=0
fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
iMaxHiPerfPCTargetCount=4
iMaxHiPerfCombatCount=4


[HAVOK]
bDisablePlayerCollision=0
fJumpAnimDelay=0.7500
bTreeTops=1
iSimType=1
bPreventHavokAddAll=0
bPreventHavokAddClutter=0
fMaxTime=0.0167
bHavokDebug=0
fRF=1000.0000
fOD=0.9000
fSE=0.3000
fSD=0.9800
iResetCounter=5
fMoveLimitMass=95.0000
iUpdateType=0
bHavokPick=1
fCameraCasterSize=1.0000
iHavokSkipFrameCountTEST=0
fHorseRunGravity=3.0000
fQuadrupedPitchMult=1.0000
iNumHavokThreads=1
fChaseDeltaMult=0.0500
iEntityBatchRemoveRate=100
iMaxPicks=40
bAddBipedWhenKeyframed=0


[Interface]
fDlgLookMult=0.3000
fDlgLookAdj=0.0000
fDlgLookDegStop=0.2000
fDlgLookDegStart=2.0000
fDlgFocus=2.1000
fKeyRepeatInterval=50.0000
fKeyRepeatTime=500.0000
fActivatePickSphereRadius=16.0000
fMenuModeAnimBlend=0.0000
iSafeZoneX=20
iSafeZoneY=20
iSafeZoneXWide=20
iSafeZoneYWide=20
fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
bAllowConsole=1
bActivatePickUseGamebryoPick=0
iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
iMaxViewCasterPicksHavok=10
iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
bUseFuzzyPicking=1
fMenuBGBlurRadius=2.0000

[LoadingBar]
iMoveBarWaitingMilliseconds=10
iMoveBarChaseMilliseconds=100
iMoveBarMaxMilliseconds=2500
fLoadingSlideDelay=15.0000
fPercentageOfBar3=0.1500
fPercentageOfBar2=0.4400
fPercentageOfBar1=0.3500
fPercentageOfBar0=0.0600
bShowSectionTimes=0

[Menu]
fCreditsScrollSpeed=40.0000
iConsoleTextYPos=890
iConsoleTextXPos=30
iConsoleVisibleLines=15
iConsoleHistorySize=50
rDebugTextColor=255,251,233
iConsoleFont=3
iDebugTextFont=3

[GamePlay]
bDisableDynamicCrosshair=0
bSaveOnTravel=1
bSaveOnWait=1
bSaveOnRest=1
bCrossHair=1
iDifficultyLevel=50
bGeneralSubtitles=1
bDialogueSubtitles=1
bInstantLevelUp=0
bHealthBarShowing=0
fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
fHealthBarSpeed=80.0000
fHealthBarHeight=4.0000
fHealthBarWidth=40.0000
fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
fHealthBarEmittanceTime=1.5000
STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\
fDifficulty=0.0000
bTrackLevelUps=1
bAllowHavokGrabTheLiving=1
bEssentialTakeNoDamage=1
iDetectionPicks=21
bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1


[Fonts]
SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt


[SpeedTree]
iTreeClonesAllowed=1
fCanopyShadowGrassMult=1.0000
iCanopyShadowScale=512
fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
fTreeForceLeafDimming=-1.0000
fTreeForceBranchDimming=-1.0000
fTreeForceCS=-1.0000
fTreeForceLLA=-1.0000
fTreeLODExponent=1.0000
bEnableTrees=1
bForceFullLOD=0
fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500


[Debug]
bDebugFaceGenCriticalSection=0
bDebugFaceGenMultithreading=0
bDebugSaveBuffer=0


[BackgroundLoad]
bBackgroundLoadLipFiles=0
bLoadBackgroundFaceGen=0
bUseMultiThreadedFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iAnimationClonePerLoop=5
bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
bUseMultiThreadedTrees=1
iPostProcessMillisecondsEditor=50
iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
iPostProcessMilliseconds=5
bUseBackgroundFileLoader=0


[LOD]
fLodDistance=1500.0000
bUseFaceGenLOD=1
iLODTextureTiling=2
iLODTextureSizePow2=8
fLODNormalTextureBlend=0.5000
bDisplayLODLand=1
bDisplayLODBuildings=1
bDisplayLODTrees=1
bLODPopTrees=1
bLODPopActors=1
bLODPopItems=1
bLODPopObjects=1
fLODFadeOutMultActors=100.0000
fLODFadeOutMultItems=100.0000
fLODFadeOutMultObjects=100.0000
fLODMultLandscape=1.0000
fLODMultTrees=2.0000
fLODMultActors=1.0000
fLODMultItems=1.0000
fLODMultObjects=1.0000
iFadeNodeMinNearDistance=900
fLODFadeOutPercent=0.9000
fLODBoundRadiusMult=3.0000
fTalkingDistance=2000.0000
fTreeLODMax=2.0000
fTreeLODMin=0.0200
fTreeLODDefault=1.2000
fObjectLODMax=65.0000
fObjectLODMin=1.0000
fObjectLODDefault=5.0000
fItemLODMax=100.0000
fItemLODMin=1.0000
fItemLODDefault=2.0000
fActorLODMax=100.0000
fActorLODMin=2.0000
fActorLODDefault=5.0000
bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
bForceHideLODLand=0
fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
fLODLandVerticalBias=0.0000

[Weather]
fSunGlareSize=350.0000
fSunBaseSize=250.0000
bPrecipitation=1
fAlphaReduce=1.0000
SBumpFadeColor=255,255,255,255
SLerpCloseColor=255,255,255,255
SEnvReduceColor=255,255,255,255

[Voice]
SFileTypeLTF=ltf
SFileTypeLip=lip
SFileTypeSource=wav
SFileTypeGame=mp3


[Grass]
iMinGrassSize=80
fGrassEndDistance=8000.0000
fGrassStartFadeDistance=7000.0000
bGrassPointLighting=0
bDrawShaderGrass=1
iGrassDensityEvalSize=2
iMaxGrassTypesPerTexure=2
fWaveOffsetRange=1.7500
fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
fTexturePctThreshold=0.3000

[Landscape]
bCurrentCellOnly=0
bPreventSafetyCheck=0
fLandTextureTilingMult=2.0000
fLandFriction=2.5000
iLandBorder2B=0
iLandBorder2G=0
iLandBorder2R=0
iLandBorder1B=0
iLandBorder1G=255
iLandBorder1R=255


[bLightAttenuation]
fQuadraticRadiusMult=1.0000
fLinearRadiusMult=1.0000
bOutQuadInLin=0
fConstantValue=0.0000
fQuadraticValue=16.0000
fLinearValue=3.0000
uQuadraticMethod=2
uLinearMethod=1
fFlickerMovement=8.0000
bUseQuadratic=1
bUseLinear=0
bUseConstant=0


[BlurShaderHDRInterior]
fTargetLUM=1.0000
fUpperLUMClamp=1.0000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.5000
fBrightScale=2.2500
fBrightClamp=0.2250
fBlurRadius=7.0000
iNumBlurpasses=1


[BlurShaderHDR]
fTargetLUM=1.2000
fUpperLUMClamp=1.0000
fGrassDimmer=1.3000
fTreeDimmer=1.2000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.7000
fSunlightDimmer=1.3000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fBrightScale=1.5000
fBrightClamp=0.3500
fBlurRadius=4.0000
iNumBlurpasses=2
iBlendType=2
bDoHighDynamicRange=1


[BlurShader]
fSunlightDimmer=1.0000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fAlphaAddExterior=0.2000
fAlphaAddInterior=0.5000
iBlurTexSize=256
fBlurRadius=0.0300
iNumBlurpasses=1
iBlendType=2
bUseBlurShader=0


[GethitShader]
fBlurAmmount=0.5000
fBlockedTexOffset=0.0010
fHitTexOffset=0.0050
[MESSAGES]
bBlockMessageBoxes=0
bSkipProgramFlows=1
bAllowYesToAll=1
bDisableWarning=1
iFileLogging=0
bSkipInitializationFlows=1
[DistantLOD]
bUseLODLandData=0
fFadeDistance=12288.0000
iDistantLODGroupWidth=8
[GeneralWarnings]
SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.

SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.

[Archive]
SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
iRetainFilenameOffsetTable=1
iRetainFilenameStringTable=1
iRetainDirectoryStringTable=1
bCheckRuntimeCollisions=0
bInvalidateOlderFiles=1
bUseArchives=1
SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
[CameraPath]
iTake=0
SDirectoryName=TestCameraPath
iFPS=60
SNif=Test\CameraPath.nif
[Absorb]
fAbsorbGlowColorB=1.0000
fAbsorbGlowColorG=0.6000
fAbsorbGlowColorR=0.0000
fAbsorbCoreColorB=1.0000
fAbsorbCoreColorG=1.0000
fAbsorbCoreColorR=1.0000
iAbsorbNumBolts=1
fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
fAbsorbSegmentVariance=7.0000
fAbsorbBoltsRadius=5.0000
[OPENMP]
iThreads=3
iOpenMPLevel=10
[TestAllCells]
bFileShowTextures=1
bFileShowIcons=1
bFileSkipIconChecks=0
bFileTestLoad=0
bFileNeededMessage=1
bFileGoneMessage=1
bFileSkipModelChecks=0
bFileCheckModelCollision=0
[CopyProtectionStrings]
SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.
SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found

Ha valakinek van javítási tippje, feltétlenül szóljon! A javítás alatt NEM optimalizálást értek, hanem magasabb minőséget. ;)

[ Szerkesztve ]

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12354) kislaki92 válasza katt777 (#12353) üzenetére


kislaki92
senior tag

használom is :) :) köszönöm!

ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...

(#12355) vajaskifli válasza katt777 (#12353) üzenetére


vajaskifli
tag

Köszönöm én is!
Gondolkodtam a jó múltkor, hogy jó lenne már egy "frissített" ini beállítás.
Nekem egy kérdésem lenne, mivel nem igen vagyok járatos az ini fájlok rejtelmeiben: az iThreads opciót felesleges 12-es értéken járatni? A Maximum Oblivion cikked szerint szoktam csinálni a buherát (ott 12-t javasolsz), most látom hogy itt 3-as értéken van.

(#12356) vajaskifli válasza Jorus (#12336) üzenetére


vajaskifli
tag

Köszi a leírást a DB modról! Igen szimpatikus, feltettem. Már csak a DB küldetéseket kellene kinyomnom...

(#12357) katt777 válasza vajaskifli (#12355) üzenetére


katt777
félisten

Hát, azóta párszor már frissült, ez vsz. kimaradt. :B Alighanem vmelyik itt ajánlott modvacakoló progi nyúlt bele. Thread-eket amúgy fel lehet nyomni, igénybevételtől függően. Prociban nyilván nincs 12 szál, de ezt muszáj, hogy valamennyire más magokat is használjon, ne csak az 1.-t. Lásd még: "Threaded" opciók.

kislaki92: Driver felülvezérlésről se feledkezz meg. ;)

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12358) teliadan


teliadan
újonc

Szevasztok!
Mostanában inkább Skyrimeztem, de a napokban gondolkoztam, hogy vissza kellene tenni az Oblit és kitolni midnen kiegészítővel. Tegnap este fel is toltam, hozzá a magyarítást a QTP-t és minden hozzá hasznos cuccot, valamint a character overhaultot. No a problémám ott kezdődőtt, hogy a játékban minden npc-nek és a karakteremnek is szürke az arca és az van ráírva, hogy használjam a hammerhead-et. Letöltöttem feltoltam azt is, de smmi változás. Szerintetek mi lehet a baj?
Most letöröltem és teljesen szűz Oblim van, csak a magyarítás van rajta, még em kezdtem el modolni. Van valami amit feltétlen tudni kell az alapokat nem számítva? Valamint nincs valakinek valami faszányos látványmodja, karakter modell modja? Előre is köszi!

Én meg csak mint egy kis gyerek, zavaromban a pöcsömmel játszom...

(#12359) Cucuska2 válasza teliadan (#12358) üzenetére


Cucuska2
őstag

De miiiiiiiinek a magyarítás? :(

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#12360) katt777 válasza teliadan (#12358) üzenetére


katt777
félisten

Olvasd a topicot. Érdemes. Mi az a "magyarítás"? :F Állampolgárságot kaptál? Attól, hogy az ország lakóinak többsége nincs tisztában a "magyarítás" és a "fordítás" szavak különbözőségével, számomra még mindig hülyén hangzik. Legalább "honosítás" lenne...

Egyébként, ha előre telepítetted a honosítást, nagy eséllyel megszívtad a későbbi moddolást. :P

[ Szerkesztve ]

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12361) vajaskifli válasza teliadan (#12358) üzenetére


vajaskifli
tag

Húzd újra a játékot de rendesen (kiegészítők+patch+unofficial patch), dobd rá a qtp3-at (és a qtp3 uop patchet is). Tedd fel az OBSE-t a Blockhead-t az OBSE plugins mappájába és ezután rakd fel csak a Oblivion Character Overhaul-t (a version 2-t). Ennyi lenne dióhéjban. És ahogyan írták fenntebb is: felejtsd el a magyar fordítást ha moddolni szeretnéd az oblit.

(#12362) vajaskifli


vajaskifli
tag

Igen szép modba futottam a minap! A First Edition könyvesboltot, meg a Tiber Septim hotelt újítottam fel vele. Kompatibilis a BC moddal, illetve én még nem futottam bele semmi hibába. Egyébként érdemes megnézni orteam többi alkotását is, aki nem mellesleg hazánk fia (vagy lánya? :) )

(#12363) katt777


katt777
félisten

Én ma töröltem az egészet. Sehogy nem futott az új BC modokkal, amikor mindet aktiváltam, már a betöltő videónál kidobott.

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12364) katt777


katt777
félisten

Nekiálltam újra összekínlódni. Valami az ini fájlban is bugos volt, valamelyik threaded beállítás, győztem elölről. Íme a képek abszolút 0 grafikai moddal:

Javaslom a távoli, apró objektumok megtekintését (pl. tüzek), amelyek vanillában, minden más távoli dologhoz hasonlóan, láthatatlanok.

A fűvel, ill. a kopár hegyoldalakkal továbbra is elégedetlen vagyok. :(((

Azt vki elárulhatná, itt miért csak kb 20m közelségből jelenik meg a tükörkép a vízen. Aztán eltávolodva persze OK, de elég fura, hogy minden másnak megvan, ez meg csak úgy "lebeg" a vízen. :U

[ Szerkesztve ]

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12365) katt777


katt777
félisten

Na, a grass mod egy kalap szar. Minden kőbe füvet tesz, még IC útjain is. Az Overhaul még rosszabb, egy-egy fűszigetet csomagol ide-oda, ráadásul fele megjelenítési távolságra, mint amit ini-ben beállítottam.

Az új BC mod nem tudom, kinek hogyan működik, de nálam mindent telerak nagy sárga csillagokkal, WTF Image missing feliratokkal, és falak tömkelege hiányzik.

Úgy nézki egyébként, hogy sikerült működésre bírni, már csak a hunosítás hiányzik. Füvezni akartam (nem félreérteni :DDD ), de jól látható a Natural javítás a vanilla grafikához képest:

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12366) vajaskifli válasza katt777 (#12365) üzenetére


vajaskifli
tag

Milyen modokat pakoltál fel? Csak azért kérdezem, mert ez az új BC igen érzékeny mindenre. Én a BC mellett használom az: QTP3, All Natural, IW, Lost Paladins, Shadowcrest Vineyard, Oblivion Character Overhaul, Enhanced Economy, Choroll Dungeon-t és az említett orteam által készített 4 üzletcsinosító modot. Ez így hibamentes, de azért hiányzik pár igen kedvenc mod. Például feldobtam a Roads of Cyrodiil modot. Itt nekem meg hidak lebegnek a levegőben mikor messziről nézem. Ahogyan közelebb megyek (mondjuk egy nyillövésnyire) akkor már hirtelen megjelennek a híd lábai is. Ha a mod ki van kapcsolva, minden jól müködik (nem használok víz modot sem).
Hunosítást hogy bírja?

[ Szerkesztve ]

(#12367) katt777 válasza vajaskifli (#12366) üzenetére


katt777
félisten

Ezek közül csak IW és Natural modok, Asgardok miatt semmi más nincs. Ja, Chorrol underground van, régész kaland és még pár (pl. Bartholm), de ezekhez is van BC. Egyébként működött, mint írtam, csak képfáljok hiányoznak belőle. Gondolom, mert nincs egy épkézláb telepítő csomagja, ilyen-olyan frissítéseket linkeltek csak be nekem, ezek szerint önmagukban nem rosszak. Open Cities Reborn-t egyébként utólag feltettem, ma már honosítás is van (azzal nekem sosem volt problémám, egyszerűen BS végére kell tenni), egyelőre azt nem tudom, hol a többi hal. Csak hármat találtam a tóban, és se több.

Volt pár ugrálós/kihagyós bug, de egy barlangjárás után megjavultak, ez persze sok hasonló hibát megold.

Blood & Mud-ot is leszedtem (BC-ben láttam, hogy van), de olvastam, hogy HDR-t ki kell kapcsolni, meg mittomén milyen érzékenységei vannak, szóval nem került fel. Animated Windows system szintén ment a kukába, nem fogok 800 könyvtárból ezt-azt válogatni, ha nem lehet értelmesen telepíteni.

[ Szerkesztve ]

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12368) katt777


katt777
félisten

Problémám akadt. Tolvajcéhes 1. küldit leadtam, de azon kívül, akárhová megyek, mindenki némán néz rám egy "Leave me alone" felirat kíséretében (ez egyébként már honosítás előtt is így volt). Vittem a pikkelyeket az öreg halásznak, és dettó, lényegében semmit nem tudok csinálni. Látszólag minden rendben, semmi nem akad semmivel, mégis ez. Megoldás? :F Csak tippem van, hogy valamelyik NEM honosított mod cseszik bele, de nem tudom, melyik és hogyan.

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12369) katt777 válasza katt777 (#12368) üzenetére


katt777
félisten

Chorrol Underground volt a hunyó. Akárhová teszem, minden NPC beszélgetés átmegy "leave me alone"-ba. Ez egy kupac szar.

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12370) vajaskifli válasza katt777 (#12369) üzenetére


vajaskifli
tag

Javaslom helyette a Chorrol Dungeon modot, hónapok óta fenn van, nem tapasztaltam hibát.

De a Chorrol Underground 1.1.1-es frissítése, elvileg javítja a hibát.

Nem vagyok jó angolos, ezért bemásolom a készítő írását:
"Hey guys, thanks for all the downloads and the views, for those of you who noticed in v1_1 that every charector in Cyrodill said "Please! Leave Me Alone!" I have rectified this in v1_1_1 and now the prisoner only has quest topics, eg. "the prophet". Hope this is satisfactory. Unfortunately, I cant chnage this and make the topic exclusive to the prisoner without creating an uncompleteable quest, which is always annoying."

[ Szerkesztve ]

(#12371) katt777 válasza vajaskifli (#12370) üzenetére


katt777
félisten

Ez lesz az, kösz. :R Kérdés, hogy más esetben is működik-e, vagy csak ezt az egyet javította.
Méretből ítélve akkor az 1.0 nem kell. :U
Gondolom, a kettő üti egymást.
Amúgy az Open Cities Reborn-t is kilőttem, mert gagyi. Csak Brumába mentem el, teljesen másképp nézett ki a város, térkép semmi, kénköves láda meg eltűnt. Na, ez utóbbi tett be neki leginkább. :DDD

[ Szerkesztve ]

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12372) katt777 válasza katt777 (#12371) üzenetére


katt777
félisten

Nagy ötlet, az 1.1.1-ben is az 1.1 van bent, ugyanazzal a hibával. :C

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12373) Jorus


Jorus
nagyúr

Nyahh, visszatértem pár IRL útról, szal végre lesz egy kis időm befejezni a gámát. Látom, Katt lámáskodik meg debuggerol. :D
127 óra, még pár városi küldi, pár daedric shrine-os küldi meg az MQ van hátra, és akkor annyi. Szentem 150 órában max meg fog állni. :)

Addig is két frappáns kép IC-ből.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12374) Kareszovics válasza Jorus (#12373) üzenetére


Kareszovics
addikt

Én továbbra is csak read only módon kapcsolódok a Oblivion topikhoz (most semmilyen Elder Scrollt nem tolok), de az első képed őrület. :R

http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

(#12375) Jorus válasza Kareszovics (#12374) üzenetére


Jorus
nagyúr

Kösziii! :) Én is úgy voltam vele, hogy épp átléptem a kapun, aztán csak néztem, hogy ott a torony mellett a Secunda, a nap még lemenőben, de a zsarátnok már ég a kandeláberekben, nosza, lépjünk ki, indítsunk egy Fraps-t, és lőjjünk pár shotot! :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12376) genndy válasza Jorus (#12375) üzenetére


genndy
addikt

Ha megnyomod a PrntScrn-t, egyszerűbben megoldod :)

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#12377) Jorus válasza genndy (#12376) üzenetére


Jorus
nagyúr

Az vmeik mod óta nem műxik, hiába aktív a funkció iniben. Különben úgy csinálnám. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12378) katt777 válasza Jorus (#12377) üzenetére


katt777
félisten

Az is király mod lehet. :((( Majd küldök pár képet később.

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12379) katt777


katt777
félisten

[ Szerkesztve ]

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12380) Jorus válasza katt777 (#12379) üzenetére


Jorus
nagyúr

Nahh, végre már csak sikerült összekalapálnod! :) Szentem rendben van a látvány. Ha hazaértem, tolom is tovább a daedrikus questeket, meg az MQ-t. A többivel sajnos már végeztem. :(

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12381) genndy válasza katt777 (#12379) üzenetére


genndy
addikt

:C

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#12382) Jorus válasza katt777 (#12379) üzenetére


Jorus
nagyúr

Mondjuk azt a városos modot felrakhatnád, mert így elég kopter Chorrol az ucsó képen. Majd este megírom, meik az.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12383) katt777 válasza Jorus (#12382) üzenetére


katt777
félisten

Bc mod elcseszett mindent, Open Cities szintén, letöröltem őket, és mobilnettel le sem szedek mostanában semmit. Egyébként majdnem teljesen vanilla a játék, csak a Natural modok vannak fent Asgardok miatt. Minden grafikai extra ini-ből készült. Egyelőre csak járkálok és edzek, már vámpír is megharapott, de még nem akarok vámpirizálódni, és ezzel elveszteni a fele játékidőt. Majd lemegyek, eszem a papból, elgonoszkodom a szükséges daedra küldiket, amelyeket jó fiú módban nem lehet letudni, csak utána szándékozom megjavulni.

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12384) katt777


katt777
félisten

Mi van (inkább nincs) itt 3 hónapja, skacok? :Y

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12385) CJ4567


CJ4567
veterán

Sziasztok!
Újra elkezdeném az Obliviont, és van pár kérdésem:
Milyen modok ajánlottak a játékhoz, amit bír még a gépem?(adatlap)
Láttam valami A-Bomb bugot interneten, ez mi lenne?

No Sana No Life

(#12386) katt777 válasza CJ4567 (#12385) üzenetére


katt777
félisten

Az a VGA kevés oda, még ha a proci menne is feljebb, amiben érdemes gondolkodni, mert Obli még CPU-Controllal is legföljebb 1.3 magra tolható szét.
Grafikai modokat kerüld, Natural Enh-t próbálhatod, az alapból csak szaporítja az elemeket és javítja a színeket.
Én még nem láttam bombát Oblivionban. :U
Amennyire "pörög" a topic, sztm kezdj el visszaolvasgatni. ;)

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12387) CJ4567 válasza katt777 (#12386) üzenetére


CJ4567
veterán

Proci nem megy fentebb mert nemtudommiért, 1.3volton ad terhelés alatt 1.272-t, feljebb nem akarok menni.
Max beállításokhoz(Oblivionban lévő max) elég nem?

Van pókmentesítő mod mint Skyrimhez? Level 20-tól vannak pókok ha jól tudom.

OBGE vagy valami nem opció? Skyrimben tudtam 0.118-al ENB-et használni és szép volt ehhez a géphez képest, örültem nagyon, de aztán persze valamitől jött hogy nincs lélekelszívás ami nagyon jó volt mert nem változott semmi és mégis ezt csinálta. :W

Itt a bomba bug, Animation Bug vagy A-Bombnak nevezik még.

[ Szerkesztve ]

No Sana No Life

(#12388) Jorus válasza katt777 (#12386) üzenetére


Jorus
nagyúr

Valami 170 óránál letudtam egy újabb végigjátszást, azóta Witchert nyomom, abban vagyok elmerülve, amikor egy kis időm van. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12389) katt777 válasza CJ4567 (#12387) üzenetére


katt777
félisten

Sosem találkoztam ilyesmivel, igaz, 440 órát nem is játszottam. Számomra inkább vmiféle mod-akadásnak tűnik, de ki tudja? Azt nem is tudom, hogy még ha modokat és küldiket felraksz is vagy 100-at, mivel lehet 440 órát eltölteni... :U

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12390) CJ4567 válasza katt777 (#12389) üzenetére


CJ4567
veterán

2 mod van nálam ami essential: UI mod(Skyrim - SkyUI, itt DarkUI, talán ha menni fog Darnified DarkUI), mert nem Xboxon játszok kontrollerrel, meg a pókmentesítő mod, ha nincs ilyen level 20-ig nem megyek el, hanem New game :D Sajna Dragon Age Originshez nincs ilyen, meg ott hatalmas bogarak is meg homályos kép.

No Sana No Life

(#12391) Varlaisaran válasza CJ4567 (#12387) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

Az anim bugra van egy kis exe, ami a mentést piszkálja meg, és avval javítja. Nem kell mod hozzá.

OBGE egy utólagos OBSE alapú kieg, gyalázatosan jól tud kinézni, de felrakása messze macerásabb mint az ENB-é, ha érdekesebb shaderek is mennek alatta, akkor 30% teljesítményveszteség simán fennforog. Ha nekiállsz, a logoutomban van rá leírás. Vannak itt is bugok, de elkerülhetőek egy jól összekomponált shaderlistával. A leírás kicsit régi már, ezért nézz körül Nexuson, jött e hozzá update azóta.

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#12392) CJ4567 válasza Varlaisaran (#12391) üzenetére


CJ4567
veterán

Rendben, köszi!

Sajnos nincs már meg a level 5 mentésem, előről kell kezdenem :(

Van pókmentesítő mod ehhez is? PS2 kontrollerrel tudom játszani mint a Skyrimot? X360ce kellett és Xbox 360 kontrolerrel ismerte fel. Ez nem fontos, csak jó ha van, ha esetleg hátradőlve akarok játszani, mint egy konzolon.

No Sana No Life

(#12393) katt777 válasza CJ4567 (#12392) üzenetére


katt777
félisten

Ha hátradőlve játszol, megértem, hogy félsz a pókoktól. ;]

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12394) CJ4567 válasza katt777 (#12393) üzenetére


CJ4567
veterán

Én mindegy hogy játszok, félek a pókoktól. ;]

No Sana No Life

(#12395) katt777 válasza CJ4567 (#12394) üzenetére


katt777
félisten

Nem gondolkodsz logikusan: ha félsz és elbújsz, a pókok egyre többen lesznek. Ha megölöd őket, egyre kevesebben, ha mindet, nem lesz mitől félned. :U
Herkules volt a legbeszaribb. ;]

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12396) genndy válasza CJ4567 (#12392) üzenetére


genndy
addikt

Ha a háromszori beírás helyett csak egyszer írod be Nexusba, már meglenne... No Spiders
Kontrollert nem tudom.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#12397) CJ4567 válasza genndy (#12396) üzenetére


CJ4567
veterán

Nagyon nagy köszönöm!

No Sana No Life

(#12398) katt777 válasza CJ4567 (#12397) üzenetére


katt777
félisten

Egyébként bármit eltüntethetsz konzolból, csak rákattintasz és "disable". ;)

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#12399) CJ4567 válasza katt777 (#12398) üzenetére


CJ4567
veterán

De most megyek Oblivionba le és disablézzak? Megtöri a játék folyamatát.

No Sana No Life

(#12400) genndy válasza katt777 (#12398) üzenetére


genndy
addikt

De akkor már látta a pókot és fél. Neki az kell hogy ne is lássa.
;]

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.