Hirdetés
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Pillangóhatás: F billentyű meghibásodása -új gamer számítógépasztal
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fagy53
nagyúr
válasz
Tomika9181
#7355
üzenetére
Bal ALT+Enter
-
fagy53
nagyúr
-
fagy53
nagyúr
válasz
Motion_Blur
#7163
üzenetére
Grat, ezt én igencsak tudom értékelni!
Újra kellene születnem, hogy a közelébe érhessek, ráadásul az egyik kedvencem a SPA... 
-
fagy53
nagyúr
válasz
Motion_Blur
#7150
üzenetére
Az 1:30.627-es Force India kicsit tényleg durva, ott hány százalékon lehet a csúszka?

Kipróbáltam a 100-0 korábbi beállításodat és rajtam az sem segített!
Azt a nyavalyás csúszkás mágikus progit meg nem találtam meg, pedig kerestem ezen az oldalon.
Nektek honnan van meg?........ 
-
fagy53
nagyúr
válasz
jozsi252
#7136
üzenetére
Simán bírja a tápod, a játék nem terheli le teljesen a procit és kíméletes a VGA-val szemben is. A Dirt2-3, F1 2010 és a GRiD eléggé optimalizált, szerencsére.

Könnyen megtudsz győződni erről, ha LinX és pl. Furmark terheléssel teszteled a géped, ha azt kibírja félóráig, akkor nyugodt lehetsz, hogy játékokban sem lesz gond. -
fagy53
nagyúr
válasz
Motion_Blur
#7073
üzenetére
Elsőkerekes F1?
Fura, de ebben a játékban nem ez az egyetlen a valóságtól kicsit elrugaszkodott elem... 
Kipróbálom én is, annyi már belefér, mert erre még nem vetemedtem, idáig.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
fagy53
nagyúr
válasz
hermanyi
#6940
üzenetére
Ha az anyakönyvben bejegyzett családi és utóneveden szerepelnél a listájában, akkor simán nyernél egy rágalmazási pert, ami súlyos következményekkel járna, mert nagy nyilvánosság előtt történt. Sajnos a nick név nem elegendő a hiteles azonosításodhoz és ezt ő nagyon jól tudja!
-
fagy53
nagyúr
válasz
ftomi74
#6907
üzenetére
Ezt egy magyar írta?
Fel sem merül benne, hogy lehetnek nála jobbak, ráadásul a saját nációjából? Miért gondolja, hogy 4-5 magyar csal az első tízben, ennyire jól vezetnek vagy ilyen jól értenek a csaláshoz a magyar srácok, miért éppen az utóbbi feltevést tartja igaznak? -
fagy53
nagyúr
válasz
ftomi74
#6898
üzenetére
Nyert! Igaz nem teljesen ugyanaz a setup, de majdnem és így kigyorsul az egyenesben 372 km/h-ig.
Más kérdés, hogy ezzel a köridőm még így sem megy 43 alá, de ez már nem beállítási gond....
Fontos dolog, hogy az első felfüggesztés keményítése (11), 5-6km/h pluszt hoz a konyhára, a hátsót meg ellenkezőleg, puhítani kell (1-2)! -
fagy53
nagyúr
Hát a Meki nekem sem megy 361km/h-nál jobban a SPA-n TT-ben! Én már mindent kipróbáltam a beállításoknál és ez a csúcs... az a gyanúm, hogy nem mindegy mekkora tempóval érkezünk a hosszú egyenes elejére, előtte a nyújtott emelkedős sikánt nagyon gyorsan kell venni és így még hosszú végáttétellel is lesz idő a magasabb kezdősebesség miatt a nagyobb végsebességre az egyenes végén.
Én 342km/h-val megyek neki a hosszú egyenesnek, de ez még kevésnek tűnik...
-
fagy53
nagyúr
Mivel nincsen magyarországi szervíze, a gyártó maga küldi el az új eszközt csak arra kér, hogy semmisítsd meg a régi rosszat. A vásárlás helyén is meg lehet próbálni, így elkerülhető a levelezgetés az egyébként korrekt gyártóval, de G27-nél kifizeted a különbözetet nyilván...

-
fagy53
nagyúr
válasz
Motion_Blur
#6665
üzenetére
Szépen, tisztán és természetesen gyorsan mész. Talán az egyenletesség a titka a jó időnek, úgy ment az autó mintha húzták volna a kijelölt vonalon, idegeskedés, rángatás nélkül.

Valóban, maradt még benne egy kis idő, de én örülnék ha 1.06-ra le tudnék menni, a kibicnek semmi sem drága...
-
fagy53
nagyúr
válasz
JoceeHunt
#6549
üzenetére
Fura, lehet, hogy a SHIFT2 van fenn neked? Majdnem mindegy, mert ebben is meg abban is az utat rángatják alattad...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Te rögtön bepattantál a volán mögé, pedig jobb lenne legalább nagyvonalakban megismerkedni az egésszel, különösen annak aki a valós F1-gyel, annak lebonyolításával sincs köszönőviszonyban sem. E játék révén sokat megtudhatsz erről a világról, de ezért tenni is kell valamit!
Sokkal érdekesebb a játék maga, ha a játékos tisztában van a szabályokkal.
-
fagy53
nagyúr
válasz
Motion_Blur
#6405
üzenetére
Van viszont bünti..
Van pár köridőm ami jobb GP-ben, mint TT-ben. Gumi, üzemanyag szim kikapcsolva a GP-ben is, így ott is mindig tele a tank ilyenkor. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Hozzátartozik az igazsághoz, hogy XP-n van fenn, patch nélkül így drákói szigorral megtorol mindent TT-ben, indokolatlanul.
-
fagy53
nagyúr
Igaz, nem vagyunk egyformák ráadásul nem azonos feltételekkel vezetünk / különböző vezérlők /. Szerintem is mindenki maga állítsa be az autóját az adott pályára, megéri már a begyakorlás szempontjából is. Nemcsak a versenyzés okozhat örömet, hanem az előkészületek is...

-
fagy53
nagyúr
válasz
benjemin1994
#6105
üzenetére
Vixen gondolom az a valaki, aki 1.16.4xx alatt futja TT-ben a spanyol pályát, sejtem, hogy nem Lotus-szal.

-
-
fagy53
nagyúr
válasz
Rolly Dy07
#5709
üzenetére
Kösz, de már nem megyek vissza DX11-be.
Lehet, hogy telepítem a patch-t, mert idegesít, hogy még a következő kört is érvényteleníti és bevetem a pocsolya fixet, ha gond lesz a tócsákkal. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
fagy53
nagyúr
Üdv!
Van valakinek tapasztalata, hogy XP-re telepítve a patch változtat a pocsolyákon, vagy ez csak a win 7 DX11 alatt/miatt van így.
Átraktam XP-re, de nem telepítem a patch-t / single-ben játszom /, míg ez nem biztos, a pocsolyákra szükségem van!
A win 7-nél visszahoztam ugyan az elveszett pocsolyákat, de jobban tetszik a DX9-es kép. -
fagy53
nagyúr
válasz
Unbaised-Ben
#5255
üzenetére
Nem kell ahhoz durván kanyart levágni, hogy megkapd az érvénytelenítést! Egy adott pályán vannak olyan helyek ahol ha az egyik kerék átlépi a rázókövet megkapod az érvénytelenítést, pár száz méterrel arrébb majdnem egy kocsi szélességgel átléped és csak aztán fenyít meg.
Azokon a helyeken, ahol keményebben büntet, érthető módon a TT-ben óvatosabb vagy, kisebb sebességgel kanyarodsz, mint pl a GP-ben, ahol ezen a helyen még a durvább kanyarlevágás is csak egy figyelmeztetéssel jár.
Hungaroring sikánja jó példa erre, az a rövid S kanyar sokáig kellemetlenkedett TT-ben, míg GP-ben kizárólag arra kellett vigyázni, hogy ne dobjon meg a domború kő. -
fagy53
nagyúr
válasz
Unbaised-Ben
#5253
üzenetére
"Érvénytelenített kör" vs "Figyelmeztetés"
ha ugyanazon a helyen ezt kapod, melyik a szigorúbb?
Amit megtehetsz itt, azt nem teheted meg ott és ez bizony számíthat a köridőnél. Monacoban mentem vizes GP-n jobb időt, mint a sokat próbált száraz TT-n, nem voltam észnél, a magyarázat pedig csak ez lehet. -
fagy53
nagyúr
válasz
Unbaised-Ben
#5249
üzenetére
Viszont szigorúbbak a feltételek, mentem GP-ben jobb időt mint TT-ben!

-
fagy53
nagyúr
válasz
Rolly Dy07
#5194
üzenetére
Rémisztő lehetsz a visszapillantóban, mert menekültek előled a fűre, sóderágyra, bárhová csak el...
, alig kellett előznöd a jobb helyezésért! 
-
fagy53
nagyúr
válasz
Rolly Dy07
#4783
üzenetére
Kösz, ez jólesett, grat

Kettőt néztem meg a SPA-t és persze az Isztambult. Az elsőnél ellestem pár dolgot, kíváncsi vagyok nálam is így működik-e?
Az isztambuli rajt sem volt semmi, de az első helyes előzés nagyon tetszett, féltégla effektus volt, de korrekt! 
-
fagy53
nagyúr
válasz
--Lorant--
#4719
üzenetére
Akkor jó!

-
fagy53
nagyúr
válasz
--Lorant--
#4713
üzenetére
Talán innen, Alapelvek csak előbb el kell olvasni!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
fagy53
nagyúr
válasz
polonic
#4628
üzenetére
Mondom, hogy van!
Boxutca, gyönyörűen tükröződnek benne az épületek, stb., rajtrács a GP-ben, tele van pocsolyával, de ahogy eltűnik pár másodperc múlva az autó sziluettje, úgy felszáradnak a pocsolyák és indulásnál semmi sem marad belőlük. 
Karrierben hogyan van azt nem tudom, de ott sem lehet másképpen és biztosan nem újabb bugról van szó, hanem szándékosan tüntették el. Gondolom DX11-ben sok számolgatást jelentett volna futam közben a VGA-nak, ezért akkor kihagyják, de versenyen kívül látni őket! -
fagy53
nagyúr
válasz
polonic
#4625
üzenetére
Gondolom éppen ez a tükröződés veszi le a teljesítményt és ezért hagyták el a patch-nél. A box utcában remekül lehet látni most is, még a rajtrácson is ott vannak, de start előtt felszáradnak!
Az az igazság, hogy menet közben éppen elég bajom van az előttem haladók vízfüggönyével, ezért csak az élen lenne értelme gyönyörködni bennük, no meg a manővereknél figyelembevenni őket... 
-
fagy53
nagyúr
válasz
jozsi252
#4239
üzenetére
A főmenüben, a controller setup menüpont alatt van a steering wheel setup, ahol a saturation értéket állítsd kisebbre mint a default.
Célszerű kimenni a pályára és álló helyzetben pause-vel az options menüpontban megkeresed a fenti műveletsort, állítasz, majd continue-val vissza az autóba, ahol láthatod, hogy a te kormányfordulatod hogyan viszonyul az autó kormányának a mozgásához.
Nincsen előttem a játék, de ezen a leíráson elindulhatsz. -
fagy53
nagyúr
válasz
mephi666
#4101
üzenetére
"egyre kevesebbet adnak a játékok és egyszerűsödnek " - pontosan, bár ez nem igazán a topik címadó játékát jellemzi, de én is ezt érzem és látom.

A Codemasters eme jövőbemutató elképzelése reméljük csak a felvetés szintjén marad meg, mert sokaknak nem fog tetszeni pl az sem, hogy egy szezonon nem tudnak végigmenni, mert a dobozos csak pár bajnoki futamot tartalmaz. Az ár persze mérsékelt lesz, de még így is több, mint az ingyenes demó, amivel a bolti felér.
Sajnos éppen a kalózkodásnak kedveznek, nagyon sok kamionról leesett .exe lel gazdára.
Eszméletlen pénzbe kerül manapság egy játék fejlesztése, piacradobása, de miért nem fér bele egy marketing felmérés, egy matematikai modell alkalmazása a megtérülésről.
Teljesen elfelejtődött mára a - sok kicsi, sokra megy - elv..
-
fagy53
nagyúr
válasz
Motion_Blur
#3934
üzenetére
Grat!
Öregszem...., én valamivel kevesebbel, de 1.20 felett megyek szárazon! 
Teljesen igazad van, a Hungaroring kanyarsebessége számít, egyenletesen minél nagyobb tempóban kell kanyarodni, ez neked megy, nekem kevésbé. Öröm volt nézni minkét videót, kár, hogy a fékhasználatot nem látni, én valószínű itt rontom el.
-
fagy53
nagyúr
válasz
Motion_Blur
#3740
üzenetére
Kérdés, hogy az AI változott-e? Az ottani hibákat javította a patch elsősorban, azzal együtt, hogy behozta a semmit nem érő DX11-et és a vele pl. az ablakos problémát.
"Ennek örömére javítottam Interlagosban: 1:05.586" - ennél gyengébb időmérő született ma délután!
Igaz vizes volt a pálya... -
-
fagy53
nagyúr
válasz
szab.tam
#3391
üzenetére
"vga felől winreinstall sokszor a platformváltáskor kell. azaz ott sem mindig, de előfordulhat. pláne ha nem lett lepucolva az előző." - ez sem feltétlenül igaz, nekem sokáig fenn volt AMD/NV driver mert váltogattam sűrűn a kártyákat és soha semmi problémám nem volt akárcsak a több nyomtató driverrel..
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
fagy53
nagyúr
válasz
Rolly Dy07
#3272
üzenetére
"Még véletlen se lehet össze keverni ezt az igazival! " - kívánom, hogy legyen igazad és ne legyen ebből soha semmi bajod!

-
fagy53
nagyúr
válasz
szab.tam
#3270
üzenetére
Veszélyes, a valóságban egy éles helyzetben a kuplungot nyomod tövig a fék helyett és lehet, hogy korrigálni már késő...
Tudom, hogy versenyzésnél a fék gáz együttes nyomása hasznos lehet, de ezt Walter Röhl e tecnika atyja úgy oldotta meg, hogy a 46-os jobb lábát használta a két pedálon egyszerre, a balt csak ritkán.
-
fagy53
nagyúr
-
fagy53
nagyúr
válasz
ALONSO11
#3240
üzenetére
Olyat vegyél ami kettőnél több maggal rendelkezik, vagy aktíválható a hiányzó kettő!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Ha nem tuningolsz, akkor az alapórajel 3GHz környékén legyen, így nem fognak CPU oldalról meglepetések érni. A mostani játékok egyre inkább használják a procit és van különbség a játékok futásában a magok számának függvényében. A DiRT1 80%-on használja a négy magot, ezért kínlódtam sokat annakidején a kétmagos procival. A DiRT2, GRiD és az F1 2010 szelídebben bánik a procival, de kiegyensúlyozottabban játszható még alacsonyabb órajelen is a néggyel, mint a két maggal. -
fagy53
nagyúr
válasz
"Infinity"
#3218
üzenetére
Nem baj, de a végsebességed lehet, hogy az lesz, egy próbát megér!

-
fagy53
nagyúr
válasz
"Infinity"
#3214
üzenetére
Próbáld meg kézire tenni a váltót, szinte az összes játéknál az automata mindig lassabb mint a kézi. A Germany Truck sim-nél pl. nagy különbség van a két váltó között a végsebességnél, lehet, hogy a FormulaOne is hasonló.
-
fagy53
nagyúr
válasz
szab.tam
#3178
üzenetére
Nekem a prociterhelés ugyanúgy oszlik el a négy magon, mint a DiRT2-nél és nincs egyik mag sem 100%-on. Most próbálom csak az egészet, vissza kell majd adnom, de nem akad sehol. Takarékon használom, 2.3GHz a proci, a VGA 600MHz, 1680x1050, minden a maximumon és 37 FPS TT-ben.
Engem most csak a gépigény, megjelenítés és a vezethetőség érdekel. Kellemesen csalódtam, nem lett olyan rossz mint azt páran írták, pontosan hozza a DiRT1-2 formáját, azaz magában hordozza az arcade és sim. kettősségét, remekül lehet szórakozni vele, biztosan meg fogom venni!
Mindezt azért írtam, mert többször érdeklődtem már itt és Te is szóltál hozzá már ebben a témában. -
fagy53
nagyúr
válasz
picur220
#2022
üzenetére
Első blikkre lehet, hogy így van, de be kell állítani a kormányt és nem elég a főmenű vezérlés-nél, hanem a tuning pontnál kell pl a zárszöget beállítani is merve a Te kormányod fordulási szögét. Szerencsére elég részletes ebből a szempontból a kínálat, de szükség is van rá, mert alapból az autók tényleg mókásan viselkednek és nem csodálom, hogy bill-vel nehezen birkóztak meg vele és mindenkiben a csúszkálás hagyott mély nyomot.
Ha az F1 2010 már alapból is normálisabb az egy jó pont nálam.

-
fagy53
nagyúr
válasz
heihachi
#2018
üzenetére
Mivel csak a videókat láttam és a hsz-ok alapján próbálom valahogy a helyére tenni a dolgokat, természetesen nem tudom megítélni a játékot mindaddig amíg ki nem próbálom.
Az eddigiek alapján én kb a SHIFT szintjére számítok, ami egyébként nem olyan rossz a szememben és ha ilyen akkor megveszem.
Minden játék valahol tökéletlen, nem is vártam el ettől sem, hogy egy igazi F1-es autó vezetését adja vissza, de jobban közelítsen hozzá, mint pl a GRiD.
Az érveid eléggé meggyőzőek, az első bekezdéseddel egyetértek, bár a százalékokkal lehet vitatkozni.
-
fagy53
nagyúr
válasz
heihachi
#1989
üzenetére
"Szóval akkor minél nehezebb egy játék, minél irányíthatatlanabb, annál élethűbb?"- nem ezt azért én sem gondolom így, mert mint írtam, sok gyakorlás után rá lehetett érezni. Nálam nyilván vannak sokkal jobb pilóták, akiknek ez sokkal gyorsabban is ment volna. Az életben pedig a közvetítésekben látható pilóták profik, ez a munkájuk és persze, hogy nem pörögnek össze-vissza.
Stabil autók az igaz, hisz a kanyarsebességük és ezzel együtt a pilóta testére ható oldalgyorsulási együttható a legnagyobb, de a nagyon magas fordulatú motor, melynél a nyomatékmaximum is magas fordulatra esik egy rövid fokozatú váltóval viszi a nyomatékot az aszfaltra és így nagyon érzékeny a hirtelen gázadásra, elvételre, vagy akár a rossz visszakapcsolásra. Ez az ami szerintem a leírtak alapján kicsit sántít ennél a játéknál és ez teszi árkáddá, mert könnyebb mint a valóságban. -
fagy53
nagyúr
válasz
Motion_Blur
#1982
üzenetére
Volt egy 2000-es F1 demó, win 95-98 alatt megy csak, próbáltam nemrég XP-vel, de nem jó.
Ennél nem lehetett könnyen elindulni még messze padlógáz alatt sem, 3. alatt kanyarban kis gázt adni az maga a megpörgés volt. Mire nagy nehezen megtanultam mélyen a dobogós helyezések alatt autózni, random-ra állítva az időjárást, zuhogó esőben egyedül maradtam pörögve a rajtrácson, mert minden eddigi gyakorlásom nullára amortizálódott egy füst alatt.
Ez volt az a játék, amely minden önjelölt F1 pilótának elveszi a kedvét hosszú időre a játéktól, de szerintem ez járt közel a valósághoz, az F1 20xx rfactor mod jóval könnyebben vezethető, ez az F1 2010 pedig még távolabb állhat a valóságtól minden off segítség ellenére is.
Nem tudom érdemes-e ennyit áldozni rá, talán a feeling miatt?
-
fagy53
nagyúr
válasz
pityaa23
#1956
üzenetére
Elvileg az adatzónához nem érhet semmi forgás közben, elvileg, mert egy meghibásodott olvasó tud gondokat okozni. A legtöbb mechanikai sérülést az ember okozza a lemezen..
Nekem két optikai meghajtóm van, ez egyik kikapcsolható és ebben tartom az aktuális játék lemezt, így sokkal kevesebbet kell ki-bepakolnom.Más: látom a topikot olvasva, hoigy sok tapasztalat gyűlt már össze a játékkal kapcsolatban és így outsiderként képet alkottam már róla, már csak az érdekelne, hogy végül is szerintetek mennyit ér meg forintban? Tudja a választ az is aki megvette és az is aki nem
, kíváncsi lennék rá. -
fagy53
nagyúr
válasz
szab.tam
#648
üzenetére
Köszönöm a reagálást, ami főként azért értékes számomra mert szimulátoros múlttal rendelkező írta.
Én minden autós játékban kikapcsolok minden segítséget és az általad tapasztaltakat csak megerősíteni tudom, ezért nem vettem meg pl a GRiD-et. 
Ezt viszont sajnálnám, mert nincs F1 a gyűjteményemben és a trailer-ek alapján tetszik a grafikája és csak a játékmenet, fizika ami kérdőjeles még. A mod-oknak nem vagyok a híve bár próbáltam az rFactor F1-et én is, de szeretnék egy teljes értékű csak az F1-ről szóló mai grafikával rendelkező játékot.
A hsz-od fénypont az alagút végén, köszönöm!BalaNce87: a GRiD sokszor lehetetlen kanyarsebességeket enged meg és nem szeretem mert ugyanennyiszer csal is.
Persze tud valóságos autóként is viselkedni, de keveredik nem realisztikus elemekkel, ezért nem vettem meg. A SHIFT egy fokkal jobb, de hasonlít a GRiD-re sok szempontból. -
fagy53
nagyúr
Ha még sok ilyen jót és szépet írtok, lehet, hogy meg sem veszem.
A fizikája alatta van GRiD-nek, ami nem egy etalon amúgy sem, akkor mire számíthatok? Idáig egy ujjongó hangot nem hallottam, valahol mindenki fanyalog és csalódott.
Kíváncsi vagyok a folytatásra, lesz-e olyan akinek maradéktalanul tetszik? -
fagy53
nagyúr
válasz
Unbaised-Ben
#610
üzenetére
Nemcsak a rázóköveket, hanem a féket is, továbbá kikapcsolt kipörgésgátló esetén termeled a slipet rendesen.
Az előnyért fizetni kell, az előbbiek nálad hatványozottan jelentkeznek és ezért a sok defekt. Talán esőben megúszod kevesebbel.. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
fagy53
nagyúr
Tükröződések, fény-árnyék effektek, ez jelenti a különbséget a képek alapján a DX9 és DX11 között. Elég szégyen....
Azt a szintet hozza a DX11, mint annakidején a DX10 a DX9-hez képest, de legalább mindegyik API váltáskor OS-t és VGA-t is kellett vásárolni! 
Az F1 2010 viszont jól néz ki akár így, akár úgy már csak a lényegre, a fizikájára vagyok kíváncsi. Nagyon sajnálom, hogy nincs PC demó, így megvárom a megjelenés utáni reakciókat és sokat fogok ide is benézni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux felhasználók OFF topikja
- Hobby elektronika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Kuponkunyeráló
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Battlefield 6
- Haladó fotósok digitális fényképei
- További aktív témák...
- Új Asus 16 ProArt 4K+ OLED Touch Ryzen AI 9 HX370 32GB 2TB Nvidia RTX 4060 8GB Studio Win11 Garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z490 i5 10400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 PLUS Enermax 650W
- Apple iPad Mini 6 64GB,Átlagos,Töltővel,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Újra kellene születnem, hogy a közelébe érhessek, ráadásul az egyik kedvencem a SPA... 
Azt a nyavalyás csúszkás mágikus progit meg nem találtam meg, pedig kerestem
Nektek honnan van meg?........ 


Lehet, hogy telepítem a patch-t, mert idegesít, hogy még a következő kört is érvényteleníti és bevetem a pocsolya fixet, ha gond lesz a tócsákkal.



A fizikája alatta van GRiD-nek, ami nem egy etalon amúgy sem, akkor mire számíthatok? Idáig egy ujjongó hangot nem hallottam, valahol mindenki fanyalog és csalódott.

