Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
axlfsi
veterán
válasz Oliverda #17196 üzenetére
Látom, hiába "vagy félisten", a kérdést úgy értelmezed, ahogy Neked jó; attól még, hogy eddig nem kapartam ki a gesztenyét, még olvashattad, hogy akár meg is tehetném és ahelyett, hogy bíztattál volna vagy jössz egy pédával Neked miért jó és nekem (hozzám hasonlóknak) miért nem vagy miként lenne AZ, csak pattintasz egy "nem neked való, keress más alternatívát" szöveggel, pedig engem AZ érdekelt és AZT kérdeztem meg, hogy miért NEM való számomra a Curve ... ami inkább elszomorít, és ami a korábbi válaszaidból is kiszűrhető, hogy gondolom ehelyett csak unalmas, lehet, hogy "10 kérdésből, már 9 meg volt korábban válaszolva" amit megértek és el is hiszem Neked, csak tudod egy fórum már csak ilyen és kb. minden topikban újra és újra előjönnek ugyanazon kérdések, mégis jellemzően (szerencsére!) türelmes és megértő topiktársak válaszait olvasni. Ha csak arról szólna egy fórum, hogy legyen minden kérdés megválaszolva - egyszer - akkor kb. be is lehetne a topikok 90%-át zárni egy idő után.
Mindenki máshoz szólna a kérdésem, aki Pro vagy Pro+ előfizetést használ: hol az igazi potenciál és leszámítva a "nagy utazókat", akiknek talán a leginkább szólnak ezek a szolgáltatások, van közöttünk olyan (hasonlóan mint én), aki csak az 1% cashback miatt fizetett/fizetne elő?
Köszönöm a (friss) tippeket előre is, akik megosztják velem
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
kircsi21
csendes tag
válasz pictigjis #17180 üzenetére
Csak egy apró korrekció, nem minden tankoláskor 43e Ft-ot zárol, én a múltkor kipróbáltam, hogy 50e Ft-ot állítottam be és akkor engedékenyen eltért a Curve a 43e-s gyakorlattól és befoglalt 50e-t!
Az előbb nekem is beszakadt az egész app, minden hibára futott, elég para volt. Most már jó (jobb). És továbbra sem jönnek az 1%-ok, mai Lidl után sem adott, a chat-re meg még nem válaszoltak, hogy ennek mi az oka. Várunk.
-
ACE-
addikt
Na, hát épp most mondtam le 1 napja a Pro-t, erre ma jön egy üzi, hogy próbáljam ki 1 hónapig ingyen... hát csak rányomtam, de úgy tűnik a gyakorlat ugyanolyan szar, kártyaszám változik, és küldenek újat, halleluja... idióták...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
axlfsi
veterán
válasz pictigjis #17200 üzenetére
Azért ez elég félelmetes és bosszantó (még ha jó eséllyel vissza is kapod, de a francnak van kedve/ideje/idegzete a felesleges körökre, ha lehetne nyugodtabb is az életed...).
Apropó, ilyen és ehhez hasonló esetekre az megoldás lehet, amit jobarat01 írt, hogy egy (mondjuk Wise vagy Revolut?) befagyasztott virtuális kártyáját állítjuk be alapértelmezettnek?
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
pictigjis
Topikgazda
válasz axlfsi #17209 üzenetére
csak az a gond, hogy már refunded státuszban kellene lennie az appban, mert az ilyen bejelentéseket abszolút prioritással kellene kezelni. jó esetben talán holnapután kapok majd visszajelzést, ami vicc
ezt természetesen meg lehet csinálni, de egy aktívan használt kártyánál, napi akár 10-12 tranzakció esetén minden fizetés előtt életszerűtlen megnyitni az appot, ide-oda kapcsolgatni a kártyákat, aztán vissza. akinek van hozzá kedve, persze csinálhatja, de elég macerás
most amúgy én is átkapcsoltam mindkét accountunkat ilyen kártyára, mert a reddites posztok alapján sajnos az is többször előfordult, hogy az amúgy fagyasztott kártyára érkező csaló tranzakciók is átmentek. például itt
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz axlfsi #17206 üzenetére
"ahelyett, hogy bíztattál volna vagy jössz egy pédával Neked miért jó és nekem (hozzám hasonlóknak) miért nem vagy miként lenne AZ"
Lassan hat éve használom, úgyhogy jól tudom miről, beszélek. De fizess csak elő nyugodtan, ha van időd és energiád, költsd csak erre! Nekem már nincs magyarázgatni sokadjára is...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
ez is mennyire nevetseges mar, hogy errol kepesek korlevelet kuldeni ahelyett, hogy peldaul a 110 ezer forintomat irnak jova
It looks like you got a push notification from us earlier today with a free trial offer. This message was intended for customers on Curve Pay and Curve Pay X.
Sorry for the confusion – we’re working hard on improving benefits for all our loyal customers so we’ll keep you posted on what’s next!
Until then, we appreciate your patience and support.[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
válasz Oliverda #17196 üzenetére
Jah ez is egy hozzáállás végül is. Ha így állnék a világhoz sokan bajba lennének a munkahelyemen csak mert ugyanazokat a kérdéseket hallom.
Kár hogy ha ilyen sűrűn felmerül ez a kérdés miért nincs az összefoglalóban.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
axlfsi
veterán
válasz 7Heads Drago #17215 üzenetére
Ahh, engedd el, bele se menjünk szerintem, ... és csak most láttam (újra, mert már régen is olvastam, csak elfelejtettem) az aláírását...
Mindent értek. Végülis, jó, hogy nem kaptam meg azt az arcombaMajd felírom magamnak, ha lesz egy kis időm:
"ha van gesztenyére, akkor tanuld meg magadnak azt ki is kaparni!"˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Oliverda
félisten
válasz 7Heads Drago #17215 üzenetére
Igen, lustaság fél egészség. Dolgozzon más helyetted, hisz épp erre való egy ilyen fórum. Kereső pedig csak dísznek van.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
66zio
aktív tag
Most írták jóvá, chat üzenettől számítva 35 óra.
Persze kamu indokot írtak, hogy miért kellett ez manuálisan jóváírniuk: „This occasionally happens when the retailer has an alternative name on their payment terminal, so our system doesn't recognise it as a member of our rewards programme.”
Semmi nem változott, ugyan ott vásároltam, ugyan az az üzenet amire eddig megkaptam. Most írhatok a maradék kettőért is. -
7Heads Drago
veterán
válasz Oliverda #17217 üzenetére
A személyeskedést hagyjuk. Mit is dolgoztál helyettem?
Ha tudod a választ írsz, ha van időd, de mivel nem kötelező akár át is lépheted a hsz-t... ezt számon kérni máson nem szép dolog. Akkor se ha már volt róla szó. De tartok tőle lesz is még.... Persze gondolom mindenki falhoz lesz állítva aki ezt elköveti. Nyilván jól esik a másikat szúrkálni vagy belerúgni. Szép teljesítmény[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Oliverda
félisten
válasz 7Heads Drago #17220 üzenetére
Légyszi fejezd be az OFF-ot, ennek semmi köze a témához.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
7Heads Drago
veterán
Egy kérdés:
Csak a hitel kártyákkal van a probléma vagy normál bankkártyával is?
Oliverda: A te hsz-ednek volt köze hozzá?[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
ACE-
addikt
válasz 7Heads Drago #17222 üzenetére
kb. bármivel, bármikor lehet probléma, ez nagy általánosságban elmondható...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz 7Heads Drago #17215 üzenetére
az osszefoglaloba ilyesmit tok felesleges beletenni. a felvetes is vicces, mert valojaban azt se olvassak el az emberek, ami az orruk elott van
egyebkent ahelyett, hogy szitod itt a hangulatot, akar el is felejthetned ezt a topikot, miutan - ha jol emlekszem - mar eldontotted, hogy "megy a levesbe" meg "leoffoltak magukat"
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
nahát, aki csak amiatt használta eddig a curve-öt, mert a raiffeisennél nincs gpay, annak jó hírem van, mert nemrég elindult. az érintetteknek egy gonddal kevesebb
-
pictigjis
Topikgazda
azért az ilyen napokon nagyon észnél kell lenni a curve váltásával... a mastercard ma 419-ért (!!!) adja az eurót, miközben a bankközin 405 alá esett. ez elég durva azért
-
7Heads Drago
veterán
válasz pictigjis #17224 üzenetére
Segítségnyújtás helyett ha lehülyézik (akkor is ha ez csak képletesen történik) az embert az nálam kiveri a biztosítékot. Akkor is ha már volt a topikban. És te mint topikgazda már régen megfoghatad volna ezt. 17000 hsz alatt gondolom már minden eset megvolt és elég csak az elöző hsz-eket linkelni hogy ne kelljen ismét leírni senkinek se ugyanazt. Rengeteg példa van az ismétlésre a fórumon és nem ez volt az utolsó. De ha tudsz olyant, ahol nincs ismétlés linkeld már be, ha nem túl nagy kérés.
A hangulat szítását meg nem én kezdtem, hanem Oliverda. Elég visszanézni az előzményeket. Na de én befejeztem. Remélem nem kell ez ügyben több hsz-t írnom.
Pont[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz 7Heads Drago #17230 üzenetére
ezt se kellett volna megírnod...
-
Mauzes
addikt
Sziasztok, annak mi lehet az oka, hogy a Curva alá betett egyik hitelkártyám esetén, amikor online akarok vásárolni a Curve kártyával, minden adat jó, meg is csinálom a dupla authentikációt a Curva jóváhagyással, és mégis teljesen random módon vagy engedélyezi a tranzakciót vagy pedig nem engedélyezi a tranzakciót?
A Curve csak annyit ír, hogy declined, tehát csak feltételezni tudom, hogy a bank nem engedte át. De mivel néha átmegy, néha nem, ezért totál nem értem a dolgot.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz pictigjis #17229 üzenetére
hat, senkinek se kivanom, hogy ilyen helyzetbe keruljon. 48 ora telt el, refund meg nincs, de legalabb mar csak 99 szazalek bukoban vagyok, mert az 1% international cashbacket azert megkaptam arra a tranzakciora is, amit nem engedelyeztem
nem mondom, hogy nem is reagaltak eddig, de ez baromi keves tegnap esterol
Thank you for getting in touch.
We have escalated your case for further review and we aim to get back to you as soon as possible. Due to increased volumes, this may take up to 3-5 working days.
If you have any questions or additional evidence/ information to provide in the meantime, please send them via this email thread.
To ensure your account is protected and no further unrecognised activity occurs, we have placed a temporary block on your Curve account.
Your patience and support are much appreciated.Best regards,
-
M@Db0Y
senior tag
válasz pictigjis #17233 üzenetére
És 14 munkanapot várnod kell még, csak utána kapsz refundot. Én is így jártam október közepén 5 chatgpt előfizetést terheltek rám 20$/db , meg vmi 1$-os minibar delivery-t.
ma telt le a 14 nap, írtam nekik és egyből jött válasz, hogy további 1-10 munkanap és megjelenik a visszatérítés, de ha kiderül, hogy mégis én indítottam a tranztakciókat akkor temészetesen újra be foják terhelni....
Az volt a szerencsém, hogy pont a kezemben volt a telefon és csak 5 tranzakció ment le, aztán átállítottam a Curve-öt egy üres plutus kártyára. Ha nem veszem észre mert épp alszok vagy ilyesmi akkor bele sem merek gondolni, hogy mennyit buktam volna hetekig....
ez lesz szerintem az első sablon válaszod:
I can see that the transaction(s), whilst initially authorised, has not yet been "captured" by the merchant. This means that the transaction is in a "pending" state.
The merchant can still reverse or refund the transaction themselves. However, if they do "capture" the funds, please be assured that we will refund them for you if you are eligible for a refund.
If after 14 business days, the merchant has not yet reversed/refunded the transaction, please get in touch.
To provide some insight into this, whilst we appreciate that you may not have authorised the transaction yourself, the merchant has still received an authorisations to take funds and therefore has the right to charge the amount in question.
If I were to the reverse the authorisation now, the merchant could still charge you regardless, and this would make the disputed transaction process take longer.
In the meantime, I've reissued your Curve Card with new details which should be with you in the next 7-14 working days.
Please note that you will immediate access to new, temporary virtual card details in you Curve app whilst you wait for the physical card to arrive.
You can use these details to add to Apple/Google/Samsung Pay and for online transactions.[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz M@Db0Y #17234 üzenetére
ez a 14 nap egy nonszensz, tobb olyan bejegyzes is volt a redditen (csak aztan most takaritottak egy nagyot, hogy ne nezzen ki olyan kinosan a posztlista), akik irtak, hogy 48 oraval kesobb visszakaptak a penzuket. ez annyira vegleges tranzakcio, hogy meg cashbacket is adott ra a rendszer, szoval orulnek, ha nem szorakoznanak. nem tudok egyik pillanatban hamburgeresnel fizetni pesten, 20 perccel kesobb meg szaud-arabiaban
-
M@Db0Y
senior tag
válasz pictigjis #17235 üzenetére
Teljesen megértem. Bármi nonszensz ami nem instant refund, ha azt állítom, hogy nem én voltam akkor egyből adják vissza és oldják meg ők a rendszereikben, hogy mi a franc történt..
Tényleg bele sem merek gondolni ha épp alszok és mondjuk a revolut helyett a hitelkártyám van berakva Curve alá...
Azóta, új kártya ide vagy oda, mindig 0-ás kártyán áll a Curve. Kicsit paranoiáks lettem a történtek miatt -
pictigjis
Topikgazda
válasz M@Db0Y #17236 üzenetére
az biztos, hogy a bizalmat baromi nehéz lesz visszaépíteni, főleg annak frissen tudatában, hogy tőlem lopnak pénzt, és még nekem kell "várni" bármennyi időt. miközben ugye a szolgáltatást sem tudom használni, amiért előre kifizettem az éves díjat. én sem tudom még, hogyan fogom ezentúl kezelni ezt a kérdést, át kell majd gondolnom
[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
válasz pictigjis #17237 üzenetére
Ez milyen szaúdi tranzakció volt? Online? Mert akkor ugye simán lehettél Te is. Gondolom ezért nem olyan egyszerű, lehet a szaúdi kereskedőt kell megkeresniük, bár nem tudom ilyen esetben mi az eljárás, hogy tudják bizonyítani,hohy Te voltál-e vagy nem...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
pictigjis
Topikgazda
fogalmam sincs, milyen tranzakció volt, hiszen ezt soha nem jelezte a curve az appban. nyilván nem jött semmilyen jóváhagyási kérés, eu-n kívüli kereskedő
a kh appban az látszik a helynél, hogy "makkahdubl", de mivel a dublin már a curve lokációja, a tranzakció - akár online, akár valami más - mekkában történt
egyébként baromira nem értek egyet azzal, hogy bármit is vizsgálni kellene, mert szaúdi riál devizában soha az életben nem volt tranzakcióm, ez a curve rendszerében is nyilván látszik, és az összeg is teljesen irreális egy "coffee shop" nevű kereskedőhöz
konkrétan ki vagyok akadva, hogy szarakodnak a pénzemmel, holnap ráadásul amúgy elutazunk. kiváló hangulatban vagyok hozzá, mondhatom
egyébként ha kitalálnák, hogy nem adják vissza a pénzt (nem gondolom, hogy így lesz, csak egyszerre rohadt sok csalási bejelentés érkezhetett), akkor addig volt curve accountom, mert akkora chargebacket indítok rá a kh-nál, hogy csak úgy porzik, és nem fog érdekelni, mi lesz ennek a következménye
(és itt jegyezném meg, hogy nyilván baromira eszébe jut az embernek, hogy a postán talán az én borítékomat is felbontották, onnantól meg történhetett, ami történt. azokat is beperelem a ge.-be)
[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
Sima Auchan-os vásárlásra sem adott nekem most, amire eddig igen, akkor ez most valami új, folyamatosan hisztizni kell pár penny cashback-ért is?
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
cadj92
csendes tag
-
cadj92
csendes tag
válasz 7Heads Drago #17242 üzenetére
OTP, Revolut, Wise, Plutus, Nexo, CDC van mögötte. Leggyakrabban Plutus vagy Revolut van használva.
Curve Fehér metal kártyám van nemrég óta (másodikat aktiváltam csak, mert az elsőt felbontotta a posta/nav), azelőtt sötétkék alap kártyám volt sok évig. (Közben pár éve már volt nálam egy fekete kártya, de azt nem aktiváltam. )
-
pictigjis
Topikgazda
válasz pictigjis #17239 üzenetére
pontosan 96 oraval a csalo tranzakcio utan elinditottak a refundot es az uj kartyat
haaaat... ennek sokkal gyorsabban kellene mennie
"termeszetesen" a piros-fekete helyett ezust-fekete lett az uj kartya, es mar megint ott tartunk, hogy hiaba teszem be a walletba, az app nem erzekeli es ott marad a gomb, hogy adjam hozza. ja, es ahhoz, hogy uj kartyat kaphassak,
elotte az appban le kellett rola vennem a fagyasztast[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz pictigjis #17244 üzenetére
"hiaba teszem be a walletba, az app nem erzekeli es ott marad a gomb"
Az már hetek óta így van nálam is, pedig semmi nem változott a kártyám körül. Egyébként nem vettem észre, hogy azóta jobb vagy rosszabb lenne a működés.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Oliverda
félisten
válasz pictigjis #17247 üzenetére
Az utóbbi időben alapvetően rosszabb az elutasítások aránya minden OTP-s terminállal, akár POS, akár online (Simple). Utóbbi miatt kétlem, hogy ennek bármi köze lenne az Apple Pay-hez, mert a korábban elmentett kártyaadatokkal is jellemzőbb az első alkalmas elutasítás. Érdekes módon másodjára szinte mindig átmegy.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #17248 üzenetére
nekem most három (!) próbálkozás kellett, mire egyszer sikerült elmenteni az új kártyát a simple-be, miután megírták ezt
I can confirm that we reissued you the silver-black card based on our current stock availability. Additionally, I’ve removed all security blocks on your account, so you should now be able to make transactions successfully.
biztos a stock miatt volt, és nem azért, mert véletlenül benézted -
ACE-
addikt
válasz Oliverda #17248 üzenetére
Én is éppen most fizettem a gyerekek kajáját. Google Pay-el nem jelent meg a másodlagos azonosítás ablak, beterhelődött, persze elutasítva... utána Simple fiókban inkább közvetlenül a hitelkártyával fizetve jött az Erste hitelesítő, sikeres. Következő gyereknél Google Pay Erste hitelkártya, hitelesítés nélkül is sikeres... Szóval SImple-ben leginkább csak a Curve-el van mindig baj...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Nők, nőügyek (18+)
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS routerek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest