Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- kenand: Szaunakályha- Helo Softhot/Havanna fűtőszálcsere
- sziku69: Szólánc.
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- bambano: Bambanő háza tája
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
-
LOGOUT.hu
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Aktív témák
-
McLaca
őstag
válasz
ludsimon #26633 üzenetére
Így van, mivel nincs hűség, bármikor kipróbálhatod, akár 1-2 hónapra. Ha bejön, bejön. Ha nem jön be, marad az, ami volt. Utána pedig teljesen jogos lesz a negatív véleménynyilvánításod is.
kabelmania27: a tv-re panaszkodnak, vagy mindenre?
A topicban felmerült hibák esetében túlnyomó többségben olyan problémák voltak, amik hardveres gondra vezethetők vissza (rossz kábel, rosszul krimpelt csatlakozó,vagy egy elhalt switch, de ezek pofonegyszerűen javíthatók).
A hiba megoldásának előfeltétele annak értelmes és meggyőző tálalása a szolgáltató felé. Sokszor itt hal el a dolog, a másik gond, ha az ügyfélszolgálaton kevésbé hozzáértő egyén ül, mint a hibát bejelentő. Ez sajnos elég gyakori, ez azonban nem csak a digire jellemző. Első kézből tudom mondani, hogy ez bizony mindenhol így van.Üdv!
Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Életre szóló garancia Bennem bízhatsz!
- Expressz kézbesítés 5 percen belül e-mailben!
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -60% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- Windows 11 Pro + AJÁNDÉK AAA játék!
- Akció! Dell Latitude 7410 Üzleti Strapabíró Profi Fémházas Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/256 4K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest