Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MasterDeeJay: Harc a DDR5 árak ellen
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
Megérkezett a Codemasters legújabb, a Formula 1 2012-es szezonját feldolgozó része, PS3-ra, Xbox 360-ra és PC-re egyaránt. A játék egyik legfontosabb újítása a Young Driver’s Test mód lesz, amelyben gyakorlatilag megtanítanak F1-es autót vezetni és hasznos tanácsokkal látnak el a bajnoksággal kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
willike71
tag
válasz
speedydb23
#5125
üzenetére
Nekem ezzel a szimulátor vs. nem szimulátor dologgal bajom van. Először is definiálni kell, mit nevezünk szimulátornak és mit nem. Illetve hol van az a határ, ahonnan már szimulátorról beszélünk és már nem egy arcade játékról. Az nyilvánvaló, hogy a valóságot tökéletesen nem lehet szimulálni, csupán közeledni abba az irányba.
F1 2012 szimulál rengeteg dolgot, pályát, autót, csúszást, esőt, időváltozást, beállítástól függő autóviselkedést (még ha lagymatag kivitelben is), gumik koszolódását, gumikopást és még sorolhatnám. Most akkor mivel szimulál ennyi mindent, szimulátor, vagy sem?
Ha elfogadjuk tényként, hogy tökéletes szimulátor nem létezik, hisz az maga a valóság lenne, és azt, hogy a virtuális megjelenítést kihasználó programok csak ebbe az irányba tudnak közelíteni, akkor ugye csak azt kell eldöntenünk a szimulátor kifejezés definíciójához, hogy milyen szintű közelítés az, ahonnan az adott mű már szimulátor.Szerintem egy játéknak olyannak kell lennie, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsa a játékosoknak. Abban igazad van, ha olyan lenne a játék, hogy már elindulni is nehéz lenne, de körbeérni meg pláne ha nem töltesz sok időt el az autó beállításaival és pl. Motec (telemetria) diagrammok fölött görnyedve, azokat elemezve (amiről megjegyzem, hogy a valóságban sem a pilóta, inkább a mérnökök feladatkörébe tartoznak), akkor nagyon sokan félre tennék hamar és ez érthető.
Szerintem a Codi jár a jó úton, csak több erőforrást, precízebb munkát kellene bele rakniuk a projektbe. A beállításokat pl. én 3 szintűre csinálnám meg, a mostani kettő (quick setup és saját magad által beállított setup) mellé egy nagyon részkletest is beletennék, amivel aztán nagyon durván át lehetne hangolni az autót. Így mindenki választhatna kedve szerint. A sok hiba (apróbbak-nagyobbak) kijavítása is szükséges, illetve a vezetési élmény tökéletesre fejlesztése is. Sőt szerintem a legnagyobb tábort úgy vonzaná, ha a jó offline játékmódok mellett a mostaninál sokkal "maibb", korszerűbb multiplayer lehetőségeket is belefejlesztenék a játékba.

Visszatérve a szimulátor kifejezésre, szerintem ezt már szimulátornak lehet nevezni, csupán sok hibát kellene javítaniuk, illetve a fent felsoroltakat megoldani. Ha ezt normálisan megvalósítanák, mindenki rágyógyulna ez biztos.

Új hozzászólás Aktív témák

- Gigabyte GA-H110M-S2PV PC 7. gen i5 proci, 240 GB SSD, Jogtiszta Windows 11
- Gamer PC - Z790 / i5 13600 KF / 32 GB / 2 TB / RTX 3080
- RDX Kara Heavy F6 Felnőtt Álló bokszzsák 183CM / max 150Kg, ingyenes szállítás + 1pár kesztyű
- MacBook Pro 17" i7 2.6 GHz 8GB RAM 240 GB SSD 8 ciklus az akkuban!
- Kindle Voyage REKLÁMMENTES könyvolvasó eladó (fizikai lapozógombok, keretmentes kijelző!)
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



