Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Blue Mobile (Lidl) (téma lezárva)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-04-24 21:06:33

LOGOUT.hu

Blue Mobile

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8051) ha3oem


ha3oem
csendes tag

négy napja nem használható az ügyfélszolgálat a neten, itt valami készülőben van
összeomlás-összevonás ?? de legalább tennének ki valami infót a felhasználóknak

[ Szerkesztve ]

ha3oe/Misi

(#8052) bksgbr válasza ha3oem (#8051) üzenetére


bksgbr
tag

Már jó, használható az online ügyfélszolgálat.

(#8053) adrian87


adrian87
tag

Sziasztok
Elrontottam a pin kódom és a puk kódot meg nem tudom. Blue mobilos ügyfélszolgálatra bementem, most várhatok egy hetet állítólag bekapcsolt telefonnal.

Lett volna más lehetőségem is? Állítólag T-mobilhoz ha betelefonálnék nem foglalkoznának velem... asszem 1777-et kellene hívnom más telefonszámról.

Önkéntes adminok, piaci kofák és NAGYOBB KOCKÁK kíméljenek! - de tényleg

(#8054) 4Grider válasza adrian87 (#8053) üzenetére


4Grider
nagyúr

A 1777 az automata ügyfélszolgálat.
A +36 30 440 8400 a blue mobile telefonos ügyfélszolgálata.

(#8055) prozodus válasza adrian87 (#8053) üzenetére


prozodus
őstag

Az online fiokban nem latszik? Mert nekem ugy remlik.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8056) adrian87 válasza prozodus (#8055) üzenetére


adrian87
tag

Nem látszik semmi, sőt a 1777 számot vodáról nem is hívhatom. Munkához kellett amúgy sürgősen telefonszám így vettem egy voda tuti kártyát amivel 19ft a percdíj... így megyek majd tovább, ha újra használható lesz az eredeti számom.

Önkéntes adminok, piaci kofák és NAGYOBB KOCKÁK kíméljenek! - de tényleg

(#8057) prozodus válasza adrian87 (#8056) üzenetére


prozodus
őstag

És megvan már a puk? V hogy lesz végül meg?

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8058) adrian87 válasza prozodus (#8057) üzenetére


adrian87
tag

Írni fogok, de hát szóval szerintem minimum péntekig várnom kell. Tehát szerintem maximum a net miatt érheti meg.

Önkéntes adminok, piaci kofák és NAGYOBB KOCKÁK kíméljenek! - de tényleg

(#8059) Gergőke88


Gergőke88
addikt

Sziasztok
Másnál sem megy az online ügyfélszolgálat/egyenlegfeltöltés?

(#8060) ElektrikusDE válasza Gergőke88 (#8059) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Karbantartás van.

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#8061) Gergőke88 válasza ElektrikusDE (#8060) üzenetére


Gergőke88
addikt

Vicc...
Nem éjszaka kellene? Lassan 12 órája?
Szerintem most jött el az idő, hogy váltsak róla, már nem olyan tuti mint régen.

(#8062) Victoryus


Victoryus
addikt
LOGOUT blog (1)

Olyat nem lehet valahogy csinálni, hogy egyik számomról a másikra töltök egyenleget? Nagyszülőnél van az egyik, de nem nagyon beszéli le, és csak halmozódik rajta...

Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle

(#8063) vpanangin válasza Victoryus (#8062) üzenetére


vpanangin
senior tag

:N

(#8064) prozodus válasza Victoryus (#8062) üzenetére


prozodus
őstag

Nem. Max lottozhat vele.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8065) Samtya válasza Victoryus (#8062) üzenetére


Samtya
senior tag

Vegyél még egy kártyát, cserélgesd meg a nagyszülőkével és a lejáratuk előtt beszéld le te.

(#8066) Indiant válasza bksgbr (#8042) üzenetére


Indiant
addikt

Én is felhívtam őket. Az ügyintéző férfi nem igazán tudta, hogy mi az a VoLTE, de aztán bekapcsolta. Melyről sms is jött, de a telefonon nem lehet bekapcsolni és a menüje sem jelenik meg. (4G-s a kártya) ; (Dominóval működik) Ilyenkor mi a teendő??

[ Szerkesztve ]

(#8067) bksgbr válasza Indiant (#8066) üzenetére


bksgbr
tag

Szerintem hívd fel őket újra, és kapcsoltasd ki a VoLTE-t, én is ezt csináltam, miután nekem sem működött, pedig nekem van a telefon menüjében kapcsoló, és be is kapcsoltam, de mint már korábban leírtam, a VoLTE bekapcsoltatása után egyáltalán nem voltam elérhető, állandóan foglaltat jelzett annál, aki hívni akart, így fél nap próbálkozás után hagytam a fenébe ezt az egész VoLTE dolgot és kértem kapcsolják ki.
Mondjuk az szép, hogy neked az ügyfélszolgálatos azt sem tudta, mi fán terem a VoLTE.

(#8068) Indiant válasza bksgbr (#8067) üzenetére


Indiant
addikt

Tudnám még fokozni a VoLTE sztorit. ..a lényeg, hogy nem megy. Dominóval működik, blue simmel nem. Így szerintem nem a telefon hibája.

(#8069) bksgbr válasza Indiant (#8068) üzenetére


bksgbr
tag

Hát igen, valami a Blue-nál lesz, mert DIGI SIM-mel nekem is tökéletes a VoLTE.

(#8070) zala005 válasza Indiant (#8068) üzenetére


zala005
tag

Nekem sem megy, többször is jeleztem a hibát, hibajegyet is vettek fel legalább kétszer, de még válaszra sem méltattak :D .

(#8071) prozodus válasza Indiant (#8068) üzenetére


prozodus
őstag

Mióta van a Blue-nál volte?

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8072) Indiant válasza prozodus (#8071) üzenetére


Indiant
addikt

Már egy ideje. De csak marketing.

[ Szerkesztve ]

(#8073) bksgbr


bksgbr
tag

Dominónál megoldották már a VoLTE-t, ott működik rendesen?
Június végén készülök áthordozni a számomat oda/márkaváltani Blue-ról.

(#8074) Indiant válasza bksgbr (#8073) üzenetére


Indiant
addikt

Igen. Én is már majdnem váltottam egyszer. Azt hiszem az lesz a vége.

(#8075) 4Grider válasza bksgbr (#8073) üzenetére


4Grider
nagyúr

Elég sok problémás VoLTE-es domino előfizetés van. Mi is beleszaladtunk egybe. A hibajelenség: Kifelé 4G-n meg y a hívás, befelé levált a készülék 3G-re. Ügyfélszolgálat javaslata: Vegyük le a VoLTE-t a simről, így nincs hibajelenség. Ugyanebben a készülékben két másik szolgáltató simjével tökéletesen működik a VoLTE.

(#8076) bksgbr válasza 4Grider (#8075) üzenetére


bksgbr
tag

Hát akkor eléggé gyerekcipőben jár még Dominónál is a VoLTE. Mondjuk nem amiatt mennék át Blue-ról, hanem a Maraton mobilnet miatt.
Van DIGI-s SIM-em is, érdekes, azon tökéletes a VoLTE, nem kellet semmit bűvészkedni, beletettem a telefonba, beállítottam mobilnetnek a DIGI-t és magától beállítódott a VoLTE. Csak hát ugye a lefedettség egyelőre elég gyér, de ez itt már OFF topik...

(#8077) martonl


martonl
senior tag

Számot hordoztam a blue-hoz. Kezdetnek kaptam 15MB mobilinternetet és 600 ft egyenleget, ahogy utóbbi az összefoglalóban is benne van. Szeretnék venni egy 400 forintos bluenet csomagot, de nem engedi megrendelni, azt írja sms-ben, hogy egy másik szolgáltatás aktív, ezért nem lehet megrendelni. Meg kell várni, amíg a 15MB ajándék net leketyeg, vagy fel kéne tölteni az egyenleget, és csak akkor lehet ezt megrendelni?

(#8078) martonl válasza martonl (#8077) üzenetére


martonl
senior tag

Bocsánat, megtaláltam a választ, csak már nem tudom szerkeszteni.

(#8079) Gézengúz


Gézengúz
addikt

Aki innen menne a Digi mobilhoz, az online felületen nem tudják kiválasztani a blue-t, Telekomot megadva viszont hibára szalad. Folyt. köv.

(#8080) prozodus válasza prozodus (#7989) üzenetére


prozodus
őstag

Na, nekem tegnap lejárt a feltöltési lehetőség, elvileg igényelhetném vissza, csak éppen a tré programozók miatt megint mi van?!... Megint kiírja, h nincs ilyen tel.szám... Márpedig van!

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8081) MrPeekaboo válasza Gézengúz (#8079) üzenetére


MrPeekaboo
senior tag

Terveztem 2 kártyával átmenni hamarosan, így akkor kivárok. Köszi az infót! Egyébként sok helyen elhajtanak ha számot szeretnél hordozni valamilyen okra hivatkozva.

(#8082) neil_mullen


neil_mullen
aktív tag

Sziasztok! Nektek működik az online ügyfélszolgálat? Én nem tudok belépni már egy pár napja, azt írja hogy technikai hiba... :(

:R

Privát üzenetre illik válaszolni!!!

(#8083) zala005 válasza neil_mullen (#8082) üzenetére


zala005
tag

Szia! Engem gépről beenged, de valamikor csak telefonról (Chrome) , vagy egyikről sem. Érdemes minél több böngészővel megpróbálni ilyenkor.

(#8084) Gézengúz válasza prozodus (#8080) üzenetére


Gézengúz
addikt

Semmi gond, én is néztem valamelyik nap, ugyanúgy hibára szalad, hívd fel az összefoglalóban található ingyenes számot, eligazítanak.

Fejlemény, a blue-hoz nem jutott el a hordozási kérelem, a Telekom nem továbbítja, a Digi online felületén viszont nem választható a Blue. Írtam a Diginek is ezügyben, kicsit poénos volt a válasz, (felhívtak) menjek be kirendeltségre személyesen, és az ügyintézővel tetessek bejelentést.

Hahó Digi, nem kell az állandó előfizető? Ne hülyéskedjetek már.

(#8085) neil_mullen válasza zala005 (#8083) üzenetére


neil_mullen
aktív tag

ok, köszi :R

Privát üzenetre illik válaszolni!!!

(#8086) prozodus válasza Gézengúz (#8084) üzenetére


prozodus
őstag

Melyik ingyenes számra gondolsz? Merth a blue kártya már nem él, máshonnan meg nemigen ingyenes.
Amúgy írtam nekik mélt, h rendezkedjenek. Eddig még mindig gyorsan válaszoltak, remélem, ezúttal is így lesz.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8087) teo77


teo77
őstag

Sziasztok!
A Blue mobile kártyámon felhalmozódott a pénz. Le lehet vásárolni valahogy, ha nem mobilos szolgáltatást szeretnék venni? Köszönöm szépen!

[ Szerkesztve ]

Nexus 7-2013 - root, cwm, 4.4.4 /Honor 7, Marshmallow(Budapest)

(#8088) Gézengúz válasza prozodus (#8086) üzenetére


Gézengúz
addikt

Erre gondoltam, de ha már nem él a szám akkor az más.

+36 30 440 8400

(#8089) prozodus válasza teo77 (#8087) üzenetére


prozodus
őstag

Lottó, parkolás?
Esetleg mozijegy?

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8090) prozodus


prozodus
őstag

Üfsz, segítőkész fiatalemberek. Eredmény: a kártya még mindig csak fel van függesztve, nem került deaktiválásra már 2. napja, vszleg ezért nem hagyja visszaigényelni még... És azt mondták, a rendszer mindig rá szokott hagyni néhány napot, és nem tudni, pontosan mennyit :)

Az emailre még nem válaszoltak. Pedig máskor mindig megvolt néhány óra alatt, h visszaírtak.

De uakkor miért írja, h nem létezik a szám?
És ez a hiba már a kártya aktív korában is előfordult, rám is hozta a frászt...

Na, felvették hibának, és értesítenek, ha lekapcsolják.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8091) prozodus


prozodus
őstag

Úgy látszik, a blue-hoz csak bekerülni meg kikerülni nehéz...
Anno a számhordozás se ment elsőre.

Viszont a 2 között nagyon elégedett voltam vele, és simán lehet, h vmelyik számom majd megint náluk köt ki, de perpill már nem akarok ennyi kártyát megtartani. És ezt a számot használom legkevésbé. Már csak vmi angol szokott hívogatni rajta, amiről az a hír járja, h direkt csörget keveset, h visszahívják, mert emeltdíjas. Na, tőlem aztán várhatja, h visszahívjam :))

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8092) Indiant


Indiant
addikt

"Ha levált 3G-re akkor nem megy a VoLTE." Pedig másfél napig beszéltem 2x az ügyfélszolgálattal, akik állították, hogy be van kapcsolva. Ezek szerint kamuznak. Most átmentem dominóra és a bekapcsolás után már nem vált le. Bye Blue Mobile!

(#8093) bksgbr válasza Indiant (#8092) üzenetére


bksgbr
tag

Szia!

Mennyi idő volt (hány nap), amíg az egész lezajlott? Június 26-án lejár a Blue kártyám és addig szeretnék én is átmenni Dominóba.

(#8094) Gézengúz válasza Gézengúz (#8084) üzenetére


Gézengúz
addikt

Fejlemények, 1-2 héten belül belekerül az online rendszerbe a Blue mobil választási lehetőség. Most hívott a területileg illetékes kedves kollegina ezügyben. Azt kivárom, belefér. Inkább mint váltani Telekomhoz és onnan a Digihez.

(#8095) Indiant válasza bksgbr (#8093) üzenetére


Indiant
addikt

20 perc Telekom üzletben.

[ Szerkesztve ]

(#8096) bksgbr válasza Indiant (#8095) üzenetére


bksgbr
tag

Kártyacsere után a Blue-s számod azonnal élt a Domino-s SIM-en?

(#8097) Indiant válasza bksgbr (#8096) üzenetére


Indiant
addikt

Kb. az is 10-15 perc után élt már. Asszonynál tovább tartott.

(#8098) mano660 válasza bksgbr (#8096) üzenetére


mano660
tag

Bár nem tőlem vártad, talán elfogadod a válaszom.
Utóbbi pár hónapban két BlueMobile számot vittem a Telekom-hoz. Egyet havidíjasra, a másikat Dominóra, mindkettő élt mire elhagytam a Telekom üzletét, tehát azonnal használható volt.

(#8099) Gézengúz válasza mano660 (#8098) üzenetére


Gézengúz
addikt

Mondjuk ha ilyen pörgős a dolog, akkor lehet megjátszom, nincs esetleg valami minimális időszak amíg meg kell tartani a Telekom kártyát?

(#8100) bksgbr


bksgbr
tag

Indiant és mano660 köszi a választ! Hát akkor ez tényleg gyorsan történik. No akkor még elfogyasztom a Blue-s mobilnetemet, meg a maradék 29 Ft-omat és átviszem a számom Dominora, hátha ott normálisan fog működni a VoLTE, mert ugye Blue-n hiába kapcsolták be, egyáltalán nem akart működni. (Megjegyzésként a telefon tudja a VoLTE-t és DIGI teszt kártyával szépen is működik.)

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Blue Mobile (Lidl) (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.