Jó ideig használtunk egy ilyen Partnert, ami még a 40LE-t is képes volt alulmúlni. Meg van mellette Leaf is.
Tény, hogy marha kevés, de ha megfelelő alázattal ugrottál ki a keresztforgalomba, nem nagyon kezdtél előzésbe, simán el lehetett vele lenni. A Leaf már-már versenyautó Dacia ülésből nézve, szerintem ott van a 150 lovas Duster mellett menetdinamikában. Ugye a villanyautó nagy előnye, hogy az a kicsi teljesítmény minden időpillanatban rendelkezésre áll. nem csak 3500-5000 között, mint egy turbós, vagy 5500-6000 környékén, mint egy szívó.
Szóval egy nem pörgetett 1,0SCe szintjét hozhatja majd a kis villanyDacia, hisz a kicsi akkuval nem lesz nehéz se.
Szerintem ennyivel simán vállalható városi közlekedésre.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
konyi79
addikt