Hirdetés
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
loosht
senior tag
Az én kártyámat is megfogta a posta. "Vámkezelendő küldeményem" érkezett.
-
N0R
csendes tag
Ma nekem is volt egy iCsekk tranzakcióm, cashback nem jött, ahogy volt is itt erről szó. Írtam a supportnak, hogy a Simple az én egyik cashback kereskedőm. Pár óra múlva válaszoltak, hogy a Simple még zárta le a tranzakciót, és ha 72 órán belül nem jön az 1% visszatérítés, jelezzem, addig nyitva hagyja a beszélgetést. Kiváncsi leszek a végére. Mondjuk nem örülnék, ha ezentúl minden ilyen tranzakciónál írnom kellene.
-
N0R
csendes tag
válasz pictigjis #16854 üzenetére
Arra leszek kíváncsi meddig fog ez működni, hogy jelzésre jóváírják, és mikor találnak ki valamit, hogy igaz, hogy Simple tranzakció, de mégsem jár cashback. Nekem addig éri meg a Black havidíj mellett ezzel foglalkozni, amíg adnak erre is. Amúgy olyan, mintha a kis összegű tranzakciókra azonnal jóváírná, a nagyobbakat pedig később. Most volt a Telekomnál egy 75 ezres fizetés, kb. 10 perce semmi, de ha az Aldiban/Lidlben 10 ezer alatt költök, mire kiérek a kocsihoz már jóvá is írták.
[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
A jóváírás akkor történik meg, amikor lekönyvelésre került a Curve-ben, fentebb láthatod, hogy hogyan tudod ezt megállapítani. Általában Android-on amíg pending, addig nincs lekönyvelve, de ha Gbit-elhető, akkor le van.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
pictigjis
Topikgazda
-
szabi__memo
nagyúr
Sziasztok!
Volt ma egy USD terhelésem Curven keresztül. Mögötte Revo kártya, USDre állítva. Mivel nem volt épp elég dollárom váltott. Így kijött egy elég magas díj (361Ft az 1% hétvégi váltás miatt). Kérdésem, ha hétköznap nyomok egy back in time-ot akkor a forintot kapom vissza, vagy a dollárt?? Szóval bukok a Revon vagy nem? Picit rég használtam, nem vagyok biztos benne, hogy hogyan is megy.
Köszi -
ACE-
addikt
válasz szabi__memo #16859 üzenetére
GBiT-nél a Ft megy vissza, nem tudom mekkora volt az összeg de biztos nem szarakodnék 361Ft miatt... mert ugye kell egy másik Revo kártya, amit Curve alá kell regisztrálni, szintén USD-ra kell állítani, majd arra Gbit-elni...
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz szabi__memo #16859 üzenetére
ha a revolut váltott, akkor a váltási díj mindenképp bukta, hiszen a curve-nél nem történt váltás. vagyis back in time-ot is csak dollárra állított kártyára tudsz indítani, és így a refund is dollár lesz - elméletileg
-
pictigjis
Topikgazda
-
viktorhu
veterán
válasz szabi__memo #16866 üzenetére
Érdemes még egyáltalán a Revolutot használni váltásra? (én is használom, de mintha már lassan minden más opciónak jobb árfolyama lenne).
[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
válasz szabi__memo #16868 üzenetére
Kb ugyanúgy váltott volna...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
viktorhu
veterán
válasz szabi__memo #16868 üzenetére
Nemcsak neked szólt a kérdés, meg nyilván nem már megtörtént konverzióra, hanem általában. Ott.van a bankok ingyenes váltási ajánlata (otp 600 ezerig), a wise, a curve, a lightyear. Vajon mi éri meg most legjobban? Ha túllépem a revolutos váltási keretet, akkor már jobban megérheti, ha a curve vált például.
-
ACE-
addikt
Megint van/lesz valami, sikerült megint egy tranzakciót sikeresnek tekintenie a Curve-nek... de persze nem volt az...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
pictigjis
Topikgazda
most downgrade-eltem a feleségem blackjét vissza ingyenesre. ez továbbra sem automatikus, írni kell a supportnak az appban. tegnap este írtam, az előbb válaszoltak: azonnali hatállyal végezték el a váltást, nem várják meg a ciklus végét. a fordulónapig arányosan hátralévő összeget (esetünkben kb. egy eurót) vissza is térítették
a kártyát nem cserélik, maradhat a jelenlegi piros-fekete, bár a chatben is megírtam, hogy még véletlenül se küldjenek újat. a sablonszöveg alapján az alapeljárás is az, hogy marad a meglévő kártya
I’m sorry to hear that you’d like to downgrade your account. I'm happy to inform you that I’ve now downgraded your subscription to Curve Lite subscription and refunded the remaining amount for this billing period. Your refund will be reflected on your payment card statement in the next 5-10 working days.
You can keep using your current Curve card!
Please note that if you prefer a new Curve card to match your new subscription, you can order one right away by going to the "Account" tab of the Curve app and selecting the button with three dots next to the image of your Curve card. Please note that, in accordance with our Terms of Service , there would be a £5.99 fee if you choose to replace your card - however, you can keep your current card with no extra cost!
-
őstag
válasz razorbenke92 #16822 üzenetére
Update:
Szeptember 10-én újra feltöltöttem a 0 GBP-s nyomtatványt.
Szeptember 16-án még mindig iratokra várt a nyomkövető szerint, így újra írtam az ügyfélszolgálatnak.
Erre azt kaptam válaszul, hogy "valamilyen minimális értéket" adjak meg, mert a NAV nem fogadja el vámkezelésre az érték nélküli küldeményeket. Ebben a levélben benne volt, hogy "Az elektronikus levél engedély nélküli másolása, sokszorosítása, terjesztése, módosítása és nyilvánosságra hozatala szigorúan tiltott." Ezért nem idézem az ő levelüket.
A saját válaszom:Tisztelt ***** úr!
Köszönöm az információt, de a nevesített érték megadását nem érzem indokoltnak. A nyomtatványokat büntetőjogi felelősségem tudatában helyesen töltöttem ki, a valóságnak megfelelően. A Magyar Posta információs rendszerének hibája miatt 8 nap után csak érdeklődésre kaptam információt, majd az újrafeltöltés után újra csak érdeklődésre kaptam információt.
Ilyen esetben - nem áruforgalmi küldemény - nem lehet mentesíteni a küldeményt a vámeljárás alól? Tényleg az a hivatalos megoldás, hogy inkább hazudnom kell a küldemény értékéről?
Levelem küldésével egyidőben felkeresem a NAV-ot, hogy megerősítsék számomra, hogy ez egy megfelelő, és szabályos módja a probléma megoldásának. Kérem a NAV válaszadásáig levelemet ne küldjék vissza arra hivatkozva, hogy a nyomtatványokat nem adtam rendelkezésre, ugyanis azokat jelen állapotukban helyesen kitöltöttnek tekintem mindaddig, míg a NAV máshogy nem rendelkezik számomra.
Köszönettel,A NAV ugyan még nem válaszolt, és a posta üfsz. sem, de érdekes módon a nyomkövetés szerint tegnap délután kiszállításra továbbították, és a vámkezelés minden nyoma eltűnt a posta nyomkövetőjéből.
Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz razorbenke92 #16878 üzenetére
aztakurva
-
loosht
senior tag
válasz razorbenke92 #16878 üzenetére
Én is írtam nekik egy szerelmes levelet, mert már 10 napja tartják vissza a kártyámat.
-
simati
csendes tag
Sziasztok, nálatok nem volt mostanában ilyen üzenet, amikor a cashback-ben lévő vásárlást GBIT-eltétek?
We've updated your cashback for your purchase at Lidl!
Tap to check your Cash Card balanceA gond ezzel csak az, hogy az egyik kártyáról másikra átrakott tranzakcióknál a cashback értékét levonta a Curve Cash-ben.
-
tlala
addikt
válasz razorbenke92 #16878 üzenetére
Visszakérdeztem volna, hogy "Jól értem? Ön most hamis adatközlésre, és ebből következően vám/adócsalásra próbál engem felbújtóként rávenni??"
-
Oliverda
félisten
Mától működik. Elvileg az online tranzakcióra is érvényes.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
jézusom
addikt
Sziasztok!
Van a curve-nek önálló nfc fizetése androidra? Vagy csak google pay alá lehet betenni? Pont a google payen kívül akarok megoldást, mert mostanában nagyon körülményes lett. -
jézusom
addikt
Ezt kifejtettem másik topikban. Régi telómmal feloldottam a képernyőzárat odatartottam chippant kész mentem a dolgomra.
Mostani állapottal odatartom csippan kiírja hogy azonosítsam magam akkor rá kell bökni megint oda tartani, jó esetben a pénztárosnak nem kell megint bepötyögni, ekkor talán sikerült kifizetni.Másik lehetőség hogy előre megnyitom a wallet appot, sorban állás közben azonosítom magam. Igy elvileg gyorsabb, de volt olyan hogy mire odaértem a pénztároshoz újra azosítani kellett magam...
-
ACE-
addikt
válasz M@Db0Y #16889 üzenetére
Asszem neki valamiért úgy sem megy, másik topicban volt róla szó. Furcsa mert nálam is úgy megy, hogy ha ujjnyommal oldom fel, akkor nem kéri x. időn belül fizetve. Azt vettem észre, hogy az arcfelismerés kevés neki, szóval figyelni kell rá hogy ne először az arcomat vegye észre. De azt hiszem ez sem volt megoldás nála, talán nem is használt arcfelismerést, mégsem volt jó.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
Fifi
őstag
válasz Oliverda #16891 üzenetére
Életem legjobb és problémamentes androidos telefonja a Huawei Mate 20 Pro volt 3D-s arcfelismeréssel, mint az iPhone face ID. Most Samsung S24 Ultra-t használok, de ha nem ment volna tönkre ~7 hónapja a 4,5 éves Huawei, biztos nem cseréltem volna le.
Szerk:
Samsungon az arcfelismerést be se kapcsoltam, csak ujjlenyomat van biometrikus azonosításhoz.[ Szerkesztve ]
-
-
Oliverda
félisten
Micsodát? Hogy 60 000-ért megvegyen mondjuk egy Samsung Galaxy A05s-t? Inkább megveszi 80ért a kínait, “mer’ annak jobb a kamerája”, aztán majd jön a fejvakarás, ha a gyenge szoftveres támogatás miatt valami nem úgy működik, mint ahogy kellene.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
őstag
válasz razorbenke92 #16878 üzenetére
(Bocsi hogy ide offolom, de biztos van akit érdekel)
Utolsó update:
Majd 1 héttel azután, hogy belföldi kézbesítésre továbbították, megkaptam kártyám. Mindenféle kamu ügyintézési díj nélkül benne volt a postaládában. Hát... mit ne mondjak, túl naiv voltam, hogy azt hittem, van okuk akadékoskodni.
1) Teljesen vékony, alap ablakos borítékban jött. Semmi extra cicoma, keménycsomagolás, vagy bármi. Benne kitapinthatóan érzékelhető a plasztik kártya. (Ez még fontos).
2) A további képek mutatják, hogy ezt bizony felbontották. És nem csak felbontották, hanem a kártya ragacson lévő elhelyezkedéséből ítélve meg is fordították, ahol minden adat elérhető.Nem vagyok paranoid, de lehetnék. A Curve ugyan sehol nem hívja rá fel a figyelmem, de más bankok kifejezetten felhívják rá a figyelmet, hogy csak sértetlen borítékban érkező kártyát aktiváljunk.
A kérdésem csak az:
- Ha a vámnyilatkozat előtt bontották fel, akkor miért kértek nyilatkozatot? Miért nem kezelték automatikusan dokumentumként (ahogy a "Customs declaration" jelezte).
- Ha a vámnyilatkozat után bontották fel, akkor mi indokolta azt, hogy egy bankkártyát szemrevételezzenek?
- Az más kérdés, hogy a Customs declaration dátumozás alapján biztos nem a feladó műve. A levélben a keltezés Augusztus 19. A CN22-n Aug, 26.Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
Oliverda
félisten
válasz razorbenke92 #16897 üzenetére
Ez már tényleg durva. Mintha egy röntgennel nem lehetne simán megállapítani, hogy egy plasztik bankkártya van benne. Ha van rá időd, szerintem mindenképp tegyél panaszt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Politika
- Milyen routert?
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Mozgásban a PC-s kiadás
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Bambanő háza tája
- BestBuy ruhás topik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest