Hirdetés

Aktív témák

  • McLaca

    őstag

    válasz ludsimon #26633 üzenetére

    Így van, mivel nincs hűség, bármikor kipróbálhatod, akár 1-2 hónapra. Ha bejön, bejön. Ha nem jön be, marad az, ami volt. Utána pedig teljesen jogos lesz a negatív véleménynyilvánításod is. :)

    kabelmania27: a tv-re panaszkodnak, vagy mindenre?
    A topicban felmerült hibák esetében túlnyomó többségben olyan problémák voltak, amik hardveres gondra vezethetők vissza (rossz kábel, rosszul krimpelt csatlakozó,vagy egy elhalt switch, de ezek pofonegyszerűen javíthatók).
    A hiba megoldásának előfeltétele annak értelmes és meggyőző tálalása a szolgáltató felé. Sokszor itt hal el a dolog, a másik gond, ha az ügyfélszolgálaton kevésbé hozzáértő egyén ül, mint a hibát bejelentő. Ez sajnos elég gyakori, ez azonban nem csak a digire jellemző. Első kézből tudom mondani, hogy ez bizony mindenhol így van.

    Üdv!

Aktív témák